Sziasztok, van itt valakinek Strive-ja vagy bármi tapasztalata vele? A Giant Trance-emet akarom lecserélni mert a 125-ös rugóútnál kicsit több, és laposabb fejcső szög kellene arra amire/ahol használom. Gondolkodtam a 2014-es 27.5 Trance-en de még a 845eFt listaárú Trance 1-en is csak SLX váltókarok vannak meg sima 32-es Fox Talas Evolution villa és Evolution rugóstag, míg a Strive AL 8.0-n minden XT és 34-es Fox Talas FIT Performance villa és Performance BV rugóstag - igaz a Strive nem 27.5, de az nekem nem igazán szempont, 180 centimhez a 26-os tökéletesen megfelel. A Spectral-ra vártam, de abból a 8.0 200 euróval többe kerül mint Strive 8.0.
Jelentkezz be Regisztrálj
Canyon
#2361
Posted 2013. October 25. - 23:48
#2362
Posted 2013. October 24. - 15:56
#2363
Posted 2013. October 23. - 21:22
Ez így igaz. Még mindig jó ár/érték arányban van, de már elhagyták pl. a Syntace kiegészítőket. Nem olcsó mulatság egy kormány/stucni/nyeregcső szett, ezt most vagy WCS vagy saját márkás holmikból pótolják. Az 1900 Eurós bringámon (fentebb ment az ára 100 Euróval az elmúlt 1 hétben) csak a kormány volt WCS, anno a hasonló bringákon Syntace volt a kormány/stucni (most már az enyémen is az ). A Schwalbe külsőket is jobbnak és könnyebbeknek tartom mint a Contikat (árban is kb. a fele a Conti).
Írok majd róla, de nincsen sok tapasztalatom. A Hungaria villaidőszak után/óta Fatty villáim voltak csak. Az biztos, hogy annál egy villa sem lesz merevebb és stabilabb (talán a Lefty), ezt már most érzem a Fox-nál is. Kicsit sok az állíthatóság (sz@rakodós vagyok, nem biztos, hogy előny ), de könnyen be lehet lőni. Azért is választottam, mert nem akartam még egy kart a kormányra és a villa felé valami madzagot. Ennek megfelelően tetszik a terralogic, szinte teljesen megfogja a villát felfelé, de szépen kimozog mindent ennek ellenére. Pü-ben majd írok valamit hosszabb használat után. Remélem strapabíró.
ne privátban írd, más is kíváncsi rá!
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2364
Posted 2013. October 23. - 20:49
attól független hogy szvsz a canyon is kezd erősen túlhájpolt márka lenni (olyan specisen ),
Ez így igaz. Még mindig jó ár/érték arányban van, de már elhagyták pl. a Syntace kiegészítőket. Nem olcsó mulatság egy kormány/stucni/nyeregcső szett, ezt most vagy WCS vagy saját márkás holmikból pótolják. Az 1900 Eurós bringámon (fentebb ment az ára 100 Euróval az elmúlt 1 hétben) csak a kormány volt WCS, anno a hasonló bringákon Syntace volt a kormány/stucni (most már az enyémen is az ). A Schwalbe külsőket is jobbnak és könnyebbeknek tartom mint a Contikat (árban is kb. a fele a Conti).
a terralogicrol irhatnal meg, mert evek ota szemezem vele.
szep bico nagyon hasonlit a giantemre. tokkal vonoval milyen nehez lett?
Írok majd róla, de nincsen sok tapasztalatom. A Hungaria villaidőszak után/óta Fatty villáim voltak csak. Az biztos, hogy annál egy villa sem lesz merevebb és stabilabb (talán a Lefty), ezt már most érzem a Fox-nál is. Kicsit sok az állíthatóság (sz@rakodós vagyok, nem biztos, hogy előny ), de könnyen be lehet lőni. Azért is választottam, mert nem akartam még egy kart a kormányra és a villa felé valami madzagot. Ennek megfelelően tetszik a terralogic, szinte teljesen megfogja a villát felfelé, de szépen kimozog mindent ennek ellenére. Pü-ben majd írok valamit hosszabb használat után. Remélem strapabíró.
#2365
Posted 2013. October 23. - 17:09
A Canyon és a Speci között az a különbség,hogy a Canyont simán megveszed egy Speci nagykerárából,továbbá a kereskedő sem keres vele egy forintot sem.Érthető hogy a Specit favorizálja.Szvsz jelenleg a Canyon-Radon vonal ár-értékben a legjobb,nem mellesleg minőségben is felveszik a versenyt bármelyik "neves" márkával,sőt.
és ez bizony egyeseknek fáj...
#2366
Posted 2013. October 23. - 16:07
A Canyon és a Speci között az a különbség,hogy a Canyont simán megveszed egy Speci nagykerárából,továbbá a kereskedő sem keres vele egy forintot sem.Érthető hogy a Specit favorizálja.Szvsz jelenleg a Canyon-Radon vonal ár-értékben a legjobb,nem mellesleg minőségben is felveszik a versenyt bármelyik "neves" márkával,sőt.
Edited by arpi07, 2013. October 23. - 16:08.
#2367
Posted 2013. October 23. - 15:02
Mintha nem kurvára ugyan azokat az alkatrészeket kéne mindkettőn szervizelni. Annyira szánalmasak az ilyen beszólások...
ez pontosan így van
#2368
Posted 2013. October 23. - 11:56
Mintha nem kurvára ugyan azokat az alkatrészeket kéne mindkettőn szervizelni. Annyira szánalmasak az ilyen beszólások...
No ez az... Ha meg egy ossztelos vazat nezunk, a specinel nalam hetekbe telt, mire hoztak potcsavarokat a helyi boltba. Nemet kereskedovel ez annyi volt, hogy irtam egy emailt, es par napon belul hozta a postas.
Jok a speci vazak, de par kor utan megfogadtam, hogy meg egyszer nem veszek olyan bringat, amin nem szabvanyos megoldasok vannak.
Merev cuccoknal meg ennyi problema sincs - es ha penzbe kerul a javitas, meg akkor is beljebb vagy. Ha jo a geo, es nem hullik szet, akkor meg nincs mirol beszelni.
#2369
Posted 2013. October 23. - 10:42
Egyszerű a megoldás: nem kell boltba menni. En is csak akkor megyek, ha nagyon muszáj. Minden alkalommal meg is erősítik bennem, hogy jobb nekem, ha nem boltban vásárolok.
attól független hogy szvsz a canyon is kezd erősen túlhájpolt márka lenni (olyan specisen ), újra és újra elképeszt, kerékpárboltban dolgozó egyének mekkora iszonyat faszságokat bírnak mondani.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2370
Posted 2013. October 23. - 09:49
Edited by Kisherceg, 2013. October 23. - 09:50.
- Sly78 likes this
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2371
Posted 2013. October 23. - 09:06
szegedi bringaboltos megdicsért, hogy milyen bátor vagyok, hogy Canyont vettem. mert ott aztán semmi szervízháttér, majd nézhetek ha történik valami ezzel a noname cuccal. bezzeg a szpesölájzd, az milyen király... mondtam neki, hogy tényelg király, de nincs kedvem hat-nyolcszáz euroval többet adni egy matricáért. itt véget ért a beszélgetés
Mintha nem kurvára ugyan azokat az alkatrészeket kéne mindkettőn szervizelni. Annyira szánalmasak az ilyen beszólások...
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#2372
Posted 2013. October 23. - 09:00
szegedi bringaboltos megdicsért, hogy milyen bátor vagyok, hogy Canyont vettem. mert ott aztán semmi szervízháttér, majd nézhetek ha történik valami ezzel a noname cuccal. bezzeg a szpesölájzd, az milyen király... mondtam neki, hogy tényelg király, de nincs kedvem hat-nyolcszáz euroval többet adni egy matricáért. itt véget ért a beszélgetés
Prolog?
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#2373
Posted 2013. October 23. - 07:57
szegedi bringaboltos megdicsért, hogy milyen bátor vagyok, hogy Canyont vettem. mert ott aztán semmi szervízháttér, majd nézhetek ha történik valami ezzel a noname cuccal. bezzeg a szpesölájzd, az milyen király... mondtam neki, hogy tényelg király, de nincs kedvem hat-nyolcszáz euroval többet adni egy matricáért. itt véget ért a beszélgetés
#2374
Posted 2013. October 20. - 21:12
Nem tudom, én épp most járok errefelé, s szinte 100% biztos vagyok benne, hogy nem akarnék másik gumit a 600 grammos 2.25-ös Schwalbék helyett. Hogy megspórolok kétszer 15 dekát nem sokat ér számomra. A defektvédelem fontosabb, a szélesebb gumi fontosabb.
Nem mondok ellent, abban egyetértünk, hogy Scwalbe .
Nekem soha nem kellett a 2.2. A 26-os bringámon sokáig Ritchey 1.95-ös külsők voltak. Mikor megszűnt a típus akkor váltottam csak nagyobbra. A CX bringák vékonyka külsőjével elmentem mindenhol gond nélkül ahol ma a 2.2-vel (sárban, esőben, mtb útvonalakan).
#2375
Posted 2013. October 20. - 21:01
Nem tudom, én épp most járok errefelé, s szinte 100% biztos vagyok benne, hogy nem akarnék másik gumit a 600 grammos 2.25-ös Schwalbék helyett. Hogy megspórolok kétszer 15 dekát nem sokat ér számomra. A defektvédelem fontosabb, a szélesebb gumi fontosabb.
...
Ha beruháznék egy Scwalbe gumiszettbe (minden bringámon azok voltak évek óta, nem véletlenül részemről) akkor kb. fél kg. azonnal leugrana. Az nem kevés. Conti X-King van most fent, 750 gramm/darab. Pont az arn bringáján lévő gumikat néztem ki. Amúgy sem értem ezeket a 2.2-2.25-ös hatalmas külsőket.
#2376
Posted 2013. October 20. - 20:47
Szép az a Giant nagyon, tényleg hasonlít .
Nincsen akasztós méricskélőm, ha minden igaz szombaton eljutok egy bringaboltba és ott lemérjük majd. Szobamérleges ügyeskedéssel 11 kg körül van, DE:
Ha beruháznék egy Scwalbe gumiszettbe (minden bringámon azok voltak évek óta, nem véletlenül részemről) akkor kb. fél kg. azonnal leugrana. Az nem kevés. Conti X-King van most fent, 750 gramm/darab. Pont az arn bringáján lévő gumikat néztem ki, amúgy sem értem ezeket a 2.2-2.25-ös hatalmas külsőket.
Egyébként bizonyos szempontból romlott a Canyon a felszereltséget illetően. Már saját márkásak a kiegészítők, talán még a 2012-es gépek Syntace cucokkal futottak és Schwalbe külsőkkel. Most a magasabb kategóriában (kb 1800 € < ) van WCS kormány, esetleg stucni. Persze a top most is WCS karbon.
Edited by karakoram, 2013. October 20. - 20:53.
#2377
Posted 2013. October 20. - 20:15
#2378
Posted 2013. October 20. - 19:55
Váratlanul megérkezett a héten a csomag, öröm van és boldogság . Szerdán reggel jött a mail, hogy 48 órán belül feladásra kerülhet, de 2 órára rá már arról értesítettek, hogy úton van. Pénteken délben már meg is érkezett. Szokásos nagy Canyon doboz, minden rendben volt. Ma le sem szálltam róla. Gyönyörű a festés, kivitelezés, jó geometria (azért is ezt a bringát választottam, mert egy az egyben a régebbi Cannondale-m geoja, kivétel a tengelytávolság). A mai tekerés alapján merevnek és stabilnak tűnik a bringa, azonnal reagál mindenre, a középrész brutál. Alkatrészek: A full XT-ről nincsen mit írnom, erős fékek, jó dolog a Shadow +, teszi a dolgát. A KMC láncnak nem örülök. Az egyenes WCS kormányt Syntace Vektor-ra cseréltem, kapott egy Thomson nyeregcsőbilincset (a ronda és nagy gyorszárat nem értem), Specialized Phenom Expert nyerget. Remek dolog az átütőtengely, a Fox Float Factroy Racing villával és a Terralogic dologgal még barátkozom, de rendben teszi a dolgát (A Fatty merevebb ). A DT Swiss kerekek nagyon szépen gurulnak, és nem is nehezek.
Nagyon örülök neki, a 179 cm-hez is jó a 29"-os kerékméret (M-es a bringa), egy jól felszerelt bringát kaptam a pénzemért, ami súlyban is megfelelő (sok karbon gép nehezebb).
Grand Canyon AL SLX 9.9
Hicks
Valós a gyártó által megadott súyadat?
#2379
Posted 2013. October 20. - 19:53
a terralogicrol irhatnal meg, mert evek ota szemezem vele.
szep bico nagyon hasonlit a giantemre. tokkal vonoval milyen nehez lett?
https://picasaweb.go...675562048891506
Edited by arn, 2013. October 20. - 19:58.
#2380
Posted 2013. October 20. - 17:25
Váratlanul megérkezett a héten a csomag, öröm van és boldogság . Szerdán reggel jött a mail, hogy 48 órán belül feladásra kerülhet, de 2 órára rá már arról értesítettek, hogy úton van. Pénteken délben már meg is érkezett. Szokásos nagy Canyon doboz, minden rendben volt. Ma le sem szálltam róla. Gyönyörű a festés, kivitelezés, jó geometria (azért is ezt a bringát választottam, mert egy az egyben a régebbi Cannondale-m geoja, kivétel a tengelytávolság). A mai tekerés alapján merevnek és stabilnak tűnik a bringa, azonnal reagál mindenre, a középrész brutál. Alkatrészek: A full XT-ről nincsen mit írnom, erős fékek, jó dolog a Shadow +, teszi a dolgát. A KMC láncnak nem örülök. Az egyenes WCS kormányt Syntace Vektor-ra cseréltem, kapott egy Thomson nyeregcsőbilincset (a ronda és nagy gyorszárat nem értem), Specialized Phenom Expert nyerget. Remek dolog az átütőtengely, a Fox Float Factroy Racing villával és a Terralogic dologgal még barátkozom, de rendben teszi a dolgát (A Fatty merevebb ). A DT Swiss kerekek nagyon szépen gurulnak, és nem is nehezek.
Nagyon örülök neki, a 179 cm-hez is jó a 29"-os kerékméret (M-es a bringa), egy jól felszerelt bringát kaptam a pénzemért, ami súlyban is megfelelő (sok karbon gép nehezebb).
Grand Canyon AL SLX 9.9
Hicks
Edited by karakoram, 2013. October 20. - 17:40.