Jelentkezz be Regisztrálj
Canyon
#2901
Posted 2011. May 14. - 02:04
Pozitívumok:
-Kedvezõ ár
-Segítõkész csapat
-UPS nyomonkövetés
-Remek doboz és csomagolás
-180-as pm tárcsakonzol hátul
-12mm-es átütõtengely
-e type elsõ váltó
-nagyon jó láncvezetõ (55g)
-láncvillavédõ,védõfólia az alsócsövön,váltó bovden házakon gumi védõ és matrica védelem a vázon
-minden alkatrésznek küldték a papírjait.
Negatívumok:
-Kifelejtették a telópumpát(emiatt reklamálni fogok)
-Rugóstag csavarjai úgy meg voltak húzva,h a belsejükben repedés keletkezett,ahogy kinyitottam. (Reklamálom ezt is)
-Levélben kérdésemre azt a választ írták,hogy 1,1/8-ados villával küldik a gépet,de a valóságban tapered-es szabvánnyal jött.
-Küllõk túl lazák.
http://forum.bikemag...tml#post1095192
#2902
Posted 2011. May 03. - 15:32
#2903
Posted 2011. April 30. - 21:20
Köszi a nevében is! :-)
Arról nem küldtek értesítõt, hogy megkapták a pénzt. De nem lehet gond, a közlemény rovarban ha ott a rendelésszám, az már elég szerintem. Mi a számla számát (invoice nr.), rendelés számát (order nr.) és vevõ kódját (customer nr.) is megadtuk, így aztán meg végképp nem lehetett gond.
Képek jöhetnek! ;-)
Én is beírtam mindhármat. Biztosamituti!
#2904
Posted 2011. April 30. - 19:12
Anno én vázat vettem külön, a szállítás díja meg csak teljes bringára volt megadva... kiperkáltam, megjött, aztán kaptam egy emailt, hogy bocsi, olcsóbb volt a szállítás mert csak váz, és hogy hova utalják a különbözetet (kb 5-10 eur lehetett, de szerintem a jó customer service iskolapéldája)
#2905
Posted 2011. April 30. - 18:47
Köszi! De piszok lassan telik az idõ.
Amúgy nagyon szép az asszonypajtásod gépe!
Valami durvulósabbat! Bár nagyon sok mindent le fogok cserélni a gépen a gyári összeállításhoz képest. Amint megvan pakolok majd fel fotókat. Csak tartanánk már ott.
Mellesleg,ha megérkezik nekik a pénz,akkor nem küldenek valami értesítést? Vagy csak akkorm,ha már küldik a gépet?
Köszi a nevében is! :-)
Arról nem küldtek értesítõt, hogy megkapták a pénzt. De nem lehet gond, a közlemény rovarban ha ott a rendelésszám, az már elég szerintem. Mi a számla számát (invoice nr.), rendelés számát (order nr.) és vevõ kódját (customer nr.) is megadtuk, így aztán meg végképp nem lehetett gond.
Képek jöhetnek! ;-)
#2906
Posted 2011. April 30. - 15:00
Amúgy nagyon szép az asszonypajtásod gépe!
Valami durvulósabbat! Bár nagyon sok mindent le fogok cserélni a gépen a gyári összeállításhoz képest. Amint megvan pakolok majd fel fotókat. Csak tartanánk már ott.
Mellesleg,ha megérkezik nekik a pénz,akkor nem küldenek valami értesítést? Vagy csak akkorm,ha már küldik a gépet?
#2907
Posted 2011. April 29. - 08:18
Ma utaltam el a pénzt! Már csak 4 hét.
Kitartás! :-) Mit rendeltél, Nerve AM, vagy valami durvulósabbat?
#2908
Posted 2011. April 27. - 22:59
Mindössze néhány mondatban igyekszem összefoglalni, hogyan jutottunk nem is túl hosszú vacilálás után el a Canyon Nerve XC-ig. Lehetõleg nõi vázas, közép, felsõ-középkategóriás fully-t kerestünk párom számára a régi merevfarúja helyett, ami kényelmes, túrázós karakterrel bír és nyújt számos plusz elõnyt, illetve extra stabilitást a korábbi bicajához viszonyítva. Számos márkát nézegettünk, kezdve elõször az idehaza forgalmazottakkal, mint a Giant Cypher, Merida One-Twenty Juliet, Cube AMS WLS, Scott Spark nõi modellje, Specialized Myka stb. Mivel a legtöbbet rendelésre hozták volna csak és megpróbálni sem igazán lehetett, a rendelés lehetõsége is szóba került - és így jött a képbe a Canyon. :-) Számos külföldi, fõleg német tesztet bogarásztunk át a Bike Magazin és a Mountainbike Magazinokból, amelyek szintén sokat segítettek: például itt konfirmálták azt, hogy a sejtés és szóbeszéd igaz, pár nagy gyártó kivételével minden nõi modell majdnem ugyanaz, mint a férfi, beleértve a vázat (a Canyon is), mindössze az ülés, néha a hajtókar hossza és a kormányszár hossza, valamint a kormány szélessége más a férfi modellekhez képest - és persze általában van XS méret is - bár nálunk ez nem volt szempont. A mérlegelés során aztán szép sorjában pottyantak ki a versenyzõk, elsõsorban az áruk miatt és mindössze négy kerékpár maradt. A végsõ döntéshez még egy Excel-lista is készült, akit esetleg érdekel, megtekintheti itt. A Canyon Nerve XC 6.0 lett a nyerõ... ;-)
A vásárlás nagyon egyszerûen kivitelezhetõ némi angol vagy német tudással, a PPS (Perfect Positioning System - nálunk bõven M-es méretet ajánlott, serencsére nem határon voltunk, hogy vacilálni kelljen:-)) feltöltése és a javasolt méret megjegyzése után és a "Check Availability" menûpontok után a kerékpár kiválasztása gyorsan megtörténik, elég aztán kitölteni a rendelési adatokat, kiválasztani a fizetés módját stb. Mindenrõl külön e-mail érkezik aztán, jól nyomon követhetõ volt a rendelés és pontosan tájékoztattak az esetleges teendõkrõl. Telefonon is beszéltünk velük (bankkártyás fizetés nem mûködött, így utalásra módosítottuk a fizetés módját) és végtelenül segítõkészek voltak. Az átutalás jóváírásakor postáztál a csomagot, amelyet az UPS szállított ki és mindössze 8 napot vett igénybe - természetesen az UPS tracking site-on végig tudtuk követni, hol tart a csomag és mikorra számítsunk rá, hogy kézbesítésre kerül. (Nagyon pontosak voltak!)
...és így nézett ki a csomag:
...kinyitás után rendkívül precíz, gondos csomagolás fogadott. Természetesen külön leírás és prospektus a fékhez, villához, rugóstaghoz stb., komoly összeszerelési útmutató és használati útmutató stb., és egy kicsi, de annál profibb és ötletes nyomatékkulcs. Továbbá csomagoltak még küllõprizmákat (sajnos a lapított Mavic küllõre nem bírtam feltenni), elsõ és hátsó prizmát, teleszkóp pumpát, a teleszkóphoz 2 db RockShox távtartót és még sorolhatnám. A csomagolás belseje felnyitás után:
...köztes állapotban, összeszereléskor:
...nagyjából készen, de még a gyári, férfi nyereggel:
Platform-pedált kapott, egy zárt csapágyazású, alumínium házas verziót, ami nagyon könnyû egyébként.
...elsõ bevetés után erõsen porosan, már a nõi, Specialized BodyGeometry Windie nyereggel, VDO MC 1.0+ sebességmérõvel, CatEye csengõvel, CatEye elsõ- és hátsólámpával:
M-es méretû a váz, amellyel a kerékpár tömege teljes felszereléssel, lámpákkal együtt 13,1 kg, ami szerintem teljesen baráti. :-) A sokak által nehéznek titulált, összesen ~1900 grammos Mavic CrossRide kerekek is jók, simán bevállalnám õket magam is. ;-) Egyszerûen nagyon szuper bicaj, amelynél végtelenül figyeltek a részletekre, ez számos ponton megmutatkozik. Ilyen például a gyönyörû, rejtett kábelezés a vázban, a nagyon szép hegesztések és megoldások, a nyeregbilincs, vagy a színtelen matricák, amelyek védnek a váz kidörzsölõdésétõl, illetve az alsócsõ alatti fólia, amit én eddig csak karbon vázon láttam gyárilag. Pozitív meglepetés volt továbbá, hogy az RS Reba villa kormányról lock-olható - bár ennek nem biztos, hogy más is örült voltna, ezt nem tudom. (Viszont jó tudni talán, hogy már ez a Reba is tapered, azaz 1 1/8 - 1 1/2-es, amit a weboldalon nem emelnek ki.)
Ami még várat magára: kormány 685 mm-rõl a hölgyek szémára kényelmesebb, azaz kb. 630-635 mm szélesre vágása, illetve küllõprizmák, legalább elõre.
Röviden ennyi. :-)
#2909
Posted 2011. April 27. - 18:49
#2910
Posted 2011. April 24. - 17:06
Pár sort az új jövevényrõl, no és persze képeket majd hamarosan... ;-)
#2911
Posted 2011. April 04. - 06:55
Canyon Nerve XC 8.0 Review - BikeRadar
#2912
Posted 2011. April 03. - 17:54
errõl van szó
egy nyeklõ nyakló kolbászgyárral marhára nem jó lejtõzni pl
pitch merevebb volt, de a sjt megis jobban elvezem lefele. nemtom miert
#2913
Posted 2011. April 03. - 17:44
onmagaban a merevseg semmit sem jelent, az osszhatas a lenyeg jo vele menni vagy sem.
Hm... Ami engem illet, a Merida fully-mat nagyon csípem úgy összességében (140/130mm rugóút), egész jó felfelé és lefelé sem rossz, de amint kap egy erõsebb, bedöntött ívet valamelyik single trail-en a HHH körül, már nyiszog is a fék, nagyon csavarodós a hátulja. Hiába jó általában az összhatás, ha ilyenkor azért kiábrándító... (2008-as a bicaj, azok még elég kolbászok voltak, szerintem ezt Biketrigger is meg tudja erõsíteni.:-))
#2914
Posted 2011. April 02. - 13:05
onmagaban a merevseg semmit sem jelent, az osszhatas a lenyeg jo vele menni vagy sem.
errõl van szó
egy nyeklõ nyakló kolbászgyárral marhára nem jó lejtõzni pl
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2915
Posted 2011. April 01. - 16:37
#2916
Posted 2011. April 01. - 07:50
#2917
Posted 2011. April 01. - 07:38
#2918
Posted 2011. March 31. - 22:32
Jaja, igazad van, nekem is inkább legyen nehezebb, de cserébe masszív; de hát Õ vaságyastól sincs 60 kiló, szóval...:-) Ellenen a 2011-es Merida One-Twenty-nél merevebb a 2011-es Canyon, épp nézem az áprilisi Bike-ban. ;-)
OFF. az idei Speciken csodálkozom nagyon, általában a legkevésbé merev pl. a Camber a német tesztek és mérések szerint, vagy éppen a Stumpi FSR sem az a merev bicaj manapság... (Sõt, a Giant Trace X sem olyan merev már, mint korábbi években.)
ON.
igen de az idei meridán faragtak is jó 20 dekát, azért is írtam a tavalyit, az még merevebb volt mint a canyon.
specik sose voltak túlépítve, mindig inkább a kolbászmezõnyben voltak (legalábbis 5-6 éve ) és nem csak mérve. pedig amúgy rohadt jó vázak lennének.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2919
Posted 2011. March 31. - 22:04
nem rossz a merida de azért na....
egyetlen elõnye hogy a tavalyi váz picit masszívabb mint a canyon (nehezebb is a váz vagy 20 dekával), de ez meg csak nálam szempont
Jaja, igazad van, nekem is inkább legyen nehezebb, de cserébe masszív; de hát Õ vaságyastól sincs 60 kiló, szóval...:-) Ellenen a 2011-es Merida One-Twenty-nél merevebb a 2011-es Canyon, épp nézem az áprilisi Bike-ban. ;-)
OFF. az idei Speciken csodálkozom nagyon, általában a legkevésbé merev pl. a Camber a német tesztek és mérések szerint, vagy éppen a Stumpi FSR sem az a merev bicaj manapság... (Sõt, a Giant Trace X sem olyan merev már, mint korábbi években.)
ON.
#2920
Posted 2011. March 31. - 21:14
Jaaaa, ok, így már értem, a vázméret valóban S-es a legkisebb a ffi széria esetén. Szóval, nagyon jó kis gép! Mi még nem rendeltük meg, pedig azt írják, akár 8 nap alatt itt lehetne Mo.-on. :-) Elég valószínû, hogy egy M-es Nerve XC 6.0 lesz, piszkosul jó az ár/érték aránya. Egy tavalyi modell Merida One-Twenty 1000-D került még szóba akciósan, kb. ilyen áron, csak a felszereltsége nem ennyire komoly, a kábelek nincsnek ilyen szépen elvezetve és még valamivel nehezebb is. (Utóbbi csak nekem szempont mondjuk.)
nem rossz a merida de azért na....
egyetlen elõnye hogy a tavalyi váz picit masszívabb mint a canyon (nehezebb is a váz vagy 20 dekával), de ez meg csak nálam szempont
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való