Edited by Kisherceg, 2013. October 23. - 09:50.
Jelentkezz be Regisztrálj
Canyon
#2361
Posted 2013. October 23. - 09:49
- Sly78 likes this
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2362
Posted 2013. October 23. - 09:06
szegedi bringaboltos megdicsért, hogy milyen bátor vagyok, hogy Canyont vettem. mert ott aztán semmi szervízháttér, majd nézhetek ha történik valami ezzel a noname cuccal. bezzeg a szpesölájzd, az milyen király... mondtam neki, hogy tényelg király, de nincs kedvem hat-nyolcszáz euroval többet adni egy matricáért. itt véget ért a beszélgetés
Mintha nem kurvára ugyan azokat az alkatrészeket kéne mindkettőn szervizelni. Annyira szánalmasak az ilyen beszólások...
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#2363
Posted 2013. October 23. - 09:00
szegedi bringaboltos megdicsért, hogy milyen bátor vagyok, hogy Canyont vettem. mert ott aztán semmi szervízháttér, majd nézhetek ha történik valami ezzel a noname cuccal. bezzeg a szpesölájzd, az milyen király... mondtam neki, hogy tényelg király, de nincs kedvem hat-nyolcszáz euroval többet adni egy matricáért. itt véget ért a beszélgetés
Prolog?
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#2364
Posted 2013. October 23. - 07:57
szegedi bringaboltos megdicsért, hogy milyen bátor vagyok, hogy Canyont vettem. mert ott aztán semmi szervízháttér, majd nézhetek ha történik valami ezzel a noname cuccal. bezzeg a szpesölájzd, az milyen király... mondtam neki, hogy tényelg király, de nincs kedvem hat-nyolcszáz euroval többet adni egy matricáért. itt véget ért a beszélgetés
#2365
Posted 2013. October 20. - 21:12
Nem tudom, én épp most járok errefelé, s szinte 100% biztos vagyok benne, hogy nem akarnék másik gumit a 600 grammos 2.25-ös Schwalbék helyett. Hogy megspórolok kétszer 15 dekát nem sokat ér számomra. A defektvédelem fontosabb, a szélesebb gumi fontosabb.
Nem mondok ellent, abban egyetértünk, hogy Scwalbe .
Nekem soha nem kellett a 2.2. A 26-os bringámon sokáig Ritchey 1.95-ös külsők voltak. Mikor megszűnt a típus akkor váltottam csak nagyobbra. A CX bringák vékonyka külsőjével elmentem mindenhol gond nélkül ahol ma a 2.2-vel (sárban, esőben, mtb útvonalakan).
#2366
Posted 2013. October 20. - 21:01
Nem tudom, én épp most járok errefelé, s szinte 100% biztos vagyok benne, hogy nem akarnék másik gumit a 600 grammos 2.25-ös Schwalbék helyett. Hogy megspórolok kétszer 15 dekát nem sokat ér számomra. A defektvédelem fontosabb, a szélesebb gumi fontosabb.
...
Ha beruháznék egy Scwalbe gumiszettbe (minden bringámon azok voltak évek óta, nem véletlenül részemről) akkor kb. fél kg. azonnal leugrana. Az nem kevés. Conti X-King van most fent, 750 gramm/darab. Pont az arn bringáján lévő gumikat néztem ki. Amúgy sem értem ezeket a 2.2-2.25-ös hatalmas külsőket.
#2367
Posted 2013. October 20. - 20:47
Szép az a Giant nagyon, tényleg hasonlít .
Nincsen akasztós méricskélőm, ha minden igaz szombaton eljutok egy bringaboltba és ott lemérjük majd. Szobamérleges ügyeskedéssel 11 kg körül van, DE:
Ha beruháznék egy Scwalbe gumiszettbe (minden bringámon azok voltak évek óta, nem véletlenül részemről) akkor kb. fél kg. azonnal leugrana. Az nem kevés. Conti X-King van most fent, 750 gramm/darab. Pont az arn bringáján lévő gumikat néztem ki, amúgy sem értem ezeket a 2.2-2.25-ös hatalmas külsőket.
Egyébként bizonyos szempontból romlott a Canyon a felszereltséget illetően. Már saját márkásak a kiegészítők, talán még a 2012-es gépek Syntace cucokkal futottak és Schwalbe külsőkkel. Most a magasabb kategóriában (kb 1800 € < ) van WCS kormány, esetleg stucni. Persze a top most is WCS karbon.
Edited by karakoram, 2013. October 20. - 20:53.
#2368
Posted 2013. October 20. - 20:15
#2369
Posted 2013. October 20. - 19:55
Váratlanul megérkezett a héten a csomag, öröm van és boldogság . Szerdán reggel jött a mail, hogy 48 órán belül feladásra kerülhet, de 2 órára rá már arról értesítettek, hogy úton van. Pénteken délben már meg is érkezett. Szokásos nagy Canyon doboz, minden rendben volt. Ma le sem szálltam róla. Gyönyörű a festés, kivitelezés, jó geometria (azért is ezt a bringát választottam, mert egy az egyben a régebbi Cannondale-m geoja, kivétel a tengelytávolság). A mai tekerés alapján merevnek és stabilnak tűnik a bringa, azonnal reagál mindenre, a középrész brutál. Alkatrészek: A full XT-ről nincsen mit írnom, erős fékek, jó dolog a Shadow +, teszi a dolgát. A KMC láncnak nem örülök. Az egyenes WCS kormányt Syntace Vektor-ra cseréltem, kapott egy Thomson nyeregcsőbilincset (a ronda és nagy gyorszárat nem értem), Specialized Phenom Expert nyerget. Remek dolog az átütőtengely, a Fox Float Factroy Racing villával és a Terralogic dologgal még barátkozom, de rendben teszi a dolgát (A Fatty merevebb ). A DT Swiss kerekek nagyon szépen gurulnak, és nem is nehezek.
Nagyon örülök neki, a 179 cm-hez is jó a 29"-os kerékméret (M-es a bringa), egy jól felszerelt bringát kaptam a pénzemért, ami súlyban is megfelelő (sok karbon gép nehezebb).
Grand Canyon AL SLX 9.9
Hicks
Valós a gyártó által megadott súyadat?
#2370
Posted 2013. October 20. - 19:53
a terralogicrol irhatnal meg, mert evek ota szemezem vele.
szep bico nagyon hasonlit a giantemre. tokkal vonoval milyen nehez lett?
https://picasaweb.go...675562048891506
Edited by arn, 2013. October 20. - 19:58.
#2371
Posted 2013. October 20. - 17:25
Váratlanul megérkezett a héten a csomag, öröm van és boldogság . Szerdán reggel jött a mail, hogy 48 órán belül feladásra kerülhet, de 2 órára rá már arról értesítettek, hogy úton van. Pénteken délben már meg is érkezett. Szokásos nagy Canyon doboz, minden rendben volt. Ma le sem szálltam róla. Gyönyörű a festés, kivitelezés, jó geometria (azért is ezt a bringát választottam, mert egy az egyben a régebbi Cannondale-m geoja, kivétel a tengelytávolság). A mai tekerés alapján merevnek és stabilnak tűnik a bringa, azonnal reagál mindenre, a középrész brutál. Alkatrészek: A full XT-ről nincsen mit írnom, erős fékek, jó dolog a Shadow +, teszi a dolgát. A KMC láncnak nem örülök. Az egyenes WCS kormányt Syntace Vektor-ra cseréltem, kapott egy Thomson nyeregcsőbilincset (a ronda és nagy gyorszárat nem értem), Specialized Phenom Expert nyerget. Remek dolog az átütőtengely, a Fox Float Factroy Racing villával és a Terralogic dologgal még barátkozom, de rendben teszi a dolgát (A Fatty merevebb ). A DT Swiss kerekek nagyon szépen gurulnak, és nem is nehezek.
Nagyon örülök neki, a 179 cm-hez is jó a 29"-os kerékméret (M-es a bringa), egy jól felszerelt bringát kaptam a pénzemért, ami súlyban is megfelelő (sok karbon gép nehezebb).
Grand Canyon AL SLX 9.9
Hicks
Edited by karakoram, 2013. October 20. - 17:40.
#2372
Posted 2013. October 12. - 20:57
#2373
Posted 2013. October 12. - 14:12
#2374
Posted 2013. October 12. - 11:34
#2375
Posted 2013. October 12. - 11:20
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2376
Posted 2013. October 12. - 10:41
Elnézést az amatõr kérdésért, de kifejtenéd ezt bõvebben, (fõleg a mondat elsõ felét) hogy megértsem? Köszi!
#2377
Posted 2013. October 11. - 22:10
Amugy a 2.25os 559os alig kisebb, mint a 35os 622es, az sem veletlen, hogy az outi es a mtb gumis kerekatmeroje hasonlo.
#2378
Posted 2013. October 11. - 19:27
A gyári pedált le kéne cserélni, mert kétszer is lecsúszott a lábam és eléggé ráb***ott a sípcsontomra. Van valakinek jó és olcsó pedálra (nem SPD) alternatívája?
Az elsõ fékem a túra végén úgy visított mint a szopós malac, ami érdekes, hogy nem a fékezés során hanem amikor szabadon gurultam. Azóta beállítottam a két csavarral ami a telóhoz fogja, remélem most jó lesz.
Összességében remek játékszer, nagyon jól tudom irányítani ezekkel a "kis" kerekkel. Élmény vele gyorsan ide-oda csapatni a fák között, villámgyorsan lehet nyomvonalat váltani a másik bringámhoz képest.
#2379
Posted 2013. October 11. - 19:19
#2380
Posted 2013. October 11. - 18:11
Jo dolog az allithato nyeregcso... A lejtozesen nagyon sokat tud dobni, foleg ha vhol kevesbe mered neki ereszteni. Ill nekem kedvencem volt a hosszu lankas lejtokon picit leereszteni, az alacsonyabb sulyponttal teljesen mas lett a bringa iranyithatosaga, es stabilitasa.
én most úgy szoktam megoldani, hogy ha hosszabb lejtõ jön, akkor szépen megállok, engedek rajta egy keveset és usgyi persze ez így nem túl praktikus. de sajnálnám azt a szép thomsont... még hezitálok.