Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#2621
Írta 2010. április 26. - 21:44
#2622
Írta 2010. április 26. - 21:24
#2623
Írta 2010. április 23. - 20:06
#2624
Írta 2010. április 20. - 20:34
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2625
Írta 2010. április 20. - 19:38
Mind2 kanálhosszal viszi a váltó a 34es hátsó fogast. Szerintem jobban jársz a rövidebb kanállal.
Miért? Mi a hátránya a nagyobb kanálnak?
#2626
Írta 2010. április 20. - 14:09
Sziasztok!
Szerintetek jár valamilyen hátránnyal ha nem GS, hanem SGS XTR hátsó váltót teszek fel? Hátul 34 fogas a legnagyobb tányér.
Mind2 kanálhosszal viszi a váltó a 34es hátsó fogast. Szerintem jobban jársz a rövidebb kanállal.
#2627
Írta 2010. április 20. - 14:02
Szerintetek jár valamilyen hátránnyal ha nem GS, hanem SGS XTR hátsó váltót teszek fel? Hátul 34 fogas a legnagyobb tányér.
#2628
Írta 2010. április 07. - 18:34
#2629
Írta 2010. április 07. - 18:28
Üdv.
kérdésem egyszerû lenne elsõ váltókról lévén szó.
Shimano XT felülbilincses 34,9 vagy Sram X.9 felülbilincses 31.8
a váltókar egy 08 xt dcl lenne.
XT-t szeretnék,netrõl jön,az oldalon oda van írva,hogy adapterekkel 31.8 illetve 28.6mm-re adapterezhetõ...és itt a probléma,szerintetek kapok hozzá adaptert az online boltból?és ha esetleg nem kapnék,akkor boltban mennyi pénzembe fájna nekem utólag úgy kb?31.8-as a nyeregvázcsõ.mivel ma estefelé megy rendelés(többen rendeltünk) így most értetlenkedek nagy hirtelenjében.
köszönöm a válaszokat.
Üdv Péter
Kapsz hozzá.
Utólag pár száz forint.
A sebesség mindent megold.
#2630
Írta 2010. április 07. - 18:25
kérdésem egyszerû lenne elsõ váltókról lévén szó.
Shimano XT felülbilincses 34,9 vagy Sram X.9 felülbilincses 31.8
a váltókar egy 08 xt dcl lenne.
XT-t szeretnék,netrõl jön,az oldalon oda van írva,hogy adapterekkel 31.8 illetve 28.6mm-re adapterezhetõ...és itt a probléma,szerintetek kapok hozzá adaptert az online boltból?és ha esetleg nem kapnék,akkor boltban mennyi pénzembe fájna nekem utólag úgy kb?31.8-as a nyeregvázcsõ.mivel ma estefelé megy rendelés(többen rendeltünk) így most értetlenkedek nagy hirtelenjében.
köszönöm a válaszokat.
Üdv Péter
#2631
Írta 2010. április 04. - 19:10
Igen ezt tudom, de kövezzenek meg érte, de XT-t nem szeretnék, mert a grafit szürke-fekete színvilág ott kútba esne. Tény, hogy etalon jó,de sajna e kettõ közül kellene válasszak.
Semmi lényeges különbség nincs köztük, az slx kicsit könnyebb, jobban megfaragták. Talán annyi még, hogy slx-bõl van rövid kanalas is (ami jobban tartja a láncot és ugyanúgy használható, mint a hosszú).
A sebesség mindent megold.
#2632
Írta 2010. április 04. - 18:58
#2633
Írta 2010. április 04. - 18:55
Köszönöm mester!
Esetleg ezen kívül a "surlódási pontokon", vagy rugó erõsségben/feszességben nincs külömbség? Fõleg ilyesmikre gondoltam amúgy.
Amik nem kinézetben, hanem felhasználásnál jelentkeznének, tehát amik a mûködésében befolyásoló tényezõk lehetnek.
Az xt-ben sokkal jobbak a görgõk.
A sebesség mindent megold.
#2634
Írta 2010. április 04. - 18:41
Esetleg ezen kívül a "surlódási pontokon", vagy rugó erõsségben/feszességben nincs külömbség? Fõleg ilyesmikre gondoltam amúgy.
Amik nem kinézetben, hanem felhasználásnál jelentkeznének, tehát amik a mûködésében befolyásoló tényezõk lehetnek.
#2635
Írta 2010. április 04. - 11:34
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2636
Írta 2010. április 04. - 11:27
Egyszóval elnézést kérek, és utólagos sziasztok.
A kérdésem elég bárgyú, de fontos lenne, mivel a kettõ közt alig van árbeli külöbség, és érdekelne mégis mik a "tudásbeli" külömbségek. Esetleg ha tud valaki valami érdemlegeset, írja meg.
Köszi mindenki.
Hogyha az árat nem nézzük, akkor mik a fõbb külömbségek egy shadow slx és egy deore shadow hátsó váltó közt? Remélem lesz aki tudja, és/vagy tapasztalta.
#2637
Írta 2010. április 04. - 11:23
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2638
Írta 2010. április 04. - 11:12
Köszi a hamar választ Tam
Volt már dualcontrol karom..jobban szerettem mint a mostani lx-t...
megszokással nem lesz gond,remélem..
legyetek jók.
üdv,Péter
#2639
Írta 2010. április 04. - 10:51
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2640
Írta 2010. április 04. - 10:49
kérdésem a következõ lennerendeltem egy xt dcl 08-as kart...jelenleg a régebbi xt dcl kar miatt megvett fordított rugóállású hátsó váltót használok jelenleg lx karral,régebben meg az említett xt karral...annyi lenne a kérdésem,hogy mivel hátsó váltóm cserére érett így talán elgondolkoztató ,hogy fordított rugóállásút vegyek vagy pedig jó lesz oda a normál is?jelenleg nem érzem hátrányát,hogy sima kart használok fordított rugóval..éreznék a kettõ között különbséget?
válaszotokat köszönöm.
üdv,Péter