Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#1681
Írta 2011. augusztus 29. - 14:32

fõleg össztelósoknál
páran esküsznek rá, hogy a felsõ bilincses hamarabb kotyogósodik, de hogy ebbõl mi az igaz...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1682
Írta 2011. augusztus 28. - 21:27

Alsó és felsõ bilincses elsõ váltók között mi a különbség? Mi szól az egyik ill. a másik mellett?
#1683
Írta 2011. augusztus 28. - 19:17

ehhh....
#1684
Írta 2011. augusztus 15. - 22:58

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#1685
Írta 2011. augusztus 15. - 22:46

#1686
Írta 2011. augusztus 15. - 15:21

Váltókarnál visszatekered az állítót - leváltasz a kicsi fogaskerékre - kinyitod az imbusz csavart - egy fogóval meghúzod a bovdent, feszesen tartod és ekkor a másik kezeddel visszacsavarod az imbuszt.
Így feszítettél a bovdenen.
Köszi a választ! Még annyi, hogy elõször váltok le a legkisebb fogaskerékre és aztán tekerem be a bovdenállítót vagy fordítva?
#1687
Írta 2011. augusztus 15. - 14:40

Így feszítettél a bovdenen.
#1688
Írta 2011. augusztus 15. - 13:52

Mit kell tennem ha a bovdenfeszességen akarok állítani? A bovden annyira megnyúlt, hogy a váltókarnál már maxra ki kell tekerni, hogy normálisan váltson. Ilyenkor mit kell tennem és hogyan? Gondolom a váltónál kell húzni a bovdenen de pontosan hogyan? Ha valaki leírná úgy, hogy én laikus is megértsem azt nagyon megköszönném. Elõre is köszi!
árpó
#1689
Írta 2011. augusztus 14. - 18:16

van arra valami általánosan elterjedt megoldás, hogy a lánc és az elsõ váltó összekoccanása által eredményezett csörgést, csattogást tompítsuk? Arra gondoltam, hogy lehetne vmi puha szövetbõl egy kis védõgyûrût csinálni a vízszintes részre, ahol általában érintkeznek.
Esetleg a láncfeszességen kicsit állítani?
Köszi a segítséget!
#1690
Írta 2011. augusztus 11. - 14:56

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1691
Írta 2011. augusztus 09. - 20:25

az létezik, hogy az FD-M570 /régebbi, mono-ra szerelt LX/ már 9 seb.-re tervezett?
#1692
Írta 2011. augusztus 08. - 23:08

sajnos ez van, a shimano igy árazza a pótlakatrészeit

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1693
Írta 2011. augusztus 04. - 14:20

Jó kis bolt, egyéni kedvezményed lehetett, gondolom, mert hatvan euró egy XTR váltóért elég elõnyös ár.
Nem, akkor és ott vásároltam elõször és utoljára. Igaz akkor jött ki a Dyna-sys, s a régi 9-es már a kutyának se kellett...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#1694
Írta 2011. augusztus 04. - 14:07

(a "39900-ért csak most akciósan" jellegû dolgok rólam lepattannak, a mostani XTR-t is 60 €-ért vettem még, bótban, igaz nem Lehúzisztánban)
Jó kis bolt, egyéni kedvezményed lehetett, gondolom, mert hatvan euró egy XTR váltóért elég elõnyös ár.
#1695
Írta 2011. augusztus 04. - 13:53

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#1696
Írta 2011. augusztus 04. - 12:52

Faág, sebesség, s egy ütközõ nélkül felrakott hátsóváltó históriája, ami csúnyán befigyelt a küllõk közé. A racsnit is szedhettem le, úgy beesett a lánc, izgis volt kora reggel az esõben. Váltópapucs, váltókanál az áldozat.
Új váltó, új papucs.
A sebesség mindent megold.
#1697
Írta 2011. augusztus 04. - 12:24

Majd számolj be róla.
Faág, sebesség, s egy ütközõ nélkül felrakott hátsóváltó históriája, ami csúnyán befigyelt a küllõk közé. A racsnit is szedhettem le, úgy beesett a lánc, izgis volt kora reggel az esõben. Váltópapucs, váltókanál az áldozat.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#1698
Írta 2011. augusztus 04. - 12:23

Ma barkácsolós nap lesz, alkottam.
Majd számolj be róla.

A sebesség mindent megold.
#1699
Írta 2011. augusztus 04. - 12:22


GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#1700
Írta 2011. augusztus 04. - 11:01

Az XTR tengelyét (ami a kanalat fogja) tenném be az XT kanalába, vagy ez reménytelen?
Sajnos itthon váltókanalat teljesen esélytelen beszerezni.
Ha a tengely kiszedhetõ akkor van rá esélyed, de szerintem az préselve van.
A sebesség mindent megold.