"elvileg" adnak.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
Indította
zsizso
, 2005. március 04. 13:20
#7221
Írta 2005. április 04. - 12:00

#7222
Írta 2005. április 04. - 11:57

#7223
Írta 2005. április 04. - 11:50

Akkor ha azt mondom:
Csókolom, kérek egy rövidkaros X-7-est! - akkor elvileg adnak?
Csókolom, kérek egy rövidkaros X-7-est! - akkor elvileg adnak?
#7224
Írta 2005. április 04. - 11:40

tudom. azér kotyog ennyire; nem tudjátok hol lehet bele görgõt kapni(a felsõnek elég érdekes a rögzítése)
erre én is kíváncsi lennék,
bár engem konkrétan (golyós)csapágyas görgõ érdekelne,
ha van hozzá egyáltalán.
mondjuk elsõ blikkre elkönyveltem,
hogy a gyárin kívül másmilyen típust nem lehet belerakni,
de azóta elbizonytalanodtam, hátha mégis...
#7225
Írta 2005. április 04. - 11:03

#7226
Írta 2005. április 04. - 11:00

Úgy tudom csak X.0-ból létezik 3 féle kanálhossz. Itthon viszont tuti biztos hogy csak egyféle van!!!!
#7227
Írta 2005. április 04. - 10:09

#7228
Írta 2005. április 04. - 10:03

A sram váltóknál van olyan hogy rövid v. hosszúkanalas?
#7229
Írta 2005. április 04. - 09:33

tudom. azér kotyog ennyire; nem tudjátok hol lehet bele görgõt kapni(a felsõnek elég érdekes a rögzítése)
FuLL SpEEd oR NoThiNg
#7230
Írta 2005. április 04. - 09:25

#7231
Írta 2005. április 04. - 09:22

Ami meg befolyasolja a valtasteljesitmenyt az az ,h mennyire kotyog a valto,foleg a felso valtogorgo.
nekem az x.7-ben egy év után ugy kotyognak a görgõk hogy rossz nézni, de a teljesítménye nem romlott érezhetõen; mongyuk az is lehet hogy csak hozzászoktam az egyre gyengébb váltásteljesítményhez
FuLL SpEEd oR NoThiNg
#7232
vendég_rvilike_*
Írta 2005. április 04. - 09:13

XT es XTR valtokar kozott annyi a kulonbseg,hogy az XTR-ben tobb csapagy van.Mar a regi rapidfire-ökben.Ami meg befolyasolja a valtasteljesitmenyt az az ,h mennyire kotyog a valto,foleg a felso valtogorgo.Egy ipari csapagyas gorgo erezhetoen befolyasolja a valtast,legalabbis en ereztem,amikor sramra valtottam lx utan

#7233
Írta 2005. április 04. - 09:05

Én jelenleg 2004-es XT fékváltókart használok. Mit gondoltok, érdemes-e lecserélni XTR-re ?
Nem sok a különbség, talán csak a súlya ..
Vagy rosszúl gondolom ?
Szerintem nincs értelme lecserélni az XT-t XTR-re! Mûködésre nincs sok külömbség köztük. Csak küllemre és a fékkarban van nagy diferencia nomeg árban. Mindkettõt használtam, most XTR van. Az XTR precízebb, és határozottabb mûködésû, az XT-t olyan lágynak éreztem (ugyanannál az XTR hátsóváltónál). Az XT-nél nem lehet nagyon érezni, hallani, hogy váltottál, az XTR-nél érzed és hallod is. A fékkart sokkal határozottabban kell nyomni váltáskor az XTR-en mint az XT-n. Az XT fékkar formája nem jött be az XTR-é sokkal kézreállóbb. Melllesleg nekem sokkal jobban tetszik az XTR!
Más: Az utóbbi idõben arra jöttem rá hogy a váltásteljesítmény nem is a váltótól függ hanem a váltókartól és a fogaskoszorútól. Az edzõbringámon XT sor van, Sram Plasma markolatváltóval és "egy ezeréves ACERA" :scared: váltóval és vált olyan pontosan mint egy felsõ kategóriás cucc!!!
#7234
Írta 2005. április 04. - 06:24

akkor aki oldsuli cuccokat akar, az keresse AGA barátját :chin:ráadásul ingyééé
#7235
Írta 2005. április 03. - 20:01

Ma délelõtt haverom kezembe nyomott egy eredeti hetes fogsort. Még nem volt használva, és nem alsókategóriás. Tehát nem lehetetlen szerezni. Én nem is kerestem csak odaadta...

Ride everywhere.
.
#7236
Írta 2005. április 03. - 10:44

#7237
Írta 2005. április 03. - 10:28

8-as és 9-es rendszerek vannak, gondolom így értette.
Szóval leginkább az merült fel bennem, hogy a "Designed specifically for use with super-narrow 9-speed chains." (katalógus, LX elsõ váltó) csak marketingszöveg-e, vagy van is valami konstrukcióbeli eltérés, ami rontaná a 8-as lánccal való mûködést.
Amúgy a nagytányérom 44-es.
#7238
Írta 2005. április 03. - 10:26

#7239
Írta 2005. április 03. - 10:24

Én jelenleg 2004-es XT fékváltókart használok. Mit gondoltok, érdemes-e lecserélni XTR-re ?
Nem sok a különbség, talán csak a súlya ..
Vagy rosszúl gondolom ?
Nem sok a különbség, talán csak a súlya ..
Vagy rosszúl gondolom ?
#7240
Írta 2005. április 03. - 10:22

8-as és 9-es rendszerek vannak, gondolom így értette. Elöl csak a nagytányér mérete az eltérõ (mint azt Te is tudod), 42 vagy 44-es.
Az egyedüli probléma is itt jelentkezhet Tammonál, mert az átdobót kb. 2mm-rel följebb kell állítani a gyári ajánlással szemben (ami a beállító matricán van), hogy ne érjen bele a középtányérba. Viszont így is kifogástalanul fog mûködni.
Az egyedüli probléma is itt jelentkezhet Tammonál, mert az átdobót kb. 2mm-rel följebb kell állítani a gyári ajánlással szemben (ami a beállító matricán van), hogy ne érjen bele a középtányérba. Viszont így is kifogástalanul fog mûködni.