Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#1661
Posted 2011. September 12. - 22:07

#1662
Posted 2011. September 12. - 21:16

Két kérdésem lenne. SRAM X.9 mûködik deore váltókarral, de lesz valami hátránya, próbált már valaki ilyet?
Amennyiben elsõ váltóra gondoltál, akkor a válasz igen.
#1663
Posted 2011. September 12. - 19:17

#1664
Posted 2011. September 11. - 22:42

#1665
Posted 2011. September 11. - 22:16

#1666
Posted 2011. September 11. - 22:06

+1.Minden kétséget kizáróan csakis a Shimano lehet a hibás, mongyon le! Eszem- f@szom megáll...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1667
Posted 2011. September 11. - 21:18

#1668
Posted 2011. September 11. - 20:42

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1669
Posted 2011. September 11. - 19:47

Új korában még jó volt. Egyszer már volt ilyen, akkor szervizben fogóval állították be, elment még 2000km-t, de köszönöm, többet inkább ne.
Ez a váltó egyáltalán megy az FSA Alpha Powerdrive hajtásomhoz? Van még egy vadonat új Shimano SLX hajtómûvem, ahhoz gondolom menne, de azt nem szeretném felrakni, eladom újonnan és valami mást rakok rá, mert a shitmanóból elég volt ennyi.
Átmenetileg szeretném olcsón megúszni. Vennék akár használt átdobót is, szabad ilyesmit venni vagy ezen ne spóroljak? Idén még 2000km-t terveztem menni. És egyáltalán milyet, hogy a láncvonal jó legyen?
#1670
Posted 2011. September 07. - 11:36

#1671
Posted 2011. September 07. - 11:28

RAUH-Welt
B E G R I F F
#1672
Posted 2011. September 07. - 09:53

#1675
Posted 2011. September 06. - 19:19

Közvetlenül a váltónál is lazul a bovden? Mert általában pont az utolsó szakaszon szokott koszolódni. De ha tényleg nem ezek akkor a váltóval lehet a gond, nem biztos, hogy a rugó, lehet csak koszosak a forgáspontok és emiatt akad ki a végállásnál.
Úgy néz ki, hogy a forgáspontok voltak a ludasak, egy kis tisztítás, WD40, majd pár csepp olaj megoldotta. Köszönöm a segítséget!
#1676
Posted 2011. September 06. - 17:53

#1677
Posted 2011. September 06. - 15:20

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1678
Posted 2011. September 06. - 10:19

RAUH-Welt
B E G R I F F
#1679
Posted 2011. September 06. - 08:05

Tudtok tippet adni: elol 36T hatul 11-32T -hez rovid v kozepes kanalas X7-es valtot tegyek, h a lanc eleg hosszu legyen?
Koszi
#1680
Posted 2011. September 05. - 23:21

Köszönöm a tanácsokat, a bovden megakadását és a túl közeli váltót kizárhatjuk, mivel a bovden láthatóan meglazul, de a váltó nem mozdul, a szögállító csavarral pedig távolítottam a váltó állását, de a helyzet ugyanaz. Mivel eddig egy hosszabb láncvillájú vázban használtam ugyanezt a konfigot (M-es Epic kontra 17 colos Pyxis Team), a túl rövid láncot is. Még próbálkozok kicsit, aztán ha nem megy, akkor irány a szerviz.
Közvetlenül a váltónál is lazul a bovden? Mert általában pont az utolsó szakaszon szokott koszolódni. De ha tényleg nem ezek akkor a váltóval lehet a gond, nem biztos, hogy a rugó, lehet csak koszosak a forgáspontok és emiatt akad ki a végállásnál.
A sebesség mindent megold.