3x11 nekem lassan kezd sok lenni:)
3x11 nekem lassan kezd sok lenni:)
szokott lenni pedig névtábla mindenhez általában
ha ráér, akkor jövő hétre hozunk. hol vennéd át?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Valószínű hogy nem lesz és németből rendelnek, a múltkor se 105 se sora nem volt.
sziasztok,
tudtok olyan boltot Budapesten, aki shimano fékváltókarokhoz tart alkatrészeket? Konkrétan Shimano Sora ST-3500-as fvkarhoz keresnék jobb és bal oldali name plate-et. Pár külföldi webshopban láttam már, de sajnos a posta többszöröse lenne az árnak.
szerintem raktáron senki. de kb bármelyikben 3 perc alatt meg tudják mondani hogy van e itthon az importőrnek, vaqy a fritzektől kell berendelni.
sziasztok,
tudtok olyan boltot Budapesten, aki shimano fékváltókarokhoz tart alkatrészeket? Konkrétan Shimano Sora ST-3500-as fvkarhoz keresnék jobb és bal oldali name plate-et. Pár külföldi webshopban láttam már, de sajnos a posta többszöröse lenne az árnak.
Külföldi fórumokban több helyen olvastam olyan párosítást, hogy Sram 9-es váltókart használnak Dynasys hátsóváltóval együtt. Ha jól emlékszem váltó bowden rögzítőnél egy 6mm-es anyát kell betenni a bowden alá és tökéletesen működik.
a 10-es DynaSys 1:1,2-höz húz, ha jól tudom. a 9-es sram meg 1:1 de úgy látszik a kettő között elég kicsi a különbség ahhoz, hogy működjön?
Egy próbát talán megér.Kérdés,hogyan kalkulálta ki a "tuning" alkatrészt.
a 10-es DynaSys 1:1,2-höz húz, ha jól tudom. a 9-es sram meg 1:1 de úgy látszik a kettő között elég kicsi a különbség ahhoz, hogy működjön?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
28/40 11-36 hoz jó a középkanál?
NEM
37T capacity kell neked, ami országúti GS-ben megvan, de hátul 36-ot csak a montis váltók visznek (országúton 32 a legnagyobb kompatibilitás) azoknál viszont 35T a total capacity.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Mükszik ugyanúgy az xt két bolha fasznyival finomabban vált és kidolgozottságban (esztétika) és fogásra jobb, valszeg könnyebb is vagy13gr-al
Halihó!
Egy Deore XT RD-M771 váltó hogyan boldogul el a Deore SL-M590 fékváltókarral 9-es rendszerben? Vagy tökéletes működést csak az XT váltókartól lehet várni? Köszi a válaszokat előre is!
Boldog Új Kilométereket Kívánok!
Sziasztok.A kérdésem az lenne,hogy egy teljes 3x9-es rendszerbe(SLX) egy 10-es(3x) első váltót építenék,ez így hogyan szuperálna?Igazából tapasztalati dolgok érdekelnének szentírások helyett.
itt 6400 pont nincs, de hátha találsz hasonlót:
https://www.paul-lan...tbremshebel.php
ez meg vagy 7400 vagy 6400, számomra nem derült ki:
http://www.hi-ho.ne....sara/img004.pdf
Köszönöm, de pont az nincs "megbontva" a rajzokon amire szükségem lenne. A kiskaron lévő apróságokig szétszedtem és arról keresek "leírást".
itt 6400 pont nincs, de hátha találsz hasonlót:
https://www.paul-lan...tbremshebel.php
ez meg vagy 7400 vagy 6400, számomra nem derült ki:
http://www.hi-ho.ne....sara/img004.pdf
Az aprón már érdeklődtem, hátha itt nagyobb sikerem lesz. (Köszönöm azoknak, akik válaszoltak.)
Trikolor 600 fékváltókarhoz (ST 6400) keresek robbantott ábrát. Szétszedtem, mert nem váltott rendesen (balos). Találtam benne egy törött rugót aminek nem tudom a helyét, kiesett szétszedés közben. A teljes belseje érdekelne. Kaptam linkeket ahol a kar és a ház le van szedve, de az sajnos kevés.
István
Elég sokan vagyunk, akik össze tudják rakni, pl másfél hete bigcamera fórumtársunk dicsekedett vele facebookon, hogy megcsinálta az ultegra fékváltókarját.
nem mondtam, hogy lehetetlen.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.