Rose-nak van új fully-ja, németek szerint klassz. 3 hét a szállítás...
Egy kulacstartó, kár érte...
Rose-nak van új fully-ja, németek szerint klassz. 3 hét a szállítás...
Egy kulacstartó, kár érte...
akkor annyira meg sem tapasztaltak lehet lassabban menni.
en 35os gumival kozlekedtem, ahol most montival.
Nem írok neveket.
Véleményemmel nem vagyok egyedül, de ez pont nem érdekel/nem érdekes. Azért írtam, amit írtam, hátha így elkerülhető legalább néhány baleset!...
Ezt nagyon köszönöm!!! Azzal, hogy megerősítettél abban amire kb magamtól is jutottam (és persze mégsem tudtam elfogadni, mert mindig motoszkál a kisördög ) megspóroltál nekem egy bringányi pénzt (meg némi további agyalást).
edit: ...és persze így elszórhatom más hülyeségre.
Szívesen! Egyéb hülyeség(ek)ről fotót feltölteni nem tilos!
Rose-nál van konfigurátor!
Most vennék, ezt venném, szanaszét customizálnám, amivel sokat tudnék spórolni. Geója is rendben van, stb.
Gravelt nem erőltetném terepen, ellentétben azzal, hogy mennyien teszik azt mostanában. Sok a baleset velük. Ismerősök közt esnek-kelnek velük tapasztalt bringások és pár hete a Pilisben én magam is láttam, ahogy jön egy gravelesért a mentő.
Ha gravelhez húzna valaki, akkor már legyen inkább MONTI, rendes montis külsőkkel és egy MEREV VILLÁval. Gyakorlatilag bárhol lejössz vele és kevésbé balesetveszélyes. Plusz lefelé majdnem olyan gyors lehetsz vele, mint egy rugózós villával szerelt MTB-vel.
Nem vagyok túl gyors DH-s, de pár hete a legutóbbi közös csapatos bicajozásnál is megjegyezték ketten, csodálkoznak, hogyan tudom így csapatni lefelé. Én. A full béna és óvatos! (tényleg az!)
akkor annyira meg sem tapasztaltak lehet lassabban menni.
en 35os gumival kozlekedtem, ahol most montival.
Gravelt nem erőltetném terepen, ellentétben azzal, hogy mennyien teszik azt mostanában. Sok a baleset velük. Ismerősök közt esnek-kelnek velük tapasztalt bringások és pár hete a Pilisben én magam is láttam, ahogy jön egy gravelesért a mentő.
Ha gravelhez húzna valaki, akkor már legyen inkább MONTI, rendes montis külsőkkel és egy MEREV VILLÁval. Gyakorlatilag bárhol lejössz vele és kevésbé balesetveszélyes. Plusz lefelé majdnem olyan gyors lehetsz vele, mint egy rugózós villával szerelt MTB-vel.
Nem vagyok túl gyors DH-s, de pár hete a legutóbbi közös csapatos bicajozásnál is megjegyezték ketten, csodálkoznak, hogyan tudom így csapatni lefelé. Én. A full béna és óvatos! (tényleg az!)
Ezt nagyon köszönöm!!! Azzal, hogy megerősítettél abban amire kb magamtól is jutottam (és persze mégsem tudtam elfogadni, mert mindig motoszkál a kisördög ) megspóroltál nekem egy bringányi pénzt (meg némi további agyalást).
edit: ...és persze így elszórhatom más hülyeségre.
Edited by Kisherceg, 2019. November 13. - 13:03.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Rose-nál van konfigurátor!
Most vennék, ezt venném, szanaszét customizálnám, amivel sokat tudnék spórolni. Geója is rendben van, stb.
Gravelt nem erőltetném terepen, ellentétben azzal, hogy mennyien teszik azt mostanában. Sok a baleset velük. Ismerősök közt esnek-kelnek velük tapasztalt bringások és pár hete a Pilisben én magam is láttam, ahogy jön egy gravelesért a mentő.
Ha gravelhez húzna valaki, akkor már legyen inkább MONTI, rendes montis külsőkkel és egy MEREV VILLÁval. Gyakorlatilag bárhol lejössz vele és kevésbé balesetveszélyes. Plusz lefelé majdnem olyan gyors lehetsz vele, mint egy rugózós villával szerelt MTB-vel.
Nem vagyok túl gyors DH-s, de pár hete a legutóbbi közös csapatos bicajozásnál is megjegyezték ketten, csodálkoznak, hogyan tudom így csapatni lefelé. Én. A full béna és óvatos! (tényleg az!)
Edited by zscs, 2019. November 13. - 12:58.
Luxot neztem, de nem vettem var a rosseb egy bringara fel+ evet.
Akkor megint félreértettelek
Rose: itt van megnyitva az oldaluk ezzel a bringával csak a másik oldalról, hogy ha lesz időm akkor postolom (most már nem fogom). Nekem is nagyon tetszik pedig Rose nem jött be eddig, lehet skinwall gumikat kellett volna vegyek csak nagyon trendy az nekem .
Amúgy a családdal sétáltunk az erdőben egy közkedvelt bringás útvonalon Csobánka felé, nagyon sok Rose volt és nagyon jól néztek ki.
Hihetetlen jó kerékpárokkal mentek ott el mellettünk, tisztára nyugaton éreztem magam. Volt egy Trek gravel szerintem 29-es külsőkkel és kerékkel (vagy 27.5), fekete vázzal és színes felső csővel, azóta megint Gravel bringákat nézek, sajnos azt a modellt nem találtam meg a neten.
Edited by karakoram, 2019. November 13. - 12:20.
Rose-nak van új fully-ja, németek szerint klassz. 3 hét a szállítás...
a canyon is ala lone a mostani bringanak felszereltsegben, ugy hogy sokkal nehezebb es sokkal dragabb.. ez ala nem mennek, es amugy is bizonytalan voltam, hogy kell e nekem egy ossztelos. most ezt jelnek veszem, aztan meglatom, hogy tavaszig tortenik e vmi.
a rose sose volt a kedvencem, de ez rohadt jol nez ki
Edited by arn, 2019. November 13. - 11:44.
Luxot neztem, de nem vettem var a rosseb egy bringara fel+ evet.
Rose-nak van új fully-ja, németek szerint klassz. 3 hét a szállítás...
https://www.rosebike...hape=Moss Green
Edited by zscs, 2019. November 13. - 08:11.
Szuper!
Melyik? Ne titkold most már
Én is vásároltam tegnap-ma náluk, vettem az Exceedhez dugókat meg takarólemezeket a váltóhoz menő bovdenlyukak "befalazása" miatt
És a 2 éves vázhoz, 20 perc alatt az online chat segítségével ez lehetséges.
Edited by karakoram, 2019. November 12. - 17:16.
megoldodni latszik a meglevo exceed vs lux "problema"
Shipping May 25, 2020 - May 29, 2020*
Shimano trigger utan mennyire tetszene a sram marokvalto? Ha maradok az exceednel, lehet meg tovabb is egyszerusitenem, csak ket fekkar maradna.
Részemről ~2000-ben volt full XTR-es bringám,akkor egy cserénél próbáltam ki a Sram fehér 9.0 SL-jét,azóta markolatot használok.
Az enyém gyárilag X01 marokváltóval volt szerelve. Egy szezon után cseréltem triggerre. Volt egy bovden és ház cserével megoldhatatlan váltásproblémám, majd mikor a haverom vadiúj típusazonos bringájával összehasonlítottam feltűnt, hogy az én váltókaromnak egy év és kb 2000km után holtjátéka van. Kotyog a középső leggyakrabban használt fokozatokban. Amíg jó volt addig jó volt
Shimano trigger utan mennyire tetszene a sram marokvalto? Ha maradok az exceednel, lehet meg tovabb is egyszerusitenem, csak ket fekkar maradna.
Shimano trigger utan mennyire tetszene a sram marokvalto? Ha maradok az exceednel, lehet meg tovabb is egyszerusitenem, csak ket fekkar maradna.
Szerintem a markolatváltókar egy hatalmas zsákutca. Persze könnyebb, meg letisztultabb, de kaptam már ínhüvely gyulladást az erőlködéstől, mikor sáros kesztyűben bal kézzel átnyúlva két kézzel is képtelen voltam eltekerni a kart... A véletlen váltás sem elképzelhetetlen vele, ha olyan terepen megy az ember. Szóval a pöckölős kar márkától függetlenül egy tisztább, szárazabb, biztonságosabb érzés!
Én támogatom az Exceed fejlesztését, szerintem jó ötlet .
(A támogatás persze nem anyagi alapon értettem )
Nem egyszerű kérdés mert mindenkinél más a preferencia.
Nekem a Sram markolatváltó nagyon darabos. NX szettel volt szerelve gyárilag a kerékpárom, az biztosan ilyen volt, és az előző alkalmakból is ez a tapasztalatom. Bár úgy vettem meg, hogy a hajtást és a féket biztosan átszerelem a régiről (aminek cserélték a repedt vázát de arra már nem akartam újra építkezni) azért mentem vele pár edzést a hegyen és nem győzött meg.
A sor utána maradt a Sram 10-42, a többi meg 8000-es XT volt. Hibátlan volt, szépen váltott Shimano és Sram lánccal is (előbbi csendesebb volt).
Most jelen pillanatban a GX Eagle sor és lánc nagyon csendes és zökkenőmentes a váltás. Azt nem tudom mennyi szerepe van ebben az elektromos XX1 váltónak, de arra akarok kilyukadni, hogy a darabosság nem a sor+lánc+váltó hanem a kar miatt érződik az én esetemben.
Szóval ha röviden kellene válaszolnom akkor markolatváltóra ne válts egy XT váltókarról. A Sram AXS upgredet viszont nem bánnád meg (persze a megbízhatóságról még nem nyilatkozom).
Shimano trigger utan mennyire tetszene a sram marokvalto? Ha maradok az exceednel, lehet meg tovabb is egyszerusitenem, csak ket fekkar maradna.
Na megoldottuk, az egész mizéria azért volt mert nem volt eléggé meghúzva a sor.
Hamarabb is eszembe juthatott volna az ötlet, de ez van ha az ember 22 körül szerel utána meg nem agyal tiszta fejjel (és eszembe sem jutott, hogy ezzel lehet hibázni).
Bőven jó minden, jöhet a 13 sebesség is Köszönöm mindenkinek aki hozzászólt!
Ezt találtam hirtelen:
the wider Eagle cassette is dished to make the most out of the available space. The derailleur does sit a little closer to the spokes in the biggest cog, but SRAM have tested it on all leading wheelsets.
Ugyanazt neztem a paromnak par hete az outletben (7,8 kg, full Ultegra, VCLS2.0, azota el is adtak), de az egybe cockpit nagyon limitalja szerintem, mar amennyiben szeretned normalisan beallitani es nem egyeznek pontosan a testaranyaid. Nem is ertem miert eroltetik (persze, szep, konnyu, es draga megoldas)
Tavaly vettem egy Ultimate CF SL gépet, azon még külön alu stucni meg kormány van, aztán idénre ugyanezen a modellen cseréltek erre a karbon egybe konstrukcióra. Ami tényleg szép, meg biztos jó is de ha a gyári hossz nem stimmel (nálam pl 90 mm de az ideális ennél hosszabb lenne) akkor szívás hogy 400 euró ebből egy új...
Canyon Ultimate CF SL DISC 8.0 - 2018
Ex: Focus Culebro SL 2.0 - 2014