ez amolyan "keresd meg wallyt" fele keprejtveny?
Jelentkezz be Regisztrálj
Canyon
#2341
Posted 2013. November 08. - 19:15
#2342
Posted 2013. November 08. - 17:17
#2343
Posted 2013. November 04. - 18:14
Én a torque-t csak ajánlani tudom. 15,4 kg-s gépet építettem belőle, nem extrém áru cuccokkal, úgy,hogy a villa 2,7 kg. Szóval nem egy tekerhetetlen gép.
Bár most megint átépítés alatt áll.
Köszi, torque az nekem egy kicsit sok lenne, az jobban gravity felé orientálódik mint a strive, és már az is a határ nekem. Igazából 150mm rugóút elég lenne, ahhoz egyik felöl a strive, másikról a spectral áll a legközelebb. A strive 34-es villája szimpatikusabb mint a spectral 32-ese, és a spectral felszereltsége is furán van összehozva. A kerékméretröl nem tudok mit mondani, 27,5-eset még nem pròbáltam, a 26-ost szeretem, van egy merevhátú 29-esem is de az terepre nem az én világom.
#2344
Posted 2013. November 04. - 17:11
Köszi erre nem is gondoltam, azt tényleg nem akarom hogy visszalépés legyen a trance-hez képest, ami az első fs gépem és nincs összehasonlítási alapom, de nagyon kedvelem. Amiket olvastam róla, a maestro elég kifinomult és népszerű, de sajnos a Strive-ról nincs ilyen mennyiségű vélemény. A Torque valóban túl sok lenne, az már inkább a tiszta gravity kategória és nekem nemcsak arra kell. A Strive is határeset lenne, de a 14 kilót még eltekerném felfelé valahogy, a trance is majdnem annyi. A Spectral tetszik, vártam is rá hogy végre felrakják, de szeretnék a 32-esnél egy kicsit masszívabb villát, bár lehet hogy csak bebeszélem magamnak. Minden esetre mégegyszer köszi, hirdetnek egy YT Wicked-et lehet hogy érdemes lenne azt is megnéznem. http://apro.bikemag....ro-l194439.html
Én a torque-t csak ajánlani tudom. 15,4 kg-s gépet építettem belőle, nem extrém áru cuccokkal, úgy,hogy a villa 2,7 kg. Szóval nem egy tekerhetetlen gép.
Bár most megint átépítés alatt áll.
#2345
Posted 2013. October 28. - 19:53
Csak tökéletesen száraz időben van elővéve min. 5 esőmentes és meleg nap után. Porecsettel kell tisztítani a túra végén.
#2346
Posted 2013. October 28. - 17:48
#2347
Posted 2013. October 28. - 10:11
#2348
Posted 2013. October 28. - 01:23
a felhasznalasi teruletbol, es a nepszerubb vazak kialakitasabol szvsz azert kiderul, hogy melyik jobb egy adott feladatra.
Végigolvastam az angolul fellelhető teszteket és véleményeket a Strive-ról, a tesztekben a 2013-as Fox villa és rugóstag volt problémás (zéró progresszivitás ami a Trance-ben nekem ugyanígy viselkedik) de aki vette és használja az nagyon elégedett vele, többen a rugóstagba térfogat csökkentőt raktak és az megoldotta a problémát. Még aludnom kell rá párat...
#2349
Posted 2013. October 27. - 19:55
Igen, olvastam. És a konklúzió: "Quite simply there's no one design that's better than another in all departments. Personal preference really is the key when it comes down to what works best for you."
Próba lenne a legjobb ha megoldható lenne, és amellett szeretném a pénzemért a lehető legtöbbet kapni mert az utólagos upgradek a végén mindig többe vannak.
a felhasznalasi teruletbol, es a nepszerubb vazak kialakitasabol szvsz azert kiderul, hogy melyik jobb egy adott feladatra.
#2350
Posted 2013. October 27. - 19:14
A felszereltseg nem minden - az alapok legyenek jok, a tobbi johet az utan. A bikeradaron volt egy jo cikk fs rendszerekrol, konkret peldakkal.
Igen, olvastam. És a konklúzió: "Quite simply there's no one design that's better than another in all departments. Personal preference really is the key when it comes down to what works best for you."
Próba lenne a legjobb ha megoldható lenne, és amellett szeretném a pénzemért a lehető legtöbbet kapni mert az utólagos upgradek a végén mindig többe vannak.
#2351
Posted 2013. October 27. - 18:26
egx fullinál azért érdemes jobban átgondolni
nem biztos hogy a felszereltség alapján kell válaztani, tudom próbálva lenne a legjobb
Nem is akarom elkapkodni, de próba nélkül nagyon nehéz dönteni. Ebben a kategóriában nem sok esély van arra hogy bármelyik márkánál legyen raktáron és ki is lehessen próbálni.
#2352
Posted 2013. October 27. - 14:27
#2353
Posted 2013. October 27. - 13:58
A felszereltség/ár viszonylatában a Canyon sokkal jobbnak tűnik.
Az egyforgáspontos/többforgáspontos összehasonlításához bújtam az mtb/singletrackworld/pinkbike... fórumokat, de abszolút igazságot nem találtam. Van nagyszerű geometriájú egyforgáspontos és csapnivaló többforgáspontos is meg a fordítottja, és közötte minden. A legjobb lenne kipróbálni de erre sajnos nem látok lehetőséget.
egx fullinál azért érdemes jobban átgondolni
nem biztos hogy a felszereltség alapján kell válaztani, tudom próbálva lenne a legjobb
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2354
Posted 2013. October 27. - 13:28
s ha a giant bejött, akkor mért nem reign ?
A felszereltség/ár viszonylatában a Canyon sokkal jobbnak tűnik.
Az egyforgáspontos/többforgáspontos összehasonlításához bújtam az mtb/singletrackworld/pinkbike... fórumokat, de abszolút igazságot nem találtam. Van nagyszerű geometriájú egyforgáspontos és csapnivaló többforgáspontos is meg a fordítottja, és közötte minden. A legjobb lenne kipróbálni de erre sajnos nem látok lehetőséget.
#2355
Posted 2013. October 27. - 10:44
fritz szaksajtó az illet, kb "többforgáspontosnak" szokik nevezni.
Pontosan.Egyforgáspontos az kb egy Cannondale Prophet,SC Heckler stb
#2356
Posted 2013. October 27. - 10:31
Köszi erre nem is gondoltam, azt tényleg nem akarom hogy visszalépés legyen a trance-hez képest, ami az első fs gépem és nincs összehasonlítási alapom, de nagyon kedvelem. Amiket olvastam róla, a maestro elég kifinomult és népszerű, de sajnos a Strive-ról nincs ilyen mennyiségű vélemény. A Torque valóban túl sok lenne, az már inkább a tiszta gravity kategória és nekem nemcsak arra kell. A Strive is határeset lenne, de a 14 kilót még eltekerném felfelé valahogy, a trance is majdnem annyi. A Spectral tetszik, vártam is rá hogy végre felrakják, de szeretnék a 32-esnél egy kicsit masszívabb villát, bár lehet hogy csak bebeszélem magamnak. Minden esetre mégegyszer köszi, hirdetnek egy YT Wicked-et lehet hogy érdemes lenne azt is megnéznem. http://apro.bikemag....ro-l194439.html
s ha a giant bejött, akkor mért nem reign ?
A Strive az miért egyforgáspontos?
fritz szaksajtó az illet, kb "többforgáspontosnak" szokik nevezni.
Edited by Bikertigger, 2013. October 27. - 10:33.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2357
Posted 2013. October 27. - 09:27
A Strive az miért egyforgáspontos?
Mert nincs forgáspont a lengővilla bekötési pontja és a hátsó tengely között, tehát a kerét mindig ugyanazon a sugáron mozog. A leírásában is benne van "single pivot rear triangle".
#2358
Posted 2013. October 27. - 08:58
#2359
Posted 2013. October 26. - 22:05
szerintem a Spectral többet "tud" az fsr rendszer miatt, mint a Strive az eccerű egyforgásponttal. esélyes, hogy a trance rendszere után visszalépésnek éreznéd a strive mozgását, hiába a lejtőzősebb geo. ha magamból indulok ki, akkor ennyi pénzért már a Torque ex-et venném, bár az már neked valószínűleg túl sok lenne. szóval ha strive vs. spectral, akkor az utóbbira tenném voksom.
Köszi erre nem is gondoltam, azt tényleg nem akarom hogy visszalépés legyen a trance-hez képest, ami az első fs gépem és nincs összehasonlítási alapom, de nagyon kedvelem. Amiket olvastam róla, a maestro elég kifinomult és népszerű, de sajnos a Strive-ról nincs ilyen mennyiségű vélemény. A Torque valóban túl sok lenne, az már inkább a tiszta gravity kategória és nekem nemcsak arra kell. A Strive is határeset lenne, de a 14 kilót még eltekerném felfelé valahogy, a trance is majdnem annyi. A Spectral tetszik, vártam is rá hogy végre felrakják, de szeretnék a 32-esnél egy kicsit masszívabb villát, bár lehet hogy csak bebeszélem magamnak. Minden esetre mégegyszer köszi, hirdetnek egy YT Wicked-et lehet hogy érdemes lenne azt is megnéznem. http://apro.bikemag....ro-l194439.html
#2360
Posted 2013. October 26. - 09:41
Sziasztok, van itt valakinek Strive-ja vagy bármi tapasztalata vele? A Giant Trance-emet akarom lecserélni mert a 125-ös rugóútnál kicsit több, és laposabb fejcső szög kellene arra amire/ahol használom. Gondolkodtam a 2014-es 27.5 Trance-en de még a 845eFt listaárú Trance 1-en is csak SLX váltókarok vannak meg sima 32-es Fox Talas Evolution villa és Evolution rugóstag, míg a Strive AL 8.0-n minden XT és 34-es Fox Talas FIT Performance villa és Performance BV rugóstag - igaz a Strive nem 27.5, de az nekem nem igazán szempont, 180 centimhez a 26-os tökéletesen megfelel. A Spectral-ra vártam, de abból a 8.0 200 euróval többe kerül mint Strive 8.0.
szerintem a Spectral többet "tud" az fsr rendszer miatt, mint a Strive az eccerű egyforgásponttal. esélyes, hogy a trance rendszere után visszalépésnek éreznéd a strive mozgását, hiába a lejtőzősebb geo. ha magamból indulok ki, akkor ennyi pénzért már a Torque ex-et venném, bár az már neked valószínűleg túl sok lenne. szóval ha strive vs. spectral, akkor az utóbbira tenném voksom.