hiányzott az egysebi...
32:19
Kisherceg módosította - 2018. június 15. - 22:45
igényli a szemem, hogy a CROSS feliratból az első S lelegyen cserélve C-re...
És nálad is többet kép lesz ugyanabból a képből a sports trackeren. Már azt hittem, hogy csak nálam van ez így, meg hogy ez valami Xiaomi sajátosság. Milyen mobilod van?
note3, úgyhogy ez a tracker gyíksága lehet
no. nem olyan, mint amik itt szoknak lenni, de meglepően jó vót.
tesztbringának szereztem be, de kb nem kihagyható vétel.
szal jó eséllyel marad.
sports-tracker.com/workout/tigger70/5b1d3470c3d639190e62f08e
látszik a kép?
És nálad is többet kép lesz ugyanabból a képből a sports trackeren. Már azt hittem, hogy csak nálam van ez így, meg hogy ez valami Xiaomi sajátosság. Milyen mobilod van?
blash módosította - 2018. június 10. - 23:52
no. nem olyan, mint amik itt szoknak lenni, de meglepően jó vót.
tesztbringának szereztem be, de kb nem kihagyható vétel.
szal jó eséllyel marad.
https://www.sports-t...3d639190e62f08e
látszik a kép ?
Kisherceg módosította - 2018. június 10. - 22:35
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
no. nem olyan, mint amik itt szoknak lenni, de meglepően jó vót.
tesztbringának szereztem be, de kb nem kihagyható vétel.
szal jó eséllyel marad.
https://www.sports-t...3d639190e62f08e
látszik a kép ?
Bikertigger módosította - 2018. június 10. - 22:19
Szép és jó a bringa zscs!
Jól látom hogy XRC1200 kerekek? Mennyi az általad mért súlya a szettnek?
Köszi a részleteket!
A neonfék pont kell rá, ez nem is kérdés, ráadásul akárhogy is, de most ez az egyetlen olyan fék ami nem csak könnyű, de működik is rendesen.
Az a pedál azért elég durva, Téged nem érint a 85 kilós súlyhatár, amit limitként írnak rá? Mindig elgondolkozom az ilyesmiken, hogy mondjuk a magam 82-83 kilójával akkor aggodalom nélkül gyűrhetném-e vajon kockázat nélkül.... Pusztán a 95g spórolás miatt nem lett inkább xtr?
Igazán nincs mit!
Jaja, a neon fékkel élőben szerintem nagyon ütős lett. Teszek be egy közeli fotót ide alább, bár ez csak mobilos, nem jó minőség.
Pedál többé-kevésbé XTR áron volt és egész sok user véleményt olvastam róla, dicsérték, gondoltam egy próbát megér. (Csapágyazása közel sem lesz olyan tartós, mint a kónuszos XTR, ebben biztos vagyok.)
Súlylimit engem nem igazán érint, bringával együtt is 85 alatt vagyok...
Mars: XT váltó és váltókar, valamint a lánc adott volt, jött a bicajjal és meghagytam. Jobban kedvelem a Shimano váltást, mint a SRAM-ot, szuper a rapidfire 'feature', egyszerre sokat és gyorsan lehet váltogatni le és fel.
A hajtómű most erőmérős és csak azért cseréltem, mert egyrészt Watt-alapon résztávozom, másrészről a Wattok sok mindenről árulkodnak. Egyébként teljesen jó lett volna a gyári XT hajtókar.
Hátsó X01 sor is már bő 1 éves. Tapasztalataim szerint tartós, még a 42-es alu tányér része is. Mellékesen még könnyű is. ~263-265 gramm, szemben a gyári XT-vel, ami 400+ volt.
Többi alkatrész tényleg mind elfekvő volt vagy a másik bicajról tettem át, kivétel csak a neon-zöld Magura MT8 fékszett, amit hónapokon át vadásztam, mire sikerült szereznem. (Na jó, a pedál az szintén új.)
Köszi a részleteket!
A neonfék pont kell rá, ez nem is kérdés, ráadásul akárhogy is, de most ez az egyetlen olyan fék ami nem csak könnyű, de működik is rendesen.
Az a pedál azért elég durva, Téged nem érint a 85 kilós súlyhatár, amit limitként írnak rá? Mindig elgondolkozom az ilyesmiken, hogy mondjuk a magam 82-83 kilójával akkor aggodalom nélkül gyűrhetném-e vajon kockázat nélkül.... Pusztán a 95g spórolás miatt nem lett inkább xtr?
Mars: XT váltó és váltókar, valamint a lánc adott volt, jött a bicajjal és meghagytam. Jobban kedvelem a Shimano váltást, mint a SRAM-ot, szuper a rapidfire 'feature', egyszerre sokat és gyorsan lehet váltogatni le és fel.
A hajtómű most erőmérős és csak azért cseréltem, mert egyrészt Watt-alapon résztávozom, másrészről a Wattok sok mindenről árulkodnak. Egyébként teljesen jó lett volna a gyári XT hajtókar.
Hátsó X01 sor is már bő 1 éves. Tapasztalataim szerint tartós, még a 42-es alu tányér része is. Mellékesen még könnyű is. ~263-265 gramm, szemben a gyári XT-vel, ami 400+ volt.
Többi alkatrész tényleg mind elfekvő volt vagy a másik bicajról tettem át, kivétel csak a neon-zöld Magura MT8 fékszett, amit hónapokon át vadásztam, mire sikerült szereznem. (Na jó, a pedál az szintén új.)
Köszi!
A támvilla hajlik, mostanában szinte minden XC fully ilyen már. Új Speci Epic WC, az új Scott Spark, Centurion, stb.
Az első villa nagyon szépen mozog. Szebben, mint a cajga hátsó traktusa. Kormányról lockolható elől és hátul egyszerre, 2-állású karral. 'Lockout' vagy 'fully open' a két állás. Még szoknom kell, hogy mozog a hátulja, nem érzem annyira jól, mint a merevfarút, pedig még a kettő bringa geója is kb. ugyanaz. Igaz, 2012 májusa óta nem volt fully-m (max 1-2x teszteltem kölcsön bringát) és még alig 300-400 km-t mentem vele.
Túráztunk csak itt, a Salz B útvonalának csak ezt a DH részét érintettem. Nekem bejön a Salz vizesen is. Tulajdonképpen az idő majdnem mindegy, csak túl nagy hőség ne legyen!
Hajtás.
Lánc: a gyári, valamilyen 11-es Shimano Deore (600-as kódú vagy mi)
Hajtómű: Quarq DZero XX1 Eagle (DUB)
Lánctányér: SuperStar Components Raptor oval, 32T
Lánctányér csavarok: 4x Wolftooth 10mm
Hátsó sor: 11-es SRAM X01 (1195), 10-42t
Váltó: Shimano XT SGS
Váltókar: Shimano XT
Pedál: XPedo M-Force 8 Ti
Áá, so! Nem egy szürke összeállítás, az biztos! Még keresem a mix gyakorlati értelmét, de gyanítom, a tartósság lesz az, netán az áttételek kicsiny különbsége a shimano-hoz képest. Vagy csak ez volt otthon halomban a polcon Lényeg a lényeg, hogy elég perfekt a cucc.
Az eső tényleg nem teszi tönkre a pályát, de olyan jó lenne, nem elázva, esőkabát nélkül rajtolni...
Aha, de hozzá kell tennem, majdnem minden alkatrészt lecseréltem rajta.
Ennél a váznál a láncvilla hajladozik hátsó forgáspont hiányában? Elég lágy és mindent kisimító rugóút alakul így is hátul, szinkronban az első villa mozgásával? (Persze ha az első villa is digitális, és csak becsapódásra reagál, akkor nem kérdeztem semmit.)
Egyébként jó kis céleszköz lett ez, jó látni, hogy minden részletében a konkrét funkciójára összpontosítottál, és sehol sem akar se több se kevesebb lenni az elvártnál.
Salzkammergut régióban csak tekerészel, avagy ez már célzott felkészülés a maratonra? Idén meglesz 6 órán belül? Rendelj száraz időt, én eddig mindháromszor áztam, jó lenne végre kipróbálni szárazon
Kicsit vissza a bringára: milyen váltás-hajtás van rajta, milyen fogkiosztással?
Köszi!
A támvilla hajlik, mostanában szinte minden XC fully ilyen már. Új Speci Epic WC, az új Scott Spark, Centurion, stb.
Az első villa nagyon szépen mozog. Szebben, mint a cajga hátsó traktusa. Kormányról lockolható elől és hátul egyszerre, 2-állású karral. 'Lockout' vagy 'fully open' a két állás. Még szoknom kell, hogy mozog a hátulja, nem érzem annyira jól, mint a merevfarút, pedig még a kettő bringa geója is kb. ugyanaz. Igaz, 2012 májusa óta nem volt fully-m (max 1-2x teszteltem kölcsön bringát) és még alig 300-400 km-t mentem vele.
Túráztunk csak itt, a Salz B útvonalának csak ezt a DH részét érintettem. Nekem bejön a Salz vizesen is. Tulajdonképpen az idő majdnem mindegy, csak túl nagy hőség ne legyen!
Hajtás.
Lánc: a gyári, valamilyen 11-es Shimano Deore (600-as kódú vagy mi)
Hajtómű: Quarq DZero XX1 Eagle (DUB)
Lánctányér: SuperStar Components Raptor oval, 32T
Lánctányér csavarok: 4x Wolftooth 10mm
Hátsó sor: 11-es SRAM X01 (1195), 10-42t
Váltó: Shimano XT SGS
Váltókar: Shimano XT
Pedál: XPedo M-Force 8 Ti
Nem vagyok egy nagy lejtőző, sőt. Azért a múlt héten mikor láttam, majd' 2 percet javítottam az Ewige Wandon (Salzkammergut Trophy köves, sziklakertes része), pedig éreztem, nem is eresztem annyira és tudnék gyorsabban menni, ott meglepődtem.
Íme, az eszköz:
Ennél a váznál a láncvilla hajladozik hátsó forgáspont hiányában? Elég lágy és mindent kisimító rugóút alakul így is hátul, szinkronban az első villa mozgásával? (Persze ha az első villa is digitális, és csak becsapódásra reagál, akkor nem kérdeztem semmit.)
Egyébként jó kis céleszköz lett ez, jó látni, hogy minden részletében a konkrét funkciójára összpontosítottál, és sehol sem akar se több se kevesebb lenni az elvártnál.
Salzkammergut régióban csak tekerészel, avagy ez már célzott felkészülés a maratonra? Idén meglesz 6 órán belül? Rendelj száraz időt, én eddig mindháromszor áztam, jó lenne végre kipróbálni szárazon
Kicsit vissza a bringára: milyen váltás-hajtás van rajta, milyen fogkiosztással?
Nem vagyok egy nagy lejtőző, sőt. Azért a múlt héten mikor láttam, majd' 2 percet javítottam az Ewige Wandon (Salzkammergut Trophy köves, sziklakertes része), pedig éreztem, nem is eresztem annyira és tudnék gyorsabban menni, ott meglepődtem.
Íme, az eszköz:
zscs módosította - 2018. június 06. - 19:03