Építettem egy új bringát, nagyjából a meglévő és tartalék alkatrészeimből egy új Lux CF vázra.
9.76 kg pedállal.
szep lett... azert a "maradek" alkatreszek sem epp nehezek, ahogy elnezem
Építettem egy új bringát, nagyjából a meglévő és tartalék alkatrészeimből egy új Lux CF vázra.
9.76 kg pedállal.
szep lett... azert a "maradek" alkatreszek sem epp nehezek, ahogy elnezem
Ez pedig az új Lux, jobban látszik a felfüggesztés és a váz vonalai:
A Canyon áttért ezeknél a Shimano hajtásra - SRM helyett pedig 4iiii erőmérővel mennek ezentúl (Lakata és Hynek biztosan). A hajtáslánc valószínűleg 1x11 még, szerintem hamarosan ez is kiderül.
Elsőre mobilról nézve meglepődtem, hogy egyesek milyen ülésen képesek üldögélni pár grammért, aztán belenagyítva már láttam, hogy csak szerencsés volt a háttér színválasztása.
Építettem egy új bringát, nagyjából a meglévő és tartalék alkatrészeimből egy új Lux CF vázra.
9.76 kg pedállal.
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
Megérkezett az enyém is https://postimg.org/image/sm3h2vxob/
Ne szenvedj ! El lehet még csípni 785ös XT féket az apróban. Vagy vegyél valami Magurát, Sram-ot.
megcsinalam a legtelenitest - az egesz bringat ugy logattam az allvanyra, hogy a fekkarok nagyreszt vizsszintben legyenek, nem volt kedvem a beallitgassal szorakozni utana. nem vagyok benne biztos, hogy eleve nem ereszt e vhol, mert meg 15-20 perc mulva is jottek kisebb bubik, pedig razogattam eleget (mongy a vazban futo csovel sokat nem lehet csinalni), es tekergettem a kormanyt, hogy minden reszen felfele induljon meg. majd vmikor kiprobalom - remelem a hetvegen - ha nem leszek ennyire taknyos.
epp ugyanolyan szar, mint elotte... a pinceben eleg sokat kell pumpalni, hogy hasonloan viselkedjen (kb 10 fok lehet ott), 0 fok korul par huzas eleg. csinaltam egy videot:
https://photos.app.g...1kqu439tL2kWGL2
nyari fek. de asszem en nem piszkalom ezt, minden alkatreszen lehetne vmi javitgatni (telo lock bug, hatsofelni, fekek, 1x11 shimano felmegoldas, etc), csereberelni, de akkor rakoltenem egy fel bringa arat. ha kijon vmi uj szeria, majd egyben eladom, aztan veszek egy bringat, ketharom ev alatt ugyis annyit varialnak. de azert hihetetlen, hogy ennyi penzert sem kepesek egy joreszt hibamentesen mukodo kozepkategorias bringat letenni az asztalra. ilyenkor mindig megfogadom, hogy megveszem, tekerem, eladom - de sose birom megallni a technikai buzulast.
arn módosította - 2018. január 26. - 20:33
Lejárt/kifutott a modellciklus és az újnak kell másnak kell lenni annyira hogy valamit rá lehessen mondani hogy jobb mint a régi. A Scott-nál pont fordítva van a történet és a felsôcsôhöz rögzítettrôl tértek át a függölegesre. Érdekes módon az is jobb lett mint az elôzô modellek.
Szerintem ez kb placebo effekt lehet annál aki érez különbséget a kettô között, látatlanban, érzésere nem tudná megmondani hogy melyik melyik, annak hogy hogyan áll a rugóstag nincs jelentôsége a mozgás karakterisztikájában.
Mondjuk így felférhet +1 kisebb kulacs, az már valami!
Szepy_lc8 módosította - 2018. január 26. - 12:47
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
a shimano modellvaltas johetne mar ezutan az elbaltazott m8000 utan. olcso 1x12, es normalisan mukodo fekek.
ki tudja, lehet, ezeken már pont az új 1x12-es Shimano van...
egyébként van még egy technikai újdonság, ami hamarosan felbukkanhat ezeken a cajgákon. Lehet, nem pont a Canyonon, mert ahogy nézem, már nem Avid, hanem Shimano fékek vannak rajtuk. A váltás is mintha Shimano lenne.
Szóval az újdonság a SRAM XX1 Eagle eTap...
Az új DUB "szabvány" ennek az előszele lehet már. Még a Quarq erőmérők ára is hirtelen akciós lett mindenhol, szóval erősen gyanús, hogy itt valami komoly újdonság jön és készítik elő a terepet ehhez.
a shimano modellvaltas johetne mar ezutan az elbaltazott m8000 utan. olcso 1x12, es normalisan mukodo fekek.
Pedig a nyeregcsővel párhuzamos elrendezésnek sem voltak rossz geo adatai a tesztek szerint, szépen progresszíven mozgott és csillapított, fokozatosan keményedve fel az útja vége felé. Mi lehet a difi az újjal?
Lejárt/kifutott a modellciklus és az újnak kell másnak kell lenni annyira hogy valamit rá lehessen mondani hogy jobb mint a régi. A Scott-nál pont fordítva van a történet és a felsôcsôhöz rögzítettrôl tértek át a függölegesre. Érdekes módon az is jobb lett mint az elôzô modellek.
Szerintem ez kb placebo effekt lehet annál aki érez különbséget a kettô között, látatlanban, érzésere nem tudná megmondani hogy melyik melyik, annak hogy hogyan áll a rugóstag nincs jelentôsége a mozgás karakterisztikájában.
egyébként van még egy technikai újdonság, ami hamarosan felbukkanhat ezeken a cajgákon. Lehet, nem pont a Canyonon, mert ahogy nézem, már nem Avid, hanem Shimano fékek vannak rajtuk. A váltás is mintha Shimano lenne.
Szóval az újdonság a SRAM XX1 Eagle eTap...
Az új DUB "szabvány" ennek az előszele lehet már. Még a Quarq erőmérők ára is hirtelen akciós lett mindenhol, szóval erősen gyanús, hogy itt valami komoly újdonság jön és készítik elő a terepet ehhez.
zscs módosította - 2018. január 26. - 11:34
kormányszélességet a jó ég tudja. Szerintem ezek nem 720-as, hanem ~740-esek, de majd kiderül.
na a mostani (lassan régi) Luxra szinte minden teszt pont ezt írta pedig, hogy mennyire progresszív és nyitott állásban is alig pogózik. A SAG-et is érdemes a szokásosnál 5%-kal nagyobbra venni miatta.
lehet veletlen egybeeses, es mindig a rossz bringan ultem... a canyon amugy sose tud egy olyan ossztelosat tervezni, amit normalis sagre kell beallitani?
amugy milyen szeles kormanyokkal mennek? ezek a szokasos 72cmesek?
arn módosította - 2018. január 26. - 10:58
volt mar par ossztelosom, a felsocsovel vizszintesek kevesbe pogoztak. ez a korabbi elrendezes szerintem inkabb valo agresszivebb ossztelosokra.
na a mostani (lassan régi) Luxra szinte minden teszt pont ezt írta pedig, hogy mennyire progresszív és nyitott állásban is alig pogózik. A SAG-et is érdemes a szokásosnál 5%-kal nagyobbra venni miatta.
edit: azért ne felejtsük, egy csapágyazott forgáspont itt hiányzik, helyette a támvilla deformálódik, aminek szintén köze van ehhez: vagyis, hogy a rugóstag függőleges elhelyezkedésű és mégsem pogózik annyira a hátulja.
zscs módosította - 2018. január 26. - 11:01
volt mar par ossztelosom, a felsocsovel vizszintesek kevesbe pogoztak. persze lehet veletlenul jottek ki igy a dolgok, de a vizszintes elrendezesuek jottek be mindig.
arn módosította - 2018. január 26. - 10:54
Kisherceg: mindketten az új Lux/Exceed/akármi fully-n ülnek. Lakatáén jó látszik, hogy a rugóstag a Speci Epic FSR/Cube AMS/stb.-hez hasonló elhelyezésű az új modellen.
Pedig a nyeregcsővel párhuzamos elrendezésnek sem voltak rossz geo adatai a tesztek szerint, szépen progresszíven mozgott és csillapított, fokozatosan keményedve fel az útja vége felé. Mi lehet a difi az újjal?
Canyon Nerve AL 8.9 2014
Canyon Grand Canyon AL SL 6.9 2016
Canyon Endurace CF 8.0 2016
Kisherceg: mindketten az új Lux/Exceed/akármi fully-n ülnek. Lakatáén jó látszik, hogy a rugóstag a Speci Epic FSR/Cube AMS/stb.-hez hasonló elhelyezésű az új modellen.