Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#7221
Írta 2005. április 04. - 13:16

mert tök más.
a kérdés tehát továbbra is nyitott:
tud-é valaki x.7-hez készült (felsõ) csapágyas görgõrõl?
merénsajnanem.
#7222
Írta 2005. április 04. - 13:05

csak ha már szõrnek a szálját akarjuk hasogatnicsapágyas váltógörgõ meg elvileg standard, gyakorlatilag belepróbálod

#7223
Írta 2005. április 04. - 12:57

az alsó az hóttt közönséges,
de oda meg ugye nem annyira kell a csapágyas.
mármint kétlem, hogy a váltás minõségét befolyásolná.
#7224
Írta 2005. április 04. - 12:50

csapágyas váltógörgõ meg elvileg standard, gyakorlatilag belepróbálod. két imbuszcsavar kérdése az egész
:no:
a csapágyas görgõ az standard,
de az x.7-nél a felsõ görgõ felfogatása már nem annyira.
(ha már csekettõ

ugyanis nem középen van rajta a "lik").
Ettõl persze még lehet, hogy létezik hozzá csapágyas,
de egy standardet belerakva elég furán futna benne a lánc.
edit: ehh, Rob megelõzött
#7225
Írta 2005. április 04. - 12:46

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7226
Írta 2005. április 04. - 12:39

eddig a csekettõt nézted?Akkor ha azt mondom:
Csókolom, kérek egy rövidkaros X-7-est! - akkor elvileg adnak?

csapágyas váltógörgõ meg elvileg standard, gyakorlatilag belepróbálod. két imbuszcsavar kérdése az egész
#7227
Írta 2005. április 04. - 12:06

#7228
Írta 2005. április 04. - 12:00

#7229
Írta 2005. április 04. - 11:57

#7230
Írta 2005. április 04. - 11:50

Csókolom, kérek egy rövidkaros X-7-est! - akkor elvileg adnak?
#7231
Írta 2005. április 04. - 11:40

tudom. azér kotyog ennyire; nem tudjátok hol lehet bele görgõt kapni(a felsõnek elég érdekes a rögzítése)
erre én is kíváncsi lennék,
bár engem konkrétan (golyós)csapágyas görgõ érdekelne,
ha van hozzá egyáltalán.
mondjuk elsõ blikkre elkönyveltem,
hogy a gyárin kívül másmilyen típust nem lehet belerakni,
de azóta elbizonytalanodtam, hátha mégis...
#7232
Írta 2005. április 04. - 11:03

#7233
Írta 2005. április 04. - 11:00

#7234
Írta 2005. április 04. - 10:09

#7235
Írta 2005. április 04. - 10:03

#7236
Írta 2005. április 04. - 09:33

#7237
Írta 2005. április 04. - 09:25

#7238
Írta 2005. április 04. - 09:22

Ami meg befolyasolja a valtasteljesitmenyt az az ,h mennyire kotyog a valto,foleg a felso valtogorgo.
nekem az x.7-ben egy év után ugy kotyognak a görgõk hogy rossz nézni, de a teljesítménye nem romlott érezhetõen; mongyuk az is lehet hogy csak hozzászoktam az egyre gyengébb váltásteljesítményhez
#7239
vendég_rvilike_*
Írta 2005. április 04. - 09:13


#7240
Írta 2005. április 04. - 09:05

Én jelenleg 2004-es XT fékváltókart használok. Mit gondoltok, érdemes-e lecserélni XTR-re ?
Nem sok a különbség, talán csak a súlya ..
Vagy rosszúl gondolom ?
Szerintem nincs értelme lecserélni az XT-t XTR-re! Mûködésre nincs sok külömbség köztük. Csak küllemre és a fékkarban van nagy diferencia nomeg árban. Mindkettõt használtam, most XTR van. Az XTR precízebb, és határozottabb mûködésû, az XT-t olyan lágynak éreztem (ugyanannál az XTR hátsóváltónál). Az XT-nél nem lehet nagyon érezni, hallani, hogy váltottál, az XTR-nél érzed és hallod is. A fékkart sokkal határozottabban kell nyomni váltáskor az XTR-en mint az XT-n. Az XT fékkar formája nem jött be az XTR-é sokkal kézreállóbb. Melllesleg nekem sokkal jobban tetszik az XTR!
Más: Az utóbbi idõben arra jöttem rá hogy a váltásteljesítmény nem is a váltótól függ hanem a váltókartól és a fogaskoszorútól. Az edzõbringámon XT sor van, Sram Plasma markolatváltóval és "egy ezeréves ACERA" :scared: váltóval és vált olyan pontosan mint egy felsõ kategóriás cucc!!!