Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Ki milyen bringával nyomul?

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19017 hozzászólás a témában

#661
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.681 hozzászólás

az S.A. S-RK5 ez?

 

http://www.sturmey-a...s/detail/rx-rk5

 

 

de leginkább miféle tatyó az ott? 

 

az enyimét mutattam már? a nyáron újítottam.

 

 

nem, ez az : https://ebike.hu/ter...fekes-agyvalto/

/teszi a dolgát, de ha most csinálnám a váltósítást, inkább keresnék valami váltófület, és láncváltó... olcsóbban jöttem volna ki, és jobb is lenne../

 

a táska egy gearbestes Roswheel, 10 dolcsi volt, kissé lehetne mégnagyobb, mert arra szántam, hogy szerszám/belső mellé beleférjen egy pótmellény, de így is sok kacatot elnyel.

(hogy ne kelljen hátizsák). link: https://www.gearbest...507.html?wid=21


  • Kisherceg kedveli ezt

#662
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.878 hozzászólás

az S.A. S-RK5 ez?

 

http://www.sturmey-a...s/detail/rx-rk5

 

 

de leginkább miféle tatyó az ott? 

 

az enyimét mutattam már? a nyáron újítottam.

 

349IMG_20170821_183612_2.jpg


Kisherceg módosította - 2017. november 19. - 22:17

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#663
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.681 hozzászólás

a lehetetlenzöld bicó:

 

az magyarázza az első gumma tisztaságát,hogy újabb, mint a hátsó.

hátul S.A. S-RK5 van, és igen, annyira renitens vagyok, hogy nincsenek fenn rendes prizmák, csak egy csengő.lazaalanc_.jpg



#664
ttamas22

ttamas22

    újonc

  • fórumtag
  • 19 hozzászólás

Meglátom, tavaszig van egy kevés időm kigondolni. :)

Ezt meg csak úgy:
http://www.kepfeltol...1/657unit_2.jpg

Elfogadnám a tacskód :)



#665
ttamas22

ttamas22

    újonc

  • fórumtag
  • 19 hozzászólás

a markolat mellé (alá) keress valami jófajta kormányt, az is hozzá tud járulni a "kényelemhez". (lehet röhögni.) a másik, hogy a beszámolóiddal egészen meghozod a kedvem, hogy tegyek még egy próbát az enyémmel. :) befészkelte magát a fejembe a gondolat, hogy vegyek rá BB7 fékeket és rakjam össze SS bicajnak, úgyis kezd hiányozni, mióta eladtam az inbredet. érdekes amit a gumikról írsz, létezik, hogy a Ranger ennyivel jobb, mint a TralBlazer? bár így visszaolvasva,a Ranger sem szereti a sarat... ja igen, és végülis a 32:18 áttétel, amivel gyárilag jön, nem feltétlenül tesz az emelkedők ördögévé. :D próbálj ki egy 20T hátul. ;)

Nem jó irány a nagyobb hátsó lánckerék, az csak ellustít. Idén a két maraton középtávon a 29-es SS-sel (32:18) csak 1-2 helyen kellett tolnom és a szokásos terepeimen (Zala + Somogy dombjai) is ritka, amin nem tudom felküzdeni magam. (nem vagyok szuperhős, csak szeretek szenvedni, plusz az erős lábak a terepfutásban is hasznosak)

 

A laposabb, simább somogyi terepre most elviszem a Kona Major One-t (42:18), hogy javítsak az izomerőn és a technikámon és a Kona utazgat velem hétvégéken a Keszthelyi-hegységbe, Bakonyba, ahol hosszabb/meredekebb emelkedőkön tudom edzeni magam. [erős bennem a versenyszellem]

 

A TrailBlazerrel nyilván nem tudom összehasonlítani a Rangert, de azt olvastam, ezen a bütyköket szélesebben helyezték el, illetve a biciklin a gumi TCS (könnyű és gyors) változata van. Eddig meglepő módon viszonylag szárazon tudtam használni, kisebb eső után, de homokos vagy köves talajon. Nagy sárban nem is tervezem használni, ezért a gyenge sártűrés nekem nem hátrány.

 

Csináld meg SS-nek a vázadat és tavasszal csavarogjunk egyet együtt :)



#666
ttamas22

ttamas22

    újonc

  • fórumtag
  • 19 hozzászólás

Milyen szalagot használtál?

A gyári felniben (WTB Scraper) ragasztott szalag volt és adtak hozzá szelepeket is, úgyhogy csak folyadék kellett bele. Érdekes volt, hogy az egyiknél nem eresztett a varratnál, míg a másik egy csomó ideig "szelelt". Illetve ugyanannál valamilyen szalag illesztési probléma is lehetett, mert egy ideig szakaszosan levegőt eresztett a külőők irányába. Hál' Istennek már jó.



#667
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.878 hozzászólás

Rakd össze! 32:20, bb7, tubeless. Egyszerű, de nagyszerű járgány.


Meglátom, tavaszig van egy kevés időm kigondolni. :)

Ezt meg csak úgy:
http://www.kepfeltol...1/657unit_2.jpg
  • ttamas22 kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#668
sisqo

sisqo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 884 hozzászólás

Kedden "kidobtam" a belsőket. Az első kerék azonnal jó lett, a hátsót vagy tizenötször felpumpáltam és forgattam, mégis leeresztett, de a mai másfél órás etapon csak 1-2 tized barnyit engedett, úgyhogy most már jó lesz. Ezúttal a Kőszegi-hegységbe látogattam, ez azért más világ, mint a zalai és somogyi lankák és nyilvánvalóvá vált, van hova fejlődnöm. A köves, gyökeres (és beton talpfákból kirakott) ösvényeken/utakon a javasolt 1.0/1.1 baros nyomás bejött, nem koppant a felni, nem úszott a hátulja és elég kényelmes is volt. A gyári Kona markolatot kicseréltem egy szivacsosra, ez is sokat segített. A meredek lejtőkön és a csiki-csukis egynyomú ösvényeken nagyon kezesen viselkedett, lefelé a hátsó keré nagyon könnyen blokkolt.
 
Úgy érzem, jóbarátok leszünk :)


Milyen szalagot használtál?

#669
sisqo

sisqo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 884 hozzászólás
Rakd össze! 32:20, bb7, tubeless. Egyszerű, de nagyszerű járgány.

#670
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.878 hozzászólás

Kedden "kidobtam" a belsőket. Az első kerék azonnal jó lett, a hátsót vagy tizenötször felpumpáltam és forgattam, mégis leeresztett, de a mai másfél órás etapon csak 1-2 tized barnyit engedett, úgyhogy most már jó lesz. Ezúttal a Kőszegi-hegységbe látogattam, ez azért más világ, mint a zalai és somogyi lankák és nyilvánvalóvá vált, van hova fejlődnöm. A köves, gyökeres (és beton talpfákból kirakott) ösvényeken/utakon a javasolt 1.0/1.1 baros nyomás bejött, nem koppant a felni, nem úszott a hátulja és elég kényelmes is volt. A gyári Kona markolatot kicseréltem egy szivacsosra, ez is sokat segített. A meredek lejtőkön és a csiki-csukis egynyomú ösvényeken nagyon kezesen viselkedett, lefelé a hátsó keré nagyon könnyen blokkolt.

 

Úgy érzem, jóbarátok leszünk :)

 

a markolat mellé (alá) keress valami jófajta kormányt, az is hozzá tud járulni a "kényelemhez". (lehet röhögni.) a másik, hogy a beszámolóiddal egészen meghozod a kedvem, hogy tegyek még egy próbát az enyémmel. :) befészkelte magát a fejembe a gondolat, hogy vegyek rá BB7 fékeket és rakjam össze SS bicajnak, úgyis kezd hiányozni, mióta eladtam az inbredet. érdekes amit a gumikról írsz, létezik, hogy a Ranger ennyivel jobb, mint a TralBlazer? bár így visszaolvasva,a Ranger sem szereti a sarat... ja igen, és végülis a 32:18 áttétel, amivel gyárilag jön, nem feltétlenül tesz az emelkedők ördögévé. :D próbálj ki egy 20T hátul. ;)


Kisherceg módosította - 2017. november 18. - 20:37

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#671
ttamas22

ttamas22

    újonc

  • fórumtag
  • 19 hozzászólás

64 kg vagyok. Legközelebb kipróbálom én is az 1.0 - 1.1 baros nyomást, addigra ha minden összejön már tubeless leszek (ma szerencsém volt, mert az első gumiba kaptam egy tüskét, de az csak a hazaérkezés után bringamosáskor jött ki - és akkor le is eresztett a belső. Érdekes kísérlet volt a külső leoperálása, de aztán néhai édesapám motorgumi-leszedő praktikája - taposás - sikert hozott).

 

3-4 százalékkal lassabb voltam a Konával, mint a 29-es Haro-val korábban, bár ezt ott nem éreztem. Az emelkedők kicsit könnyebben mentek (az egyik korábban megmászhatatlanon egy fél pedálfordulatnyira jutottam a teljesítéshez, legközelebb meglesz), már értem, hogy miért - nem másztam olyan gyorsan.

 

A mai kétórás tekerés előtt két nap alatt két és fél órát kerékpároztam, 46 km/800 m szintemelkedéssel, úgyhogy most a jövő hétvégéig kibicikliztem magam. Tavaszig cél a Haro időeredményeinek elérése vagy túlszárnyalása.

Kedden "kidobtam" a belsőket. Az első kerék azonnal jó lett, a hátsót vagy tizenötször felpumpáltam és forgattam, mégis leeresztett, de a mai másfél órás etapon csak 1-2 tized barnyit engedett, úgyhogy most már jó lesz. Ezúttal a Kőszegi-hegységbe látogattam, ez azért más világ, mint a zalai és somogyi lankák és nyilvánvalóvá vált, van hova fejlődnöm. A köves, gyökeres (és beton talpfákból kirakott) ösvényeken/utakon a javasolt 1.0/1.1 baros nyomás bejött, nem koppant a felni, nem úszott a hátulja és elég kényelmes is volt. A gyári Kona markolatot kicseréltem egy szivacsosra, ez is sokat segített. A meredek lejtőkön és a csiki-csukis egynyomú ösvényeken nagyon kezesen viselkedett, lefelé a hátsó keré nagyon könnyen blokkolt.

 

Úgy érzem, jóbarátok leszünk :)


  • Kisherceg kedveli ezt

#672
ttamas22

ttamas22

    újonc

  • fórumtag
  • 19 hozzászólás

Megkérdezhetem, hogy hány kiló vagy?
Nekem 88 kg-hoz bőven elég elől az 1, hátul az 1,1 bár.
Belsővel, durva köves terepen, elég nagy tempóval (27,5 2,8 Maxxis Rekon plus).

64 kg vagyok. Legközelebb kipróbálom én is az 1.0 - 1.1 baros nyomást, addigra ha minden összejön már tubeless leszek (ma szerencsém volt, mert az első gumiba kaptam egy tüskét, de az csak a hazaérkezés után bringamosáskor jött ki - és akkor le is eresztett a belső. Érdekes kísérlet volt a külső leoperálása, de aztán néhai édesapám motorgumi-leszedő praktikája - taposás - sikert hozott).

 

3-4 százalékkal lassabb voltam a Konával, mint a 29-es Haro-val korábban, bár ezt ott nem éreztem. Az emelkedők kicsit könnyebben mentek (az egyik korábban megmászhatatlanon egy fél pedálfordulatnyira jutottam a teljesítéshez, legközelebb meglesz), már értem, hogy miért - nem másztam olyan gyorsan.

 

A mai kétórás tekerés előtt két nap alatt két és fél órát kerékpároztam, 46 km/800 m szintemelkedéssel, úgyhogy most a jövő hétvégéig kibicikliztem magam. Tavaszig cél a Haro időeredményeinek elérése vagy túlszárnyalása.


  • Kisherceg kedveli ezt

#673
sisqo

sisqo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 884 hozzászólás

https://drive.google...hEdCysRyXdRRvzA
 
 
https://drive.google...iew?usp=sharing
 
Ma volt az első nyomulás, Nagykanizsa körzetében a kék turistajelzésen.
 
Még egy centiméternyit emeltem a nyergen, most tökéletesen kényelmes és jó sportos. Nagyszerűen mászik és tapad, de a sarat nem szereti, egy nyálkásra kijárt kanyarban majdnem sikerült eldobnom az elejét.
 
A guminyomással még egy kicsit lejjebb kell mennem, de a tégla- és betontörmeléket már így is nagyszerűen csillapítja, csak a füvet nem szereti, akkor ráz.
 
Vigyor ült az arcomon a másfél órányi biciklizés végén :)


Megkérdezhetem, hogy hány kiló vagy?
Nekem 88 kg-hoz bőven elég elől az 1, hátul az 1,1 bár.
Belsővel, durva köves terepen, elég nagy tempóval (27,5 2,8 Maxxis Rekon plus).

#674
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.878 hozzászólás

https://drive.google...hEdCysRyXdRRvzA

 

 

https://drive.google...iew?usp=sharing

 

Ma volt az első nyomulás, Nagykanizsa körzetében a kék turistajelzésen.

 

Még egy centiméternyit emeltem a nyergen, most tökéletesen kényelmes és jó sportos. Nagyszerűen mászik és tapad, de a sarat nem szereti, egy nyálkásra kijárt kanyarban majdnem sikerült eldobnom az elejét.

 

A guminyomással még egy kicsit lejjebb kell mennem, de a tégla- és betontörmeléket már így is nagyszerűen csillapítja, csak a füvet nem szereti, akkor ráz.

 

Vigyor ült az arcomon a másfél órányi biciklizés végén :)

 

klassz! :)


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#675
ttamas22

ttamas22

    újonc

  • fórumtag
  • 19 hozzászólás

https://drive.google...hEdCysRyXdRRvzA

 

 

https://drive.google...iew?usp=sharing

 

Ma volt az első nyomulás, Nagykanizsa körzetében a kék turistajelzésen.

 

Még egy centiméternyit emeltem a nyergen, most tökéletesen kényelmes és jó sportos. Nagyszerűen mászik és tapad, de a sarat nem szereti, egy nyálkásra kijárt kanyarban majdnem sikerült eldobnom az elejét.

 

A guminyomással még egy kicsit lejjebb kell mennem, de a tégla- és betontörmeléket már így is nagyszerűen csillapítja, csak a füvet nem szereti, akkor ráz.

 

Vigyor ült az arcomon a másfél órányi biciklizés végén :)


  • Kisherceg kedveli ezt

#676
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.542 hozzászólás

Nem. (:
csak ott szepen parban :) de a lenyeg itt
hogy vegre keszen,biztos,pont.

 


.

 

 

Nagyon tetszik!

 

 

Ez is!

 

Zsivány a pluszos bringa na! :)



#677
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.259 hozzászólás

Nem igazán értem az általános Merdia averziót.

részemről biztos nem volt

mai napig a szürke/piros one forty-m lenne , ha el nem viszi a gázszámla.


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#678
end.re:

end.re:

    vendég

  • fórumtag
  • 202 hozzászólás
  • LocationBP

Egy seggel ket bringat? :)

Nem. (:
csak ott szepen parban :) de a lenyeg itt
hogy vegre keszen,biztos,pont.


IMG_20171018_152634.jpg
.


end.re: módosította - 2017. november 05. - 03:57

  • karakoram kedveli ezt

#679
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 hozzászólás

Majd írok a 2.8-as WTB tubeless tulajdonságairól. Várhatóan hétfőn érkezik a 2018-as Kona Unitom, ami a szín kivételével (meg a rim [ezt hogy mondják magyarul]

 

Az a kerek izé, amin a külső van, az a felni.
 

 

 

 

 

lh5.googleusercontent.com/TWTRBjN_FSiebU83RSNTgF8pPb3QNmhRtzd05cG6FfGD9FLjjt1kaSzJrVJdz0AYcgwEd48L-Pg5CA

 

Remélem jó a link.

 

Tranzx nyeregcső van benne? Vagyis, hogy vált be, ami benne van? Meg ezek a Maxxis külsők.


  • zeezoltano kedveli ezt

#680
sisqo

sisqo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 884 hozzászólás
Nem igazán értem az általános Merdia averziót. Semmi baj nincs velük. Nekem sok Merida bringám, vázam volt az elmúlt 15 évben. Semmi extra, de korrekt iparosmunka. Jelenleg 4 Meridám van. Nem vagyok rajongó, sem gyűjtő, de valahogy mindig legjobb ajánlatok voltak.
  • Kisherceg kedveli ezt