Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Canyon

* * * * * 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
3129 hozzászólás a témában

#2881
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás
Jó örülök,meg rászántam és már el is utaltam a pénzt,de azért mégis.
Amúgy szerintem nem a szerszám volt. Mert úgy meg volt húzva a csavar,h az imbuszomra ráhúztam 1 méteres csövet és azzal bírtam kinyitni,de még így sem könnyen. Ráadásul,amikor egy-egy reccsenés kíséretében kinyílt még valami fura szag is jött belõle(mintha égett szaga lett volna).

#2882
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
hat orulj neki, hogy nem 10k - ket muanyag b*szert is tobbet fizettem. amugy olyan mintha a szerszam, amit belenyomtak, az roncsolt volna, mert ha a megtepes miatt lett ilyen, akkor mashol is szetszakadt volna.

#2883
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás
Na most kaptam üzit. A csavarokra kiszámláznak 12 eurot. :(

#2884
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
persze, harom negy honap :D a specinel en is ezt tapasztaltam: a nemet garnal ket-harom napon belul itt volt a potalkatresz.

#2885
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás
Szupi! Már válaszoltak is,hogy postázzák ingyen az átalakítót a kormánycsapágyhoz és a telópumpát meg a csavarokat! És elnézést kértek. :)
Vajon itthon is így müködne ez? :D

#2886
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás
Na már válaszoltak is! Elnézést kértek a pumpáért és a villáért,azt írták,h ingyen küldik az alátétet és a pumpát,de a csavarokra nem reagáltak semmit. Írjak nekik még egy emailt,hogy a csavarokkal mi lesz vagy örüljek ennek is. :(
Így a belsejében keletkezett a repedés. Ebbõl lehet gond? :(
Feltöltött kép

#2887
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
karbantartasba az is beletartozik, hogy at kell huzni a forgaspontokat (meg kitisztitani).

az mas kerdes, hogy nalam a specinel komplett csavarszettet kellett cserelni, mert a csavarok nem birtak a megadott nyomatekot. most kb fele-ketharmad nyomatekkal van meghuzva. a pitchem jott nemetektol, az nagyon patentul ossze volt rakva, beallitva, mellekeltek a checklistet is.

#2888
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás
Küldtem nekik e-mailt! Remélem segítenek valahogy! És remélem nem azt fogják írni,hogy buktam a garanciát,mert kivettem a rugóstagot! :(

#2889
Paul Vitti

Paul Vitti

    fróumfggüõ

  • fórumtag
  • 2.025 hozzászólás
Úgy látszik az eladásokkal fordított arányban lehet a kválitikontroll minõsége náluk :(
Az biztos hogy kompenzálni fognak szerintem, de attól még nyilván idegesítõ ha pont a te géped jött ki egy olyan török keze alól, akinek sz@r napja volt...
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.

#2890
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás
Köszi!
Lehet,h csak nekem volt pechem,de amilyen segítõkészek remélem,h a pumpát és csavarokat(esetleg egy adaptert) küldik hamarosan.

#2891
HEX77

HEX77

    vendég

  • fórumtag
  • 136 hozzászólás
Szép gép, gratula!
Elég kiábrándító, hogy Neked ennyire hanyagul küldték el... Nálam anno rendben volt minden, úgy látszik szerencsém volt.

#2892
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás
Megérkezett. :)

Pozitívumok:

-Kedvezõ ár
-Segítõkész csapat
-UPS nyomonkövetés
-Remek doboz és csomagolás
-180-as pm tárcsakonzol hátul
-12mm-es átütõtengely
-e type elsõ váltó
-nagyon jó láncvezetõ (55g)
-láncvillavédõ,védõfólia az alsócsövön,váltó bovden házakon gumi védõ és matrica védelem a vázon
-minden alkatrésznek küldték a papírjait.

Negatívumok:

-Kifelejtették a telópumpát(emiatt reklamálni fogok)
-Rugóstag csavarjai úgy meg voltak húzva,h a belsejükben repedés keletkezett,ahogy kinyitottam. :( (Reklamálom ezt is)
-Levélben kérdésemre azt a választ írták,hogy 1,1/8-ados villával küldik a gépet,de a valóságban tapered-es szabvánnyal jött.
-Küllõk túl lazák.
http://forum.bikemag...tml#post1095192

#2893
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás
Ma írtak,h megérkezett a pénzem,ha küldik a csomagot,akkor írnak megint. :( Megöl ez a várakozás. De legalább jó helyen van a pénz. :)

#2894
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás

Köszi a nevében is! :-)
Arról nem küldtek értesítõt, hogy megkapták a pénzt. De nem lehet gond, a közlemény rovarban ha ott a rendelésszám, az már elég szerintem. Mi a számla számát (invoice nr.), rendelés számát (order nr.) és vevõ kódját (customer nr.) is megadtuk, így aztán meg végképp nem lehetett gond.
Képek jöhetnek! ;-)


Én is beírtam mindhármat. Biztosamituti! :D

#2895
Paul Vitti

Paul Vitti

    fróumfggüõ

  • fórumtag
  • 2.025 hozzászólás
Szép ez a Nerve, nekem még a régebbi váz van, külsõ bowdenezéssel.
Anno én vázat vettem külön, a szállítás díja meg csak teljes bringára volt megadva... kiperkáltam, megjött, aztán kaptam egy emailt, hogy bocsi, olcsóbb volt a szállítás mert csak váz, és hogy hova utalják a különbözetet (kb 5-10 eur lehetett, de szerintem a jó customer service iskolapéldája) :)
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.

#2896
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.301 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Köszi! De piszok lassan telik az idõ. :(
Amúgy nagyon szép az asszonypajtásod gépe! ;)
Valami durvulósabbat! ;) Bár nagyon sok mindent le fogok cserélni a gépen a gyári összeállításhoz képest. Amint megvan pakolok majd fel fotókat. Csak tartanánk már ott.
Mellesleg,ha megérkezik nekik a pénz,akkor nem küldenek valami értesítést? Vagy csak akkorm,ha már küldik a gépet? :(


Köszi a nevében is! :-)
Arról nem küldtek értesítõt, hogy megkapták a pénzt. De nem lehet gond, a közlemény rovarban ha ott a rendelésszám, az már elég szerintem. Mi a számla számát (invoice nr.), rendelés számát (order nr.) és vevõ kódját (customer nr.) is megadtuk, így aztán meg végképp nem lehetett gond.
Képek jöhetnek! ;-)

#2897
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás
Köszi! De piszok lassan telik az idõ. :(
Amúgy nagyon szép az asszonypajtásod gépe! ;)
Valami durvulósabbat! ;) Bár nagyon sok mindent le fogok cserélni a gépen a gyári összeállításhoz képest. Amint megvan pakolok majd fel fotókat. Csak tartanánk már ott.
Mellesleg,ha megérkezik nekik a pénz,akkor nem küldenek valami értesítést? Vagy csak akkorm,ha már küldik a gépet? :(

#2898
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.301 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Ma utaltam el a pénzt! Már csak 4 hét. :(


Kitartás! :-) Mit rendeltél, Nerve AM, vagy valami durvulósabbat?

#2899
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.301 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee
Sziasztok!

Mindössze néhány mondatban igyekszem összefoglalni, hogyan jutottunk nem is túl hosszú vacilálás után el a Canyon Nerve XC-ig. Lehetõleg nõi vázas, közép, felsõ-középkategóriás fully-t kerestünk párom számára a régi merevfarúja helyett, ami kényelmes, túrázós karakterrel bír és nyújt számos plusz elõnyt, illetve extra stabilitást a korábbi bicajához viszonyítva. Számos márkát nézegettünk, kezdve elõször az idehaza forgalmazottakkal, mint a Giant Cypher, Merida One-Twenty Juliet, Cube AMS WLS, Scott Spark nõi modellje, Specialized Myka stb. Mivel a legtöbbet rendelésre hozták volna csak és megpróbálni sem igazán lehetett, a rendelés lehetõsége is szóba került - és így jött a képbe a Canyon. :-) Számos külföldi, fõleg német tesztet bogarásztunk át a Bike Magazin és a Mountainbike Magazinokból, amelyek szintén sokat segítettek: például itt konfirmálták azt, hogy a sejtés és szóbeszéd igaz, pár nagy gyártó kivételével minden nõi modell majdnem ugyanaz, mint a férfi, beleértve a vázat (a Canyon is), mindössze az ülés, néha a hajtókar hossza és a kormányszár hossza, valamint a kormány szélessége más a férfi modellekhez képest - és persze általában van XS méret is - bár nálunk ez nem volt szempont. A mérlegelés során aztán szép sorjában pottyantak ki a versenyzõk, elsõsorban az áruk miatt és mindössze négy kerékpár maradt. A végsõ döntéshez még egy Excel-lista is készült, akit esetleg érdekel, megtekintheti itt. A Canyon Nerve XC 6.0 lett a nyerõ... ;-)
A vásárlás nagyon egyszerûen kivitelezhetõ némi angol vagy német tudással, a PPS (Perfect Positioning System - nálunk bõven M-es méretet ajánlott, serencsére nem határon voltunk, hogy vacilálni kelljen:-)) feltöltése és a javasolt méret megjegyzése után és a "Check Availability" menûpontok után a kerékpár kiválasztása gyorsan megtörténik, elég aztán kitölteni a rendelési adatokat, kiválasztani a fizetés módját stb. Mindenrõl külön e-mail érkezik aztán, jól nyomon követhetõ volt a rendelés és pontosan tájékoztattak az esetleges teendõkrõl. Telefonon is beszéltünk velük (bankkártyás fizetés nem mûködött, így utalásra módosítottuk a fizetés módját) és végtelenül segítõkészek voltak. Az átutalás jóváírásakor postáztál a csomagot, amelyet az UPS szállított ki és mindössze 8 napot vett igénybe - természetesen az UPS tracking site-on végig tudtuk követni, hol tart a csomag és mikorra számítsunk rá, hogy kézbesítésre kerül. (Nagyon pontosak voltak!)

...és így nézett ki a csomag:
Feltöltött kép

...kinyitás után rendkívül precíz, gondos csomagolás fogadott. Természetesen külön leírás és prospektus a fékhez, villához, rugóstaghoz stb., komoly összeszerelési útmutató és használati útmutató stb., és egy kicsi, de annál profibb és ötletes nyomatékkulcs. Továbbá csomagoltak még küllõprizmákat (sajnos a lapított Mavic küllõre nem bírtam feltenni), elsõ és hátsó prizmát, teleszkóp pumpát, a teleszkóphoz 2 db RockShox távtartót és még sorolhatnám. A csomagolás belseje felnyitás után:
Feltöltött kép

...köztes állapotban, összeszereléskor:
Feltöltött kép

...nagyjából készen, de még a gyári, férfi nyereggel:
Feltöltött kép
Platform-pedált kapott, egy zárt csapágyazású, alumínium házas verziót, ami nagyon könnyû egyébként.

...elsõ bevetés után erõsen porosan, már a nõi, Specialized BodyGeometry Windie nyereggel, VDO MC 1.0+ sebességmérõvel, CatEye csengõvel, CatEye elsõ- és hátsólámpával:
Feltöltött kép

M-es méretû a váz, amellyel a kerékpár tömege teljes felszereléssel, lámpákkal együtt 13,1 kg, ami szerintem teljesen baráti. :-) A sokak által nehéznek titulált, összesen ~1900 grammos Mavic CrossRide kerekek is jók, simán bevállalnám õket magam is. ;-) Egyszerûen nagyon szuper bicaj, amelynél végtelenül figyeltek a részletekre, ez számos ponton megmutatkozik. Ilyen például a gyönyörû, rejtett kábelezés a vázban, a nagyon szép hegesztések és megoldások, a nyeregbilincs, vagy a színtelen matricák, amelyek védnek a váz kidörzsölõdésétõl, illetve az alsócsõ alatti fólia, amit én eddig csak karbon vázon láttam gyárilag. Pozitív meglepetés volt továbbá, hogy az RS Reba villa kormányról lock-olható - bár ennek nem biztos, hogy más is örült voltna, ezt nem tudom. (Viszont jó tudni talán, hogy már ez a Reba is tapered, azaz 1 1/8 - 1 1/2-es, amit a weboldalon nem emelnek ki.)
Ami még várat magára: kormány 685 mm-rõl a hölgyek szémára kényelmesebb, azaz kb. 630-635 mm szélesre vágása, illetve küllõprizmák, legalább elõre.

Röviden ennyi. :-)

#2900
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás
Ma utaltam el a pénzt! Már csak 4 hét. :(