
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
Indította
zsizso
, 2005. március 04. 13:20
#7121
Írta 2005. április 15. - 22:15

9-es sorból mindet, gyakran kb 4-et, elsõbõl csak a nagyot és a közepeset. tényleg ha leszedem a kicsit vajon menni súlyt spórolnék? :chin:

#7122
Írta 2005. április 15. - 17:03

Kösz, ez rendes volt tõled.akkor aki oldsuli cuccokat akar, az keresse AGA barátját :chin:ráadásul ingyééé
Amúgy te mennyit használsz a 9-es hátsó sorodból (ha olyanod van)? Az elsõ váltó nekem pl fölösleges.
Ride everywhere.
.
#7123
Írta 2005. április 15. - 17:00

hát nem tom, nekem @om tele a topswingessel. ugy zörög-lx- földúton, mint álllat, szinte elviselhetetlen. Szerintem kafább a nem toppos, csak ha nem túl merev a hajtúmûved, gáz lehet kistányérra váltani vele. szvsz, topszving ebben picit jobb.-lásd fentebb tamaska(is)- de az enyém má' kb. 3-4 millit lóg...elõtte egy rééégi nagy tányérokhoz való XTR nem toppos váltó volt, kb 1994-bõl, hülye aggyal eladtam itt egy retro-s srácnak.hiba volt. A kisebb méretû tányérok ellenére is jobban váltott, mint ez a f.o.s.
ja..és ZÖRÖG!! :afro:
ja..és ZÖRÖG!! :afro:
#7124
Írta 2005. április 15. - 13:54

erõsebb a rugója a topswingnek, azzal magyarázták, hogy azért jó, mert lefelé jobban vált. rugó elhelyezés szempontjából lehet hogy jobb. csak mint váltó nem.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7125
Írta 2005. április 15. - 13:39

ahogy nézegettem, szerintem a ts váltó mozgatásához nagyobb erõ is kell, nekem sem tetszett a konstrukció, le is cseréltem anno egy gyönyörû normál változatú xt-re, de azt sajna ellopták... :cry:
#7126
Írta 2005. április 15. - 09:38

merevvázra én nem tennék topswinges váltót. arra elfér a normál, felsõbilincses változat is. Ami ugye esztétikusabban néz ki, és jobb konstrukció. [nekem is volt ts váltóm, és meg lehetett õrülni a zörgésétõl földúton]. Az xtr az más tészta.
de vannak olyan telós vázak, miknek nincs hagyományos értelemben vett nyeregvázcsöve, és azokra csak a topswing pászol. vagy még az se, és jöhet az E-type szívás. az a legrosszabb.
de vannak olyan telós vázak, miknek nincs hagyományos értelemben vett nyeregvázcsöve, és azokra csak a topswing pászol. vagy még az se, és jöhet az E-type szívás. az a legrosszabb.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7127
Írta 2005. április 15. - 08:45

A másik dolog meg, hogy az XTR kivételével mindegyik TS váltó ronda!!!!



Akkor semmikeppen se lesz t.s es.

Thx a magyarazatot akkor nekem jobban passzol a classic valtozat.
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7128
Írta 2005. április 15. - 08:42

Attól függ mire és melyik tipus! Én jobban preferálom a hagyományos e. váltót mert sokkal tovább bírja mint a t.s. A top-swing nagy hibája hogy baromi hamar kikotyogósodik, és ez árt a váltásteljesítménynek. Még az XTR is ki tud kotyogósodni TS-es kivitelben. Szerintem a hagyományos kivitel jobban tûri a sarat is mert a TS-nél mivel alul van a bilincs és fölfelé tolja a kanalat, s a kerék minden trutyit oda pakol, mint egy kis asztalka, jól megfogja a sarat és jól el is tömõdhet, ami ugye azzal jár hogy nem vált. A hagyományosnál ez a veszély kevésbé fenyeget. A TS kicsit könnyebb mint a nem TS- de utóbbi mûködésben jobb. A másik dolog meg, hogy az XTR kivételével mindegyik TS váltó ronda!!!!
#7129
Írta 2005. április 15. - 06:59

es melyik a jobb ?
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7130
Írta 2005. április 15. - 06:36

A normál váltónál fölül van a bilincs, alul a terelõ, a t.s.-nél meg fordítva.
#7131
Írta 2005. április 15. - 06:28

valaki ki tudna vilagositani akkor mi az a top swing es nem top swing ?

"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7132
Írta 2005. április 15. - 06:25

akkor jó. régen volt már 7-es rendszeremA 7-es meg 8-as rendszerekhez való lánc
ugyanolyan széles,

#7133
Írta 2005. április 14. - 23:42

elvileg a kar határozza meg hogy hanyas lesz hátul a váltó (8/9) de lehet hogy a 7-esnek már vastag a lánca a deore váltóhoz.
A 7-es meg 8-as rendszerekhez való lánc
ugyanolyan széles, úgyhogy ilyen szempontból mindegyik váltó jó 7/8/9 fokozathoz is.
#7134
Írta 2005. április 14. - 21:49

#7135
Írta 2005. április 14. - 21:05

ööö láma kérdés 
Ha fentrõl jön a bovden akkor gondolom az a top swinges.....

Ha fentrõl jön a bovden akkor gondolom az a top swinges.....
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7136
Írta 2005. április 14. - 21:02

#7137
Írta 2005. április 14. - 21:01

LOL:D
tegnapelõtt adtam el egy alivio-t 2e-ért:D
kicsit akcióznak:)
tegnapelõtt adtam el egy alivio-t 2e-ért:D
kicsit akcióznak:)
Autist Team:)
#7138
Írta 2005. április 14. - 20:58

#7139
Írta 2005. április 14. - 20:53

ez minden lancboltban van ?
edit: az nem baj hogy februari akcios ?
edit: az nem baj hogy februari akcios ?
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7140
Írta 2005. április 14. - 20:44
