http://apro.bikemag....-7-l210728.html
Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#901
Írta 2014. január 29. - 16:13
#902
Írta 2014. január 28. - 10:06
28/40 11-36 hoz jó a középkanál?
NEM
37T capacity kell neked, ami országúti GS-ben megvan, de hátul 36-ot csak a montis váltók visznek (országúton 32 a legnagyobb kompatibilitás) azoknál viszont 35T a total capacity.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#903
Írta 2014. január 27. - 17:16
#904
Írta 2014. január 10. - 18:36
Mükszik ugyanúgy az xt két bolha fasznyival finomabban vált és kidolgozottságban (esztétika) és fogásra jobb, valszeg könnyebb is vagy13gr-al
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#905
Írta 2014. január 10. - 17:40
Halihó!
Egy Deore XT RD-M771 váltó hogyan boldogul el a Deore SL-M590 fékváltókarral 9-es rendszerben? Vagy tökéletes működést csak az XT váltókartól lehet várni? Köszi a válaszokat előre is!
Boldog Új Kilométereket Kívánok!
#906
Írta 2014. január 08. - 23:21
Sziasztok.A kérdésem az lenne,hogy egy teljes 3x9-es rendszerbe(SLX) egy 10-es(3x) első váltót építenék,ez így hogyan szuperálna?Igazából tapasztalati dolgok érdekelnének szentírások helyett.
#907
Írta 2013. december 08. - 11:57
itt 6400 pont nincs, de hátha találsz hasonlót:
https://www.paul-lan...tbremshebel.php
ez meg vagy 7400 vagy 6400, számomra nem derült ki:
http://www.hi-ho.ne....sara/img004.pdf
Köszönöm, de pont az nincs "megbontva" a rajzokon amire szükségem lenne. A kiskaron lévő apróságokig szétszedtem és arról keresek "leírást".
#908
Írta 2013. december 08. - 11:23
itt 6400 pont nincs, de hátha találsz hasonlót:
https://www.paul-lan...tbremshebel.php
ez meg vagy 7400 vagy 6400, számomra nem derült ki:
http://www.hi-ho.ne....sara/img004.pdf
#909
Írta 2013. december 08. - 07:37
Az aprón már érdeklődtem, hátha itt nagyobb sikerem lesz. (Köszönöm azoknak, akik válaszoltak.)
Trikolor 600 fékváltókarhoz (ST 6400) keresek robbantott ábrát. Szétszedtem, mert nem váltott rendesen (balos). Találtam benne egy törött rugót aminek nem tudom a helyét, kiesett szétszedés közben. A teljes belseje érdekelne. Kaptam linkeket ahol a kar és a ház le van szedve, de az sajnos kevés.
István
#910
Írta 2013. december 05. - 13:03
Elég sokan vagyunk, akik össze tudják rakni, pl másfél hete bigcamera fórumtársunk dicsekedett vele facebookon, hogy megcsinálta az ultegra fékváltókarját.
nem mondtam, hogy lehetetlen.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#911
Írta 2013. december 04. - 09:42
Nincs véletlenül valakinek felesleges I-spec csavarja? B típusú fékkar, B típusú váltókar, a kis ábrán a bal felső kombináció.
Egy hónapja raktam fel a B-s váltókarom egy A-s fékkarra, valahová elpakoltam a maradék biszbaszokat, most meg kéne.
Nem lennék hálátlan!
#912
Írta 2013. november 29. - 15:59
A kérdés továbbra is az hogy szét és persze össze lehet-e házilag szerelni a Ultegra fékváltó karokat. A felület kezelést aztán megoldanám.
Valaki???
elvileg igen, de nagy türelem és kézügyesség kell hozzá.
van itt nálam is egy dura-ace amit szétszedtek, és most "csak" össze kellene rakni.
Elég sokan vagyunk, akik össze tudják rakni, pl másfél hete bigcamera fórumtársunk dicsekedett vele facebookon, hogy megcsinálta az ultegra fékváltókarját.
A sebesség mindent megold.
#913
Írta 2013. november 29. - 13:50
elvileg igen, de nagy türelem és kézügyesség kell hozzá.
van itt nálam is egy dura-ace amit szétszedtek, és most "csak" össze kellene rakni.
köszi a választ!
Lehet bele vágok, aztán vagy sikerül vagy nem....
Csak azt nem értem miért ilyen ócska a Shimano cuccainak a gyári felülete. Nem ez az első cucc ami "szétkopik" rövid időn belül.
#914
Írta 2013. november 29. - 10:48
A kérdés továbbra is az hogy szét és persze össze lehet-e házilag szerelni a Ultegra fékváltó karokat. A felület kezelést aztán megoldanám.
Valaki???
elvileg igen, de nagy türelem és kézügyesség kell hozzá.
van itt nálam is egy dura-ace amit szétszedtek, és most "csak" össze kellene rakni.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#915
Írta 2013. november 28. - 17:54
Hello,
Információ kellene: Mit lehet kezdeni a Shimano országúti fékváltó karokkal, ha szokásos módon megkoptak?
( azon kívül, hogy vegyek újat)
Szerintem a kéz izzadtság "eszi meg" a gyári felület kezelést. Mert az elõzõ karokkal is volt bajom már.
Vélemények, ötletek?
Elõre is köszi!
A kérdés továbbra is az hogy szét és persze össze lehet-e házilag szerelni a Ultegra fékváltó karokat. A felület kezelést aztán megoldanám.
Valaki???
#916
Írta 2013. november 21. - 15:04
hello all!
Valaki találkozott már olyan jelenséggel deore fék váltókarnál, hogy a jobbos hüvelyk ujjas kar nem akad meg az első "fogban".
Illetve az első pár próbálkozásnál nem .... aztán működik rendesen egy ideig ...
Lehet hogy a hidegebb idő miatt be sűrűsödött a kenő anyag a kar belsejében ? Nem kattanik a helyére az apró szerkezetben valami ???
Ezt tudom elképzeli...
Valakinek infó? Tisztítás , karbantartás vagy valami tanács??
Köszi, Üdv- Fri
Úgy van ahogy gondolod. Az idősebb karoknál hidegben megkeményedik a zsír és akadozva működik. A legjobb megoldás a tisztítás és újra zsírzás. A WD40 csak átmeneti megoldás mert kioldja a kenőenyagot aztán elpárolog és nem marad utána semmi
#917
Írta 2013. november 21. - 12:31
Kis wd40-et adj neki utana kis olaj. Gyári zsír lehet mocskos és az akasztjahello all!
Valaki találkozott már olyan jelenséggel deore fék váltókarnál, hogy a jobbos hüvelyk ujjas kar nem akad meg az első "fogban".
Illetve az első pár próbálkozásnál nem .... aztán működik rendesen egy ideig ...
Lehet hogy a hidegebb idő miatt be sűrűsödött a kenő anyag a kar belsejében ? Nem kattanik a helyére az apró szerkezetben valami ???
Ezt tudom elképzeli...
Valakinek infó? Tisztítás , karbantartás vagy valami tanács??
Köszi, Üdv- Frivó
#918
Írta 2013. november 21. - 11:42
hello all!
Valaki találkozott már olyan jelenséggel deore fék váltókarnál, hogy a jobbos hüvelyk ujjas kar nem akad meg az első "fogban".
Illetve az első pár próbálkozásnál nem .... aztán működik rendesen egy ideig ...
Lehet hogy a hidegebb idő miatt be sűrűsödött a kenő anyag a kar belsejében ? Nem kattanik a helyére az apró szerkezetben valami ???
Ezt tudom elképzeli...
Valakinek infó? Tisztítás , karbantartás vagy valami tanács??
Köszi, Üdv- Frivó
#919
Írta 2013. november 21. - 11:16
azért azt elismeritek mindketten, hogy a sár más problémát is okozhat, mint a lácnleesés
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#920
Írta 2013. november 21. - 00:26
van negatív tapasztalatod?
nekem nincs semmilyen, de bárkivel beszéltem annak még SOHA nem esett le.
Neki jobban hiszek ...
http://bikemag.hu/ma...eljesit-az-1x11
marton módosította - 2013. november 21. - 00:29