jól látom, hogy amiket linkeltél, egyik váltónak sincs semmi clutch-szerű funkciója? montis váltó nem illeszthető ebbe a rendszerbe? (shimanonál látom hogy nem, de a sramnál? kicsit le vagyok maradva...)
Nincs, elvileg cx-re meg hasonló felhasználásra nem kell. Igazából volt olyan eset, hogy tisztogatás után nem kapcsoltam vissza a kuplungot és nem esett le a lánc.
Ha vételezek egy teljes Sram szettet akkor nagyon elszáll a költségvetés. Erre asz esetre meg az arn alatti válasz jobb lenne.
en annyira nem kavarnam a rendszereket... mindig szivas van vele. anno a cx atepitesenel vegigsakkoztam, de vmi mindig volt, ami nem stimmelt, a vegen csak az elerheto legnagyobb atfogast epitettem meg a 6800bol (11-32 + 33/46), csak a kisebb tanyer a "csalas" (egy 33as ta a 36os helyett).
az a fekvalto jo amugy, csak bunronda, en azert vettem 685ot (ami amugy is eleg bevalt konstrukcio).
most jelenik meg az uj ultegra, van benne vmi nagyobb atfogasu sor, ahhoz konnyu lenne illeszteni egytanyeros felallasban a kivant atfogast.
A 685-ös féle szettek ára már magas. Akkor már a TRP Hylex karokba és a bringába integrálok egy Ultegra Di2 rendszert a gyorsváltó gombokkal.
Olyanom még nem volt. Itt van egy XT váltóval amivel még egyszerűsödik a rendszer: http://ogawacycle.sb...s/201611-1.html
Na csak itt meg lukat kell fúrni a vázba a vezetékekhez.