Meglátom, tavaszig van egy kevés időm kigondolni.
Ezt meg csak úgy:
http://www.kepfeltol...1/657unit_2.jpg
Elfogadnám a tacskód
Meglátom, tavaszig van egy kevés időm kigondolni.
Ezt meg csak úgy:
http://www.kepfeltol...1/657unit_2.jpg
Elfogadnám a tacskód
a markolat mellé (alá) keress valami jófajta kormányt, az is hozzá tud járulni a "kényelemhez". (lehet röhögni.) a másik, hogy a beszámolóiddal egészen meghozod a kedvem, hogy tegyek még egy próbát az enyémmel.
befészkelte magát a fejembe a gondolat, hogy vegyek rá BB7 fékeket és rakjam össze SS bicajnak, úgyis kezd hiányozni, mióta eladtam az inbredet. érdekes amit a gumikról írsz, létezik, hogy a Ranger ennyivel jobb, mint a TralBlazer? bár így visszaolvasva,a Ranger sem szereti a sarat... ja igen, és végülis a 32:18 áttétel, amivel gyárilag jön, nem feltétlenül tesz az emelkedők ördögévé.
próbálj ki egy 20T hátul.
Nem jó irány a nagyobb hátsó lánckerék, az csak ellustít. Idén a két maraton középtávon a 29-es SS-sel (32:18) csak 1-2 helyen kellett tolnom és a szokásos terepeimen (Zala + Somogy dombjai) is ritka, amin nem tudom felküzdeni magam. (nem vagyok szuperhős, csak szeretek szenvedni, plusz az erős lábak a terepfutásban is hasznosak)
A laposabb, simább somogyi terepre most elviszem a Kona Major One-t (42:18), hogy javítsak az izomerőn és a technikámon és a Kona utazgat velem hétvégéken a Keszthelyi-hegységbe, Bakonyba, ahol hosszabb/meredekebb emelkedőkön tudom edzeni magam. [erős bennem a versenyszellem]
A TrailBlazerrel nyilván nem tudom összehasonlítani a Rangert, de azt olvastam, ezen a bütyköket szélesebben helyezték el, illetve a biciklin a gumi TCS (könnyű és gyors) változata van. Eddig meglepő módon viszonylag szárazon tudtam használni, kisebb eső után, de homokos vagy köves talajon. Nagy sárban nem is tervezem használni, ezért a gyenge sártűrés nekem nem hátrány.
Csináld meg SS-nek a vázadat és tavasszal csavarogjunk egyet együtt
Milyen szalagot használtál?
A gyári felniben (WTB Scraper) ragasztott szalag volt és adtak hozzá szelepeket is, úgyhogy csak folyadék kellett bele. Érdekes volt, hogy az egyiknél nem eresztett a varratnál, míg a másik egy csomó ideig "szelelt". Illetve ugyanannál valamilyen szalag illesztési probléma is lehetett, mert egy ideig szakaszosan levegőt eresztett a külőők irányába. Hál' Istennek már jó.
Rakd össze! 32:20, bb7, tubeless. Egyszerű, de nagyszerű járgány.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Kedden "kidobtam" a belsőket. Az első kerék azonnal jó lett, a hátsót vagy tizenötször felpumpáltam és forgattam, mégis leeresztett, de a mai másfél órás etapon csak 1-2 tized barnyit engedett, úgyhogy most már jó lesz. Ezúttal a Kőszegi-hegységbe látogattam, ez azért más világ, mint a zalai és somogyi lankák és nyilvánvalóvá vált, van hova fejlődnöm. A köves, gyökeres (és beton talpfákból kirakott) ösvényeken/utakon a javasolt 1.0/1.1 baros nyomás bejött, nem koppant a felni, nem úszott a hátulja és elég kényelmes is volt. A gyári Kona markolatot kicseréltem egy szivacsosra, ez is sokat segített. A meredek lejtőkön és a csiki-csukis egynyomú ösvényeken nagyon kezesen viselkedett, lefelé a hátsó keré nagyon könnyen blokkolt.
Úgy érzem, jóbarátok leszünk
Kedden "kidobtam" a belsőket. Az első kerék azonnal jó lett, a hátsót vagy tizenötször felpumpáltam és forgattam, mégis leeresztett, de a mai másfél órás etapon csak 1-2 tized barnyit engedett, úgyhogy most már jó lesz. Ezúttal a Kőszegi-hegységbe látogattam, ez azért más világ, mint a zalai és somogyi lankák és nyilvánvalóvá vált, van hova fejlődnöm. A köves, gyökeres (és beton talpfákból kirakott) ösvényeken/utakon a javasolt 1.0/1.1 baros nyomás bejött, nem koppant a felni, nem úszott a hátulja és elég kényelmes is volt. A gyári Kona markolatot kicseréltem egy szivacsosra, ez is sokat segített. A meredek lejtőkön és a csiki-csukis egynyomú ösvényeken nagyon kezesen viselkedett, lefelé a hátsó keré nagyon könnyen blokkolt.
Úgy érzem, jóbarátok leszünk
a markolat mellé (alá) keress valami jófajta kormányt, az is hozzá tud járulni a "kényelemhez". (lehet röhögni.) a másik, hogy a beszámolóiddal egészen meghozod a kedvem, hogy tegyek még egy próbát az enyémmel. befészkelte magát a fejembe a gondolat, hogy vegyek rá BB7 fékeket és rakjam össze SS bicajnak, úgyis kezd hiányozni, mióta eladtam az inbredet. érdekes amit a gumikról írsz, létezik, hogy a Ranger ennyivel jobb, mint a TralBlazer? bár így visszaolvasva,a Ranger sem szereti a sarat... ja igen, és végülis a 32:18 áttétel, amivel gyárilag jön, nem feltétlenül tesz az emelkedők ördögévé.
próbálj ki egy 20T hátul.
Kisherceg módosította - 2017. november 18. - 20:37
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
64 kg vagyok. Legközelebb kipróbálom én is az 1.0 - 1.1 baros nyomást, addigra ha minden összejön már tubeless leszek (ma szerencsém volt, mert az első gumiba kaptam egy tüskét, de az csak a hazaérkezés után bringamosáskor jött ki - és akkor le is eresztett a belső. Érdekes kísérlet volt a külső leoperálása, de aztán néhai édesapám motorgumi-leszedő praktikája - taposás - sikert hozott).
3-4 százalékkal lassabb voltam a Konával, mint a 29-es Haro-val korábban, bár ezt ott nem éreztem. Az emelkedők kicsit könnyebben mentek (az egyik korábban megmászhatatlanon egy fél pedálfordulatnyira jutottam a teljesítéshez, legközelebb meglesz), már értem, hogy miért - nem másztam olyan gyorsan.
A mai kétórás tekerés előtt két nap alatt két és fél órát kerékpároztam, 46 km/800 m szintemelkedéssel, úgyhogy most a jövő hétvégéig kibicikliztem magam. Tavaszig cél a Haro időeredményeinek elérése vagy túlszárnyalása.
Kedden "kidobtam" a belsőket. Az első kerék azonnal jó lett, a hátsót vagy tizenötször felpumpáltam és forgattam, mégis leeresztett, de a mai másfél órás etapon csak 1-2 tized barnyit engedett, úgyhogy most már jó lesz. Ezúttal a Kőszegi-hegységbe látogattam, ez azért más világ, mint a zalai és somogyi lankák és nyilvánvalóvá vált, van hova fejlődnöm. A köves, gyökeres (és beton talpfákból kirakott) ösvényeken/utakon a javasolt 1.0/1.1 baros nyomás bejött, nem koppant a felni, nem úszott a hátulja és elég kényelmes is volt. A gyári Kona markolatot kicseréltem egy szivacsosra, ez is sokat segített. A meredek lejtőkön és a csiki-csukis egynyomú ösvényeken nagyon kezesen viselkedett, lefelé a hátsó keré nagyon könnyen blokkolt.
Úgy érzem, jóbarátok leszünk
Megkérdezhetem, hogy hány kiló vagy?
Nekem 88 kg-hoz bőven elég elől az 1, hátul az 1,1 bár.
Belsővel, durva köves terepen, elég nagy tempóval (27,5 2,8 Maxxis Rekon plus).
64 kg vagyok. Legközelebb kipróbálom én is az 1.0 - 1.1 baros nyomást, addigra ha minden összejön már tubeless leszek (ma szerencsém volt, mert az első gumiba kaptam egy tüskét, de az csak a hazaérkezés után bringamosáskor jött ki - és akkor le is eresztett a belső. Érdekes kísérlet volt a külső leoperálása, de aztán néhai édesapám motorgumi-leszedő praktikája - taposás - sikert hozott).
3-4 százalékkal lassabb voltam a Konával, mint a 29-es Haro-val korábban, bár ezt ott nem éreztem. Az emelkedők kicsit könnyebben mentek (az egyik korábban megmászhatatlanon egy fél pedálfordulatnyira jutottam a teljesítéshez, legközelebb meglesz), már értem, hogy miért - nem másztam olyan gyorsan.
A mai kétórás tekerés előtt két nap alatt két és fél órát kerékpároztam, 46 km/800 m szintemelkedéssel, úgyhogy most a jövő hétvégéig kibicikliztem magam. Tavaszig cél a Haro időeredményeinek elérése vagy túlszárnyalása.
https://drive.google...hEdCysRyXdRRvzA
https://drive.google...iew?usp=sharing
Ma volt az első nyomulás, Nagykanizsa körzetében a kék turistajelzésen.
Még egy centiméternyit emeltem a nyergen, most tökéletesen kényelmes és jó sportos. Nagyszerűen mászik és tapad, de a sarat nem szereti, egy nyálkásra kijárt kanyarban majdnem sikerült eldobnom az elejét.
A guminyomással még egy kicsit lejjebb kell mennem, de a tégla- és betontörmeléket már így is nagyszerűen csillapítja, csak a füvet nem szereti, akkor ráz.
Vigyor ült az arcomon a másfél órányi biciklizés végén
https://drive.google...hEdCysRyXdRRvzA
https://drive.google...iew?usp=sharing
Ma volt az első nyomulás, Nagykanizsa körzetében a kék turistajelzésen.
Még egy centiméternyit emeltem a nyergen, most tökéletesen kényelmes és jó sportos. Nagyszerűen mászik és tapad, de a sarat nem szereti, egy nyálkásra kijárt kanyarban majdnem sikerült eldobnom az elejét.
A guminyomással még egy kicsit lejjebb kell mennem, de a tégla- és betontörmeléket már így is nagyszerűen csillapítja, csak a füvet nem szereti, akkor ráz.
Vigyor ült az arcomon a másfél órányi biciklizés végén
klassz!
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
https://drive.google...hEdCysRyXdRRvzA
https://drive.google...iew?usp=sharing
Ma volt az első nyomulás, Nagykanizsa körzetében a kék turistajelzésen.
Még egy centiméternyit emeltem a nyergen, most tökéletesen kényelmes és jó sportos. Nagyszerűen mászik és tapad, de a sarat nem szereti, egy nyálkásra kijárt kanyarban majdnem sikerült eldobnom az elejét.
A guminyomással még egy kicsit lejjebb kell mennem, de a tégla- és betontörmeléket már így is nagyszerűen csillapítja, csak a füvet nem szereti, akkor ráz.
Vigyor ült az arcomon a másfél órányi biciklizés végén
Nem. (:
csak ott szepen parbande a lenyeg itt
hogy vegre keszen,biztos,pont.
.
Nagyon tetszik!
https://drive.google...U30q66TzRR2YCXv
Remélem jó a link.
Ez is!
Zsivány a pluszos bringa na!
Nem igazán értem az általános Merdia averziót.
részemről biztos nem volt
mai napig a szürke/piros one forty-m lenne , ha el nem viszi a gázszámla.
Nem. (:Egy seggel ket bringat? :)
.
end.re: módosította - 2017. november 05. - 03:57
Majd írok a 2.8-as WTB tubeless tulajdonságairól. Várhatóan hétfőn érkezik a 2018-as Kona Unitom, ami a szín kivételével (meg a rim [ezt hogy mondják magyarul]
Az a kerek izé, amin a külső van, az a felni.
Remélem jó a link.
Tranzx nyeregcső van benne? Vagyis, hogy vált be, ami benne van? Meg ezek a Maxxis külsők.
Ha az tetszik hát az tetszik. Ízlés dolgában nem lehet vita. Én is 27,5ös bringát vettem, kb senki nem érti meg miért.. "há miko a 29es nagyobb és az MINDIG MINDENBEN jobb sokkal, nem ?"
Hát nekem nem. Ahányszor kipróbálom a haverok bringáit nem érzem magam rajta jól és megnyugodok hogy jobb nekem a 27,5.
Kicsit utólag mondom, hogy a 27,5+ kereket biztosan tubless-esíteni kellett volna. Az nagyon sokat jelent(ett volna) a menettulajdonságokban. Meg két gumi közt eszméletlen különbségek tudnak lenni de ezt te is tudod. A WTB lehet hogy gagyi volt de talán egy Schwalbe, Conti,....valami.. egészen jól viselkedett volna. De most már mindegy.
Amúgy tök igazad van hogy megpróbáltad.
Majd írok a 2.8-as WTB tubeless tulajdonságairól. Várhatóan hétfőn érkezik a 2018-as Kona Unitom, ami a szín kivételével (meg a rim [ezt hogy mondják magyarul] márkájában) megegyezik a 2017-essel, amit Kisherceg használt. Az enyém M-es és miután kiéltem rajta az azonnali tekerési vágyaimat tervezem tubeless-esíteni.
Egy Haro Mary SS-t (18-as volt és sajnos nekem nagy, ennek ellenére nyolc évig használgattam, trail ride és évente 2-3 alkalommal monti maraton felhasználással) cserélek le erre. Technikailag nem vagyok túlságosan képzett, a "bolondbiztosságot" várom a 27.5+ mérettől.
ez egy Merida? nekem tetszik!
milyen?
az
ízlésekről meg
nálam meg a mostanság legnagyobb találmánya a B+ (pedig azokkal a wtb gumikkal is próbáltam) . és nekem igazából a sima 27,5 merev létjogsáltusága nem tiszta. de mint kezdtük ugyi, ízlések.....