Úgy néz ki lesz most keretem egy játszós bicaj beszerzésére a merevfarú és az outi mellé. Nem kell nagy rugóút és karbonváz sem, edzéseken használnám illetve könnyebb egynyomos ösvényeken. A Neuron AL 7 volna a kiszemelt. Ránézésre jónak tűnik, de van itt esetleg valaki aki egy ilyenen lovagol? Ha igen, akkor írhatna pár sort, mi a véleménye róla. Előre is köszi!
Jelentkezz be Regisztrálj
Canyon
#401
Posted 2019. October 16. - 18:29
#402
Posted 2019. October 16. - 10:39
ezzel en is szivesen ellegoznek amikor ilyen szep dolgot epit az ember.
a tubeless setupot meg kicsit gyakorolni kellene.
#403
Posted 2019. October 16. - 06:24
#404
Posted 2019. October 15. - 22:32
Na megoldottuk, az egész mizéria azért volt mert nem volt eléggé meghúzva a sor.
Hamarabb is eszembe juthatott volna az ötlet, de ez van ha az ember 22 körül szerel utána meg nem agyal tiszta fejjel (és eszembe sem jutott, hogy ezzel lehet hibázni).
Bőven jó minden, jöhet a 13 sebesség is Köszönöm mindenkinek aki hozzászólt!
- zscs likes this
#405
Posted 2019. October 15. - 19:14
#406
Posted 2019. October 15. - 18:44
Akarom mondani 2018-as.
Ez felettébb különös hibakép. Nekem is a 2019-as CF SL van, Eagle cuccokkal, 36-os váltófüllel, de nincs ilyen probléma.
#407
Posted 2019. October 15. - 18:44
Ez felettébb különös hibakép. Nekem is a 2019-as CF SL van, Eagle cuccokkal, 36-os váltófüllel, de nincs ilyen probléma.
Csak egy kis érdekesség hétfő reggelre.
2018-es Exceed CF SL váz 142-es tengellyel és 36-os Canyon füllel.
Vettem egy Sram Eagle AXS szettet aminek ugye 10-50-es a sora bármelyiket is veszi az ember. Az Eagle sor XD rotorral kompatibilis, tehát semmi új szabvány, a 11-es Sram sorok is arra mennek fel (ilyen volt régen fent, 10-42-es). A probléma látható. A legkisebb fogaskeréken nem fér el a lánc a váltótartó fültől. A váz maga engedi simán. Van most egy gyári fülem melyet ha használok nem tudok a 10-esre váltani (a Garmin navi jelzi a fokozatokat szóval nem nehéz erre figyelni, de amúgy nem is nagyon kapcsolok oda), vagy "persze" készítettünk egyet köszörülgetéssel a gyáriból amivel hibátlanul működik. Ezt most azért nem használom mert valami oka tuti van, hogy annyira erősre tervezték azt a fület. Bár véleményem szerint egy eséskor eltörik a váltó és akár a váz is, de az a fül nem tud engedni (pedig talán ez lenne a feladata). A Canyon-nak írtam még pénteken, jelzem ha van válasz. Az AXS szett biztosan marad mert a legjobb dolog ami egy bringával történhet. Lehet úri huncutságnak is hívni de biztosan ez a jövő amennyiben ezt a színvonalat tartja (és a tapasztalatok szerint tartja).
Persze ha van tanács szívesen veszem. Esetleg arra is, hogy használjam-e a modolt füllel bátran.
Gyári fül:
Hack megoldás:
#408
Posted 2019. October 15. - 14:24
De nem nekem!?
nah ezert nem szeretek regi konfigot upgradelgetni egyket ev utan, hanem eladni az egeszet, aztan venni egy masikat... mindig lehet vmi szopacs. de eddig hasznaltak 12es sramot, nem letezik hozza masik valtoful?
nalad mi is inditotta el a lavinat? lecserelted a feket? egyre szimpibb ez az m8000
#409
Posted 2019. October 14. - 18:31
Röviden az, hogy nagyon jó! Mire lennél kíváncsi? Az enyém egyébként a 7.0-ás verzió.
Már semmire,megvettem aztán kiderül
#410
Posted 2019. October 14. - 17:47
#411
Posted 2019. October 14. - 16:23
#412
Posted 2019. October 14. - 14:53
Ma még futok egy nagyobb kört a bringaszerelő haverommal mert ezt a vázat (és arn így a tiedet is) árulták már 10-50-es Eagle sorral. Stimmel az évjárat és külön ki van emelve, hogy 142 mm hátul és nem Boost szabványos.
https://www.bikeswor...-race-a-prueba/
Most hirtelen arra gyanakszom, hogy a sor nem ment rendesen a helyére vagy az egész rotor nem stimmel valahogy. A soron nagyon csodálkoznék mert egy elég tiszteletnek örvendő boltban tették fel mivel az útba esett nekem pont és szerszámom nincsen hozzá (a többit én akartam összerakni de a papucs miatt fejvakarás lett belőle ). Majd jövök a fejleményekkel.
Edited by karakoram, 2019. October 14. - 14:54.
#413
Posted 2019. October 14. - 14:51
Üdv,aki használ alu Nerve 29-et,mi róla a tapasztalata?
Röviden az, hogy nagyon jó! Mire lennél kíváncsi? Az enyém egyébként a 7.0-ás verzió.
#414
Posted 2019. October 14. - 13:57
Nálam így fest. Elsőre szűkösnek tűnhet, de van hely elég, nem volt még problémám. Régi, 2012-től 2016-ig árult Grand Canyon CF SL(X) váz, 12x142-es átütős. Sram Eagle AXS.
Edited by zscs, 2019. October 14. - 13:59.
#415
Posted 2019. October 14. - 13:12
de az a fül nem tud engedni (pedig talán ez lenne a feladata)
Canyon Spectralom van, 26-os váltófül van a bicajon. Simán letört, a váltó meg ketté.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#416
Posted 2019. October 14. - 13:12
Az egysebiben igazad van, a térdem nem szereti.
A válaszuk szerint is azt várom amit írtál csak nem kapok dedikált reszelőt (hiszen látják, hogy már megcsináltam ).
Én úgy látom, hogy az újabb gépeken is a 36-os fülek vannak, de biztosan hátul mindent átterveztek mert már boost-os a kifutó Exceed széria is.
Nincs lavina. Borzasztó ára van egy új villanyváltós AXS szettes bringának (és olyat szerettem volna), a fékem meg még 785-ös volt és cserélni kellett. Maga a váz, kiegészítők, kerekek úgy hibátlanok ahogy vannak, tökéletesek méretre, beállításra, súlyra. Mire megint jó lesz egy új, megőrülök, nagyon szeretem a vázat, jónak találom.
Csak azért vacillálok a füllel, mert nagyon nem lenne jó ha eltörne és felcsomóznám az AXS XX1 váltót a vázra a lánccal De hajtás és terhelés mellett ez lehetetlen, viszont nincsenek erre laboratóriumi eredményeim és tesztjeim . Csak ettől tartok, amúgy használnám. Hiába tekerek eleget, a váltót valahogy még soha nem csaptam oda semminek, tehát ettől nem tartok annyira.
ha leszakadna, az nem tenne tul jot neki igy most en is aggodhatok az m8100 miatt?
#417
Posted 2019. October 14. - 11:11
kivéve persze azt, ha átalakítják egysebire.
kíváncsi vagyok, mi lesz a válasz. bár tartok tőle, hogy valami olyasmi, hogy a kerékpárt egységes rendszerként tervezték a hajtásrendszerrel, az efajta "mókolást" nem tudták figyelembe venni, így jártál, vedd meg inkább az XYZ modelljüket, ami gyárilag tizenkét villanyos fokozattal jön.
esetleg küldenek egy ajándék reszelőt, gravírozott canyon feliratú nyéllel...
Az egysebiben igazad van, a térdem nem szereti.
A válaszuk szerint is azt várom amit írtál csak nem kapok dedikált reszelőt (hiszen látják, hogy már megcsináltam ).
nah ezert nem szeretek regi konfigot upgradelgetni egyket ev utan, hanem eladni az egeszet, aztan venni egy masikat... mindig lehet vmi szopacs. de eddig hasznaltak 12es sramot, nem letezik hozza masik valtoful?
nalad mi is inditotta el a lavinat? lecserelted a feket? egyre szimpibb ez az m8000
Én úgy látom, hogy az újabb gépeken is a 36-os fülek vannak, de biztosan hátul mindent átterveztek mert már boost-os a kifutó Exceed széria is.
Nincs lavina. Borzasztó ára van egy új villanyváltós AXS szettes bringának (és olyat szerettem volna), a fékem meg még 785-ös volt és cserélni kellett. Maga a váz, kiegészítők, kerekek úgy hibátlanok ahogy vannak, tökéletesek méretre, beállításra, súlyra. Mire megint jó lesz egy új, megőrülök, nagyon szeretem a vázat, jónak találom.
Csak azért vacillálok a füllel, mert nagyon nem lenne jó ha eltörne és felcsomóznám az AXS XX1 váltót a vázra a lánccal De hajtás és terhelés mellett ez lehetetlen, viszont nincsenek erre laboratóriumi eredményeim és tesztjeim . Csak ettől tartok, amúgy használnám. Hiába tekerek eleget, a váltót valahogy még soha nem csaptam oda semminek, tehát ettől nem tartok annyira.
Edited by karakoram, 2019. October 14. - 11:13.
#418
Posted 2019. October 14. - 10:48
nah ezert nem szeretek regi konfigot upgradelgetni egyket ev utan, hanem eladni az egeszet, aztan venni egy masikat... mindig lehet vmi szopacs. de eddig hasznaltak 12es sramot, nem letezik hozza masik valtoful?
nalad mi is inditotta el a lavinat? lecserelted a feket? egyre szimpibb ez az m8000
Edited by arn, 2019. October 14. - 10:49.
#419
Posted 2019. October 14. - 10:38
Csak egy kis érdekesség hétfő reggelre.
2018-es Exceed CF SL váz 142-es tengellyel és 36-os Canyon füllel.
Vettem egy Sram Eagle AXS szettet aminek ugye 10-50-es a sora bármelyiket is veszi az ember. Az Eagle sor XD rotorral kompatibilis, tehát semmi új szabvány, a 11-es Sram sorok is arra mennek fel (ilyen volt régen fent, 10-42-es). A probléma látható. A legkisebb fogaskeréken nem fér el a lánc a váltótartó fültől. A váz maga engedi simán. Van most egy gyári fülem melyet ha használok nem tudok a 10-esre váltani (a Garmin navi jelzi a fokozatokat szóval nem nehéz erre figyelni, de amúgy nem is nagyon kapcsolok oda), vagy "persze" készítettünk egyet köszörülgetéssel a gyáriból amivel hibátlanul működik. Ezt most azért nem használom mert valami oka tuti van, hogy annyira erősre tervezték azt a fület. Bár véleményem szerint egy eséskor eltörik a váltó és akár a váz is, de az a fül nem tud engedni (pedig talán ez lenne a feladata). A Canyon-nak írtam még pénteken, jelzem ha van válasz. Az AXS szett biztosan marad mert a legjobb dolog ami egy bringával történhet. Lehet úri huncutságnak is hívni de biztosan ez a jövő amennyiben ezt a színvonalat tartja (és a tapasztalatok szerint tartja).
Persze ha van tanács szívesen veszem. Esetleg arra is, hogy használjam-e a modolt füllel bátran.
kivéve persze azt, ha átalakítják egysebire.
kíváncsi vagyok, mi lesz a válasz. bár tartok tőle, hogy valami olyasmi, hogy a kerékpárt egységes rendszerként tervezték a hajtásrendszerrel, az efajta "mókolást" nem tudták figyelembe venni, így jártál, vedd meg inkább az XYZ modelljüket, ami gyárilag tizenkét villanyos fokozattal jön.
esetleg küldenek egy ajándék reszelőt, gravírozott canyon feliratú nyéllel...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#420
Posted 2019. October 14. - 10:11
Csak egy kis érdekesség hétfő reggelre.
2018-es Exceed CF SL váz 142-es tengellyel és 36-os Canyon füllel.
Vettem egy Sram Eagle AXS szettet aminek ugye 10-50-es a sora bármelyiket is veszi az ember. Az Eagle sor XD rotorral kompatibilis, tehát semmi új szabvány, a 11-es Sram sorok is arra mennek fel (ilyen volt régen fent, 10-42-es). A probléma látható. A legkisebb fogaskeréken nem fér el a lánc a váltótartó fültől. A váz maga engedi simán. Van most egy gyári fülem melyet ha használok nem tudok a 10-esre váltani (a Garmin navi jelzi a fokozatokat szóval nem nehéz erre figyelni, de amúgy nem is nagyon kapcsolok oda), vagy "persze" készítettünk egyet köszörülgetéssel a gyáriból amivel hibátlanul működik. Ezt most azért nem használom mert valami oka tuti van, hogy annyira erősre tervezték azt a fület. Bár véleményem szerint egy eséskor eltörik a váltó és akár a váz is, de az a fül nem tud engedni (pedig talán ez lenne a feladata). A Canyon-nak írtam még pénteken, jelzem ha van válasz. Az AXS szett biztosan marad mert a legjobb dolog ami egy bringával történhet. Lehet úri huncutságnak is hívni de biztosan ez a jövő amennyiben ezt a színvonalat tartja (és a tapasztalatok szerint tartja).
Persze ha van tanács szívesen veszem. Esetleg arra is, hogy használjam-e a modolt füllel bátran.
Gyári fül:
Hack megoldás:
Edited by karakoram, 2019. October 14. - 10:12.