Jelentkezz be Regisztrálj
Canyon
#2941
Írta 2011. február 08. - 14:23
Tudatosan tettük ezt, így látható az új, kifejezetten a Canyon számára kifejlesztett Acros I-Lock headset, ami már nem követeli meg a hagyományos A-bilincset.
A headset sapkák elérhetõk kiegészítõk között.
#2942
Írta 2011. február 08. - 13:49
Why isn't there a headset cap on my Ultimate CF/AL fork steerer?
We have done this deliberately so that you can clearly see that the new Acros I-Lock headset, which was especially developed for Canyon, no longer requires a conventional A-clamp in the fork steerer.
Headset caps are available in our accessories domain.
Elõre is köszi.
#2943
Írta 2011. február 06. - 17:30
Van, aki bringázni is szeret, de legalább annyira szeret bringát építeni, tuningolni, alakítgatni, attól még meg marad a bringázás öröme, sõt, még jobb is lehet... Más megveszi a bringáját, és öt évig egy csavart nem cserél ki rajta, de nem vagyunk egyformák. Csak több tiszteletet szeretnék kérni mások felé, és elnézést, ha félreértettelek, vagy megbántottalak.
#2944
Írta 2011. február 06. - 12:17
Grammánia? itt?! inkább kilogramm 8D
Különben mindenki úgy és annak érzi magát ezzel kapcsolatban ahogy gondolja (: én általában minden kezem közé kerülõ kerékpárral eljátszom és jól vagyok ennek ellenére :) az utóbb említett lista nincs, és hozzáállás sincs, és nem is lesz, azt meghagyom más szórakozásának :)) mindez ellenére nekem úgy tünik hogy a bringa jó és élvezettel használják is (:
#2945
Írta 2011. február 06. - 12:04
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2946
Írta 2011. február 06. - 08:56
#2947
Írta 2011. február 05. - 23:57
#2948
Írta 2011. február 05. - 09:55
#2949
Írta 2011. február 05. - 09:07
Pure cycling.
És tudja és tudja és tudja (az agyam nem volt összhangban a kezemmel;))
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#2950
Írta 2011. február 05. - 00:17
Elsõdlegesen azért írtam az elõbbi hozászolásom mivel úgy gondoltam hogy tudok választ a megfogalmazott aktuális kérdésekre, valamint azért is mert úgy gondoltam megérett a bemutatásra így egy év múltán e kedves kis történet…mely lehetséges hogy gyanúsan pozitívan hat, de ténylegesen ennyire más volt a tapasztalat az eddigiekhez képest, hogy ez jó dolog vagy sem, mindenki döntse el maga, de ez esetben számunkra mindent összevetve ez volt a legjobb megoldás, és tényleg szerintem nem csak én örülnék ha esetleg egy ilyen mtb az ölembe pottyanna,de sajnos nem ez volt a helyzet : (
Az elõzõekben már írtam, de lehet nem tettem elég egyértelmûvé hogy az elsõdlegesen kinézett Canyon Nerve XC W az a 7.0 változat volt, de mivel a rendelés pillanatában az már nem volt elérhetõ xs méretben és fehér színben,és újra csak szezon után ígérték ezért a 9.0 topmodell vétele mellet döntöttünk amíg legalább az elérhetõ volt ily konfigurációban,de ez azt is jelentette hogy utólagosan változtatások következtek a felszereltségben.
Ennek több oka volt, de legfõképpen a minél gond felettibb élményt nyújtó kerékpározás, és mivel ez az elsõ komolyabb mtb, ezért azt is jelentette hogy igyekeztem olyan alkatrészeket mellõzni amik esetlegesen nem a legkönnyebben szervizelhetõk, vagy inkább professzionális használatra kihegyezettek vagy esetlegesebben érzékenyebbek, és mindazonáltal a felhasználási igényeket figyelembe véve nem nyújtanak pluszt a helyükre kerülõ alkatrészekkel szemben.
Ezért került XT hajtómû a Noir helyére, mivel igaz 50gr nehezebb de lehet más teljesítménybeli különbség nem érzékelhetõ,de véleményem szerint kevésbe sérülékeny ha esetleg úgy alakul,szintén ezért cserélõdött az egyedüli XTR elem a bringán,valamint azért is mert a rövidebb kanalas XT talán elõnyösebb is bizonyos helyzetekben,
a Mavic Crossmax SLR kerékszett pedig lehet egyszerûen több odafigyelést jelentet volna mint örömöt,és amennyiben komoly szerviz igényre kerülne sor,körülményesebb mint az épített,lehet kevésbé merev,és robbanékony,de viszont könnyebb és lehet egyszerûbb WTB LaserDiscLite DT Revolution Sunnrims Equalizer 21 páros,megjegyzem nekem pár év használat alatt e típusú agyakkal gondom nem volt rendes karbantartás mellett és nem hiszem hogy a kerekek többi eleme nem lenne megbízható ilyen felhasználás esetén legalább annyira mint a lecseréltek, lekerült még a teljes vezérlõpult a nyerget leszámítva, szintén a lehetséges több probléma mint elõny okán, mivel esetleges nem ideális odafigyelés és használati behatások esetén az eredeti karbon Easton EC90 nyeregcsõ,kormány,kormányszár sérülékenyebb lehet mint a felszerelt Syntace kiegészítõk amelyek megfelelõbb méretre szabást is engedtek,igaz a kerék cserén nyert súly elõny kárára, ami még változott az a fékszett, ahol talán a legnagyobb változás történt, mert a fekete 180/160 Formula R1 szett helyére fehér Avid Juicy és Ashima AiRotor 160/160 tárcsák és Ashima SOS fékpofák kerültek, de úgy tûnik hogy ezek is tökéletesen végzik a dolgukat és elégséges fékezést nyújtanak és lehet az ergonómiájuk is megfelelõbb, de itt a súly többlet jelentõs, de más hátrány nem érzõdik eddig, de a többi alkatrésszel ellentétben ez jelenleg is meg van és esetlegesen visszaszerelhetõ ha szükségesé válna.
Fontos hogy a fent említetteken kívül a végbement változások esztétikusabbá és egyedibbé tették a bringát pont ahogy szerették volna, valamint igen költséghatékony megoldást is jelentettek,ezért a bringa jelenlegi végsõ állapota anyagi szempontból a 7.0 változat szintjére került,de több mint egy kilogrammos súly elõnyel valamint jobb és könnyebb felszereltséggel,végsõ soron igazán megérve,úgy tûnik kompromisszumok nélküli elsõ bringának ( :
#2951
Írta 2011. február 04. - 22:38
#2952
Írta 2011. február 04. - 22:29
#2953
Írta 2011. február 04. - 14:55
Mi indokolta a Mavic Crossmax kerékszett és a Truva Noir hajtás cseréjét? :confused:
Még ha csak ennyi lenne... De az XTR XT lett, a fekete Formulák is fehér másféle fékké avanzsáltak, valamint a hozzákapcsolódó féktárcsák is szellõsebbek lettek Elnézést, de nekem ez kedves kis történet egy ügyes reklámnak tûnik Canyon - pure racing...
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#2954
Írta 2011. február 04. - 14:22
Véleményem szerint nagyrészt minden elhangzott a rendelés menetével és sajátosságaival kapcsolatban, valamint a méretezésrõl is sok szó esett,de lehetséges hogy hasznos lehet a mi tapasztalatunk is...a bringa a 112. hozászolásban már szerepelt,most inkább a tapasztalatok…
http://lh5.ggpht.com...icikli (43).jpg
Körülbelül egy éve határoztuk el hosszas kutakodás után hogy a leginkább megfelelõ számunkra is a Canyon lesz a fentebb sorolt elõnyök és lehetséges hátrányok ellenére is.
Mindent összevetve a 2010 Canyon Nerve XC W eset a választás mint elsõ komoly mtb jelölt, de lényegében hasonló kételyek merültek fel mint a ti esetetekben, de késõbb szerencsére kiderült mind alaptalan volt…
A kérdés elsõdlegesen az volt hogy e modell legkisebb mérete mely XS és lényegében 16" és csak mint nõi változat elérhetõ, megfelelõ e 120mm rugó utal, relatív magas középcsapágy magassággal valamint kevésbé ejtett felsõ csõvel tényleges 160cm magasság és körülbelül 70cm belsõlábszárhossz és 50kg esetén...az említett méretezõ program, valamint az ügyfélszolgálat is azt állította hogy a válasz egyértelmûen igen, de szerintem ez nem pont így festet a valóságban, de végül is rendelés következet, legfeljebb elsõdleges óvatos tesztelés után a rendelkezésre álló hónap alatt amennyiben nem megfelelõ visszaküldésre került volna sor...
A mi esetünkben sem volt ráktáron a bringa és sajnos a fehér nõi változat xs méreteinek újabb szállítmányát csak nyár végére ígérték a legtöbb felszereltségi szinten kivéve a topmodell 9.0, e remélhetõleg tényleges véletlen folytán e változat már körülbelül február közepére elõreláthatóan elérhetõ volt. Elsõ kerékpárnak lehet nem volt a legmegfelelõbb választás felszereltségét tekintve,de mivel csak ez volt e méretben és színben érdemleges idõben ezért gyors gondolkozást és bankkártya limit ellenõrzést vásárlás követe,mely igen gördülékenyen ment kártyával a canyon.com oldalon, a bringa modell és a program utáni méret választást követõen már csak a szállítási címet és módot kellet kiválasztani,majd a kötelezõ újrafelhasználható erõsített karton dobozt, esetleges kiegészítõket, és végül a kártyainfókat, és meg is volnánk,érkezett a visszaigazoló automata email,majd késõbb a tényleges visszaigazolás, pár hét feszült várakozás, amíg mellékesen az összes xs w nyár elött elérhetõ váz elfogyott az oldalon, majd a bankszámla megcsapolása, újabb email hogy ez sikerrel járt és a rendelés elkészült,valamint átkerült az Upshez szállításra, és itt szerepelt a nyomon követést biztosító kód is, majd kevesebb mint egy hét után egy méretes,masszív,tökéletes állapotú de egész könnyû különös doboz érkezett:
http://lh4.ggpht.com...canyon (13).jpg
de mi is lapul benne
http://lh4.ggpht.com...canyon (18).jpg
talán
http://lh5.ggpht.com...canyon (15).jpg
de örömünkre tényleg ez lesz az
http://lh4.ggpht.com...canyon (26).jpg
Gyors összeszerelés, mely elõször a tökéletes védelmet és maximális helykihasználást jelentõ csomagolás lefejtését és csodálatát jelentette, majd bringa ellenõrzés,de mivel a csomagolás sértetlen a bringa is az volt,következett az összeszerelés mely ténylegesen csak ennyit jelentet,mivel a bringa tökéletesen beállítva,és összerakva, annyira hogy lánc a helyén, váltók,fékek,kerekek pontosak és még a gumik is nyomáson,vázvédõk a kábeleken,láncvillán,minden frissen kenve,ajánlott erõvel meghúzva,de patyolat tisztán,ez kicsit más mint a megszokott készre szerelt kerékpár… ami hátra volt az a kerekek beszerelése,a nyeregcsõ,kormány helyretétele,és beállítása,valamint a pedálok szerelése,és a teleszkópok félfújása,beállítása,mely feladatokhoz ingyenes saját márkás pumpát és nyomaték kulcsot is mellékeltek,és ezután ami a leginkább érdekes volt a tényleges teszt…
http://lh4.ggpht.com...Bicikli (5).jpg
http://lh3.ggpht.com...icikli (10).jpg
http://lh3.ggpht.com...icikli (32).jpg
Szerencsére,még ha hajszálon múlva is,de a méret megfelelõnek bizonyult,semmi zavarót nem tapasztalva,a bringa megtartása mellet döntöttünk,és hamarosan egy elég komoly csínosítás,könnyítés,valamint átszerelés következet nagyrészt az elõzetesen kinézet Canyon Nerve XC W 7.0 szintjére,de végsõ soron megérte, anyagilag is szinte erre a szintre esett,de felszereltségben jobb, úgy tudom szebb, és lényegesen könnyebb, de így szükség volt egy kis alkatrész csere kereskedelemre is esetünkben!
http://lh3.ggpht.com...Bicikli (2).jpg
A legfontosabb, és ez fentebb vélhetõleg kiderült, Õ szereti , a bringa igazán bevált, és ténylegesen a kerékpározás õszinte örömét jelentheti minden szinten mindenkinek igazán tiszta formában…
Canyon - pure cycling
A sebesség mindent megold.
#2955
Írta 2011. február 04. - 14:04
már ha meg nem sértelek
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2956
Írta 2011. február 03. - 11:18
A mi esetünkben sem volt ráktáron a bringa és sajnos a fehér nõi változat xs méreteinek újabb szállítmányát csak nyár végére ígérték a legtöbb felszereltségi szinten kivéve a topmodell 9.0, e remélhetõleg tényleges véletlen folytán e változat már körülbelül február közepére elõreláthatóan elérhetõ volt. Elsõ kerékpárnak lehet nem volt a legmegfelelõbb választás felszereltségét tekintve...
Mi indokolta a Mavic Crossmax kerékszett és a Truva Noir hajtás cseréjét? :confused:
#2957
Írta 2011. február 02. - 14:10
#2958
Írta 2011. február 02. - 13:52
You have a 30-day right of revocation of the contract starting from the contract’s effective date. You may revoke your contractual declaration without giving reasons by returning the goods or by written declaration (e.g. by letter, fax or e-mail). The period of revocation begins at the earliest at the contract’s effective date and the purchaser’s receipt of these terms of revocation.
úgy tûnik.
hopp, most olvasom tovább...
[...]or only able to return them in deteriorated condition, you shall be obliged to provide compensation for the loss in value.
#2959
Írta 2011. február 02. - 13:46
Ezt hogy?
Használtam egy hónapig de bocs mégsem jó,visszaküldeném?