Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Ki milyen bringával nyomul?

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19054 hozzászólás a témában

#601
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.703 hozzászólás

azért kerekeknél a perdület miatt van az a szorzó (pí? mindegy is), ami miatt a kerületen többet ér ugyanaz a gramm :) de mindegy is, én azt szoktam mondani magamnak, ha már pénzem nincs könnyű bicajra, hogy aki engem lehagy fölfelé egy könnyű bicajjal, az valószínűleg akkor is lehagyna, ha cserélnénk ;-)

 

a draga bringan tuti finomabban mukodnek az alkatreszek, az deore-xt is nagy lepcso, es az xtr is finomabb, mint az xt. a suly viszont szerintem a legnagyobb placebo :) nem tudom, hogy jol szamolok e...

 



#602
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.275 hozzászólás

a draga bringan tuti finomabban mukodnek az alkatreszek, az deore-xt is nagy lepcso, es az xtr is finomabb, mint az xt. a suly viszont szerintem a legnagyobb placebo :) nem tudom, hogy jol szamolok e...

 

azért ez sem feltétlenül mindenre. pont itt mondta vki hogy az slx kar finomabban műxik mint az xt, aztán kipróbáltam  3 márka 2-2 azonos vázra épített bringáinál (hogy a bovden/vezetés ne lehessen befolyásoló tényező). és tényleg. a váltó mindig xt volt. de a 7. darab amire xtr hátsó váltó volt ráakasztva  sem volt meggyőzőbb. (tisztán xtr nem próbáltam, de az nem is kéne- nics rajta kijelző :))


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#603
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Én azért kedvelem és preferálom a magasabb kategóriás alkatrészeket mert maga a kerékpározás élménye jobb azokkal. Nem leszek sokkal gyorsabb a kedvenc emelkedőimen a könnyebb keréktől (lehet gyorsabb vagyok de nem érdekel), de mennyivel jobb azokkal gyorsítani, hajtani mint a nehezebbekkel! Váltás ugyan ez, valahogy finomabban jár minden.  

 

a draga bringan tuti finomabban mukodnek az alkatreszek, az deore-xt is nagy lepcso, es az xtr is finomabb, mint az xt. a suly viszont szerintem a legnagyobb placebo :) nem tudom, hogy jol szamolok e...

 

de pl ha tudsz folyamatos 200 wattot, te vagy 80kg, a bringa 10. akkor az 2.22w/kg. most ha minden ugyanaz, csak a bringa +2kg akkor az 2.17w/kg. ez 2.3% visszaeses. az a ket kg min 2x arszorzot jelent a bringanal.

 

ha rosszul valasztasz gumit, es mongy 25w helyett 35w gordulessel, az ket guminal mar -20w. az elobbi logikan 2w/kg, ami 10% minusz, raadasul ha gyengebb vagy, ezt meg jobban erzed. dragak a gumik... de a 10kgs bringa aranak toredeke (talan ha 5%).

 

nyilvan terep es sebessegfuggo, de szerintem ezek mind sokkal fontosabbak:

* legellenallas, foleg outin nagyobb sebessegnel

* gordulesi ellenallas es megfelelo guminyomas alacsonyabb sebessegnel

* hajtasi hatekonysag - ez megint egy bonyolult tema, hogy milyen a terep - merev vagy ossztelos a jobb, milyen a geo, mennyire hajlik a vaz, ez elonyos e vagy sem az adott szituacioban

 

erdemes lenne epiteni egy bringa tesztert, ahol adott sebessegnel es feluleti simasagnal kellene tesztelni a bringakat. meglepo eredmenyek jonnenek ki :)


  • Rabbit kedveli ezt

#604
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.275 hozzászólás

én meg pont most határoztam el hogy ezt a bringát már tisztán fogom tartani..

hoztam is haza egy pakk muc-off matériát :)


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#605
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.179 hozzászólás

ja, mondjuk az én cangáim tisztán (is) q..va jól néznek ki, nem kell hozzá sárpakolás...  B)


  • Rabbit kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#606
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.325 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Jó az a sár meg por, kell az a +20-50-100 gramm kosz rá!

1x megzsíroztam a kormánycsapágyat és cseréltem egy láncot, plusz néha kentem Squirt lube-ot a láncra, de semmilyen karbantartást nem végeztem a szegény cajgákon, szerelni már sosem maradt időm. Egészen ma délelőttig: visszakerült a merev villa a merev CF SL-be. 7.96 kg :)



#607
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
Hat nalam sem ez volt az elso sarreteg rajta :D egyszer meg kellene merni, mert tok jo, hogy grammozunk, aztan lehet nedvesen a sar nehezebb, mint sok alkatresz. En is ugy vagyok vele, amig szerkezetileg rendesen mukodik, addig nem erdekel.

A teli idoszak igy is kritikus, es ezert tekerek sokkal tobbet akkor aszfalton - a montis idoszak gyk fel ev ezen a kornyeken. Nincs idom a folyamatos tisztitasra, az a bringazas rovasara megy.

arn módosította - 2018. szeptember 28. - 18:50


#608
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.572 hozzászólás

Az alacsony felszereltség csak egy dolog, ettől még lehet vele jókat bringázni. Tetszik egyébként az egységes felszereltség, és a tényleg xc-s, szerintem jó geometria is. Ezek szerintem fontosabbak, már ha nem nyerni indul az ember, mikor bringára ül. 

Az agyak mifélék, még sehol sem láttam ezt a típusjelzést, valami deore/alivio szint lehet? (nekem deore van pl, és egy rendes megkenés/beállítás után 2 éve üzemelnek kifogástalanul) 

Gondolom, hátul 11-36-os sor van, ahhoz miért nem jó a 24 elöl? Mondjuk ha erős vagy, akkor értem. :)

A telóval kapcsolatban meg arra lennék kíváncsi, hogy miként számolsz be az állapotáról, mondjuk 200 km-enként hosszútávon. Nyilván terep használatra gondolok, aszfalton szerintem ennek sem lesz semmi baja soha. 

 

Én azért kedvelem és preferálom a magasabb kategóriás alkatrészeket mert maga a kerékpározás élménye jobb azokkal. Nem leszek sokkal gyorsabb a kedvenc emelkedőimen a könnyebb keréktől (lehet gyorsabb vagyok de nem érdekel), de mennyivel jobb azokkal gyorsítani, hajtani mint a nehezebbekkel! Váltás ugyan ez, valahogy finomabban jár minden.  

 

 

a reggeli orom, amikor rajossz, hogy vasarnap este sarasan hagytad ott a bringat, de sietni kell a munkaba :) a nyereg es becsuszok tisztak.

amugy ezzel a szolid sarreteggel nez ki mindig a legjobban.

 

 

 

Nem vagyok rá büszke de 3 hónapig gyűjtöttem a piszkot, port és sárt a bringámra legutóbb (jött a gyerek, ennek a takarítására már nem maradt idő).

A hajtás és a villa mindig rendben volt, 1-1 alkalommal a fékeket is átnéztem. De tűrte, nem recsegett és ropogott (még a nyeregcső sem mióta megfordítottam a bilincset és a varázs Syntace szivacsot használom). És valóban jobban nézett ki mint tisztán   



#609
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.275 hozzászólás

Az alacsony felszereltség csak egy dolog, ettől még lehet vele jókat bringázni. Tetszik egyébként az egységes felszereltség, és a tényleg xc-s, szerintem jó geometria is. Ezek szerintem fontosabbak, már ha nem nyerni indul az ember, mikor bringára ül. 

Az agyak mifélék, még sehol sem láttam ezt a típusjelzést, valami deore/alivio szint lehet? (nekem deore van pl, és egy rendes megkenés/beállítás után 2 éve üzemelnek kifogástalanul) 

Gondolom, hátul 11-36-os sor van, ahhoz miért nem jó a 24 elöl? Mondjuk ha erős vagy, akkor értem. :)

A telóval kapcsolatban meg arra lennék kíváncsi, hogy miként számolsz be az állapotáról, mondjuk 200 km-enként hosszútávon. Nyilván terep használatra gondolok, aszfalton szerintem ennek sem lesz semmi baja soha. 

igazából nagyjából slx fölötti igényem alapból nincs is (sőt jobban örültam volna egy slx karnak az xt váltó helyett.) még nem az a zseniális geó mint a nagyobb tesóké

https://superiorbike...u/2019/mtb-race

de a kategória társakat bőven veri.

alap tárcsás agyai a shimanónak tournay család kb. felnik meg neten rákeresve megdöbbentően könnyűek (460g) de tényleg kézzel érezhető volt a különbség 2 ugyanilyen agyas meghámozott első kerék közt (másik felni 600 g körüli, mérleg meg nincs a boltban).

-hajtőmű- 1részt soha nem voltam pörgetős tipus, másik nagy a különbség,  sokat megyek aszfalton, meg dózeren, és pont nincs olyik áttétel ami jó lenne, -már ha nem akoraom a felső 3-4 lánckereket használni elől nagy tálon, ha meg leváltok akkor vissza kéne 2-3 t az meg kis tányéron nem egészséges keresztbe menést eredményeznee. de ahogy látom más is igy van kb el is tünt ez a kiosztás, és a deore-s bringák többséga  is 36/26 (az enyém jövő évi utódja is) .

teló öszintén meglep, mozgásban hozza tán kicsit veri is a kategória rock shoxokat (acél becsúszis judy, xc30, xc32,  recon), súlyban kb ugynott van. Szerelő kolléga szerint 2 havonta szétkap, manitou prep-m zsír és annyi. meglátjuk. ha 1edeül marad tartósan úgy ia kap egy jobb telót.

még komfortosítok egy 27,0-ás csőre szűkítéssel, és kész.


Bikertigger módosította - 2018. szeptember 28. - 00:52

"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#610
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.690 hozzászólás

Blackburn Mars 4.0 hátsó pislogó !

Régi darab de ütős fényű. (nekem is olyan van)


Marci

#611
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

a reggeli orom, amikor rajossz, hogy vasarnap este sarasan hagytad ott a bringat, de sietni kell a munkaba :) a nyereg es becsuszok tisztak.

amugy ezzel a szolid sarreteggel nez ki mindig a legjobban.

 

27-Good-Morning-My-Precious-Meme.jpg

KBSpxaL.jpg


  • karakoram kedveli ezt

#612
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 527 hozzászólás

na mostantól ő lesz az itthon lakó :)   (ok kicsit szerényebb szerelvény mint ami itt szokik, de én szeretem)

spec :

https://superiorbike...rey-neon-yellow

 

majd barkácsolok rá egy 28-as kis tányért előre, a 38/24 még mindig értelmezhetetlen számomra.

 

5ba79d39b99d966153a48820.jpg?width=2000&

 

Az alacsony felszereltség csak egy dolog, ettől még lehet vele jókat bringázni. Tetszik egyébként az egységes felszereltség, és a tényleg xc-s, szerintem jó geometria is. Ezek szerintem fontosabbak, már ha nem nyerni indul az ember, mikor bringára ül. 

Az agyak mifélék, még sehol sem láttam ezt a típusjelzést, valami deore/alivio szint lehet? (nekem deore van pl, és egy rendes megkenés/beállítás után 2 éve üzemelnek kifogástalanul) 

Gondolom, hátul 11-36-os sor van, ahhoz miért nem jó a 24 elöl? Mondjuk ha erős vagy, akkor értem. :) 

A telóval kapcsolatban meg arra lennék kíváncsi, hogy miként számolsz be az állapotáról, mondjuk 200 km-enként hosszútávon. Nyilván terep használatra gondolok, aszfalton szerintem ennek sem lesz semmi baja soha. 



#613
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.275 hozzászólás

na mostantól ő lesz az itthon lakó :)   (ok kicsit szerényebb szerelvény mint ami itt szokik, de én szeretem)

spec :

https://superiorbike...rey-neon-yellow

 

majd barkácsolok rá egy 28-as kis tányért előre, a 38/24 még mindig értelmezhetetlen számomra.

 

5ba79d39b99d966153a48820.jpg?width=2000&


Bikertigger módosította - 2018. szeptember 23. - 23:54

  • karakoram és Rabbit kedveli ezt
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#614
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

a 17 fok az jó! nekem pl. így 20mm távtartóval még mindig lentebb van a kormány, mint 6 fokosnál volt távtartó nélkül, kb. 7mm-rel lentebb került a kormány, a hézagoló ellenére is. Csak kár, hogy a reachben is elvett majd' 1 cm-t. Lehet, hosszabb kormánnyal (Deda Zero100 RHM?) kompenzálnám majd.

a szalag cserés, ott fekete v sötétszürke (a villa színe miatt..) lehet a befutó. Nyeregcsőből lehet, 25.4-esre kellene átállni, az legalább "futureproof". Külsőből meg tarcsiba fehér falú bontrager r3 hajtogatós van, a calibra plusokat egy ismerősnek adtam. Bár a sárga falú Michelinek mennének a váz-feliratok kombihoz

a sor jelenleg 13-26-os sh10 közölésű, de, van itthon sh rotorom is, szóval lehet, hogy 12-28-as pg1050-est vásárolok majd... azt meg át sem kell távtartózni :)

 

41040911490_5226719781558.jpg

 

60740912829_2535610320314.jpg


Vejne módosította - 2018. szeptember 06. - 19:22

  • eddie1978 kedveli ezt

#615
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 527 hozzászólás

Ezek alapján azt hihetné az ember, egy on-one-t vettél. :)

Amúgy kb. igen. :) Ennek van viszont egy olyan pozitív tulajdonsága, hogy mindene mindenhol vonalban, meg derékszög-párhuzamban áll/van. Imádtam az on-one-t, nagy dolgokat tudtam vele véghez vinni, de hosszasan tudom sorolni az elfogadhatatlan hibalistát amivel (gyaníthatóan csak az én példányom) küzdött. 

 

Húú, jó magas lehetsz. :) Több nyeregcső látszik ki, mint amennyi az enyémnek a teljes hossza :)

 

A felni milyen? Mert, ha keskeny, szerintem érdemes 18-19mm belső szélességű modellre váltani. Tapasztalatom szerint széles felni-23-as gumi kombi klasszisokkal jobb, mint a keskeny (15) felnin ballonosabb külső. Sőt, én pl. 17mm-es belső szélességű felnire már túlságosan ballonosnak tartom a 25-öst is, ki nem állhatom a piriformát. Bár a városi trekkingen 28-as van hátul... de szódával elmegy

 

A geometria egész korrekt. Nagyon magas a homlokcső, ennélfogva még az XL méret reach értéke is nagyon kevéske, azonban nagyon tetszik a hosszú láncvilla (415) és tengelytáv. Úgymond, vasal és nyugtat

 

A 14-25-ös sorért pacsi! 9-es rendszerben nekem is az volt ám : )

195 cm vagyok, és pont ehhez aránylik a kezeim és lábaim hossza is. A nyeregcső kintlét az valóban nagyon trekkinges/montis, nem értem, mért nem húztak vízszintesebb vonalat, biztos sokkal drágább lett volna egy 10 centivel hosszabb nyeregvázcső :D Amúgy a geometria nagyon hasonlít a canyon endurance méreteihez, sőt, ott még hosszabb a fejcső a nekem való méretben (2-3XL), ugyanakkor pl a láncvilla ugyan ekkora, de abba tuti nem fér ekkora gumi se előre, se hátra. A reach is hasonló, ha beleszámolom, hogy ott meredekebb a villaszög, ha ugyan úgy 73 fokos lenne mint a BW, akkor nem lenne nagy különbség.

 

Amúgy valamiért, nyilván, hogy komfortosabb legyen a váz, a fejcső túl lóg a felső csövön. De az csak egy totálisan egyszerű, egyenes cső, beleütve egy félintegrál kormánycsapágy csészével. Így, hogy feltettem a -17 fokos stucnit, már kellően lent fogok, csak kissé bután/rondán néz ki, hogy égig érő cső, aztán meg masszív kompenzálás negatívba. 

Ha nagyon barbár/alapos lennék, akkor simán meg lehetne tenni, hogy rendes géppel, szerszámba fogva síkba vágnám a fejcsövet a felső cső vonalában.  Egyrészt sokkal szebb lenne, másrészt nyernék két centit, így mehetne még 2 cm a villanyakból is, valamint elég lenne a 0 fokos 120-as stucni, amivel azért jóval esztétikusabban festene.

 

Kerékből ez van benne, ha minden igaz: https://www.decathlo...id_8379881.html Első kerék 971 g gyz-al együtt, hátsó 1205 g gyz nélkül. 

Mérve is 15 mm a belső szélesség, szóval keskeny. De most nem nyúlok hozzájuk, mert akkor megint elindul a lavina és emészti csak a pénzt. Szerintem ezek brutál tartósak lesznek, de ha elfogynak, akkor mindenképpen mehet be majd valami szélesebb, hely és kedv az van hozzá. :) 


  • Vejne kedveli ezt

#616
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Húú, jó magas lehetsz. :) Több nyeregcső látszik ki, mint amennyi az enyémnek a teljes hossza :)

 

A felni milyen? Mert, ha keskeny, szerintem érdemes 18-19mm belső szélességű modellre váltani. Tapasztalatom szerint széles felni-23-as gumi kombi klasszisokkal jobb, mint a keskeny (15) felnin ballonosabb külső. Sőt, én pl. 17mm-es belső szélességű felnire már túlságosan ballonosnak tartom a 25-öst is, ki nem állhatom a piriformát. Bár a városi trekkingen 28-as van hátul... de szódával elmegy

 

A geometria egész korrekt. Nagyon magas a homlokcső, ennélfogva még az XL méret reach értéke is nagyon kevéske, azonban nagyon tetszik a hosszú láncvilla (415) és tengelytáv. Úgymond, vasal és nyugtat

 

A 14-25-ös sorért pacsi! 9-es rendszerben nekem is az volt ám : )


Vejne módosította - 2018. szeptember 05. - 20:38


#617
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.179 hozzászólás

Ronda, de egész finom :)


....nagy gumiférőhely mindenhol, kényelmesnek érződő váz, ronda, de jó geometria, filléres ár. Több sem kell a boldogságomhoz.


Ezek alapján azt hihetné az ember, egy on-one-t vettél. :)

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#618
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 527 hozzászólás

Ronda, de egész finom :) 

 

-t96sWi4O_JXY_fJej2EG6P0izDJkvGaO0_Qf3SZ

 

XL-es váz, alu nyakas karbon villa, novatech ipari csapágyas agyak köré fűzött kerekek. 

Egyelőre amit változtattam:

A gyári 350-es alu nyeregcsövet 400-as karbonra cseréltem. Nem is értem, hogy egy XL-es, ennyire ejtett geometriás vázba miért gondolják, hogy jó lesz a rövidebb. 

A villanyakból levágtam 3 centit, és a 110-es 6 fokos gyári stucnit is 120-as 17 fokosra cseréltem. 

Az eredeti Michelin gumikat Schwalbe CX Pro CX gumikra cseréltem. 

Az eredeti villanyak rózsa a nyak vágásánál a levágott darabban maradt, aminek a helyére egy headdoctor került. 

Pedálból egy kiszuperált 540-es van fent átmenetileg. 

Felkerült az ősöreg hátsó keréken sebességet és pedálfordulatot is mérő Cateye computer, valamint a Bryton Rider 310 is. 

Megjött, és feltekerésre vár a sima fekete géles, parafás betekerő. Ekkor kicsit a fékváltókar pozícióját is módosítani fogom. 

Cserélni tervezem még a sunrace 12-25-ös sort Tiagra 14-25-re, valamint a gumikat 32-es Panaracer gravelking-re. 

A teljes váltás-hajtás az új sora, ami nagyon pozitív benyomást kelt eddig. Elől nyugdíjas 3 tányéros, 30-39-50. A fékváltókarok nagyon kényelmesek, és ugyan kicsit túl selymesen, kattanás mentesen, de pontosan működnek. A 3x9 meglepően baráti, és jól kihasználható áttételezés ebben a felállásban. Főleg ebben az erőállapotomban kedvelem, mert így nem gond egy rendes emelkedő sem. 

Menetes középrész, sárvédő felfogató szemek, erős, kétforgáspontos fékek, nagy gumiférőhely mindenhol, kényelmesnek érződő váz, ronda, de jó geometria, filléres ár. Több sem kell a boldogságomhoz. 

big_98c71ab8-e7df-48c6-bfec-b3b9f55fe6b8


  • Kisherceg kedveli ezt

#619
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.179 hozzászólás

Uuu, na ez már igen! A régi szép idők mindig eszembe jutnak, mikor ilyen SS bringát látok, nagyon menő cucc! :)

Ez milyen évjárat? Az előző baba kéktől eltérő geometria? Ha jól emlékszem, az pont azért került eladósorba, mert nem jöttek be a hosszak meg a szögek. 

Ez is Reynolds csőszett? 

Sok szép kilométert kívánok mindhárom sebességi fokozatban! :)

 

Köszi! :) 2015-ös évjárat, (Most tavasszal találtam, vadi újonnan ácsorgott egy boltban.) 520 Reynolds, semmi extra. Igen, más a geometriája mint a babakéknek, kicsit hegyesebb. Pont annyira más, hogy ezzel jól érzem magam, azt meg eladtam. :) Lehet, hogy az egysebis setup miatt, de ezt a bringát sokkal harmonikusabbnak érzem. Még a BB7-et sem akarom cserélni, meg vagyok vele elégedve.

(Pár hozzászólással visszább van itt még pár kép, ha esetleg. :) )


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#620
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 527 hozzászólás

több belsőgumija van, mint sebessége. oldszkúl, mint én... :D

 

egysegnyibicaj.jpg

Uuu, na ez már igen! A régi szép idők mindig eszembe jutnak, mikor ilyen SS bringát látok, nagyon menő cucc! :)

Ez milyen évjárat? Az előző baba kéktől eltérő geometria? Ha jól emlékszem, az pont azért került eladósorba, mert nem jöttek be a hosszak meg a szögek. 

Ez is Reynolds csőszett? 

Sok szép kilométert kívánok mindhárom sebességi fokozatban! :)