Kisherceg módosította - 2019. január 31. - 15:11
Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#563
Írta 2019. január 29. - 17:15

Egy jó nyomatékszenzoros cuccal felfelé is...
Ausztriában tavaly voltam olyan emelkedőn, hogy pedeleccel se bírtam kitekerni :-). Igaz először voltam azon az úton, terep, köves, ismeretlen, másodjára már lehet ment volna.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#564
Írta 2019. január 29. - 16:44

ja. monduk úgy kissé szürreális élmény volt pap rétnek hegyiben, előzni az országútis kollégákat egy ilyennel :
https://bad-bike.hu/termek/tosa-s/
mondjuk szvsz koca szinttől eggyel feljebb sima pedelec átlag bringásnak kb használhatatlan, max hegynek föl. (3 pedálfordulat alatt leforgat9od 25-ig, jön a "motorfék", onnan cipeled a 20 kilót.)
Na pont ezért vettem végül s-pedelecet. 25-öt tudok menni magamtól is.
#565
Írta 2019. január 29. - 15:36

Egy jó nyomatékszenzoros cuccal felfelé is...
ja. monduk úgy kissé szürreális élmény volt pap rétnek hegyiben, előzni az országútis kollégákat egy ilyennel :
https://bad-bike.hu/termek/tosa-s/
mondjuk szvsz koca szinttől eggyel feljebb sima pedelec átlag bringásnak kb használhatatlan, max hegynek föl. (3 pedálfordulat alatt leforgat9od 25-ig, jön a "motorfék", onnan cipeled a 20 kilót.)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#566
Írta 2019. január 29. - 14:38

Én imádom.
Egy bő 20 kg-os, 2.8-as külsőkkel rendelékező fullyval lefelé menni nagy élvezet.
Egy jó nyomatékszenzoros cuccal felfelé is...
#567
Írta 2019. január 29. - 10:06

Van ebike részleg a fórumon egyébként, vagy zsigerből utáljuk a segédhajtást?
Én imádom.
Egy bő 20 kg-os, 2.8-as külsőkkel rendelékező fullyval lefelé menni nagy élvezet.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#570
Írta 2019. január 28. - 14:41

#572
Írta 2019. január 26. - 14:06

Határozottan az.
Nem csak nekik jó az. Én azt vettem észre, hogy szinte ugyanannyi erőt tekerek bele, csak most 25 helyett 35-tel megyek (ahol a körülmények engedik) és ha bekeveredek a forgalomba, tartani tudom az autók tempóját 45-ig - nyilván nekem más a közlekedési koncepcióm, mint egy osztrák nyugdíjasnak. A hídfelhajtókon, egyéb emelkedőkön meg nem kell erőlködni, élvezhetőbb az egész út.
Én bringával járok dolgozni, jellemzően ugyanazon az útvonalon egész évben (2 x 22 km/nap) alig várom most, hogy jégmentes legyen az útvonalam és letegyem a kocsit (ezzel még nagyobbat lehet esni, nem kockáztathatok).
Ha olyanok lennének a körülményeim, hogy jutna szerep a bringának a napi közlekedésben, jó eséllyel én is újítanék egy ilyesmi bringát előbb vagy utóbb. Teljes mértékben meg tudom érteni, hogy megvetted. A napi ingázásmennyiségért pedig külön riszpekt (valahol még irigylem is...)!
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#573
Írta 2019. január 26. - 13:06

Elcsábított az erő sötét oldala:
https://kepkuldes.com/image/7ZngY
Riese and Müller Roadster (speed pedelec).
Van ebike részleg a fórumon egyébként, vagy zsigerből utáljuk a segédhajtást?
Schwarzenegger is ebike-t használ
- Sandman kedveli ezt
#574
Írta 2019. január 24. - 15:27

felvillanyozó élmény lehet.
Határozottan az.
nyuggereknek es hosszuutas bringakra tok jo
amugy nekem az a tapasztalatom, hogy ugyanugy 15tel mennek vele, csak kevesebb erobefektetessel.
Nem csak nekik jó az. Én azt vettem észre, hogy szinte ugyanannyi erőt tekerek bele, csak most 25 helyett 35-tel megyek (ahol a körülmények engedik) és ha bekeveredek a forgalomba, tartani tudom az autók tempóját 45-ig - nyilván nekem más a közlekedési koncepcióm, mint egy osztrák nyugdíjasnak. A hídfelhajtókon, egyéb emelkedőkön meg nem kell erőlködni, élvezhetőbb az egész út.
Én bringával járok dolgozni, jellemzően ugyanazon az útvonalon egész évben (2 x 22 km/nap) alig várom most, hogy jégmentes legyen az útvonalam és letegyem a kocsit (ezzel még nagyobbat lehet esni, nem kockáztathatok).
- Kisherceg kedveli ezt
#575
Írta 2019. január 24. - 14:12

nyuggereknek es hosszuutas bringakra tok jo amugy nekem az a tapasztalatom, hogy ugyanugy 15tel mennek vele, csak kevesebb erobefektetessel.
#576
Írta 2019. január 24. - 13:53

Elcsábított az erő sötét oldala:
https://kepkuldes.com/image/7ZngY
Riese and Müller Roadster (speed pedelec).
Van ebike részleg a fórumon egyébként, vagy zsigerből utáljuk a segédhajtást?
felvillanyozó élmény lehet.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#577
Írta 2019. január 24. - 13:49

Elcsábított az erő sötét oldala:
https://kepkuldes.com/image/7ZngY
Riese and Müller Roadster (speed pedelec).
Van ebike részleg a fórumon egyébként, vagy zsigerből utáljuk a segédhajtást?
- Kisherceg és Procolus kedveli ezt
#578
Írta 2019. január 22. - 08:36

egy lappal arrébb a keresett topic:
http://forum.bikemag...ennyiért-miért/
egyébként jópofa bringa.
Köszi az útbaigazítást

#580
Írta 2019. január 21. - 10:50

Sziasztok!
Lehet nem itt kéne kérdeznem, de sajnos nem találtam megfelelő topicot hozzá. Segítséget szeretnék kérni, szerintetek mennyit érhet az alábbi konfig, ha meg szeretnék válni tőle (hogy jobban kapcsolódjon a témához, jelenleg még ezzel nyomulok ):
Váz: Trek 8500 (2009) méret: 18" (élettartam garancia, papírjai megvannak)
Teleszkóp: Rock Shox Duke SL 76mm + Pop Lock
Felni: WTB LaserBeam XC 32H szegecselt / Mavic
Elsô agy : WTB Laser disc Lite 32H
Hátsó agy : Bike Positive
Kormánycsapágy : Ritchey WCS 1 1/8" alu
Váltókar : Shimano XT dual control
Fék: Shimano XT hidraulikus tárcsafék
Nyereg: Fi'zi:k Aliante Sport Mg
Hajtómû: Truvativ Stylo XR 175mm ISIS Drive
Elsô váltó: Shimano XT
Hátsó váltó: Shimano XTR
Váltó bowdenezés: Nokon
Hibátlan állapotban, nagyon keveset és csak hobbi bringázásra használt, két láncszett jár hozzá, amiket időnként cserélgettem rajta.
Kép: https://kepkuldes.com/image/sMnDf
fapuma módosította - 2019. január 21. - 10:53