Jelentkezz be Regisztrálj
Canyon
#921
Írta 2018. január 12. - 11:18
#922
Írta 2018. január 12. - 11:03
Sziasztok,
Kis Exceed tapasztalatra, tanacsra lenne szüksegem. Felesegemnek keresünk bringat. Jol latom a geo tablazatban, hogy a nöi es a ferfi verzio között vazgeometriaban nincs különbseg, csak a kormany keskenyebb 4cm-vel? Na meg a szin, de neki a sargas-zöld jobban tetszik
Ez a ferfi valtozat: https://www.canyon.c...0-pro-race.html
Ez meg a nöi: https://www.canyon.c...-sl-6-0-sl.html
Az 1x12-töl nem felnek, eleg lesz neki, meretre meg valoszinüleg jo az S-es. Mostani bringajanal 1cm-vel nagyobb a Reach a Canyon-on, viszont rövidebb a kormanyszar.
Szoval ti melyiket ajanlanatok inkabb, nem lövünk melle a ferfi valtozattal sem?
Köszi!
#923
Írta 2018. január 12. - 10:17
Felnik. Nekem Acros XC race carbon 29 kerékszettem van, 25.6mm a felnik belső szélessége. Ahogy télre visszatettem a DT XR1501-et (20.5mm vagy mennyi a belső szélessége), a bicaj stabilitása érezhetően romlott - pedig a versenyzős kerékszetten e/h RoRon / minimál mintás Maxxis Aspen páros volt, míg a télin e/h új Nobby Nic / Maxxis Ikon.
Tavaly 8 versenyen indultam ezekkel, elég változatos, köztük sok technikás terepen. Pár karcon kívül semmi baja. Hja, mindössze ~1270 gramm a szett...
#924
Írta 2018. január 12. - 09:11
arn módosította - 2018. január 12. - 09:12
#925
Írta 2018. január 12. - 07:06
Hasonlóan látom én is. Valóban egy szintel feljebb van a felszereltség, és a tömeg dropperrel ugyanannyi mint a Giant, ami ráadásul már eleve tubeles-ként érkezik mint megtudtam.
Egy kevésbé technikás pályán, akár a dropper egy hagyományos karbon nyeregcsőre cserélésével, kapásból lejön 250-300 gramm. (Fél kilo körül vannak ezek a Kindshock dropperek)
A geo egyértelműen a canyon esetében jobb. 70fok a villaszög a Giant esetében, ugyanez a canyonnál 69,5. Tetszik a letisztultsága is, főleg a fekete változat. A giant kicsit olyan "ipari" ami persze nem baj, attól lehet még jó bringa ez csak egy szubjektív benyomás első ránézésre.
Különben jelenleg is egy 2014-es XTC-t hajtok, ezért nagyjából tudom mit kapnék, persze azzal is tisztában vagyok hogy azóta eltelt néhány év, és más a kerékméret + geo.
Jobban vonz a canyon, egyértelműen többet ki lehet hozni belőle. Azt pedig, hogy milyen vele menni majd megtudom. Itt egyiktek sem szidja őket, ellenben sokkal több a pozitív megnyilvánulás, ez is nyom a latban
Bocs, nem tudom idézni a hozzászólást. Céges gépen vagyok és itt ez a funkció nem működik valamiért.
paarv módosította - 2018. január 12. - 07:08
#926
Írta 2018. január 12. - 06:48
A boosttal en nem foglalkoznek annyira, a canyon nem csak nemileg jobb felszereltsegu valszeg joval konnyebb bringat faraghatsz belole hasonlo aron. A dropper post sem ket ft, es az xc bringak erre mennek (bar nekem ht bringara nem kene).Van még egy kérdés, ami kicsit bonyolultabb de megpróbálom értelmesen feltenni
Adott ez a Eanyon Ecxeed Prorace 7.0 és egy Giant XTC Advanced 1. Mindkettő az idei széria.
A canyon elől boost, hátul 142mm 25mm és 22,5mm felniszélességgel.
A Giant Boost rendszerű elől hátul egyaránt, XCR-1 karbon felnis kerékszettel, de csak 21mm szélességgel.
Okoz e akkora előnyt egy boost agy hátul + karbon felni, mint amekkora előnyt jelent a szélesebb felni a canyon kerekein?
A tömegadatok hasonlók mindkét kerék esetében.
Én inkább hajlok a canyon felé a szélesebb felnik miatt.
Saját tapasztalat, a jelenlegi bringám kerekeivel, amik eredetileg 21mm belső szélességűek. Saját hibából adódóan az egyk felnit sikerült elrepesztenem, és át kellett fűznöm, egy 22,5mm széles DT felnire. Átfűzés után szembesültem azzal, hogy sokkal jobban szétterül rajta a 2,1-es RR, sőt sokkal jobb lett az irányítás is.
Ezenkívül a canyon némileg jobb felszereltségű, és tömegű is, de ez most mellékes. Mit gondoltok ebben a kerék témában?
A canyon kerekszettje konnyebb, de a felnivel nekem eleg vegyesek a tapasztalataim, karbon kerekszettem sose volt... en inkabb azzal foglalkoznek, hogy melyikkel milyen tekerni. Giantet talan ki tudod probalni, a canyon mindenesetre egy baromi jo geometria, talan a speci stumpjumpert szerettem ennyire, a giantek nekem mindig hosszuak kicsit.
Szamomra a canyon izgalmasabb bringa.
arn módosította - 2018. január 12. - 06:53
- paarv kedveli ezt
#927
Írta 2018. január 12. - 00:05
Akartam is írni, hogy a 2014-es 7.9-es Nerve-ben Schwalbe 19A belsők voltak, amik 140 gramm körüliek.
Igen, a 2016-os is azzal jött.
#928
Írta 2018. január 12. - 00:03
Legyen igazad... nekem a Nerve 29-es annak idején 140 grammos belsôkkel jött.
Akartam is írni, hogy a 2014-es 7.9-es Nerve-ben Schwalbe 19A belsők voltak, amik 140 gramm körüliek.
#929
Írta 2018. január 12. - 00:01
Tévedsz. Két db 29-es belső az 400 gramm. (Sőt lehet akár több is, attól függően mit tesznek bele, én most a könnyebb opciókkal számoltam.) Annyi lötty meg ugyebár nem megy bele, max 100gramm ami belekerül.
Legyen igazad... nekem a Nerve 29-es annak idején 140 grammos belsôkkel jött.
#930
Írta 2018. január 11. - 23:11
Van még egy kérdés, ami kicsit bonyolultabb de megpróbálom értelmesen feltenni
Adott ez a Eanyon Ecxeed Prorace 7.0 és egy Giant XTC Advanced 1. Mindkettő az idei széria.
A canyon elől boost, hátul 142mm 25mm és 22,5mm felniszélességgel.
A Giant Boost rendszerű elől hátul egyaránt, XCR-1 karbon felnis kerékszettel, de csak 21mm szélességgel.
Okoz e akkora előnyt egy boost agy hátul + karbon felni, mint amekkora előnyt jelent a szélesebb felni a canyon kerekein?
A tömegadatok hasonlók mindkét kerék esetében.
Én inkább hajlok a canyon felé a szélesebb felnik miatt.
Saját tapasztalat, a jelenlegi bringám kerekeivel, amik eredetileg 21mm belső szélességűek. Saját hibából adódóan az egyk felnit sikerült elrepesztenem, és át kellett fűznöm, egy 22,5mm széles DT felnire. Átfűzés után szembesültem azzal, hogy sokkal jobban szétterül rajta a 2,1-es RR, sőt sokkal jobb lett az irányítás is.
Ezenkívül a canyon némileg jobb felszereltségű, és tömegű is, de ez most mellékes. Mit gondoltok ebben a kerék témában?
#931
Írta 2018. január 11. - 20:50
Exceedekből jó könnyű cajgákat lehet építeni. Az elfekvő cuccaimmal simán levinném a 7.0 pro race-t a dropperrel is 9 kg *alá*. ;-)
Páromé (női) 10.1 volt gyárilag, nehéz kerekekkel, tubeless + xx1 kazi + szivacs markolat a gyári Ergonok helyett és 9.6 lett pedál nélkül
- paarv kedveli ezt
#932
Írta 2018. január 11. - 20:21
Ja, ha nem raksz bele löttyöt akkor lehet... vagy ha DH belsôvel mérték a 10,2kg-t.
Tévedsz. Két db 29-es belső az 400 gramm. (Sőt lehet akár több is, attól függően mit tesznek bele, én most a könnyebb opciókkal számoltam.) Annyi lötty meg ugyebár nem megy bele, max 100gramm ami belekerül.
- dzsonhee kedveli ezt
#933
Írta 2018. január 11. - 20:15
Aha, akkor jól gondoltam. Mivel nekem M méret kell, és alapul véve a gyári 10,2 kilogrammos adatot, belsőtlenítve, szűken be fog menni 10 alá, az meg Dropper Post-al egész jó érték.
Ja, ha nem raksz bele löttyöt akkor lehet... vagy ha DH belsôvel mérték a 10,2kg-t.
#934
Írta 2018. január 11. - 19:55
tudtommal egy gyarto sem szerel tubelessel... hasznalni kell, hogy elkezdjen mukodni.
en eddig ket bringat vettem, mindketto kb 200gal nehezebb volt, mint az ottani adat, igaz az les volt, es nem mes.
Aha, akkor jól gondoltam. Mivel nekem M méret kell, és alapul véve a gyári 10,2 kilogrammos adatot, belsőtlenítve, szűken be fog menni 10 alá, az meg Dropper Post-al egész jó érték.
#935
Írta 2018. január 11. - 19:43
Sziasztok!
Tudja valaki, az Exceed bringákat eleve tubeles szerelve szállítják, vagy belsővel jön és szereld magadnak? Meg tudom csinálni csak érdekelne, hogy a gyári tömegadat hogy értendő?
tudtommal egy gyarto sem szerel tubelessel... hasznalni kell, hogy elkezdjen mukodni.
en eddig ket bringat vettem, mindketto kb 200gal nehezebb volt, mint az ottani adat, igaz az les volt, es nem mes.
- paarv kedveli ezt
#936
Írta 2018. január 11. - 19:09
Sziasztok!
Tudja valaki, az Exceed bringákat eleve tubeles szerelve szállítják, vagy belsővel jön és szereld magadnak? Meg tudom csinálni csak érdekelne, hogy a gyári tömegadat hogy értendő?
paarv módosította - 2018. január 11. - 19:10
#937
Írta 2018. január 08. - 08:23
Nekem sem volt gondom, amig nem jott a tel es a hideg akkor kezdett el szivarogni az elso fektest, es jott elo a pumpalasi jelenseg. A korabbi m8000ek normal homersekletnel is osszevissza mukodtek neha - van elorelepes meg vegulis lehet hasznalni rendesen, csak a mukodesebol latszik, hogy vmi nem eppen pozitivan valtozott.
Ez a bringa 17 juliusi.
arn módosította - 2018. január 08. - 08:25
#938
Írta 2018. január 07. - 21:28
785ös -8ban is ugyanúgy működik, mint nyáron. :-)) Az egy nagyon eltalált széria volt.
Érdekes, havert óva intettem a 8000es XT-től a rossz híre miatt + vettek tavaly egy bringát is, ami olyan fékkel van szerelve. Semmi nyomáspont vándorlás, semmi panasz egyikre sem.
#939
Írta 2018. január 07. - 16:43
Mindenesetre rendeltem legtelenito szettet es olajat, majd beszamolok, hogy jobb lett e.
#940
Írta 2018. január 03. - 17:55
Szép kerékpár!
Mikor az én bringám jött október körül akkor még tudtam volna rendelni kompletten és darabokban is 785-ös dolgokat.
Nekem sem volt gondom a 785-ös szériával (hidegben is megyek vele), 4 év után azért már egy kicsit érződik itt-ott a kopás. De használom ahogy csak bírom és a féket húzom sokat Nem olvastam pozitív dolgokat az újabbakról ezért nem cseréletem.
ha problema van, eloszor kiprobalom a legtelenitest - bar fura, hogy ezt alapbol nem tudjak megtenni, aztan ha az se segit, akkor meg mindig ott az r785. ahogy olvastam cserelgettek az r785/m8000 fektesteket.