Két érdekes dolog tűnt fel, a váltókar, és a láncterelő. Mifélék ezek? Ja, és ez nine vagy seven?
Két érdekes dolog tűnt fel, a váltókar, és a láncterelő. Mifélék ezek? Ja, és ez nine vagy seven?
csak par honapja hasznalom az oval nw tanyert, de nem volt gond, pedig ket szemmel hosszabbra is hagytam, ahogy a tanyer gyartoja ajanlotta.
Valószínű kellene egy narrow-wide, vagy egy kis felső giude. Egyik sem túl drága.
Országútimon elől nw tányér van, a belső pozícióban sima ultegra váltóval, és évek óta nincs. vele gondom.
Szerintem is, NW-s tányérra szavaznék ha lehet
end.re:-nek meg gratula!
igen, ez sima egysebis tányér. ...és igen, valóban nincs túl jó hírük, bár nekem eddig beváltak, nem tapasztaltam túlzott kopást korábban (bár amennyit én tekerek... ), mikor még ss hajtásban használtam akkor sem(nem ezt a példányt, ez majdnem új). ugyanez a rendszer volt a uniton, ott nem volt ilyen gondom, szóval most némileg tanácstalan vagyok, de valami majd csak lesz....
Valószínű kellene egy narrow-wide, vagy egy kis felső giude. Egyik sem túl drága.
Országútimon elől nw tányér van, a belső pozícióban sima ultegra váltóval, és évek óta nincs. vele gondom.
igen, ez sima egysebis tányér. ...és igen, valóban nincs túl jó hírük, bár nekem eddig beváltak, nem tapasztaltam túlzott kopást korábban (bár amennyit én tekerek... ), mikor még ss hajtásban használtam akkor sem(nem ezt a példányt, ez majdnem új). ugyanez a rendszer volt a uniton, ott nem volt ilyen gondom, szóval most némileg tanácstalan vagyok, de valami majd csak lesz....
Nekem anno mikor on-one ss-em volt, olyan problémám is akadt, hogy nem volt síkban a középcsapágy ház. Ez persze észrevehetetlen mértékű volt, simán be lehetett tekerni mindent, össze lehetett szerelni az átmenőtengelyes külső csapágyas hajtókart, csak épp a tányér nem állt tökéletesen egyenesen.
Aztán mikor felszabályozták a monoblokk házat (nagyon minimális szinte elhanyagolható mennyiségű fémet ledolgozva a házról), hipp-hopp megszűnt ez a probléma. Nálam még a hátsó csúszó papuccsal is voltak gondok, de mivel ez ejtő papucsos, gondolom pontos, így elöl lehet érdemes még talán megnézni. Aztán ha az sem, akkor sarutávolság hátul, minden vonalban van-e, mert szemre biztosan, de valójában nagyon nüansznyi is elég a bizonytalankodáshoz.
Vagy minden jó, és fogalmam sincs, hogy mi okozhatja a leesést.
A DH tányér is narowwide? Azok nem sima egysebességesek szoktak lenni? Az FSA nem tudom mit fejlesztett az elmúlt 10 évben, de nekem még olyan emlékeim vannak régről, hogy nagyon puha anyagból dolgoztak, sem tartós, sem merev nem volt. Nem lehet ez (is) a gond? Bár, ahogy nézem, egy ennyire lyukmentes tömör tányér csak nem hajlik észrevehetően...
igen, ez sima egysebis tányér. ...és igen, valóban nincs túl jó hírük, bár nekem eddig beváltak, nem tapasztaltam túlzott kopást korábban (bár amennyit én tekerek... ), mikor még ss hajtásban használtam akkor sem(nem ezt a példányt, ez majdnem új). ugyanez a rendszer volt a uniton, ott nem volt ilyen gondom, szóval most némileg tanácstalan vagyok, de valami majd csak lesz....
Kisherceg módosította - 2017. december 13. - 12:15
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
1*10 (zee váltó, saint kar, slx sor 11-36, "régi" xt hajtóművön fsa dh 34T tányér) de valami nem kerek vele, bekapcsolt kuplunggal is képes ledobni 34:11-en a láncot. egy szemmel rövidebb lánc már túl rövid lenne, kipróbáltam...
A DH tányér is narowwide? Azok nem sima egysebességesek szoktak lenni? Az FSA nem tudom mit fejlesztett az elmúlt 10 évben, de nekem még olyan emlékeim vannak régről, hogy nagyon puha anyagból dolgoztak, sem tartós, sem merev nem volt. Nem lehet ez (is) a gond? Bár, ahogy nézem, egy ennyire lyukmentes tömör tányér csak nem hajlik észrevehetően...
Gratulálok hozzá, nagyon szép vasdarab!
Milyen 1x rendszer van rajta? (A kép, amit láttam, nem hajtásoldalról készült)
1*10 (zee váltó, saint kar, slx sor 11-36, "régi" xt hajtóművön fsa dh 34T tányér) de valami nem kerek vele, bekapcsolt kuplunggal is képes ledobni 34:11-en a láncot. egy szemmel rövidebb lánc már túl rövid lenne, kipróbáltam...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
mivel ezen az oldalon még nem volt a vaspacim, játszunk "spot the difference"-t!
nem kerül egy autó árába, de ezzel végre úgy tudok menni, mintha most kötöttem volna el. persze még mindig nincs kész, de erősen közelít. hála a tervezőnek (Brant Richards, áldassék a neved!), ez tényleg kézre/lábra áll, mindent szeret, kivéve egyenesen menni. ...nem úgy, mint a unit... a láncdobálásról még mindig nem sikerült leszoktatnom, de ami késik... mindenesetre a mai tekerés után némileg türelmesebben várom a tavaszt, az új inbred megjelenését.
egy bajom van csak, egyre hangosabban súgja egy hang a fejemben, hogy "vegyél droppert!"
ja és ez a "sárvédő", hátnemtom', valamit használ-e, az biztos, nagyon fárasztó hallgatni, mert elég, ha csak elmegyek egy pocsolya mellett, máris hangja lesz. mér' ilyen szűk az RS villahídja?? a 2,4-es X-king még csak nem is egy nagy gumi!
Gratulálok hozzá, nagyon szép vasdarab!
Milyen 1x rendszer van rajta? (A kép, amit láttam, nem hajtásoldalról készült)
Ez milyen pedál? Hogy sikerült csak ennyire összesarazni a bringát? Vagy ez kép még az első kanyar után készült? Látod, ezé kellett (volna) a boost a villa, azzal biztosan jóval több hely lenne :PP
saint pedál, a cruxról kölcsönöztem. a nagyon saras részeket kikerültem. tudod, errefelé elég sok homok van, ami gyorsan szárad, főleg ha ilyen szeles idő van, mint tegnap meg ma.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
mivel ezen az oldalon még nem volt a vaspacim, játszunk "spot the difference"-t!
kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2017/12/10/501IMG_20171210_131826_1.jpg
nem kerül egy autó árába, de ezzel végre úgy tudok menni, mintha most kötöttem volna el. :D persze még mindig nincs kész, de erősen közelít. hála a tervezőnek (Brant Richards, áldassék a neved!), ez tényleg kézre/lábra áll, mindent szeret, kivéve egyenesen menni. :D ...nem úgy, mint a unit... :( a láncdobálásról még mindig nem sikerült leszoktatnom, de ami késik... mindenesetre a mai tekerés után némileg türelmesebben várom a tavaszt, az új inbred megjelenését.
egy bajom van csak, egyre hangosabban súgja egy hang a fejemben, hogy "vegyél droppert!" :wacko:
ja és ez a "sárvédő", hátnemtom', valamit használ-e, az biztos, nagyon fárasztó hallgatni, mert elég, ha csak elmegyek egy pocsolya mellett, máris hangja lesz. mér' ilyen szűk az RS villahídja?? a 2,4-es X-king még csak nem is egy nagy gumi!
Ez milyen pedál? Hogy sikerült csak ennyire összesarazni a bringát? Vagy ez kép még az első kanyar után készült? Látod, ezé kellett (volna) a boost a villa, azzal biztosan jóval több hely lenne :PP
mivel ezen az oldalon még nem volt a vaspacim, játszunk "spot the difference"-t!
nem kerül egy autó árába, de ezzel végre úgy tudok menni, mintha most kötöttem volna el. persze még mindig nincs kész, de erősen közelít. hála a tervezőnek (Brant Richards, áldassék a neved!), ez tényleg kézre/lábra áll, mindent szeret, kivéve egyenesen menni. ...nem úgy, mint a unit... a láncdobálásról még mindig nem sikerült leszoktatnom, de ami késik... mindenesetre a mai tekerés után némileg türelmesebben várom a tavaszt, az új inbred megjelenését.
egy bajom van csak, egyre hangosabban súgja egy hang a fejemben, hogy "vegyél droppert!"
ja és ez a "sárvédő", hátnemtom', valamit használ-e, az biztos, nagyon fárasztó hallgatni, mert elég, ha csak elmegyek egy pocsolya mellett, máris hangja lesz. mér' ilyen szűk az RS villahídja?? a 2,4-es X-king még csak nem is egy nagy gumi!
Kisherceg módosította - 2017. december 10. - 20:26
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Ime.Kesz.Lista is.Bringa is.Biztos.Pont. (:
.
.
Impozáns kerékpár, gratulálok hozzá!
Ime.Kesz.Lista is.Bringa is.Biztos.Pont. (:
.
.
Ez egy kisebb, illetve nagyobb csoda lett, nagyon tetszik.
Jól látom, hogy jelenleg nincs is ilyen ROS modell a niner kínálatában?
A felszereltséggel kapcsolatban: Tisztán látszik, hogy jól átgondolt és tervezett építés volt ez, pénztárcát sem kímélő alapos munka. Ugyanakkor felmerül a kérdés, hogy a fékek és a hajtókarok miért "lógnak ki" a sorból? Nem mintha bármi baj lenne velük, ugyanakkor nagyon más szintet képviselnek, mint a bringa többi eleme.
A felniket viszont egyáltalán nem ismerem, miért döntöttél pont ezek mellett?
Mars módosította - 2017. november 27. - 15:17
:) Ime.Kesz.Lista is.Bringa is.Biztos.Pont. (:
.
.
ez pontosan mit jelent?
end.re: módosította - 2017. november 22. - 14:27