Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Váltók, váltókarok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
7441 hozzászólás a témában

#901
hermfer

hermfer

    vendég

  • fórumtag
  • 110 hozzászólás

sziasztok,

 

tudtok olyan boltot Budapesten, aki shimano fékváltókarokhoz tart alkatrészeket? Konkrétan Shimano Sora ST-3500-as fvkarhoz keresnék jobb és bal oldali name plate-et. Pár külföldi webshopban láttam már, de sajnos a posta többszöröse lenne az árnak.



#902
zsbacsi

zsbacsi

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 287 hozzászólás

Külföldi fórumokban több helyen olvastam olyan párosítást, hogy Sram 9-es váltókart használnak Dynasys hátsóváltóval együtt. Ha jól emlékszem váltó bowden rögzítőnél egy 6mm-es anyát kell betenni a bowden alá és tökéletesen működik.



#903
arpi07

arpi07

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.413 hozzászólás

a 10-es DynaSys 1:1,2-höz húz, ha jól tudom. a 9-es sram meg 1:1 de úgy látszik a kettő között elég kicsi a különbség ahhoz, hogy működjön?

Egy próbát talán megér.Kérdés,hogyan kalkulálta ki a "tuning" alkatrészt.



#904
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

a 10-es DynaSys 1:1,2-höz húz, ha jól tudom. a 9-es sram meg 1:1 de úgy látszik a kettő között elég kicsi a különbség ahhoz, hogy működjön?


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#905
arpi07

arpi07

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.413 hozzászólás

http://apro.bikemag....-7-l210728.html



#906
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

28/40  11-36 hoz jó a középkanál?

NEM

 

37T capacity kell neked, ami országúti GS-ben megvan, de hátul 36-ot csak a montis váltók visznek (országúton 32 a legnagyobb kompatibilitás) azoknál viszont 35T a total capacity.


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#907
arpi07

arpi07

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.413 hozzászólás

28/40  11-36 hoz jó a középkanál?



#908
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.068 hozzászólás

Mükszik ugyanúgy az xt két bolha fasznyival finomabban vált és kidolgozottságban (esztétika) és fogásra jobb, valszeg könnyebb is vagy13gr-al


Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#909
Coldi

Coldi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 795 hozzászólás

Halihó!

Egy Deore XT RD-M771 váltó hogyan boldogul el a Deore SL-M590 fékváltókarral 9-es rendszerben? Vagy tökéletes működést csak az XT váltókartól lehet várni? Köszi a válaszokat előre is!

Boldog Új Kilométereket Kívánok!



#910
GT_Atee

GT_Atee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.743 hozzászólás

Sziasztok.A kérdésem az lenne,hogy egy teljes 3x9-es rendszerbe(SLX) egy 10-es(3x) első váltót építenék,ez így hogyan szuperálna?Igazából tapasztalati dolgok érdekelnének szentírások helyett.


GT-Atee

#911
IstvanX

IstvanX

    újonc

  • fórumtag
  • 2 hozzászólás

itt 6400 pont nincs, de hátha találsz hasonlót:
https://www.paul-lan...tbremshebel.php

ez meg vagy 7400 vagy 6400, számomra nem derült ki:
http://www.hi-ho.ne....sara/img004.pdf

Köszönöm, de pont az nincs "megbontva" a rajzokon amire szükségem lenne. A kiskaron lévő apróságokig szétszedtem és arról keresek "leírást".



#912
stp1

stp1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.283 hozzászólás

itt 6400 pont nincs, de hátha találsz hasonlót:
https://www.paul-lan...tbremshebel.php

ez meg vagy 7400 vagy 6400, számomra nem derült ki:
http://www.hi-ho.ne....sara/img004.pdf

 



#913
IstvanX

IstvanX

    újonc

  • fórumtag
  • 2 hozzászólás

Az aprón már érdeklődtem, hátha itt nagyobb sikerem lesz. (Köszönöm azoknak, akik válaszoltak.)

Trikolor 600 fékváltókarhoz (ST 6400) keresek robbantott ábrát. Szétszedtem, mert nem váltott rendesen (balos). Találtam benne egy törött rugót aminek nem tudom a helyét, kiesett szétszedés közben. A teljes belseje érdekelne. Kaptam linkeket ahol a kar és a ház le van szedve, de az sajnos kevés.

István



#914
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

Elég sokan vagyunk, akik össze tudják rakni, pl másfél hete bigcamera fórumtársunk dicsekedett vele facebookon, hogy megcsinálta az ultegra fékváltókarját. 

nem mondtam, hogy lehetetlen. :)


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#915
mgy

mgy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.091 hozzászólás

Nincs véletlenül valakinek felesleges I-spec csavarja? B típusú fékkar, B típusú váltókar, a kis ábrán a bal felső kombináció.

Egy hónapja raktam fel a B-s váltókarom egy A-s fékkarra, valahová elpakoltam a maradék biszbaszokat, most meg kéne. 

Nem lennék hálátlan! :D

 

gt9q.jpg



#916
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

A kérdés továbbra is az hogy szét és persze össze lehet-e házilag szerelni a Ultegra fékváltó karokat. A felület kezelést aztán megoldanám. 

Valaki???

 

 

elvileg igen, de nagy türelem és kézügyesség kell hozzá.

van itt nálam is egy dura-ace amit szétszedtek, és most "csak" össze kellene rakni.

Elég sokan vagyunk, akik össze tudják rakni, pl másfél hete bigcamera fórumtársunk dicsekedett vele facebookon, hogy megcsinálta az ultegra fékváltókarját. 



A sebesség mindent megold.

 


#917
gllo

gllo

    vendég

  • fórumtag
  • 146 hozzászólás

elvileg igen, de nagy türelem és kézügyesség kell hozzá.

van itt nálam is egy dura-ace amit szétszedtek, és most "csak" össze kellene rakni.

köszi a választ!

Lehet bele vágok, aztán vagy sikerül vagy nem.... :D

Csak azt nem értem miért ilyen ócska a Shimano cuccainak a gyári felülete. Nem ez az első cucc ami "szétkopik" rövid időn belül.



#918
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

A kérdés továbbra is az hogy szét és persze össze lehet-e házilag szerelni a Ultegra fékváltó karokat. A felület kezelést aztán megoldanám. 

Valaki???

elvileg igen, de nagy türelem és kézügyesség kell hozzá.

van itt nálam is egy dura-ace amit szétszedtek, és most "csak" össze kellene rakni.


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#919
gllo

gllo

    vendég

  • fórumtag
  • 146 hozzászólás

Hello,

Információ kellene: Mit lehet kezdeni a Shimano országúti fékváltó karokkal, ha szokásos módon megkoptak?
( azon kívül, hogy vegyek újat)
Szerintem a kéz izzadtság "eszi meg" a gyári felület kezelést. Mert az elõzõ karokkal is volt bajom már.

Vélemények, ötletek?

Elõre is köszi!

A kérdés továbbra is az hogy szét és persze össze lehet-e házilag szerelni a Ultegra fékváltó karokat. A felület kezelést aztán megoldanám. 

Valaki???



#920
verti

verti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.064 hozzászólás

hello all!

 

Valaki találkozott már olyan jelenséggel deore fék váltókarnál, hogy a jobbos hüvelyk ujjas kar nem akad meg az első "fogban".

Illetve az első pár próbálkozásnál nem .... aztán működik rendesen egy ideig ...

Lehet hogy a hidegebb idő miatt be sűrűsödött a kenő anyag a kar belsejében ? Nem kattanik a helyére az apró szerkezetben valami ???

Ezt tudom elképzeli...

Valakinek infó? Tisztítás , karbantartás vagy valami tanács??

 

Köszi, Üdv- Fri

Úgy van ahogy gondolod. Az idősebb karoknál hidegben megkeményedik a zsír és akadozva működik. A legjobb megoldás  a tisztítás és újra zsírzás. A WD40 csak átmeneti megoldás mert kioldja a kenőenyagot aztán elpárolog és nem marad utána semmi