Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#1601
Posted 2011. October 10. - 12:28
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1602
Posted 2011. October 10. - 12:15
- minden járõrnek: valami hülye szembe megy a forgalommal az autópályán.
- milyen egy? az összes!
de könnyítésképpen kisétáltam a raktárba, és lefényképeztem egy 10 sebességes tripla FDM660-at
a piros részen van egy nyil, felül a fekete csik a váltó kanala és a fog közti távolságra azt irja 1mm, alul pedig azt, hogy 3mm.
http://img543.images...2385/kp1092.jpg
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1603
Posted 2011. October 09. - 23:13
2-3mm-vel legyen magasabban mint a nagytál fogai, egy síkban a külsõ terelõlemezzel. Nem annyira bonyolult ám egy elsõváltót beállítani...
ezt a 2mmt ajanljak mindenutt, de ez nem csak regebbi atdobokra volt ervenyes? azok sokkal egyszerubb alakuak voltak, nem voltak osszevissza hajlitgatva. a korabbi bringakon e type volt, azon spec semmit sem lehet allitani, de sokkal magasabbon volt (furcsalltam is). a mostani bilincses, de detto, es tokeletesen mukodott, igy nem is nyultam hozza. te mindig ennyire allitod?
#1604
Posted 2011. October 09. - 22:59
az atdobo gorbuletenek pontosan kell kovetnie a lanckerek szelet? tehat konstans a tavolsag? ez egy jo kiindulo pont lenne, mert a vaz szoge miatt a magassag igy kiadodik.
ps: szvsz nem, de akkor hogy a fene hatarozzam meg a magassagot? lancfelkapas miatt elrantotta az egesz atdobot, sarban csak annyira futotta, hogy nagyjabbol visszaallitottuk az erdoben. most viszont tobb helyen is meg van karcolva a vaz, igy meg azt sem tudom megnezni, hogy gyarilag milyen magassagban volt.
2-3mm-vel legyen magasabban mint a nagytál fogai, egy síkban a külsõ terelõlemezzel. Nem annyira bonyolult ám egy elsõváltót beállítani...
#1605
Posted 2011. October 09. - 22:02
ps: szvsz nem, de akkor hogy a fene hatarozzam meg a magassagot? lancfelkapas miatt elrantotta az egesz atdobot, sarban csak annyira futotta, hogy nagyjabbol visszaallitottuk az erdoben. most viszont tobb helyen is meg van karcolva a vaz, igy meg azt sem tudom megnezni, hogy gyarilag milyen magassagban volt.
#1606
Posted 2011. October 09. - 19:55
#1607
Posted 2011. September 30. - 20:48
Köszi a cikkszámot, a belsõ kanálhoz is tudnál mondani egyet, szerencsére csak az tört el.
techdocs.shimano.com-on fenn van minden robbantott ábra visszamenõleg 1992-ig
váltóból többféle van, sima, forditott (ugyanaz a kanál) meg shadow. nem mindegy melyikhez keresed.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1608
Posted 2011. September 29. - 06:49
Miért nem szeded szét? Lehet, hogy nincs a rugó a helyén.
Helyén volt, viszont tele volt porral, ami bejutott a tengely melletti szûk résen is és attól állt be.
Azt mondjuk nem értem, hogy a rugó fülét megakasztó apró lyukon hogy tudott ennyi kosz bejutni, de a lényeg, hogy orvosolható volt a probléma.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#1609
Posted 2011. September 27. - 11:48
a váltófül cikkszáma 10101, a nagykerben tonnaszám van készleten, és én inkább Cube dealert keresnék, nem webshopot.... Ha van egy Mercedesed, akkor sem a márkaszervizbe mész vele, hanem Pista bácsihoz, hátha van neki alkatrésze?
az xt váltókanál pedig nem olcsó, a belsõ ~2000 a külsõ a tengellyel kb 6000 huf
Köszi a cikkszámot, a belsõ kanálhoz is tudnál mondani egyet, szerencsére csak az tört el.
#1610
Posted 2011. September 27. - 09:20
a váltófül cikkszáma 10101, a nagykerben tonnaszám van készleten, és én inkább Cube dealert keresnék, nem webshopot.... Ha van egy Mercedesed, akkor sem a márkaszervizbe mész vele, hanem Pista bácsihoz, hátha van neki alkatrésze?Sziasztok,
A hétvégén sikeresen letörtem a bicajom (2008-as cube acid) váltótartó fülét, vajon hol érdemes érdeklõdni, ahol raktáron is lehet, mert eddig csak olyan webshopokat találtam, ahol nincs elérhetõ készlet belõle, vagy egybõl írjak a forgalmazónak. Illetve van esély arra, hogy 2008-as hosszú kanalas xt hátsóváltóhoz tudok új kanalat szerezni, ilyen alkatrészek beszerezhetõek Magyarországon?
az xt váltókanál pedig nem olcsó, a belsõ ~2000 a külsõ a tengellyel kb 6000 huf
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1611
Posted 2011. September 26. - 19:52
Sziasztok,
A hétvégén sikeresen letörtem a bicajom (2008-as cube acid) váltótartó fülét, vajon hol érdemes érdeklõdni, ahol raktáron is lehet, mert eddig csak olyan webshopokat találtam, ahol nincs elérhetõ készlet belõle, vagy egybõl írjak a forgalmazónak. Illetve van esély arra, hogy 2008-as hosszú kanalas xt hátsóváltóhoz tudok új kanalat szerezni, ilyen alkatrészek beszerezhetõek Magyarországon?
A váltókanál esélytelen.
#1612
Posted 2011. September 26. - 12:02
A hétvégén sikeresen letörtem a bicajom (2008-as cube acid) váltótartó fülét, vajon hol érdemes érdeklõdni, ahol raktáron is lehet, mert eddig csak olyan webshopokat találtam, ahol nincs elérhetõ készlet belõle, vagy egybõl írjak a forgalmazónak. Illetve van esély arra, hogy 2008-as hosszú kanalas xt hátsóváltóhoz tudok új kanalat szerezni, ilyen alkatrészek beszerezhetõek Magyarországon?
#1614
Posted 2011. September 24. - 19:10
#1615
Posted 2011. September 24. - 18:11
Eltört volna a tövénél a tekercsrugó?
Javítható, vagy "többe kerül a leves, mint a hús" és így felejtõs?
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#1616
Posted 2011. September 24. - 17:52
nem csak sznobsagbol vesz mindenki XO-t, .
csak 10bõl 9
amúgy kb már az x7 sem tud semmivel kevesebbet, sem mûködésben sem tartósságban csak nehezebb.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1617
Posted 2011. September 23. - 21:52
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1618
Posted 2011. September 23. - 21:47
egy bizonyos szint felett az arkulonbseg mar "csak" a kisebb suly es a jobb felhasznalt anyagok miatt van. Mukodesre szerintem egy X.9 is boven jo barkinek hobbi felhasznalasra.
Értem, köszönöm. Akkor marad az X9, annyira sznob nem vagyok, hogy kétszeres pénzt fizessek harminc grammért és a jobb anyagminõségért, hisz egy esésnél simán gallyra vághatom a váltót. 11-34-es hátsó sorhoz kell a hosszú kanál vagy megpróbálhatom a közepes hosszúságút?
@5815: Egy Magellan Pyxis Teambe lesz. Nagyszerû, kösz!
#1619
Posted 2011. September 22. - 12:13
RAUH-Welt
B E G R I F F