Jelentkezz be Regisztrálj
Canyon
#2861
Írta 2011. augusztus 31. - 11:25
#2862
Írta 2011. augusztus 31. - 11:11
Demo Day: prova Canyon Grand Canyon AL 29 | MTB-Forum.it
+hátul átütõs agy, és a nekem egyszer must have 2x10-es rendszer. Jaj. :-)
#2863
Írta 2011. augusztus 25. - 11:42
#2864
Írta 2011. augusztus 24. - 21:02
Ja,most jöttem rá,h félreolvastam. Pedig érdekes lett volna!
#2865
Írta 2011. augusztus 24. - 11:39
biztos jol felszereltek lesznek, de lehet erdemes varni egyket evet, hogy ne az elsoszerias 29er vazat vegye az ember. cube es a canyon meg newcomer, meridanal is csak masodik evnel tartanak, giant vmivel elobbre van, a specinek meg mar jopar evre visszamenoleg vannak geometriai. ha esetleg par ev mulva cserelnek, akkor az jo esellyel canyon lenne.
#2866
Írta 2011. augusztus 24. - 09:00
irtam korabban... arakrol van info?
Az árakról én egyelõre nem találtam semmi infot (amúgy innen van a kép: Neuheiten 2012 - MTB-News.de | IBC Mountainbike Forum).
#2867
Írta 2011. augusztus 24. - 08:51
#2868
Írta 2011. augusztus 24. - 08:31
#2869
Írta 2011. július 18. - 21:14
Egy kört tudtam menni a kék kereszten és egy 15-20 km-er túra kört. Jövõ héten jön a nagy teszt, 6 nap Schladming-i tekeréssel.
Lefele menetben nagyon stabilnak éreztem és iszonyat jó volt a mozgása a gépnek. A tagon alig érezhetõ,hogy levegõs. A rugóút viszont úgy éreztem,hogy sosem fogy el. Nagyon jó érzés volt.
Mászni nem egy álom a géppel a jelenlegi összeállításban,de a kaiser gumikkal amúgy sem nagy élmény. Egy db fat albertet már szereztem,majd még szerzek hozzá egyet elõre is és ha hazajöttem ,akkor még a kerekeket is könnyebbekre akarom cserélni.
Jobban másztam a géppel felfelé,mint unokaöcsém a hardy-jával,de ez nem biztos,hogy a gépek közti differenciát mutatja. A 16,6 kg felfelé még mindig sok,de azért a legtöbb helyen felmásztam,ahol korábban is.
Sokan kérdezték,hogy miért variáltam a gyári összeállításhoz képest,de most akkor csinálok egy "autókereskedõk"-höz hasonló leírást,hogy mennyit is költöttem.
A komplett gépet vettem,szállítási költséggel,banki költségekkel,akkori euro árfolyamon +495 000 FT-ért(ami valjuk be,nagyon jó ár volt!)
A kona vázat,rugóstaggal,nyeregcsõvel -95 000 FT-ért adtam el.
A kerekeket -23 000 FT-ért.
Az új géprõl:
Avid elixir fékek: -45 000 FT-ért
X.9 hátsó váltó: -20 000 FT-ért
x.7 váltókarok: -12 000 FT-ért
deore fogsor: -6 000 FT-ért
elsõ gumi: -6 000 FT-ért
Hátsó gumit: elcseréltem egy új fat albertre
Hajtómû+ közép: -25 000 FT-ért
66 rcv -120 000 FT-ért
gyári telópumpa(mivel már van egy) -5 000 FT-ért kelt el.
vettem 2 db xt tárcsát összesen +14 000 FT-ért
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Így az eddigi költségem 152 000 FT
Ami tartalmaz egy vázat, egy rugóstagot, egy kormánycsapágyat tapered-es és 1,1/8-ados szûkítõvel, egy easton havoc stucnit,egy easton havoc dh kormányt,egy easton havoc nyeregcsövet, egy slx elsõ váltót,203/185-ös xt tárcsákat,egy láncterelõt, egy láncvillavédõt,egy selle italia shiver nyerget és egy sunn ringlé drift 2.1-es kerékszettet.
Véleményem szerint ebbõl jól jöttem ki anyagilag. Valahogy így képzelem el reálisan az enduro gép építés költségeit magyar pénztárcának és nem úgy,mint ahogy a cikkben írták,h 600 ezer a váz.
És végeredményben nem csak anyagilag tudtam spórolni,hanem a grammokban is. Ahogy korábban írtam,a 17,25 kg-s pedál nélküli gépbõl 16,6 kg-s gépet faragtam pedállal együtt. Ebbõl majd még jön le súly jócskán. A fat albert külsõkkel egy 5-600 grammot le kell szedjek és új kerekeket is tervezek,mert ezek számomra túl építettek. A felniknek 660 gramm darabja,ami rengeteg. Még a kerekeken is le akarok faragni egy 2-300 grammot legalább. Akkor már elég tekerhetõ súlyban lesz reményeim szerint.
#2870
Írta 2011. július 01. - 12:43
Mellesleg ma végre visszakaptam a villámat Salától és közben megjött az adapterem is. Bár 4 hetet vártam rá. Szóval már csak jó idõ kell és végre tesztelhetem a bicajt nemcsak falidísz lesz!
#2871
Írta 2011. június 28. - 17:53
Egyszerûen tényleg nincs gyenge pontja. Könnyen lehet, a következõ montim is canyon lesz ezekután.
Pedig tényleg kerestem a hibát, de nem találtam.
#2872
Írta 2011. június 08. - 12:50
#2873
Írta 2011. június 08. - 12:40
#2874
Írta 2011. május 24. - 12:30
#2875
Írta 2011. május 24. - 11:26
thank you for your E-Mail.
We plan to make an announcement later in the year.
Probably in autumn at the Eurobike.
#2876
Írta 2011. május 20. - 19:50
Magyarországra ugye úgy jött a bicaj,hogy a villa egy heveder szerûséggel összevolt húzva a váll és a fékhíd között,hogy beleférjen a dobozba.
Lehet,hogy ez sem tett jót neki.
De köszi a gyors választ. Majd beszélek akkor Salával.
Viszont még azon gondolkoztam,hogy ha visszaküldöm,akkor gondolom õk is csak megjavítják. Mert,ha cserélnék,akkor lehet,h kérném,h ne tapered-esre cseréljék,ha tudják,mert el akarom adni és a saját villámmal használnám a bicajt.
De ha meg ezt leírom,akkor lehet,h elküldenek a ......ba.
#2877
Írta 2011. május 20. - 19:42
Villát meg vidd el Salához szerintem, õ gyorsan megmondja, van-e gond vele.
#2878
Írta 2011. május 20. - 19:32
Viszont új probléma. A villa jobb becsúszójánál jelentõsen szivárog az olaj. Pedig nem is használtam,csak a városban mentem pár kört,de nem ugrottam vele,mert el akarom adni,amint megjön a szûkitõm és berakom a régi villámat. Szerintetek érdemes vacakolnom a garanciával és írnom nekik,vagy Sala mesterrel rakassam rendbe és adjam el? A postaköltséget gondolom nekem kéne állnom,így kb ugyanott vagyok,ha én csináltatom meg.
#2879
Írta 2011. május 18. - 08:11
Jó örülök,meg rászántam és már el is utaltam a pénzt,de azért mégis.
Amúgy szerintem nem a szerszám volt. Mert úgy meg volt húzva a csavar,h az imbuszomra ráhúztam 1 méteres csövet és azzal bírtam kinyitni,de még így sem könnyen. Ráadásul,amikor egy-egy reccsenés kíséretében kinyílt még valami fura szag is jött belõle(mintha égett szaga lett volna).
mekkora nyomatek van rairva? en tagrogzitesnel ilyen 8-10nmt szoktam latni.
#2880
Írta 2011. május 17. - 20:47
Jó örülök,meg rászántam és már el is utaltam a pénzt,de azért mégis.
Amúgy szerintem nem a szerszám volt. Mert úgy meg volt húzva a csavar,h az imbuszomra ráhúztam 1 méteres csövet és azzal bírtam kinyitni,de még így sem könnyen. Ráadásul,amikor egy-egy reccsenés kíséretében kinyílt még valami fura szag is jött belõle(mintha égett szaga lett volna).
Szerintem meg a csavar gyártásánál keletkezett amikor belenyomták a hatszöget.