Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Canyon
Indította
Rebell-78
, 2006. május 24. 22:20
#2921
Írta 2011. március 26. - 18:14
Credit card=bankkártya
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#2922
Írta 2011. március 26. - 17:56
Már tudom,h meglehet nézni,de elsõre a 20-ról azthittem,h annyi darab érhetõ el. Utána jöttem rá,h nem.
A honlapon total price- hoz nem volt odaírva vastaggal,csak elõtte,de a levélben meg utána volt.
Payment method :
pre-payment
Notes / Coupon codes:
Invoice amount : EUR 1,859.25
Included VAT: EUR 296.86
--------------------------------------------------------
Thank you for choosing Canyon.
És mi ez a credit kártya? Nekem csak sima bankkártyám van. És utalást választotam,de nem írják, h mikor kell utalni.
A honlapon total price- hoz nem volt odaírva vastaggal,csak elõtte,de a levélben meg utána volt.
Payment method :
pre-payment
Notes / Coupon codes:
Invoice amount : EUR 1,859.25
Included VAT: EUR 296.86
--------------------------------------------------------
Thank you for choosing Canyon.
És mi ez a credit kártya? Nekem csak sima bankkártyám van. És utalást választotam,de nem írják, h mikor kell utalni.
#2923
Írta 2011. március 26. - 09:29
Na most adtam le a rendelésem,de szomorúan vettem észre utólag,h nem elérhetõ,amit rendeltem,csak a 20 ik hétre írják a honlapon.
De a megrendelõ levélben nem írták,h nincs készleten. Ha tényleg csak 8 hét múlva lesz elérhetõ,akkor mikor kell a pénzt elutalnom?
Mellesleg az én levelemben,amit kaptam nem volt pdf fájl,csak egy rendelési kód.
És mi az a 19% VAT 289 euro?
Az én email-emben nem volt VAT feltüntetve, a honlapon lévõ árak tartalmazzák az áfa-t. A 289€ pluszban ment rá a honlapon lévõ árra? Mert akkor valami nem ok...
Szerintem a legegyszerûbb credit kártyával fizetni, akkor fogják levonni az összeget amikor postázzák a bringát.
#2924
Írta 2011. március 26. - 08:47
Na most adtam le a rendelésem,de szomorúan vettem észre utólag,h nem elérhetõ,amit rendeltem,csak a 20 ik hétre írják a honlapon.
A honlapon kint van egy check availability menü, a bicaj kiválasztása után meg lehet nézni, melyik méret és milyen színben van-e készleten, és ha nincs, melyik hétre várható (pl. CW 20 = Calendar Week 20, tehát 20. hét). Még mielõtt a rendelést leadod, elõtte is meg lehet ezt nézni. Például: Canyon | Mountainbikes | Nerve XC 8.0
Ott van a Check Availability közvetlenül a kép alatt. ;->
#2925
Írta 2011. március 26. - 07:55
#2926
Írta 2011. március 26. - 00:27
Na most adtam le a rendelésem,de szomorúan vettem észre utólag,h nem elérhetõ,amit rendeltem,csak a 20 ik hétre írják a honlapon.
De a megrendelõ levélben nem írták,h nincs készleten. Ha tényleg csak 8 hét múlva lesz elérhetõ,akkor mikor kell a pénzt elutalnom?
Mellesleg az én levelemben,amit kaptam nem volt pdf fájl,csak egy rendelési kód.
És mi az a 19% VAT 289 euro?
De a megrendelõ levélben nem írták,h nincs készleten. Ha tényleg csak 8 hét múlva lesz elérhetõ,akkor mikor kell a pénzt elutalnom?
Mellesleg az én levelemben,amit kaptam nem volt pdf fájl,csak egy rendelési kód.
És mi az a 19% VAT 289 euro?
#2927
Írta 2011. február 18. - 13:12
Lehet már sokan unjátok a "mekkora vázat válasszak" témakört, de hátha segít valakinek a döntésben: sok fejfájást okozott, hogy a PPS szerint 1cm-en múlik, hogy "S"-es vagy "M"-es méretû váz a megfelelõ számomra ezért megkérdeztem a Canyon-t, íme a válasz:
According to your height we would still recommend you on a size "S" bike, but with your inseam of 80 or 81 you should choose a medium "M" bike. If you are going for CC-racing and fast aggressive riding you should choose "S", if you are searching for a more comfortable tourer you should go for "M". This decision is left to you.
If you have any further questions, do not hesitate to inform us.
According to your height we would still recommend you on a size "S" bike, but with your inseam of 80 or 81 you should choose a medium "M" bike. If you are going for CC-racing and fast aggressive riding you should choose "S", if you are searching for a more comfortable tourer you should go for "M". This decision is left to you.
If you have any further questions, do not hesitate to inform us.
#2928
Írta 2011. február 08. - 17:01
S valóban. 1 órán belül már válaszoltak is. Azért ez nem semmi.
#2929
Írta 2011. február 08. - 14:50
Írj nekik, nagyon segítõkész az ügyfélszolgálatuk.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#2930
Írta 2011. február 08. - 14:48
Köszi a gyors választ!
Közben rájöttem,h nem ez az,ami után érdeklõdök. Szemezgetek egy canyonnal,de a saját villámat akarnám beletenni,ami nem tapered,hanem sima 1,1/8-ados nyakú. A kormánycsapágy gyártó honlapján megtaláltam,h van a csapágyhoz ún. base plate(nem tudom,h mi a magyar neve),ami lehetõvé teszi,h használjam sima villával.
AiX-03, black - ACROS
A pdf-ben írja.
De hiába kerestem a neten,nem találtam ehhez a márkához és tipushoz külön. Vajon adják hozzá komplett gépnél is? Vagy írjak nekik és hátha megsúgják?
Közben rájöttem,h nem ez az,ami után érdeklõdök. Szemezgetek egy canyonnal,de a saját villámat akarnám beletenni,ami nem tapered,hanem sima 1,1/8-ados nyakú. A kormánycsapágy gyártó honlapján megtaláltam,h van a csapágyhoz ún. base plate(nem tudom,h mi a magyar neve),ami lehetõvé teszi,h használjam sima villával.
AiX-03, black - ACROS
A pdf-ben írja.
De hiába kerestem a neten,nem találtam ehhez a márkához és tipushoz külön. Vajon adják hozzá komplett gépnél is? Vagy írjak nekik és hátha megsúgják?
#2931
Írta 2011. február 08. - 14:25
Miért nincs kormánycsapágy kupak az Ultimate CF/AL-en?
Ennek az az oka, hogy Ön tisztán láthassa, hogy az új Acros I-Lock kormánycsapágy, melyet kifejezetten a Canyon számára fejlesztettek, a hagyomáyos kormánycsapágyakkal ellentétben, már nem igényel rögzítõ szerkezetet a villanyak belsejében. Mi, itt a Canyonnál hiszünk az innováció kiemelkedõ szerepében, hogy megalkothassuk Önnek a tökéletes kerékpárt.
Ennek az az oka, hogy Ön tisztán láthassa, hogy az új Acros I-Lock kormánycsapágy, melyet kifejezetten a Canyon számára fejlesztettek, a hagyomáyos kormánycsapágyakkal ellentétben, már nem igényel rögzítõ szerkezetet a villanyak belsejében. Mi, itt a Canyonnál hiszünk az innováció kiemelkedõ szerepében, hogy megalkothassuk Önnek a tökéletes kerékpárt.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#2932
Írta 2011. február 08. - 14:23
Miért nincs headset sapka az Ultimate CF/AL kerékpárom villanyakán?
Tudatosan tettük ezt, így látható az új, kifejezetten a Canyon számára kifejlesztett Acros I-Lock headset, ami már nem követeli meg a hagyományos A-bilincset.
A headset sapkák elérhetõk kiegészítõk között.
Tudatosan tettük ezt, így látható az új, kifejezetten a Canyon számára kifejlesztett Acros I-Lock headset, ami már nem követeli meg a hagyományos A-bilincset.
A headset sapkák elérhetõk kiegészítõk között.
#2933
Írta 2011. február 08. - 13:49
Tudna valaki segíteni a következõ szöveg lefordításában? (Canyon honlapjáról szedtem.)
Why isn't there a headset cap on my Ultimate CF/AL fork steerer?
We have done this deliberately so that you can clearly see that the new Acros I-Lock headset, which was especially developed for Canyon, no longer requires a conventional A-clamp in the fork steerer.
Headset caps are available in our accessories domain.
Elõre is köszi.
Why isn't there a headset cap on my Ultimate CF/AL fork steerer?
We have done this deliberately so that you can clearly see that the new Acros I-Lock headset, which was especially developed for Canyon, no longer requires a conventional A-clamp in the fork steerer.
Headset caps are available in our accessories domain.
Elõre is köszi.
#2934
Írta 2011. február 06. - 17:30
zeezoltano: szerintem Te inkább irigykedsz... Hogy tudsz ilyen hangnemben hozzászólni más dolgaihoz? Méghogy fa...ság a köbön! Az õ dolga, hogy neki mi a fontos, és mennyire gramm-mániás. Igenis fontos a súly, pláne egy ilyen kaliberû bringánál, ilyen alkatrészeknél, sõt, nem csekély anyagi megtakarítást is elért így, majdnem olyan súlynál megmaradva, ez is érdekes információ.
Van, aki bringázni is szeret, de legalább annyira szeret bringát építeni, tuningolni, alakítgatni, attól még meg marad a bringázás öröme, sõt, még jobb is lehet... Más megveszi a bringáját, és öt évig egy csavart nem cserél ki rajta, de nem vagyunk egyformák. Csak több tiszteletet szeretnék kérni mások felé, és elnézést, ha félreértettelek, vagy megbántottalak.
Van, aki bringázni is szeret, de legalább annyira szeret bringát építeni, tuningolni, alakítgatni, attól még meg marad a bringázás öröme, sõt, még jobb is lehet... Más megveszi a bringáját, és öt évig egy csavart nem cserél ki rajta, de nem vagyunk egyformák. Csak több tiszteletet szeretnék kérni mások felé, és elnézést, ha félreértettelek, vagy megbántottalak.
#2935
Írta 2011. február 06. - 12:17
Végsõ soron lehetséges hogy a lecserélt alkatrészek is talán megfeleltek volna (: viszont esztétikai szempontból és sok más fontos okból a Tulaj inkább a jelenleg felkerült modelleket preferálta 8D és ez jól is van így :) de persze a többi fentebb leírt indok is fontos volt :p
Grammánia? itt?! inkább kilogramm 8D
Különben mindenki úgy és annak érzi magát ezzel kapcsolatban ahogy gondolja (: én általában minden kezem közé kerülõ kerékpárral eljátszom és jól vagyok ennek ellenére :) az utóbb említett lista nincs, és hozzáállás sincs, és nem is lesz, azt meghagyom más szórakozásának :)) mindez ellenére nekem úgy tünik hogy a bringa jó és élvezettel használják is (:
Grammánia? itt?! inkább kilogramm 8D
Különben mindenki úgy és annak érzi magát ezzel kapcsolatban ahogy gondolja (: én általában minden kezem közé kerülõ kerékpárral eljátszom és jól vagyok ennek ellenére :) az utóbb említett lista nincs, és hozzáállás sincs, és nem is lesz, azt meghagyom más szórakozásának :)) mindez ellenére nekem úgy tünik hogy a bringa jó és élvezettel használják is (:
#2936
Írta 2011. február 06. - 12:04
Ezt a listát inkább a grammánia rovatba tenném képtelen lennék ennyit méricskélni pöcsölni listát kimutatásokat csinálni szvsz már fas...ág a köbön. Hol a bringázás öröme? Arról nincs lista hogy melyik túrán hány gramm sarat szed össze és ezért ez+ez az útvonal kevésbé preferált, vagy netalán a falon lógatott bringa 1 hét alatt x grammal lesz nehezebb a portól.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2937
Írta 2011. február 06. - 08:56
arra a crossmax slrre en szivesen odafigyelek, ha felesleges nem rontana el az oromom.
#2938
Írta 2011. február 05. - 23:57
#2939
Írta 2011. február 05. - 09:55
Endre valld be, hogy valójában a top alkatrészeket a saját bringádra dobtad fel
11:38:11 IM 2012
#2940
Írta 2011. február 05. - 09:07
Pure cycling.
És tudja és tudja és tudja (az agyam nem volt összhangban a kezemmel;))
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"