Nem kell ennyire félni tõle. Azt kell megérteni, hogy a váltó maga egy "buta" szerkezet, annyit mozdul, amennyit a váltókar mond neki. A két limit csavar meg azt mondja meg, hogy hol kezdje, meg hol fejezze be, errõl viszont a váltókar nem tud, õ csak az egyes fogaskerekek közti ugrásért felel. tehát neked elõszõr nagyon precízen be kell állítani a két végét és a Park Tool-os írás ezt írja le nagyon jól, mert közben nem foglalkozik a váltókarral. Ezután jön az indexelés beállítása, amit a bovden feszességével szabályozol. Bocs, ha nagyon bugyutának tûnik, de én is így értettem meg.
most ki fogsz röhögni, de ez nekem nem bugyuta, hanem inkább magas
de iszonyú sokat segítettetek, mert átolvastam a park-tools írást is, és így legalább teljesen egyértelmûvé vált, hogy ez nekem nem fog menni... szóval megkíméltetek egy fölösleges bosszúságtól. majd beviszem Egerben valhova...