Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#1201
Írta 2013. február 01. - 00:48
Normális bowdenezés, normális huzalok, és egy JÓ alivio váltó megoldja.
de cserélj láncot is.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1202
Írta 2013. január 30. - 13:30
#1203
Írta 2013. január 30. - 12:19
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1204
Írta 2013. január 30. - 12:06
#1205
Írta 2013. január 29. - 23:46
"csak" váltót azonban ne cserélj, egy SLX szintû hátsóváltótól önmagában a váltás teljesitmény enem lesz jobb, ahhoz mindenképpen preciz váltókar kell, meg rendes bowdenezés. (és jó sor meg lánc...) szóval ha a hátsóváltó Tournyey akkor feltételezem a többi sem kirivóan magas szint - ez esetben felesleges egy SLX-et netán XT-t venni, bõven jó lesz egy Alivio és akkor marad pénz rendesebb váltókarra meg normális bowdenezésre - hidd el, ezt jobban észreveszed majd.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1206
Írta 2013. január 29. - 14:32
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1207
Írta 2013. január 29. - 08:46
A hosszú kanalas nekem számít valamit? Ettõl jobb lesz? Elöl asszem neki 48 fog van a nagyobb lánctányéron.
#1208
Írta 2013. január 29. - 00:41
vagy ez pl nyero lehet: Shimano Alivio, Altus « váltás « MTB ALKATRÉSZ « Kategóriák tallózása
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1209
Írta 2013. január 28. - 20:18
Az nem probléma, h a deore alatt 9 sebesség van írva? Józan paraszti eszem szerint tök mindegy, mert a két csavarral be lehet lõni, egy tól-ig mozgástartományt, oszt a váltókar szabja meg, h azon belül 9, vagy 7 fokozatot állít rajta. Jól gondolkodom?
Felfogatási pont az szabvány?
szerk: ezekrõl van szó, ugye?
http://ebike.hu/term...vio-06-rd-m410/
http://ebike.hu/term...ore-06-rd-m531/
#1210
Írta 2013. január 28. - 20:04
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1211
Írta 2013. január 28. - 19:59
Kis helpet kérnék. Asszony bicaján (trekking, és szinte kizárólag aszfalton használjuk) egy Shimano Tourney borzalom van, ami kb a gyártó cég nevének a megcsúfolása. Ugye nem feszít rendesen, rendszeresen utána kell állítani, 3000km alatt látványosan koptak a görgõk, szokásos típus gyengeségek. Hátul 7 fokozatú racsni van. Ennek a helyére keresnék valami váltószerûbb képzõdményt. Árban nem szeretnék elszállni, 10, esetleg indokolt esetben 15e a plafon (Tehát sajna a Dura Ace kiesett. ). A fennti hibák ne legyenek meg, fémbõl legyen teljes mértékben, súly nem annyira számít. Mit ajánlotok?
#1212
Írta 2013. január 27. - 23:49
A láncot a hegyes görgõ tenné tönkre ? Viccelsz ?Szevasz, oké, de a néphiedelem szerint hazavágja a láncot, na mondjuk 20 éve tekerek és volt pár hegyes görgõm de vajon a láncot az cseszte szét vagy a nyomaték?
Persze, hogy a nyomaték öli meg a láncot. Meg a dzsuva, por + a kenés hiánya.
#1213
Írta 2013. január 27. - 14:33
igen, jó hangos lesz tõle a váltó.
#1214
Írta 2013. január 26. - 17:45
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1215
Írta 2013. január 26. - 17:04
#1216
Írta 2013. január 26. - 02:14
Amúgy, attól, hogy hegyes, használd tovább a régieket nyugodtan.
#1217
Írta 2013. január 25. - 23:13
#1218
Írta 2012. december 12. - 11:24
Adott egy 2x10-es rendszer elõl 26/39 tányérokkal, hátul 11-36 fogsorral. X9-es váltóval használnám. Kérdés, hogy elég lesz-e a középkanalas vagy mindenképp hosszú kell? A váz össztelós, 120mm-t moccan.
#1219
Írta 2012. december 11. - 17:30
Na akkor egyrõl beszélünk . Most már eltudom képzelni, köszi, akkor majd lehet szétborítom, és takarítás után teszek bele friss lágy zsírt. úgyis bowdenezés elõtt állok és majd belepillantok! Köszi!
A szétszedéssel csak óvatosan, ha nem vagy biztos magadban akkor fényképezgess közben, hogy tudjad mi után mi jön.