Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Canyon
Started by
Rebell-78
, 2006. May 24. 22:20
#2621
Posted 2013. March 07. - 19:33

Köszönöm, ez jó hír. Hamarosan megpróbálkozom én is akkor átalakítani a szettem, bár a külsõ gumikon még gondolkodom, de valószínûleg maradok a schwalbe racing ralph / rocket ronnál.
Grand Canyon AL 29 | Eladó bringás cuccaim | BringaBanda
#2622
Posted 2013. March 07. - 09:56

Még egy kérdésem volna:
Alakítottatok már át canyon DT felnit tubelessé? Mûködik a dolog? Melyik gyártó megoldásával?
DT X1800-ast alakítottunk át BOR white tape-pel (csak a félig áttetszõ szalaggal, gumiszalag nélkül - mûködik). http://bor-germany.d...-bor-white-tape
2 db tubeless szelep kellett csak hozzá, de megkockáztatom, talán még jobb és fõleg olcsóbb régi belsõkbõl kivágni 1-1 szelepet és azzal építeni össze.
#2623
Posted 2013. March 07. - 09:01

Még egy kérdésem volna:
Alakítottatok már át canyon DT felnit tubelessé? Mûködik a dolog? Melyik gyártó megoldásával?
Alakítottatok már át canyon DT felnit tubelessé? Mûködik a dolog? Melyik gyártó megoldásával?
Grand Canyon AL 29 | Eladó bringás cuccaim | BringaBanda
#2624
Posted 2013. March 05. - 01:50

Sziasztok!
29er Canyonnal rendelkezõk, tudtok nekem ajánlani 29er kerékszettet, vagy legalább hátsó agyat?
XC Versenyre / havi 1-2x túrára használnám, 80kg vagyok. Tubeless rendszert építenék.
Fun works n-light agyat találtam ami X12 kompatibilis (adapterrel) és ultrakönnyû, jó áron, de a minõségrõl kb. semmi infó.
Az actionsports.de oldalon van ilyen aggyal kerékszett pl Notubes ZTR Crest felnivel,
de akár WTB i19 frequency TCS is szóba jöhetne, ilyet olcsóbban tudnék beszerezni, ha lehet elsõ-hátsó agyat kapni külön.
29er Canyonnal rendelkezõk, tudtok nekem ajánlani 29er kerékszettet, vagy legalább hátsó agyat?
XC Versenyre / havi 1-2x túrára használnám, 80kg vagyok. Tubeless rendszert építenék.
Fun works n-light agyat találtam ami X12 kompatibilis (adapterrel) és ultrakönnyû, jó áron, de a minõségrõl kb. semmi infó.
Az actionsports.de oldalon van ilyen aggyal kerékszett pl Notubes ZTR Crest felnivel,
de akár WTB i19 frequency TCS is szóba jöhetne, ilyet olcsóbban tudnék beszerezni, ha lehet elsõ-hátsó agyat kapni külön.
Grand Canyon AL 29 | Eladó bringás cuccaim | BringaBanda
#2625
Posted 2013. March 02. - 13:59

#2626
Posted 2013. March 01. - 23:13

U.I. : ) Hamarossan nagyobb terjedelemben, mert érdekelt ( : beszámolok az igért saját célra rendelt 2013 Nerve 29 bringa részleteirõl is, köszi a türelmetek : )
#2627
Posted 2013. February 20. - 12:46

Jól néz ki ez az országúti. Feketében elfogadnám.
De kíváncsi leszek End.re gépére is!
Feketében túlságosan kétkeréken guruló reklám kinézete van. Ha nem írták volna minden csõre rá, hogy Canyon, lehet én is azt veszem, mert a fekete eloxált, megspóroltam volna a festék tömegét.

#2628
Posted 2013. February 20. - 11:52

Jól néz ki ez az országúti. Feketében elfogadnám. 
De kíváncsi leszek End.re gépére is!

De kíváncsi leszek End.re gépére is!

#2629
Posted 2013. February 20. - 09:01

Ha véletlenül egyszer elcsábulnék egy országútira és újonnan, tuti ezt venném, a 6.0-át vagy a 6.0 SL-t.
#2630
Posted 2013. February 20. - 08:39



#2631
Posted 2013. February 19. - 23:46

Nem értek az országúti bicajokhoz ugyan; nekem tetszik!
#2632
Posted 2013. February 19. - 23:13

Tegnap hozta a futár:
Canyon Roadlite AL 6.0 SL - XL-es méret


Pár dolgot könnyebbre cseréltem rajta (könnyített villanyak hézagolók, alu kcs. kupak, kulacstartó és lánctányércsavarok, latexbelsõk, imbuszos kerék gyz.).
A hajtókart 180asra cseréltem (csak a karokat mérve vicc, de 6g-mal könnyebb a 180as, mint a 175ös). A nyereg egy bizonyított darab, a nyeregcsõ kényszermegoldás, majd kell valami offset nélküli karbon és nyárra dobok fel egy szett Conti GP 4000S-t. A felniszalag is "kõnehéz", 20g/db. Ha sikerül Velocity Veloplug-ot szereznem az is cserélõdik. Elvileg van valahol elrakva alu sorzáróanyám is, de nem sikerült megtalálnom.
A télicipõ miatt még egy darabig marad a montis pedál. Nyárra ha találok könnyû/olcsó oúti pedált és cipõt, lehet váltok.
Most 8,5kg a fürdõszobamérleggel méricskélve.
Canyon Roadlite AL 6.0 SL - XL-es méret


Pár dolgot könnyebbre cseréltem rajta (könnyített villanyak hézagolók, alu kcs. kupak, kulacstartó és lánctányércsavarok, latexbelsõk, imbuszos kerék gyz.).
A hajtókart 180asra cseréltem (csak a karokat mérve vicc, de 6g-mal könnyebb a 180as, mint a 175ös). A nyereg egy bizonyított darab, a nyeregcsõ kényszermegoldás, majd kell valami offset nélküli karbon és nyárra dobok fel egy szett Conti GP 4000S-t. A felniszalag is "kõnehéz", 20g/db. Ha sikerül Velocity Veloplug-ot szereznem az is cserélõdik. Elvileg van valahol elrakva alu sorzáróanyám is, de nem sikerült megtalálnom.
A télicipõ miatt még egy darabig marad a montis pedál. Nyárra ha találok könnyû/olcsó oúti pedált és cipõt, lehet váltok.
Most 8,5kg a fürdõszobamérleggel méricskélve.
#2633
Posted 2013. February 17. - 14:31

#2634
Posted 2013. February 17. - 14:01

#2635
Posted 2013. February 17. - 13:47

Megtapasztalva? Próbáltad esetleg? Megkérdezhetem milyen magas vagy?
A képek alatti mondataidat nem igazán tudtam értelmezni. 9.9 SL-t rendelted,de lecseréled majd az alkatrészeit?
A képek alatti mondataidat nem igazán tudtam értelmezni. 9.9 SL-t rendelted,de lecseréled majd az alkatrészeit?

#2636
Posted 2013. February 17. - 07:50

#2637
Posted 2013. January 18. - 14:01

Nekem akkor csúszott be, amikor:
-igen nagy hézag volt a vázcsõ és a nyeregcsõ átmérõje között (konkrétan még meghúzott állapotban is billegett - de megfelelõ volt a csõméret amúgy)
-esztergált felületû volt a nyeregcsõ (az ennek megfelelõ egyszer barázdált felületi textúra volt, ami miatt csavarvonalban csúszott be a nyeregcsõ)
A zsír szerintem elõsegíti ezt a dolgot. Szóval ha kimondottan zsíros, akkor törölj le mindent és úgy, tisztán rakd össze. Csavaros, magas bilincset használj, amit erõsen meg lehet húzni.
És a kedvencem: sörösdoboz hézagolás. Ez mondjuk akkor jó, ha akkora a hézag, hogy egyszer pont körbeér. Ezt esztétikusan is meg lehet csinálni, csak ne állítgasd gyakran a csövet.
-igen nagy hézag volt a vázcsõ és a nyeregcsõ átmérõje között (konkrétan még meghúzott állapotban is billegett - de megfelelõ volt a csõméret amúgy)
-esztergált felületû volt a nyeregcsõ (az ennek megfelelõ egyszer barázdált felületi textúra volt, ami miatt csavarvonalban csúszott be a nyeregcsõ)
A zsír szerintem elõsegíti ezt a dolgot. Szóval ha kimondottan zsíros, akkor törölj le mindent és úgy, tisztán rakd össze. Csavaros, magas bilincset használj, amit erõsen meg lehet húzni.
És a kedvencem: sörösdoboz hézagolás. Ez mondjuk akkor jó, ha akkora a hézag, hogy egyszer pont körbeér. Ezt esztétikusan is meg lehet csinálni, csak ne állítgasd gyakran a csövet.
#2639
Posted 2013. January 17. - 23:04

#2640
Posted 2013. January 17. - 23:01

Jobb megelõzni a problémát és nem a felületekre juttatni pár porszemcsét, aztán gondolkozni, mi a fene recseg. Szerintem.
