Szia,
180cm...
De csalóka ez a megjelölés, mert NEM 56cm a középcságy-nyeregvázcső távolság, hanem 53cm.
Ja és igen, 56-os a váz mérete. Bocs
Szia,
180cm...
De csalóka ez a megjelölés, mert NEM 56cm a középcságy-nyeregvázcső távolság, hanem 53cm.
Ja és igen, 56-os a váz mérete. Bocs
Szia,
180cm...
De csalóka ez a megjelölés, mert NEM 56cm a középcságy-nyeregvázcső távolság, hanem 53cm.
Geometria
https://www.marinbik...es/2024-nicasio
Méret táblázat
https://marin-bikes-...NG_GUIDE_v1.pdf
Nagyon menő gép!
56-os méret? Megkérdezhetem te hány centi magas vagy?
Szia,
180cm...
De csalóka ez a megjelölés, mert NEM 56cm a középcságy-nyeregvázcső távolság, hanem 53cm.
talpfa módosította - 2025. június 11. - 07:51
Azért egy normálisabb gépet kipróbálva is újra megkérdeznélek egy jó kis enduros kör után mikor utána alig áll az ember a lábán, ha erre jártok mehetünk egy kört az én Levo és Tero X-emmel.
Ezek a Giant-ek elég egyszerű gépek voltak.
köszi, szavadon foglak!
igen, gondolom, hogy egy normális "alapgép" esetén más lenne a véleményem. de tartok tőle, hogy egy e-Enduro már nekem sok lenne, nem használnám ki se le, se fel. ...és hát annyi pénzért valszeg már más játékot vennék. munkába/melóbe/ide-oda járni el tudnék képzelni egy villany-fittnest, a 25 km/h limit nélkül és minimális tömeggel.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
ki milyen kölcsönzős e-bicajjal nyomul(t)?
szóval sikerült kipróbálni a villanybabettázást egy rövideb családi nyaralás alkalmával. érdekes...nem rossz, tetszett alapvetően. úgy tűnik nekem, a lényeg itt is az, hogy maga az "alapbicaj" jó legyen. (ez a Giant akármi mondjuk egy laharcolt vacak, de a kölyök által használt ugyanilyen, friss Liv jó volt, csak persze nehéz...)
tetszett:
+ a dimbes-dombos tájon, a melegben jól jött a rásegítés...
nem tetszett:
- rásegítés nélkül nagyon érezhető a rengeteg kg, nehéz tekerni.
- 26km/h-nál elkezdi visszavenni, 27km/h-nál teljesen elveszi a tolást. értem az okát, de 27km/h-tól magadra vagy hagyva egy dögnehéz Babettával... persze ennek a vége az lett, hogy 26km/h alatt vitorláztunk végig.
- a manőverezhetőség is vacak a sok kilónak "hála", inkább tűnt motorozásnak, mint biciklizésnek.
- a kényelem is megsínylette a sok plusz kilót, a kisebb-nagyobb bukkanókon nem tud finomam átugrani, nem tudtam térdből kirugózni semmit.
vennék-e magamnak, családnak? nem. alkalmi használatra egyszerűbb bérelni, az itthoni kirándulásokra meg jók a hagyományos bringáink.
ki milyen kölcsönzős e-bicajjal nyomul(t)?
szóval sikerült kipróbálni a villanybabettázást egy rövideb családi nyaralás alkalmával. érdekes... nem rossz, tetszett alapvetően. úgy tűnik nekem, a lényeg itt is az, hogy maga az "alapbicaj" jó legyen. (ez a Giant akármi mondjuk egy laharcolt vacak, de a kölyök által használt ugyanilyen, friss Liv jó volt, csak persze nehéz...)
tetszett:
+ a dimbes-dombos tájon, a melegben jól jött a rásegítés...
nem tetszett:
- rásegítés nélkül nagyon érezhető a rengeteg kg, nehéz tekerni.
- 26km/h-nál elkezdi visszavenni, 27km/h-nál teljesen elveszi a tolást. értem az okát, de 27km/h-tól magadra vagy hagyva egy dögnehéz Babettával... persze ennek a vége az lett, hogy 26km/h alatt vitorláztunk végig.
- a manőverezhetőség is vacak a sok kilónak "hála", inkább tűnt motorozásnak, mint biciklizésnek.
- a kényelem is megsínylette a sok plusz kilót, a kisebb-nagyobb bukkanókon nem tud finomam átugrani, nem tudtam térdből kirugózni semmit.
vennék-e magamnak, családnak? nem. alkalmi használatra egyszerűbb bérelni, az itthoni kirándulásokra meg jók a hagyományos bringáink.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Nagyon menő gép!
56-os méret? Megkérdezhetem te hány centi magas vagy?
Sziasztok,
Pár hete előszedtem a bicót, kipróbáltam a frissítéseket.
Kapott 1 pár Mavic Allroad 700 Disc gyári kerékszettet, center lockos kivitelben.
A Sram 6 furatos centerline tárcsa maradt, egy DT adapter vettem hozzá.Természetesen most már belső nélkül nyomom én is.
"Felugrott" rá télen WTB Volt Cromoly ülés és egy Easton EA70 nyeregcső is.
Elől a kormánynak szintén mennie kellett. Helyett egy PRO Discovert kapott.
Ami miatt cseréltem, hogy a gyári Marin kormány előrenyúlása (reach) nekem sok volt (80mm).
A mostani 65mm és a drop is csak 115mm (gyári 120mm volt). Ami plusz még, felül az egyenes részen "lapított" tenyértámaszos. Hihetetlenül kényelmes. Ja és 420-ról 440mm lett a kormány szélessége. A 12 fok az maradt, az bevált. Na meg persze cserélnem kellett a bandázst is, PRO gravel bandázsra esett a választásom. Nekem kell a 2300mm hosszúság, a 2100mm is necces volt. De lehet én csinálok valamit rosszul, de a 2méteres darabok nagyon rövidnek tűnnek.
Készítek majd közelebbi fotókat, egyelőre ezt az egyet hoztam.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
bocsi a béna képért, épp csak összeraktam, egy gyors/rövid próbakör fért bele az estébe. a tulajnak (is) tetszik.
Alakul szépen!
Plusz pont jár a Shimano gyorszárak miatt.
A kormány infókat külön köszi! (Néha eszembe jut, hogy újra nekiszaladjak a koskormánynak, a tiédhez hasonló paraméterekkel rendelkező tetszen. Persze akkor a fék és váltás is borulna...Megint...)
Köszönöm.
Valóban Shimano Deore gyorszárakat vadásztam hozzá. Akciósan 900 és 840 Ft-ért "dobálták ki" az egyik webshopban.
Hát ennyiért a fiókban is elfér. Amúgy is szeretem a Shimano gy.szárakat.
És még nincs vége....
A Claris-al még elvagyok az idén, nincs vele igazából bajom, mert szépen teszi a dolgát.
Egy bajom van, hogy itt a 8-as rendszerben már nagyok egy kicsit az ugrások, néha jól jönne a "közetes" átmenet.
(Ősmontin a 3x8-al teljesen jó elvagyok.)
Meg lehet szokni, de ha már kopik akkor adott a lehetőség.
Lelövöm...! Mechanikus 2x11 lesz belőle, GRX-105 F.váltókar kombóval.
Ez majd jövőre... addig szépen összeszedem hozzá a darabokat, nézem az akciós webshopkat.
talpfa módosította - 2025. március 21. - 13:58
Alakul szépen! Plusz pont jár a Shimano gyorszárak miatt.
A kormány infókat külön köszi! (Néha eszembe jut, hogy újra nekiszaladjak a koskormánynak, a tiédhez hasonló paraméterekkel rendelkező tetszen. Persze akkor a fék és váltás is borulna...Megint...)
Kisherceg módosította - 2025. március 21. - 13:39
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Sziasztok,
Pár hete előszedtem a bicót, kipróbáltam a frissítéseket.
Kapott 1 pár Mavic Allroad 700 Disc gyári kerékszettet, center lockos kivitelben.
A Sram 6 furatos centerline tárcsa maradt, egy DT adapter vettem hozzá.Természetesen most már belső nélkül nyomom én is.
"Felugrott" rá télen WTB Volt Cromoly ülés és egy Easton EA70 nyeregcső is.
Elől a kormánynak szintén mennie kellett. Helyett egy PRO Discovert kapott.
Ami miatt cseréltem, hogy a gyári Marin kormány előrenyúlása (reach) nekem sok volt (80mm).
A mostani 65mm és a drop is csak 115mm (gyári 120mm volt). Ami plusz még, felül az egyenes részen "lapított" tenyértámaszos. Hihetetlenül kényelmes. Ja és 420-ról 440mm lett a kormány szélessége. A 12 fok az maradt, az bevált. Na meg persze cserélnem kellett a bandázst is, PRO gravel bandázsra esett a választásom. Nekem kell a 2300mm hosszúság, a 2100mm is necces volt. De lehet én csinálok valamit rosszul, de a 2méteres darabok nagyon rövidnek tűnnek.
Készítek majd közelebbi fotókat, egyelőre ezt az egyet hoztam.
talpfa módosította - 2025. március 21. - 13:21
Esküszöm szégyellem magam de ki akartam próbálni ekkora és már-már MTB külsőkkel.
1 hónappal ezelőtt a flip chip megfordítással növeltem a tengelytávot. Érezhetően más lett a gép, nem annyira fickós, lefelé nekem stabilabb a köves helyeken. Télre a 48as Tufo Thundero külsők nem maradhattak és a logikus 44es Tufo Swamperok helyett a kő nehéz G-One Ultrabite 50-es került fel összesen 400+ gramm többlet jelentve (nagyon jó áron voltak, van ebből is könnyebb változat). 1.5 hónap után végre tiszta volt, tartott használat közben 25 percig .
Addig is amíg a BB7 projekt szünetel egy kis élménybeszámoló.
Szóval alig vártam, hogy újra menjek a BuBa-ra tekerni egy jót, de már az új bringával.
Mivel ez már a sokadik utam a Buba-n, tudtam, hogy mi vár rám.
Nem siettem sehová, kényelmesen indultam neki, élménybringázást szerettem volna és nem szenvedőset.
Kíváncsi voltam, hogy fogjuk bírni az emelkedőket, leginkább én?
Fel voltam rá készülve, hogy a "combosabb" áttétel miatt, bringa tolás lesz a nagyobb emelkedőknél, de tévedtem!
34-32-vel mindehol sikerrel vettük az akadályt, ügyes bringa!
Nagyon élveztem a bicóval az utat, haladós és kényelmes volt. Persze néha, itt-ott zsibbadt egy picit, de semmi extra.
Defektem is volt, szóval izgi volt.
Az utolsó posztom óta, a bicó kapott "frissítéseket" is.
Új bandázst (Deda Presa). Na ezzel jól megszenvedtem vagy 2 órát minimum, ez tanuló pénz volt. Majd a következő szebb lesz.
Komfortosabb vele a kormány fogása, határozottan.
A gyári Marin (by Zoom) stucni helyére egy FSA Gossamer érkezett. A méret maradt ugyan az, csak az esztétika miatt cseréltem.
Na meg persze súlyban is könnyebb lett egy picit. A gyári stucni szögletesebb volt, nem igazán illett a vékonyabb csöves "látványvilághoz". Sokkal jobban harmonizál a gyári FSA fejcsapággyal is.
Kapott új külsőket is, kevláros Schwalbe-G-One TLS személyében 35mm szélességben. Ég és föld a gyárihoz képest.
Ugyan úgy gyorsnak érzem vele a bringát, de "magyar" aszfaltos utakra sokkal jobban illik, érezhetően kényelmesebb vele a bringa, a rázós, gyökeres aszfaltozott szakaszokon is.
Szóval szép fokozatosan tuningolgatom a bicót, fejben lassan összeáll a teljes kép, idő és pénz kérdése...
Minél többet megyek a bringával, annál jobban élvezem.
Egyébként a mostani fékekhez is kezdtem hozzá szokni. Azt is mondhatnám, hogy kiismertük egymás határait!
Na de azért a BB7-re nagyon kíváncsi leszek. Tűkön ülök!
Néhány dokumentációs jellegű fotót is hoztam, fogadjátok szeretettel.