itt 6400 pont nincs, de hátha találsz hasonlót:
https://www.paul-lan...tbremshebel.php
ez meg vagy 7400 vagy 6400, számomra nem derült ki:
http://www.hi-ho.ne....sara/img004.pdf
itt 6400 pont nincs, de hátha találsz hasonlót:
https://www.paul-lan...tbremshebel.php
ez meg vagy 7400 vagy 6400, számomra nem derült ki:
http://www.hi-ho.ne....sara/img004.pdf
Az aprón már érdeklődtem, hátha itt nagyobb sikerem lesz. (Köszönöm azoknak, akik válaszoltak.)
Trikolor 600 fékváltókarhoz (ST 6400) keresek robbantott ábrát. Szétszedtem, mert nem váltott rendesen (balos). Találtam benne egy törött rugót aminek nem tudom a helyét, kiesett szétszedés közben. A teljes belseje érdekelne. Kaptam linkeket ahol a kar és a ház le van szedve, de az sajnos kevés.
István
Elég sokan vagyunk, akik össze tudják rakni, pl másfél hete bigcamera fórumtársunk dicsekedett vele facebookon, hogy megcsinálta az ultegra fékváltókarját.
nem mondtam, hogy lehetetlen.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Nincs véletlenül valakinek felesleges I-spec csavarja? B típusú fékkar, B típusú váltókar, a kis ábrán a bal felső kombináció.
Egy hónapja raktam fel a B-s váltókarom egy A-s fékkarra, valahová elpakoltam a maradék biszbaszokat, most meg kéne.
Nem lennék hálátlan!
A kérdés továbbra is az hogy szét és persze össze lehet-e házilag szerelni a Ultegra fékváltó karokat. A felület kezelést aztán megoldanám.
Valaki???
elvileg igen, de nagy türelem és kézügyesség kell hozzá.
van itt nálam is egy dura-ace amit szétszedtek, és most "csak" össze kellene rakni.
Elég sokan vagyunk, akik össze tudják rakni, pl másfél hete bigcamera fórumtársunk dicsekedett vele facebookon, hogy megcsinálta az ultegra fékváltókarját.
A sebesség mindent megold.
elvileg igen, de nagy türelem és kézügyesség kell hozzá.
van itt nálam is egy dura-ace amit szétszedtek, és most "csak" össze kellene rakni.
köszi a választ!
Lehet bele vágok, aztán vagy sikerül vagy nem....
Csak azt nem értem miért ilyen ócska a Shimano cuccainak a gyári felülete. Nem ez az első cucc ami "szétkopik" rövid időn belül.
A kérdés továbbra is az hogy szét és persze össze lehet-e házilag szerelni a Ultegra fékváltó karokat. A felület kezelést aztán megoldanám.
Valaki???
elvileg igen, de nagy türelem és kézügyesség kell hozzá.
van itt nálam is egy dura-ace amit szétszedtek, és most "csak" össze kellene rakni.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Hello,
Információ kellene: Mit lehet kezdeni a Shimano országúti fékváltó karokkal, ha szokásos módon megkoptak?
( azon kívül, hogy vegyek újat)
Szerintem a kéz izzadtság "eszi meg" a gyári felület kezelést. Mert az elõzõ karokkal is volt bajom már.
Vélemények, ötletek?
Elõre is köszi!
A kérdés továbbra is az hogy szét és persze össze lehet-e házilag szerelni a Ultegra fékváltó karokat. A felület kezelést aztán megoldanám.
Valaki???
hello all!
Valaki találkozott már olyan jelenséggel deore fék váltókarnál, hogy a jobbos hüvelyk ujjas kar nem akad meg az első "fogban".
Illetve az első pár próbálkozásnál nem .... aztán működik rendesen egy ideig ...
Lehet hogy a hidegebb idő miatt be sűrűsödött a kenő anyag a kar belsejében ? Nem kattanik a helyére az apró szerkezetben valami ???
Ezt tudom elképzeli...
Valakinek infó? Tisztítás , karbantartás vagy valami tanács??
Köszi, Üdv- Fri
Úgy van ahogy gondolod. Az idősebb karoknál hidegben megkeményedik a zsír és akadozva működik. A legjobb megoldás a tisztítás és újra zsírzás. A WD40 csak átmeneti megoldás mert kioldja a kenőenyagot aztán elpárolog és nem marad utána semmi
Kis wd40-et adj neki utana kis olaj. Gyári zsír lehet mocskos és az akasztjahello all!
Valaki találkozott már olyan jelenséggel deore fék váltókarnál, hogy a jobbos hüvelyk ujjas kar nem akad meg az első "fogban".
Illetve az első pár próbálkozásnál nem .... aztán működik rendesen egy ideig ...
Lehet hogy a hidegebb idő miatt be sűrűsödött a kenő anyag a kar belsejében ? Nem kattanik a helyére az apró szerkezetben valami ???
Ezt tudom elképzeli...
Valakinek infó? Tisztítás , karbantartás vagy valami tanács??
Köszi, Üdv- Frivó
hello all!
Valaki találkozott már olyan jelenséggel deore fék váltókarnál, hogy a jobbos hüvelyk ujjas kar nem akad meg az első "fogban".
Illetve az első pár próbálkozásnál nem .... aztán működik rendesen egy ideig ...
Lehet hogy a hidegebb idő miatt be sűrűsödött a kenő anyag a kar belsejében ? Nem kattanik a helyére az apró szerkezetben valami ???
Ezt tudom elképzeli...
Valakinek infó? Tisztítás , karbantartás vagy valami tanács??
Köszi, Üdv- Frivó
azért azt elismeritek mindketten, hogy a sár más problémát is okozhat, mint a lácnleesés
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
van negatív tapasztalatod?
nekem nincs semmilyen, de bárkivel beszéltem annak még SOHA nem esett le.
Neki jobban hiszek ...
http://bikemag.hu/ma...eljesit-az-1x11
marton módosította - 2013. november 21. - 00:29
van negatív tapasztalatod?
nekem nincs semmilyen, de bárkivel beszéltem annak még SOHA nem esett le.
Az érdekes lenne ha lenne tapasztalatom, nincs váltó a montimon.
Pont itt a bikemag-on is volt cikk róla, hogy panaszkodtak a versenyzők, hogy sáros körülmények között leesik a lánc.
A sebesség mindent megold.
Aztán vagy leesik a lánc vagy nem.
van negatív tapasztalatod?
nekem nincs semmilyen, de bárkivel beszéltem annak még SOHA nem esett le.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Nem esik az le sose'! Senki sem használ hozzá ilyesmit.
1x10es rendszerhez is kell vmi lancvezeto ketrec? Ami olyan, mint az atdoboe?
XX1-hez nem
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.