Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#6041
Írta 2006. május 13. - 20:27
#6042
Írta 2006. május 13. - 20:22
#6043
Írta 2006. május 13. - 20:21
#6044
Írta 2006. május 13. - 19:27
#6045
Írta 2006. május 03. - 21:46
#6046
Írta 2006. május 03. - 21:05
Bringámon(KellysMajestic05) XT(RD-M760 Low Normal) fordított rugós váltó,
és LX (SL-M570)váltókar müxik.A lefelé váltásoknál szerintem elég erõsen,
keményen kell nyomni a váltókart,felfelé nagyon finom csak egy katt és már vált is.A bowdenek állapota tökéletes.
Kérdésem,hogy tapasztaltátok ezt Ti is ill. ez a rendszer így müxik normálisan.
azaz kicsit gyúrjak hüvelykújra?!
Kösz mindenkinek aki tud segíteni infóval.
#6047
Írta 2006. április 30. - 01:16
---link---
#6048
Írta 2006. április 28. - 19:36
#6049
Írta 2006. április 28. - 19:27
azért rövid a pöcögtetõkarocskája, nem?
#6050
Írta 2006. április 28. - 19:25
saint váltókart a fékkar és a markolat közé kell tenni, vagy a fékkar és a stucni közé?
#6051
Írta 2006. április 26. - 14:35
Hétvégén megyek S.tarjánba. lehet hogy találkozunk valamelyik hegyen?
Vasárnap elképzelhetõ... Bár Pásztón lesz valami outdoor fesztivál, lehet ott leszek... Május 1-e meg Kohász-kék teljesítménytúra; Miskolc-Salgótarján... Ha van kérdésed gyere a Salgótarján topikba, mer' még a végén ránk szólnak itten...
rátok szólok
#6052
Írta 2006. április 26. - 14:30
#6053
Írta 2006. április 26. - 14:15
Én xt dual controllal váltom az xt átdobót xt lánccal az lx 48-36-26 os hajtómûvön. Semmi váltás problémám nincs.
Szintén XT Dual - XT átdobó - XT kar - Connex lánc...
Majdnem perfekt...
#6054
Írta 2006. április 26. - 13:45
#6055
Írta 2006. április 26. - 12:22
hát lehet végülis az még oktás xt hmû. ezek meg már h2-esek, ......mindegy magam részérõl áttértem a tekerõs sram-ra, és nekem ez a létezõ legjobb......Értem... Nem konzekvenciát akartam levonni, csak nekem nem jelentkezik ez a dolog ennyire. Különben szerintem nem szimplán a váltórendszerben van a "baj", nézegettem sokat az XT hajtõmûveket, szerintem a váltássegítések kidolgozásánál figyelhettek volna jobban egy kicsit - hozzátéve nekem tényleg nincs igazi panaszom a dologgal szemben...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6056
Írta 2006. április 26. - 12:18
hagyományos xt - egy full xt szett volt lánykorában.....
Értem... Nem konzekvenciát akartam levonni, csak nekem nem jelentkezik ez a dolog ennyire. Különben szerintem nem szimplán a váltórendszerben van a "baj", nézegettem sokat az XT hajtõmûveket, szerintem a váltássegítések kidolgozásánál figyelhettek volna jobban egy kicsit - hozzátéve nekem tényleg nincs igazi panaszom a dologgal szemben...
#6057
Írta 2006. április 26. - 12:14
hagyományos xt - egy full xt szett volt lánykorában.....XT hajtõkar és átdobó, de mi a váltókar? -mert nekem a Dual Controll - nál nem jelentkezik ez a dolog ennyire kiélezetten...!
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6058
Írta 2006. április 26. - 12:01
nos pont ez az hogy az lx/xt nekem soha nem volt tartósan pontos, gyakori állítgatást kért az x9-hez meg még csak annyit volt nyúlva hogy átkerült egyik bicajról a másikra......
mellesleg érdekes hogy elõl ugye xt hmû xt átdobó.....na most ez a kombó a saját xt karjával soha nem volt tökéletes /leginkább a középtányérról nagy tányérra pakolásnál van a szenvedés, ez kb az esetek felében vagy csak q.nehezen vagy sehogy nem sikerül elsõre - kivétel a tempósabb 40+os ált lejtõn haladást/ - na most tök ugyanez a váltó mind a trigger mind a tekerõs sram karral tökéletes, gond nélkül pakol fel mindig...pedig itt még ugyanaz a bovdenhúzás mértéke is....
XT hajtõkar és átdobó, de mi a váltókar? -mert nekem a Dual Controll - nál nem jelentkezik ez a dolog ennyire kiélezetten...!