Jelentkezz be Regisztrálj
Canyon
#222
Posted 2020. April 20. - 07:42
#223
Posted 2020. April 19. - 22:06
Szia!
875 mm a belső lábhosszam, inkább a felsőtestema rövidebb. Előtte egy Speci FSR XC-m volt fullyban, az is M-es méret volt.
Mennyire emelgeti az elejét emelkedőkön? Merev karbonra váltottam a Speci után, az jól mászott, de a derekam nem szerette.
Annyira nem veszesen emelgeti az elejet, tobbszor van az, hogy mar azt hiszem, hogy nem fogok tudni felmenni, kozben meg sikerul. De inkabb en benazom el a maszast, mer peldaul rossz nyomot valasztok vagy gyenge vagyok.
- TripleB likes this
#224
Posted 2020. April 19. - 17:55
Ki ugyan nem lógnak de agresszívebbnek tűnik. Lehet egy 30 mm széles felnin (belső méret) lenne az igazi. 59 mm a szélessége és még egy kicsi (digit részből kimerült az elem )
Milyen szeles lett? Itt a butykok nem nagyon lognak ki.
#225
Posted 2020. April 19. - 16:22
Szia!
875 mm a belső lábhosszam, inkább a felsőtestema rövidebb. Előtte egy Speci FSR XC-m volt fullyban, az is M-es méret volt.
Mennyire emelgeti az elejét emelkedőkön? Merev karbonra váltottam a Speci után, az jól mászott, de a derekam nem szerette.
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#226
Posted 2020. April 19. - 14:26
Nem hiszem, hogy gond lenne a magasagoddal az M-es vaz meret. Nekem egy L-es, 2014-es alu Nerve 7.9 van, 185 centi korul vagyok, gondolkodtam, hogy M-es vagy L-es legyen, mert a canyon oldalan a meretvalaszto az M-est ajanlotta, de ha par centivel tobbet irtam be peldaul a lab belso hosszanak, akkor mar az L-est adta. Azota a 100-as kormanyszarat lecsereltem 70-esre, a kormany maradt ugyanaz a 720-es. Kicsit tul nyujtuzkodosnak talaltam az eredeti kormanyszarral, ezzel a rovidebbel felfele sem lett rosszabb. Tul sok gondom nincs a merettel, pont jo nekem. Csak arra akartam utalni, hogy nemcsak a testmagassag szamit.Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy ez a Nerve Al m -es vázzal a 179 cm magasságomhoz kicsi lenne szerintetek?
aorangebike.hu/hu/kerekparok/minden-termek/canyon-nerve-al/
Kicsit fura ez a 9000-es xtr-es alu nerve, nem is remlik, hogy volt ilyen.
Edited by blash, 2020. April 19. - 14:30.
#227
Posted 2020. April 19. - 13:49
Az lenne a kérdésem, hogy ez a Nerve Al m -es vázzal a 179 cm magasságomhoz kicsi lenne szerintetek?
https://orangebike.h...anyon-nerve-al/
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#228
Posted 2020. April 18. - 19:55
#229
Posted 2020. April 18. - 14:19
Itt van alulról fotózva (erdőben ez nem ment ). Annyit nem kolbászol a kerék. Minimum 6 mm a javasolt a Maxxis új 2.4-es gumik kapcsán. Ha beleverne nem hagynám 1 percig sem fent.
Edited by karakoram, 2020. April 18. - 14:20.
#230
Posted 2020. April 18. - 13:35
#231
Posted 2020. April 18. - 12:02
Canyon Exceed CF SL 2018-as kerékpárban így áll a 2.35-ös Ralph Evo külső 25 mm-es felnin (már többünk számára kérdés volt).
Szerintem bőven elfér az ott hátul. Rettenetes dagonyában lehet kellene még pár mm de az 1 szituáció amikor visszafordulok az amikor 3 órás bringatakarítást látok a szemeim előtt akkora a sár. Jól muzsikáltak minden szempontból a mai 2 órás körön - plusz kényelem és stabilitás érződik (utóbbi nekem fontos, remekül kezelem a kerékpárt lefelé ) - de a többlet súly is mivel a legérzékenyebb helyre került fel 2 x 120-130 gramm kb.
Edited by karakoram, 2020. April 18. - 12:03.
#232
Posted 2020. April 10. - 14:37
A mai levelükben meg villanyos országútit mutogatnak: canyon.com/en-de/e-bikes/e-road-bikes/endurace-on/
Csak 3000 euróért adják valami Fazua Evation 1.0-s motorral, kivehető akkuval, fogalmam sincs ezekről, hogy mifélék...
meglátásom szerint ebben nem az a jedi mint egy bosch vagy steps rendszerben.
egyrészt lényegesen könnyebb, másrészt nincs olyan belső ellenállása mint a fentieknek, tehát tudsz vele haladni mikor lekapcsolt a rásegítés akkor is vagy akár offolva is. viszont -és itt a magyar ugarnál hegyekkel jobban ellátott országokra gondolván - van az ember gyereke előtt 2600 szint, 16 %os átlagmeredekséggel (nyilván has számok) a combjai viszont kevéssé Saganiak máris jelentős sikerélményhez tud vezetni az a kis rásegítés. meg tulképp 2in1, 1 mozdulat kipattint a motor+akku minusz 3 kiló, és van egy kicsit nehezebb hagyományos bringa.
ha egy montim lehetne (persze most sincs több) simán bevállalnám az Arn által linkeltekből valamelyiket, leginkább a lapierre-t (bár ez itt off )
Edited by Bikertigger, 2020. April 10. - 14:41.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#233
Posted 2020. April 10. - 01:56
A mai levelükben meg villanyos országútit mutogatnak: canyon.com/en-de/e-bikes/e-road-bikes/endurace-on/
Csak 3000 euróért adják valami Fazua Evation 1.0-s motorral, kivehető akkuval, fogalmam sincs ezekről, hogy mifélék...
A Fazua egy kis német bringamotor fejlesztő cég. A kisebb méretre és súlyra mentek rá, kisebb az aksi és a motor - de persze a teljesítmény is - mint a "nagy" cégek hajtásai. (pl. Bosch) De így elvileg a fogyasztás is kisebb, így kb annyit bír mint a Bosch.
Egy haveromnak évek óta ilyen gépe van, sokat tekerünk együtt így elég jól ismerem a rendszert. Ezt főleg a "sportosabb" bringásoknak van kitalálva, akik inkább csak egy kisebb rásegítésre vágynak. Persze 2. vagy 3. fokozatban ez is olyat rúg alád, hogy azt hiszed hátba vágott egy IFA. Persze ilyenkor a fogyasztása is nagyobb.
https://fazua.com/en...system/evation/
#234
Posted 2020. April 09. - 22:22
A Mavic kerek jól bírják? Meg is lepett pár napja a hírlevelük, hogy van új alu neuron. Azt hittem, hogy kétévente frissítgetnek. Tökjó, hogy összehasonlítottad a 2019-est 2020-assal, mert meg sem nyitottam a linket :DD Ha választanom kéne vagy lehetne, mindig anodizált vázat vennék, tartósabb, mint a festett.
A mavic kerekek jók. Nyilván egyelőre. Most 1500 km van bennük, és minden ok. A régebbi agyakat érintő problémák egyáltalán nem jelentkeznek, minden rendben velük. Masszív, jó felépítésű kerekek, a tudásához és árához képest elfogadható súlyban. Elégedett vagyok, na.
Még azt sem mondom, hogy a kónuszos agyak rosszak, mert jól beállítva nem azok. Éveket mentem deore kónuszos agyakkal, és teljesen jól bírták a strapát. De az, hogy 2200 euróért az elérhető leg-legalját adják, azt nehéz feldolgoznom
#235
Posted 2020. April 09. - 16:55
jah igy erheto, miert nem reklamozzak - amit 2016ban vettem, vmi ket kiloval konnyebb volt. a fazua jo cucc, konnyitett emontikra rakhatnak... vagyis vmelyik gyarto rakja is
Edited by arn, 2020. April 09. - 17:04.
#236
Posted 2020. April 09. - 14:35
szvsz erdekesebb a fazuas endurance :) viszont 25 km/h itt mint halottnak a csok.
de gaz, hogy pl nincs egy fullxts cucc, hanem a regi eggyel magasabb osztalyu hatsovaltot teszunk ra trukkot csinaljak. en konkretan innen egyiket sem vennem.
csak en nem talalom a sulyadatot? lassan a canyon is besimul a piacba arilag, mert tenyleg vadaszni kell a jo ar/ertek aranyu modelleket.
A nagy dizájnosítás óta én sem találom elsőre a súlyt, pedig legfelülre tették. 14,2 kilót írnak az új alu 7.0-ra :DDD
Edited by blash, 2020. April 09. - 14:36.
#237
Posted 2020. April 09. - 14:27
Megjelent végül valóban az új Neuron AL
media-cdn.canyon.com/on/demandware.static/-/Sites-canyon-master/default/dw59e56d6d/images/full/full_2020_/2020/full_2020_neuron_7-0_2468_gy-og_P5.png
Nagyon örülök, hogy tavaly vásároltam ennek az elődjét, pedig ez a vázkialakítás jobban tetszik, és menetes lett a középrész is (bár nálam a PF-el sincs semmi baj, de ettől még a BSA-t jobb megoldásnak tartom)...
DE: (...)
A Mavic kerek jól bírják? Meg is lepett pár napja a hírlevelük, hogy van új alu neuron. Azt hittem, hogy kétévente frissítgetnek. Tökjó, hogy összehasonlítottad a 2019-est 2020-assal, mert meg sem nyitottam a linket :DD Ha választanom kéne vagy lehetne, mindig anodizált vázat vennék, tartósabb, mint a festett.
A mai levelükben meg villanyos országútit mutogatnak: canyon.com/en-de/e-bikes/e-road-bikes/endurace-on/
Csak 3000 euróért adják valami Fazua Evation 1.0-s motorral, kivehető akkuval, fogalmam sincs ezekről, hogy mifélék...
A GRX 600-as fékváltókar tetszik, jobb lehet, mint a fényes és csúszós 105-ös. De ez a hajtókar, ez valami rossz vicc lehet, biztos olcsó volt az alin: Samox EC38 48T
Á, hogy nem ez első vékonygumis elektromos canyon... canyon.com/en-de/e-bikes/e-fitness-bikes/roadlite-on/roadlite-on-al-9.0/2324.html
#238
Posted 2020. April 09. - 14:20
szvsz erdekesebb a fazuas endurance viszont 25kmh itt mint halottnak a csok.
de gaz, hogy pl nincs egy fullxts cucc, hanem a regi eggyel magasabb osztalyu hatsovaltot teszunk ra trukkot csinaljak. en konkretan innen egyiket sem vennem.
csak en nem talalom a sulyadatot? lassan a canyon is besimul a piacba arilag, mert tenyleg vadaszni kell a jo ar/ertek aranyu modelleket.
Edited by arn, 2020. April 09. - 14:24.
#239
Posted 2020. April 09. - 12:14
Megjelent végül valóban az új Neuron AL
Nagyon örülök, hogy tavaly vásároltam ennek az elődjét, pedig ez a vázkialakítás jobban tetszik, és menetes lett a középrész is (bár nálam a PF-el sincs semmi baj, de ettől még a BSA-t jobb megoldásnak tartom)...
DE:
200 euróval drágább lett, és bár a forint gyengüléséről a Canyon nem tehet, de 200 euró önmagában is látható plusz.
A geometriája a karbonéval megegyező lett, ami logikus, de könyörgöm, már a karboné is rosszabb volt mint a tavalyi alu verzióé. (ezt már akkor sem értettem...) magasabb fejcső, rövidebb felső cső, miközben a mai trendeknek már a tavalyi alu sem maradéktalanul felel meg. (mondjuk én pont örülök, mert pl. a 67,5 fokos fejcsővel simán jó felfelé is menni, de egy 65 fokossal már nem biztos, hogy annyira szeretnék)
A felszereltség sokat romlott. A fék ugyan 4 dugattyús, de ugyanabból a nagyon gyenge, trekkingre való szériából, alufólia tárcsákkal...
A felszereltséget GX-nek írni úgy, hogy csak a hátsó váltó GX, erős csúsztatás. Ez egy NX-es bringa, és ez leginkább a sornál baj.
Merthogy a tavalyi tényleg jól sikerült, és jól is működő (dt rachet kopi) mavic kerékszett után belekerült egy minősíthetetlenül hulladék, építettnek tűnő, kusza "maradékösszeválogatás". De még az első, és hátsó agyak típusa is különböző, arról nem beszélve, hogy a leghulladékabb 1500 forintos típusok. Persze a régi, shimano rotortesttel, amire NX/SX soron kívül mást feltenni lehetetlen. Azért az NX és a GX sor között a GX javára nagyobb a különbség minden szempontból, mint akár egy GX és XX1 sor között...
A váz fehér verziójánál nagyon tetszik a fényes festés (valamiért nekem nem tetszik a matt fényezés, én sosem kértem volna, ha lett volna választásom úgy, mint idén) de hogy a design milyen otrombán ocsmány lett... persze ez szubjektív, de ez a színösszeállítás, így megvalósítva szerintem nagyon csúnya... már tavaly is azért vettem az unalmas szürkét, mert a kukásnarancssárgával nem tudtam kibékülni, de valahogy ez a Canyonnak nem megy az alu modelleknél. Fura, hogy a karbonok legtöbbje nagyon szépen sikerül, szóval valójában képesek rá.
- blash and Kisherceg like this
#240
Posted 2020. April 02. - 10:37
ezt en is megallapitottam korabban, csak egy r785ot raktam fel, mert ket m8000 fektest is elkezdett folyatni a hidegben.