Új Magurák rendesen leiskolázzák a konkurenciát, 2 160-as tárcsával ott vagy, mint egy Shimano/Avid/Formulával 180/160-al.
Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#741
Írta 2017. október 01. - 08:47
#742
Írta 2017. október 01. - 07:40
#743
Írta 2017. szeptember 30. - 21:02
Ennek a 100-as leftynek mekkora a beepitesi magassaga? A 29er pbr90-rol tudok egy 480-as adatot, de az tonkreteszi a fejcsoszoget a jelenlegi 100-as 500mm beepitesu fox-hoz kepest... Koszonom, ha van lehetoseged lemerni nekem.
Most nem tudom mérni, de 510 mm-es adatot találtam róla.
Legújabb szívásom ezzel a remek villával:
160-as tárcsával szereltem volna fel a Magurát, de nem megy. Túl széles a féktest és a gyári adapteren nincs neki elég hely... kabaré
CannondaleExperts-en foglalkoznak a témával, két megoldás van. Vagy használok nagyobb tárcsát, vagy utómegmunkálással lesz hely az adapteren.
Biztos jön még majd valami, ami miatt sokadjára megbánom, hogy a Cannondale mellett döntöttem...
Egy normális hozzáállású cégtől már kapnám a nagyobb féktestekkel kompatibilis adaptert, de ez a prémium márka megengedheti, hogy magasról szarik az emberre.
A hab a tortán, hogy az adapter visszarakása közben beletört a villába a csavar, remélem lesz vagy 10 nap ennek a beszerzése is..
#744
Írta 2017. szeptember 30. - 09:08
Kész!
Teljesen shimano mentesen
#745
Írta 2017. szeptember 28. - 21:22
Az a baj, hogy több story-t tudok az "élettartamgarisváz" témakörben, mikor röhögve elhajtották a sporttársat a probléma esetén. (Trek több is (Nella), GT, stb,..)
Soha ne legyen rá szükséged és neked tényleg tartson sokáig a vázad, csak én ezt már nagyon kétkedve fogadom.
Azért nem félek túlságosan, mert nem vagyok se nehéz, se erős és mindig levegős a hátsó fékem.
Lifetime gari ügyben bennem is van némi kétség, bár nem itthoni beszerzés, szóval lehet, hogy gond esetén korrektebb eljárásra számíthatok. Ha pedig nem, tudok egy jó vázépítő/javító mestert.
Kisherceg módosította - 2017. szeptember 28. - 21:23
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#746
Írta 2017. szeptember 28. - 20:54
Nagy öröm, hogy Unit is hasonló papuccsal rendelkezik. (Szerencse, hogy life-time gari van hozzá... )
Az a baj, hogy több story-t tudok az "élettartamgarisváz" témakörben, mikor röhögve elhajtották a sporttársat a probléma esetén. (Trek több is (Nella), GT, stb,..)
Soha ne legyen rá szükséged és neked tényleg tartson sokáig a vázad, csak én ezt már nagyon kétkedve fogadom.
#747
Írta 2017. szeptember 28. - 20:48
#748
Írta 2017. szeptember 28. - 20:14
nincs bajom a márkával, de az a papucs simán tervezési hiba.. csodálom,hogy van belőle ép példány (van?..)
Mire gondolsz? A paragon (féle/fajta/hasonmás) papucsokat elég sok bringán használják. Nem mondom, hogy hibátlan, az mtbr-en külön topicja is van, de a Ritchey-nél inkább a lánc- és támvilllák összekötésének hiányára tippelnék (meg a silány/alulméretezett csövekre). Nagy öröm, hogy Unit is hasonló papuccsal rendelkezik. (Szerencse, hogy life-time gari van hozzá... ) Személyes kedvencem az on-one slot-dropout-ja. Egyszerű, nincs mozgó biszbasz, hibátlan. (jó, vannak kisebb hibái, de sosem fog feltekeredni a vázra, vagy rcsegni, vagy ilyesmi...)
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#749
Írta 2017. szeptember 28. - 19:29
volt itt szó nemrégiben az összecsukott papucsú Ritchey vázról. véletlenül ráakadtam a srác beszámolójára.
https://bikepro.hu/csepcsenyi_marton
#750
Írta 2017. szeptember 28. - 16:38
Érdekes, haverom aluváza sok-sok évig bírta a Rohloff-ot (tárcsafékkel) bármilyen probléma nélkül.
Egy agyváltó miért gyilkolná a vázat jobban ?
#751
Írta 2017. szeptember 27. - 22:01
#752
Írta 2017. szeptember 27. - 21:48
volt itt szó nemrégiben az összecsukott papucsú Ritchey vázról. véletlenül ráakadtam a srác beszámolójára.
https://bikepro.hu/csepcsenyi_marton
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#753
Írta 2017. szeptember 27. - 14:45
#755
Írta 2017. szeptember 27. - 13:42
#756
Írta 2017. szeptember 27. - 00:27
Hát nehéz kérdés ez....Egyszerűen nem érdeklik ezek a fejlesztések. Teló, karbon, dropper, tárcsafék, maratonok...teljesen hidegen hagyja, nem érdekli kicsit sem. A teleszkópot próbálta néhány hónapig - nem szerette, kivette. De pl. jellemzően az okosteló szükségét sem érti, neki bőven elég a 3310-es Nokia. Ő ilyen kis konzervatív. Csak szeret bringázni és neki bővel elég ez a bringa. Meg nem is akar rá költeni sokat, feleslegesnek érzi ennél drágább bringára ülni. Már felültettük haver 29esére, nem jött lázba. Most próbálom rábeszélni a tubeless kerékre, mert elég sok baja van a felütésekkel. Erre nagy nehezen igent mondott.
marton módosította - 2017. szeptember 27. - 00:32
#757
Írta 2017. szeptember 26. - 09:13
Egy haverom 26os acél merev váz, merev villával, 580as kormánnyal nyomja. Kb megrekedt a 2000es évek legelején a fejlesztésben. Lefelé sokszor lenyomja a 29es össztelós bringásokat, felfelé kb mindegyiknél ügyesebb a legszarabb terepen is. De ilyen extra tehetségből kevés van. Csak mikor vele tekerek, mindig jókat mosolygok. Ő meg jókat mosolyog a haver 1millás karbon fullis, dropperes,....full-extrás csodáján.
mindennel egyetértek, amit írtál (plusz amit arn írt, azzal is), egy kérdésem lenne: ennél a haverodnál mi az indok? biciklizni akar és ehhez pont megfelel neki a 20 éves bringája, vagy az élmény része, hogy ezzel a cangával ver le mindenkit? egyszer azért próbáljon ki egy fullmerev 29er bringát!
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#758
Írta 2017. szeptember 26. - 09:07
ez is csak egy technikai hobby, ami a ferfiaknak felhivas egy jo kis kutyuzeses butykolesre legalabbis reszemrol messze nem arrol van szo, hogy mire van szuksegem, az az egyik oldala, a masik, hogy szeretek foglalkozni a technikai reszevel is. akkor meg miert ne?
#759
Írta 2017. szeptember 26. - 00:39
Neked hiszek, nem kevés tapasztalatot szereztél az utóbbi években különböző felnikkel és gumikkal.
De én azt mondom, hogy először mindenkinek meg kellene tanulnia lejtőzni, az alapvető technikai dolgokat bármikor tudni használni.
Hiába van alattam a csúcs XC gép egyszerűen béna vagyok hozzá lefele..
Amíg a 21mm-es ENVE M50 kerekekkel (tudom jövőre szélesedik) és a virsli gumikkal állva hagynak, vagy amíg Barbinak is elég a RaceKing elől hátul az obertrauni XC pályára addig nem fogok semmit a kerekekre
Sokszor hallani, hogy a mostani XCO pályák alapvetően igénylik az össztelóst 25mm-es felnivel, dropper csővel és természetesen boost agyakkal... hogyne, azért nyert a 45 kilós Yana merevbringával világkupa összetettet dominálva az egész szezont. Persze el lehet adni a sok nagyon jó újítást a tömegnek, akik ugyanúgy nem tudnak bringázni.
Alám rakhatnak bármit, amíg az első komolyabb akadálynál beszarok. Arról ne is beszéljünk, hogy esések után hetekbe telik mire kiheverem az emléket.
A legelső montimmal voltam szerintem a legbátrabb 12 éve, 26-os kerékkel, 1,9"-os alig mintás gumikkal és V-fékkel.
Nagyon igazad van ! Pont így érzem én is. Én is azt látom, kevesen értik azt meg, hogy nem a technika megy helyetted az úton, hanem TE irányítasz.
Nem mondom, nagyon sokat segít az új, jó technika. De a fő hangsúly a pilótán van.
A 45 kilós a te bringáddal is győzne. Vagy az én 27,5ös, sokéves bringámmal.
Egy haverom 26os acél merev váz, merev villával, 580as kormánnyal nyomja. Kb megrekedt a 2000es évek legelején a fejlesztésben. Lefelé sokszor lenyomja a 29es össztelós bringásokat, felfelé kb mindegyiknél ügyesebb a legszarabb terepen is. De ilyen extra tehetségből kevés van. Csak mikor vele tekerek, mindig jókat mosolygok. Ő meg jókat mosolyog a haver 1millás karbon fullis, dropperes,....full-extrás csodáján.
- dzsonhee kedveli ezt
#760
Írta 2017. szeptember 25. - 22:11
Neked hiszek, nem kevés tapasztalatot szereztél az utóbbi években különböző felnikkel és gumikkal.
De én azt mondom, hogy először mindenkinek meg kellene tanulnia lejtőzni, az alapvető technikai dolgokat bármikor tudni használni.
Hiába van alattam a csúcs XC gép egyszerűen béna vagyok hozzá lefele..
Amíg a 21mm-es ENVE M50 kerekekkel (tudom jövőre szélesedik) és a virsli gumikkal állva hagynak, vagy amíg Barbinak is elég a RaceKing elől hátul az obertrauni XC pályára addig nem fogok semmit a kerekekre
Sokszor hallani, hogy a mostani XCO pályák alapvetően igénylik az össztelóst 25mm-es felnivel, dropper csővel és természetesen boost agyakkal... hogyne, azért nyert a 45 kilós Yana merevbringával világkupa összetettet dominálva az egész szezont. Persze el lehet adni a sok nagyon jó újítást a tömegnek, akik ugyanúgy nem tudnak bringázni.
Alám rakhatnak bármit, amíg az első komolyabb akadálynál beszarok. Arról ne is beszéljünk, hogy esések után hetekbe telik mire kiheverem az emléket.
A legelső montimmal voltam szerintem a legbátrabb 12 éve, 26-os kerékkel, 1,9"-os alig mintás gumikkal és V-fékkel.
A mostani XCO pályák leginkább a laposabb fejcső szöget igénylik, ebbe az irányba mozdultak el a gyártók, a merev össztelóst meg váltogatják sokan a pálya profiljának megfelelően, már ha, a bringa szponzornak van össztelósa is!