jelenlegi helzetben -más fritz cégből kiindulva- szerintem több lesz az
Könnyen megtörténhet, már semmin nem lepődök meg. Lassan olyan ez mint az átkosban a Merkur kiutalásra várni
jelenlegi helzetben -más fritz cégből kiindulva- szerintem több lesz az
Könnyen megtörténhet, már semmin nem lepődök meg. Lassan olyan ez mint az átkosban a Merkur kiutalásra várni
Nyugodtan csináld egyszerű villáskulccsal (ne csillagkulccsal ), azzal sem fog a fékcsőre "felfűződni" a szerszám.Igen, elég a gyűrű és a csőbe nyomható bizbasz. Azért erre jobban szeretek fékcsőkulcsot használni, persze 10 euró rablás érte: Park Tool MWF-1 Metric Flare Wrench
https://www.bike24.com/p274490.html
Kisherceg módosította - 2020. március 23. - 18:53
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
egyszer csinaltam csak, de akkor nem remlik, hogy elnyaltam volna a csavart.
becsben? semmi nincs nyitva... amazonon latok, 4es csomagban van raktaron. eleg a roppantogyuru es a csobe illeszkedo dugo ugye? a behuzocsavar az portolhato?
bike24.de/i/mb/83/5a/bf/242677-00-d-472820.jpg
Offline is lehet vásárolni (lsd. kerékpárbolt), én arra gondoltam:)
becsben? semmi nincs nyitva... amazonon latok, 4es csomagban van raktaron. eleg a roppantogyuru es a csobe illeszkedo dugo ugye? a behuzocsavar az portolhato?
arn módosította - 2020. március 23. - 18:19
Canyon supportjáról sokat írnak sajnos(és nem pozitív értelemben). Én csak annyit írok, hogy lassan fél éve várok az új cangámra, és még mindig egy jó hónap van hátra, ha lehet hinni az adataiknak. Roppantógyűrűt viszont bármelyik boltban kapsz, szokott készleten lenni, és nem egy nagy összeg.
jelenlegi helzetben -más fritz cégből kiindulva- szerintem több lesz az
Tudom, csak nem akarok harmadszor is postakoltseget fizetni egy pareuros vmiert. Majd vmivel osszekotom.
Offline is lehet vásárolni (lsd. kerékpárbolt), én arra gondoltam:)
Tudom, csak nem akarok harmadszor is postakoltseget fizetni egy pareuros vmiert. Majd vmivel osszekotom.
koszi a kepet sikerult egy total fogalmatlan "expertet" kifogni, de hogy a szajaba adtam az adatokat, remelhetoleg nem fals visszajelzest adott rola, hogy nekem a #36os kell. arrol sem volt fogalma, hogy a hangereket a webshopbol megrendelhetem. kar, hogy nincs naluk roppantogyuru, mert igy az is johetne, az elson le tudnam tesztelni, hogy mi a min hossz, amivel meg lehet uszni.
Canyon supportjáról sokat írnak sajnos(és nem pozitív értelemben). Én csak annyit írok, hogy lassan fél éve várok az új cangámra, és még mindig egy jó hónap van hátra, ha lehet hinni az adataiknak. Roppantógyűrűt viszont bármelyik boltban kapsz, szokott készleten lenni, és nem egy nagy összeg.
Pár éve mikor rendeltem a canyontól egy 26-38-as XT hajművet, kétszer is 28-40-est küldtek. De már az első után megírtam, hogy az a gond, hogy valami nagyokos rossz termékcímkét ragasztott a csomagolásra, mert a címke szerint jót küldtek... Sőt ha levakartam a matricát, akkor ott volt alatta a jó, erről még képet is küldtem. Hát nem értettek meg, és mindig más válaszolt az emailjeimre. Végül valamelyik nagyokosuk ujjongott, hogy rájöttek mi a gond, nem jó vonalkódot kapott a hajtómű. Persze már az első után is írtam neki, hogy ellenőrizzék le, hogy mit küldenek, mert jó lenne már használnom azt a hajtókart. Természetesen megígérték, hogy most már biztosan a jót fogom megkapni, ami nem jött össze olyan könnyen.
Más téren, de gyakran van dolgom németekkel, és hasonlóan szarnak dolgokra, miután elmondtam, hogy mit kéne csinálni. Igazából csak az basz fel, hogy két-háromezer (?) eurós fizetés mellett ilyenek. Najó, nem általánosítanék, mert biztos nem mind ilyen, de biztos, hogy a canyon ügyfélszolgálatán ez elvárás...
koszi a kepet sikerult egy total fogalmatlan "expertet" kifogni, de hogy a szajaba adtam az adatokat, remelhetoleg nem fals visszajelzest adott rola, hogy nekem a #36os kell. arrol sem volt fogalma, hogy a hangereket a webshopbol megrendelhetem. kar, hogy nincs naluk roppantogyuru, mert igy az is johetne, az elson le tudnam tesztelni, hogy mi a min hossz, amivel meg lehet uszni.
mar lepakoltam mindent. Siman felutig valt csak fel, olyan mintha nem erne el odaig a valto. Nem lehet arrebb nyomni se, nincs benne tobb tartalek. A valtogorgok nem kerulnek az 51es sikjaba. Limiter kitekerve, feszesebb bovden sem segitett.
Akkor csak egy dologra tudok gondolni, mégpedig a váltófülre. Ha most összeahsonlítom a sram és xt-s 2020-as gépeket, tényleg úgy tűnik mindkettőnél a 36-os fület használják:
Érdemes ezekután Canyonnal chatelni egyet!
osi22 módosította - 2020. március 23. - 11:05
Nem hinném, 2020-as BOM is 37-est ír Shimanora: https://www.canyon.c...M100-01_BOM.pdf
Csinálnál egy videót arról, pontosan mi a hiba? Úgy talán könnyebb rájönni mi a para nálad.
mar lepakoltam mindent. Siman felutig valt csak fel, olyan mintha nem erne el odaig a valto. Nem lehet arrebb nyomni se, nincs benne tobb tartalek. A valtogorgok nem kerulnek az 51es sikjaba. Limiter kitekerve, feszesebb bovden sem segitett.
Olyanom van rajta, arra irtam, hogy nem jo a csavarhossz sem. Az ujakra mit raknak?
a valto 8100 sgs, csekkoltam.
ranezesre 36os van az uj exceedeken.
Nem hinném, 2020-as BOM is 37-est ír Shimanora: https://www.canyon.c...M100-01_BOM.pdf
Csinálnál egy videót arról, pontosan mi a hiba? Úgy talán könnyebb rájönni mi a para nálad.
Olyanom van rajta, arra irtam, hogy nem jo a csavarhossz sem. Az ujakra mit raknak?
a valto 8100 sgs, csekkoltam.
ranezesre 36os van az uj exceedeken.
arn módosította - 2020. március 22. - 22:39
koszi, nem ez a gondja... viszont altala kozelebb kerultem a hibahoz. a valtoful tuti nem 100as, mert ezt a kitamasztocsavart hosszabbra kellett cserelnem, hogy elerjem a poziciot. a gyarival csutkara becsavarva sem volt jo. 1-11ig teljesen ok, minden szepen fut, utana viszont megall a tudomany. olyan, mintha a kazetta beljebb lenne, mint kellene. m9100hez kell is egy spacer belulre, de m8100nal nincs ilyen.
https://si.shimano.c...S001-03-ENG.pdf
Cseréld le egy újra: Derailleur Hanger No. 37
Nincs különbség a 2017-es és 2020-as modell között. Btw. csak nem 8120-as váltót rendeltél:)
az nem derult ki, hogy mitol nott meg a canyon bringak sulya? most lemertem, hogy mennyi - olyan 9.2-9.3kg (tubeless lotty szinttol fuggoen). ez egy holt kozonseges xt felszereltsegu, les meretben, alu kerekszettel. egyaltalan nincs rajta semmi grammozos. az slxek kezdodnek ilyen sullyal, de sokkal magasabb felszereltseggel. ha kicsit elkezdenek grammozni egy 400-500got siman le lehetne dobni par szaz euroert.
jo, maxxis gumik (nalam conti protection), belso, markolat mondjuk, de meg igy sem stimmel vmi.
arn módosította - 2020. március 22. - 20:10
Ezt nézd át, hasznos infók vannak az új 8100-as váltóbeállítással kapcsolatban:
Esetleg Grand Canyon CF-re akarod feldobni?
koszi, nem ez a gondja... viszont altala kozelebb kerultem a hibahoz. a valtoful tuti nem 100as, mert ezt a kitamasztocsavart hosszabbra kellett cserelnem, hogy elerjem a poziciot. a gyarival csutkara becsavarva sem volt jo. 1-11ig teljesen ok, minden szepen fut, utana viszont megall a tudomany. olyan, mintha a kazetta beljebb lenne, mint kellene. m9100hez kell is egy spacer belulre, de m8100nal nincs ilyen.
https://si.shimano.c...S001-03-ENG.pdf
Jah de nalad ugy remlik, hogy elakadt alul. A 11-12 total hasonlo iven mozog, vmi 0.05mm elteres van, de mintha tul messze lenne, es maxra kinyujtva sem erne el, mert az ujjammal sem tudom mar tovabb nyomni. A sramhoz van masik fuluk, de azaz arfogas miatt lehet mas, vagy mas a sramok rogzitese?
A kazetta rogzitese egyertelmunek tunt, nincs akadas a vazzal.
Mukodesre nem kis elorelepesnek tunik, a nem tul jol sikerult m8000hez kepest.
Ezt nézd át, hasznos infók vannak az új 8100-as váltóbeállítással kapcsolatban:
Esetleg Grand Canyon CF-re akarod feldobni?