Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
Indította
zsizso
, 2005. március 04. 13:20
#7161
Írta 2005. április 10. - 10:50
biztosan kapok flamet de nekem es a szintemhez tokeletes a muszeroil
(lehet amiatt hasznalom ,hogy a garazsban van belole egy raklappal es masra nem tudom hasznalni )
(lehet amiatt hasznalom ,hogy a garazsban van belole egy raklappal es masra nem tudom hasznalni )
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7162
Írta 2005. április 07. - 18:59
én meg a sonax lánczsirra esküszöm, 850 huf egy tubus (150 ml) 99% biológiailag lebomlik, anyu ki tudja mostni a gatyád szárából, és emellett tökéletesen ken.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7163
Írta 2005. április 07. - 17:34
Hol kapható a Rohloff láncolaj?
"A sport a test útján nyitja meg a lelket.":)
#7164
Írta 2005. április 07. - 15:15
én eddig úgy tapasztaltam,
hogy ami bírja a nedvességet,
az összeszedi a port,
ami meg nem szedi össze a port,
az nem bírja a nedvességet.
Rohloffot még nem próbáltam.
Viszont a TF2 (amit imádok, mert jól ken,
tényleg nem drága, és még illatos is )
az kb ugyanúgy le fog jönni egy zápor után,
mint a mûszerolaj. Szóval csak száraz idõben jó.
Télen meg a wet Motorex olajat használtam,
jó sokáig bírta a sós havat is, és ez is lebomlik.
szilikonspray-t kellene még kipróbálnom,
sokan arra esküsznek, de szvsz nem lehet túl tartós,
gondolom naponta lehet fújni.
ja, ez tényleg OFF! :mybad:
hogy ami bírja a nedvességet,
az összeszedi a port,
ami meg nem szedi össze a port,
az nem bírja a nedvességet.
Rohloffot még nem próbáltam.
Viszont a TF2 (amit imádok, mert jól ken,
tényleg nem drága, és még illatos is )
az kb ugyanúgy le fog jönni egy zápor után,
mint a mûszerolaj. Szóval csak száraz idõben jó.
Télen meg a wet Motorex olajat használtam,
jó sokáig bírta a sós havat is, és ez is lebomlik.
szilikonspray-t kellene még kipróbálnom,
sokan arra esküsznek, de szvsz nem lehet túl tartós,
gondolom naponta lehet fújni.
ja, ez tényleg OFF! :mybad:
#7165
Írta 2005. április 07. - 10:50
#7166
Írta 2005. április 07. - 10:47
Legjobb a Rohloff láncolaj. Az bírja a lánccsapokat egymásnak préselõ hatalmas nyomást, és jó a kúszóképessége. Nem szedi össze a port, persze ha eláztatod vele a láncot akkor.... Szóval kevés kell belõle. a nedvességet is bírja (egy ideig) és teljesen lebomlik a környezetben!!!!!!
#7167
Írta 2005. április 07. - 10:30
mert a mûszerolaj nem arra van, talán azért. tf2 pl relatív olcsó, de vehetsz drágábban egy csomó mindent (száraz, nedves, stb.), lényeg hogy kerékpár láncolaj legyen.
#7168
Írta 2005. április 07. - 09:51
Köszi.
Rendszeresen pucolom meg olajozom, de eddig mûszerolajjal kentem:no: de az nagyon hignak bizonyult. Fõleg esõben pillanatok alatt lekapja róla a viz az olajat..:deszcz:
Rendszeresen pucolom meg olajozom, de eddig mûszerolajjal kentem:no: de az nagyon hignak bizonyult. Fõleg esõben pillanatok alatt lekapja róla a viz az olajat..:deszcz:
#7169
Írta 2005. április 07. - 09:43
majdnem nem ide tartozik, de azért:
teflonos láncolaj jó, nyugodtan kenegesd vele a láncot. ha rákeresel a meghajtás topicban vannak különféle varázsszerek, de leginkább a rendszeres pucolás és az állandó olajozás válik be a legjobban
teflonos láncolaj jó, nyugodtan kenegesd vele a láncot. ha rákeresel a meghajtás topicban vannak különféle varázsszerek, de leginkább a rendszeres pucolás és az állandó olajozás válik be a legjobban
#7170
Írta 2005. április 07. - 08:42
Üdv.
Lehet , hogy nem ide tartozik, a lánc olajozásról lenne kérdésem.
Jól tudom, hogy lehet kapni teflon tartalmú láncolajat? Lehet, hogy kileszek röhögve, de a teflon igazából mit tesz a lánccal? úgy gondolom, valami réteget képezhet rá, ha ilyen olajjal kenem a láncot az jó?
Lehet , hogy nem ide tartozik, a lánc olajozásról lenne kérdésem.
Jól tudom, hogy lehet kapni teflon tartalmú láncolajat? Lehet, hogy kileszek röhögve, de a teflon igazából mit tesz a lánccal? úgy gondolom, valami réteget képezhet rá, ha ilyen olajjal kenem a láncot az jó?
#7171
Írta 2005. április 06. - 15:42
azt, hogy "a gyári", én úgy értelmezem,
hogy amilyen a váltón eredetileg van.
hogy amilyen a váltón eredetileg van.
#7172
Írta 2005. április 06. - 15:13
ázé 2300-közül már illene csapágyasat adniuk; vagy csak a speciális(an idétlen)
felfogatás miatt annyi?
felfogatás miatt annyi?
FuLL SpEEd oR NoThiNg
#7173
Írta 2005. április 06. - 13:28
köszi, de pont az a lényeg, hogy nem a gyári kellene,
hanem valami csapágyas.
bár ha van köztük régi (9.0-ás) gyári is...
hanem valami csapágyas.
bár ha van köztük régi (9.0-ás) gyári is...
#7174
Írta 2005. április 06. - 11:19
sramban a felsõ helyére biztos nem megy bele más, és az alsó helyére sem vennék másikat, lehet hogy az se kompatibilis.
Jelentem a Bikernél beszerezhetõ a Sram vátókhoz a gyári váltógörgõ! 2300 Ft körül van a nagykeráruk!!!
#7175
Írta 2005. április 06. - 08:27
off
Akkor mondom így: van az x.0-ához méltó pöcögtrtõs váltókar.
on
Akkor mondom így: van az x.0-ához méltó pöcögtrtõs váltókar.
on
FuLL SpEEd oR NoThiNg
#7176
Írta 2005. április 05. - 21:50
A Grip Shiftje is méltó hozzá...
-Fel kell szerelni egy légfüggönyt, hogy kisebb legyen a légcsere
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
#7177
Írta 2005. április 05. - 21:43
de ha azt nézed hogy a régi xt-22000Ft a régi meg xtr-38000Ft(ebike) akkor sztem ez sem lesz 50 fölött:)
végre van az x.0-ához méltó váltókar...
végre van az x.0-ához méltó váltókar...
FuLL SpEEd oR NoThiNg
#7178
Írta 2005. április 05. - 21:36
ilyenem lesz. ez hótziher, addig nem halok meg
az x.0 most is 45 körül van legolcsóbb beszerzési áron. (hátsóváltó) és a kar hozzá x.9 is vagy 12 ezer. akkor olcsóbb nem lesz
az x.0 most is 45 körül van legolcsóbb beszerzési áron. (hátsóváltó) és a kar hozzá x.9 is vagy 12 ezer. akkor olcsóbb nem lesz
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7179
Írta 2005. április 05. - 21:35
#7180
Írta 2005. április 05. - 20:50
Hát ez nagyon komoly darabnak néz ki, de az ára :scared: