Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
Started by
zsizso
, 2005. March 04. 13:20
#7201
Posted 2005. April 04. - 13:22
#7202
Posted 2005. April 04. - 13:16
jogos, de erre írtam(írtuk), hogy (valszeg) kár is belepróbálni,
mert tök más.
a kérdés tehát továbbra is nyitott:
tud-é valaki x.7-hez készült (felsõ) csapágyas görgõrõl?
merénsajnanem.
mert tök más.
a kérdés tehát továbbra is nyitott:
tud-é valaki x.7-hez készült (felsõ) csapágyas görgõrõl?
merénsajnanem.
#7203
Posted 2005. April 04. - 13:05
kedves rob és bwoay
csak ha már szõrnek a szálját akarjuk hasogatnicsapágyas váltógörgõ meg elvileg standard, gyakorlatilag belepróbálod
#7204
Posted 2005. April 04. - 12:57
Rob,
az alsó az hóttt közönséges,
de oda meg ugye nem annyira kell a csapágyas.
mármint kétlem, hogy a váltás minõségét befolyásolná.
az alsó az hóttt közönséges,
de oda meg ugye nem annyira kell a csapágyas.
mármint kétlem, hogy a váltás minõségét befolyásolná.
#7205
Posted 2005. April 04. - 12:50
csapágyas váltógörgõ meg elvileg standard, gyakorlatilag belepróbálod. két imbuszcsavar kérdése az egész
:no:
a csapágyas görgõ az standard,
de az x.7-nél a felsõ görgõ felfogatása már nem annyira.
(ha már csekettõ : Csikasz pont erre utalt korábban,
ugyanis nem középen van rajta a "lik").
Ettõl persze még lehet, hogy létezik hozzá csapágyas,
de egy standardet belerakva elég furán futna benne a lánc.
edit: ehh, Rob megelõzött
#7206
Posted 2005. April 04. - 12:46
sramban a felsõ helyére biztos nem megy bele más, és az alsó helyére sem vennék másikat, lehet hogy az se kompatibilis.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7207
Posted 2005. April 04. - 12:39
eddig a csekettõt nézted? XO-ból van hosszú, meg nem annyira hosszú változat, X7-bõl nincs.Akkor ha azt mondom:
Csókolom, kérek egy rövidkaros X-7-est! - akkor elvileg adnak?
csapágyas váltógörgõ meg elvileg standard, gyakorlatilag belepróbálod. két imbuszcsavar kérdése az egész
#7208
Posted 2005. April 04. - 12:06
#7209
Posted 2005. April 04. - 12:00
#7210
Posted 2005. April 04. - 11:57
#7211
Posted 2005. April 04. - 11:50
Akkor ha azt mondom:
Csókolom, kérek egy rövidkaros X-7-est! - akkor elvileg adnak?
Csókolom, kérek egy rövidkaros X-7-est! - akkor elvileg adnak?
#7212
Posted 2005. April 04. - 11:40
tudom. azér kotyog ennyire; nem tudjátok hol lehet bele görgõt kapni(a felsõnek elég érdekes a rögzítése)
erre én is kíváncsi lennék,
bár engem konkrétan (golyós)csapágyas görgõ érdekelne,
ha van hozzá egyáltalán.
mondjuk elsõ blikkre elkönyveltem,
hogy a gyárin kívül másmilyen típust nem lehet belerakni,
de azóta elbizonytalanodtam, hátha mégis...
#7213
Posted 2005. April 04. - 11:03
#7214
Posted 2005. April 04. - 11:00
Úgy tudom csak X.0-ból létezik 3 féle kanálhossz. Itthon viszont tuti biztos hogy csak egyféle van!!!!
#7215
Posted 2005. April 04. - 10:09
#7216
Posted 2005. April 04. - 10:03
#7217
Posted 2005. April 04. - 09:33
tudom. azér kotyog ennyire; nem tudjátok hol lehet bele görgõt kapni(a felsõnek elég érdekes a rögzítése)
FuLL SpEEd oR NoThiNg
#7218
Posted 2005. April 04. - 09:25
#7219
Posted 2005. April 04. - 09:22
Ami meg befolyasolja a valtasteljesitmenyt az az ,h mennyire kotyog a valto,foleg a felso valtogorgo.
nekem az x.7-ben egy év után ugy kotyognak a görgõk hogy rossz nézni, de a teljesítménye nem romlott érezhetõen; mongyuk az is lehet hogy csak hozzászoktam az egyre gyengébb váltásteljesítményhez
FuLL SpEEd oR NoThiNg
#7220
vendég_rvilike_*
Posted 2005. April 04. - 09:13
XT es XTR valtokar kozott annyi a kulonbseg,hogy az XTR-ben tobb csapagy van.Mar a regi rapidfire-ökben.Ami meg befolyasolja a valtasteljesitmenyt az az ,h mennyire kotyog a valto,foleg a felso valtogorgo.Egy ipari csapagyas gorgo erezhetoen befolyasolja a valtast,legalabbis en ereztem,amikor sramra valtottam lx utan