Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Canyon

* * * * * 3 votes

  • Please log in to reply
3138 replies to this topic

#861
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts

arn: volt kint egy állás a Cube-nál? :)

Ne szemeteld tele a fórumot :)  :) Csak vicceltem, nem akarok senkit megbántani!

 

 

 

off

szívemből szóltál :) 

on


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#862
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

arn: volt kint egy állás a Cube-nál? :)

Ne szemeteld tele a fórumot :)  :) Csak vicceltem, nem akarok senkit megbántani!

 

 

Szerintem elférne az a 25 hátul is a legtöbb külsővel. 

Engem inkább azért zavar ez a elöl boost/hátul nem boost mert nehéz kereket váltani, különösen akciós árazás esetben hiszen ilyen kevert szettet senki nem árul. Newmen kerekekre újítottam volna de külön-külön nincs (egyébként szettben sem kapható soha :) ). Ebbe valamiért nem gondoltam bele mikor vettem a bringát, így már lehet az XR1501 kerekekkel szerelt modellt választottam volna. Egyébként eladni sem egyszerű így egy kerékszettet, hát még úgy, hogy ráadásul elöl más a felni szélessége mint hátul. 

 

csak most neztem meg a bringaikat - vegulis a canyonhoz eleg hasonlo arban adjak. ezek a newman nevu cube kiegeszitok is igenyesnek tunnek, jo sulyban. ebben mar a kerekszett is carbon (1200g! 3500 euroert): https://www.cube.eu/...blackline-2018/

 

altalanos felhasznalasra szerintem jobban jartal az x1700al... mi a gond vele?


Edited by arn, 2018. February 02. - 22:54.


#863
paarv

paarv

    fórumtag

  • fórumtag
  • 55 posts

arn: volt kint egy állás a Cube-nál? :)

Ne szemeteld tele a fórumot :)  :) Csak vicceltem, nem akarok senkit megbántani!

 

 

Szerintem elférne az a 25 hátul is a legtöbb külsővel. 

Engem inkább azért zavar ez a elöl boost/hátul nem boost mert nehéz kereket váltani, különösen akciós árazás esetben hiszen ilyen kevert szettet senki nem árul. Newmen kerekekre újítottam volna de külön-külön nincs (egyébként szettben sem kapható soha :) ). Ebbe valamiért nem gondoltam bele mikor vettem a bringát, így már lehet az XR1501 kerekekkel szerelt modellt választottam volna. Egyébként eladni sem egyszerű így egy kerékszettet, hát még úgy, hogy ráadásul elöl más a felni szélessége mint hátul. 

A Cube bringát nem én osztottam meg, de mindegy, nincs jelentősége :)



#864
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 527 posts

arn: volt kint egy állás a Cube-nál? :)
Ne szemeteld tele a fórumot :) :) Csak vicceltem, nem akarok senkit megbántani!


Szerintem elférne az a 25 hátul is a legtöbb külsővel.
Engem inkább azért zavar ez a elöl boost/hátul nem boost mert nehéz kereket váltani, különösen akciós árazás esetben hiszen ilyen kevert szettet senki nem árul. Newmen kerekekre újítottam volna de külön-külön nincs (egyébként szettben sem kapható soha :) ). Ebbe valamiért nem gondoltam bele mikor vettem a bringát, így már lehet az XR1501 kerekekkel szerelt modellt választottam volna. Egyébként eladni sem egyszerű így egy kerékszettet, hát még úgy, hogy ráadásul elöl más a felni szélessége mint hátul.


Most,hogy ujra diagnosztizalom a teljesitmenyeket (zscs talan meg emlekszik, bar nagyon regen volt mar), ujra motivalt lettem a sajat hataraim feszegeteseben is.
Elotoltam 2 hete a scale-t, es verettem egyet a kevejen, mondvan ott ugysincs sar, eleg koves.
Volt sar.
Ra kellett ebredjek, hogy a scale meglehetosen szukolkodik a sarferohelyben, pedig 2,1-es RoRo van fent. Nino valami egyedi szeriaval mehet, avagy elkepzelni nem tudom, hogy hogy fer el ott a dugast.
Ekkor kezdtem nezni a canyont, mert ebben talan elfer a 2,25 kenyelmesen, de mondjuk a 2,4 jobb lenne, mert akkor leleknyugtato hely maradna a 2,25 mellett.
Most epp a radon-nal tartok, mert ott meg az e+h boost is stimmel. Na nem mintha kene, csak ez a jovo, konnyebb fejleszteni/eladni. De most ugyis epp kifogyott :)

Celkeresztbe tettem 8 oran belulre juli 14-en a B-t, ott meg mindegy, hogy esik vagy fuj, a sarferohely meg a scale-en sem fog szamitani. Azert jo lenne vegre egyszer meguszni szarazon... :)

#865
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,558 posts

arn: volt kint egy állás a Cube-nál? :)

Ne szemeteld tele a fórumot :) :) Csak vicceltem, nem akarok senkit megbántani!

 

Pont egy hete érkezett meg a 7.0 Prorace változat nekem. Ott ugyanez a helyzet, hátul 22,5 elől 25mm a felniszélesség csak ez DT. Megnéztem, kb 8-8mm sárférőhely van a 2.2-es Maxxis gumikkal a láncvillánál. Szerintem ez így ok, az meg hogy elől szélesebb a felni szerintem pozitív. Persze lehetne hátul is 25, de a 22,5 sem rossz, szépen áll rajta a gumi. De ehhez már lehet hogy m&

 

Szerintem elférne az a 25 hátul is a legtöbb külsővel. 

Engem inkább azért zavar ez a elöl boost/hátul nem boost mert nehéz kereket váltani, különösen akciós árazás esetben hiszen ilyen kevert szettet senki nem árul. Newmen kerekekre újítottam volna de külön-külön nincs (egyébként szettben sem kapható soha :) ). Ebbe valamiért nem gondoltam bele mikor vettem a bringát, így már lehet az XR1501 kerekekkel szerelt modellt választottam volna. Egyébként eladni sem egyszerű így egy kerékszettet, hát még úgy, hogy ráadásul elöl más a felni szélessége mint hátul. 


Edited by karakoram, 2018. February 02. - 18:49.


#866
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,321 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Az előre szélesebb felnit nem tartom ördögtől valónak, jó koncepciónak tartom. A Boost agyakat egy XC bringán már kevésbé...



#867
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

canyon alternativa :)

https://www.cube.eu/...bonngreen-2018/

 

a telo kicsit lehetne jobb, amugy jo ahogy van - 1500g alatti kerekszett, karbon kiegeszitokkel. ez is erdekes lesz learazasokkor.



#868
paarv

paarv

    fórumtag

  • fórumtag
  • 55 posts

Oly sokszor megbeszéltük már, hogy teljesen mindegy, hogy a váz boost avagy sima 142. 

Ugyanakkor érdekes, hogy csak ezért érdemes beszerezni nekik felemás kerekeket? Akkor már inkább lett volna elöl is 100mm, úgy a kerékkel sem kell variálni. 

 

DE

 

Értem, hogy még nem volt kedvük megtervezni a hátul boost-os exceed-et, de az egy kicsit gyanús nekem, hogy hátra 22,5mm-es előre pedig 25mm-es felnivel szerelt kereket tesznek. Miért?? Tán hátul a 142 miatt nincs elég sárférőhely sem? Kötve hiszem, de másra nem tudok gondolni... 

 

https://www.canyon.c...-cf-sl-6-0.html

 

VAGY, csak a mavic-nak gurult el teljesen a gyógyszere. 

 

(egyébként van valakinek tapasztalata mostanában ezekkel a mavic kerekekkel? no meg, a fenti bringa és e között: https://www.canyon.c...-cf-sl-7-0.html a villa és a hátsó váltó okoz 600euro difit? nehezen tudnám ezt elképzelni...)

Pont egy hete érkezett meg a 7.0 Prorace változat nekem. Ott ugyanez a helyzet, hátul 22,5 elől 25mm a felniszélesség csak ez DT. Megnéztem, kb 8-8mm sárférőhely van a 2.2-es Maxxis gumikkal a láncvillánál. Szerintem ez így ok, az meg hogy elől szélesebb a felni szerintem pozitív. Persze lehetne hátul is 25, de a 22,5 sem rossz, szépen áll rajta a gumi. De ehhez már lehet hogy módosítani kellene a láncvillákon.



#869
paarv

paarv

    fórumtag

  • fórumtag
  • 55 posts

Megmértem az Exceed-et. M520-as pedálok kerültek bele, azzal együtt 10,5kg M méretben. A kerék még nem tubeles. Már nem tudom kinek ígértem a mérést :)



#870
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

Oly sokszor megbeszéltük már, hogy teljesen mindegy, hogy a váz boost avagy sima 142. 

Ugyanakkor érdekes, hogy csak ezért érdemes beszerezni nekik felemás kerekeket? Akkor már inkább lett volna elöl is 100mm, úgy a kerékkel sem kell variálni. 

 

DE

 

Értem, hogy még nem volt kedvük megtervezni a hátul boost-os exceed-et, de az egy kicsit gyanús nekem, hogy hátra 22,5mm-es előre pedig 25mm-es felnivel szerelt kereket tesznek. Miért?? Tán hátul a 142 miatt nincs elég sárférőhely sem? Kötve hiszem, de másra nem tudok gondolni... 

 

https://www.canyon.c...-cf-sl-6-0.html

 

VAGY, csak a mavic-nak gurult el teljesen a gyógyszere. 

 

(egyébként van valakinek tapasztalata mostanában ezekkel a mavic kerekekkel? no meg, a fenti bringa és e között: https://www.canyon.c...-cf-sl-7-0.html a villa és a hátsó váltó okoz 600euro difit? nehezen tudnám ezt elképzelni...)

 

exceednel emlekeim szerint amugyis 2.25 a max szelesseg, ahhoz meg talan lenne eleg hely a szelessebb felnivel is (mennyit szelesedik igy egyaltalan a gumi?) - tavaly meg elolhatul 22.5ossel jott. 22.5os felnin kb kijon az elvart szelesseg a guminal, vagy picivel kisebb csak. reszukrol igazabol csak egy pipa a berendelesi listan, amugy meg kuka lenne a sajat legyartott vaz plusz uj vazat is kellene tervezniuk.

 

masik oldalrol - maskor is gyakran csinaltak a gyartok, hogy elobbre szelesebb gumit tettek, mint hatra (elol jobb tapadas, hatul kevesebb pogo).



#871
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,321 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Van egy szett vadi új, 0 km-es Mavic Crossmax Elite szettem. Tömegét is mértem, egészen korrekt, alig 1700g - talán írtam is a grammozós topikban a pontos grammokat, már nem tudom. Első kerék 25mm belső szélesség, persze Boost, 15x110mm. Hátsó 12x142 - de Boost-kompatibilissá tettem egy adapter kittel, így jó Boost és non-boost vázakhoz. ;)

Menettapasztalatom semmi velük, bele se tettem a villába az első kereket, hátsót egyből kiszedtem.

 

Viszont a külsőket mikor leszedtem feltűnt, milyen passzentosan volt a gumiperem beülve az egyébként 'hookless' perem mellé - meg is állapítottam, hogy a tubeless install erre egy álom lehet. Talán még kézi pumpával is fel lehet tenni rá a külsőt, sokkal könnyebben szerelhető lehet, mint a DT.

Az agyak szépen forognak, a hátsó agy reteszelése viszonylag halk, a megszokott ITS-4-es technológiájú.

 

Ennyit tudok megosztani. ;)



#872
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 527 posts

Oly sokszor megbeszéltük már, hogy teljesen mindegy, hogy a váz boost avagy sima 142. 

Ugyanakkor érdekes, hogy csak ezért érdemes beszerezni nekik felemás kerekeket? Akkor már inkább lett volna elöl is 100mm, úgy a kerékkel sem kell variálni. 

 

DE

 

Értem, hogy még nem volt kedvük megtervezni a hátul boost-os exceed-et, de az egy kicsit gyanús nekem, hogy hátra 22,5mm-es előre pedig 25mm-es felnivel szerelt kereket tesznek. Miért?? Tán hátul a 142 miatt nincs elég sárférőhely sem? Kötve hiszem, de másra nem tudok gondolni... 

 

https://www.canyon.c...-cf-sl-6-0.html

 

VAGY, csak a mavic-nak gurult el teljesen a gyógyszere. 

 

(egyébként van valakinek tapasztalata mostanában ezekkel a mavic kerekekkel? no meg, a fenti bringa és e között: https://www.canyon.c...-cf-sl-7-0.html a villa és a hátsó váltó okoz 600euro difit? nehezen tudnám ezt elképzelni...)



#873
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,321 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

No még egy kép az új Canyon XC fully-ról. Jól látszik, helyes volt a tipp, 2 kulacshely lesz rajta.

idODMyMzE1MDY0ZGEyYTIw-dcaa35e76a2a5f12e


  • Procolus likes this

#874
paarv

paarv

    fórumtag

  • fórumtag
  • 55 posts

nincs semmi kotyogas?

Nem tapasztaltam. Gondolom itt a nyeregcsőre vagy kíváncsi, mert egy Sid csak nem kotyog újonan.



#875
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

nincs semmi kotyogas?



#876
paarv

paarv

    fórumtag

  • fórumtag
  • 55 posts

Fekek, telo, nyeregcso? :)

A fékeknek még be kell kopnia. A teló és a nyeregcső perfekt!



#877
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

Nekem bejön a Sram ezidáig. Igaz csak aszfalton mentem vele néhány kilométert, az igazi teszt még várat magára, de nagyon meggyőzők az első benyomások a váltás minőségéról. Markolatvátóval van szerelve amitől tartottam kicsit, de tulajdonképpen ok nélkül. Villámgyors. Nem kell újat fogni akkor sem, ha hirtelen kell átdobni a láncot akár 6-8 fogon, nem gondolkodik, vált.


Fekek, telo, nyeregcso? :)

#878
paarv

paarv

    fórumtag

  • fórumtag
  • 55 posts

Óóóó, hogy húznál el a .....  :)   :P  gratulálok, szép darabnak tűnik!!  B)

Majd mikor elmész mellettem egy reggeli edzésen vágj hátba, fent várj meg és had csorgassam a nyálam egy kicsit.

 

 

Szép ez is, persze tetszik hiszen ilyen van nekem is (váz). 

Sok-sok év Shimano után én nem tudtam megszokni a Sram-ot, átépítettem a megszokott 1x11-es XT-re.

 

Lehet abból gondom, hogy megfordítottam a nyeregcsőbilincset? A legutóbbi tisztítás után úgy raktam össze, hogy a csavar előre néz és nem hátra. Tiszta kosz lesz örökké, pattog. Látom paarv bringáján már robusztusabb bilincs van. 

Nekem bejön a Sram ezidáig. Igaz csak aszfalton mentem vele néhány kilométert, az igazi teszt még várat magára, de nagyon meggyőzők az első benyomások a váltás minőségéról. Markolatvátóval van szerelve amitől tartottam kicsit, de tulajdonképpen ok nélkül. Villámgyors. Nem kell újat fogni akkor sem, ha hirtelen kell átdobni a láncot akár 6-8 fogon, nem gondolkodik, vált.



#879
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,321 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

A luxon a kormanyrol vezerelheto locknal kombinalva van a telo es a tag karja?

igen, 1 kar vezérli mindkettőt és egyszerre.

 

Karakoram: köszi, biztosan összefutunk majd valamikor a Hármason! ;)



#880
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs
A luxon a kormanyrol vezerelheto locknal kombinalva van a telo es a tag karja?