Köszönöm.
Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#841
Posted 2014. March 04. - 22:25
#842
Posted 2014. March 04. - 22:14
#843
Posted 2014. March 04. - 21:32
amit linkeltem slx-et az megfelelő, vagy ugyan azokkal a paraméterekkel xt ha az jobban tetszik
Majdnem mondtam, hogy arra semmi szükség. De centre annyiba fáj, mint az SLX.
Ez az XT jó lesz? http://www.bike-disc...85887/wg_id-381
#844
Posted 2014. March 04. - 21:12
Tehát emlékszel rám. Trek 4300-as. Közben csináltam egy képet is, akkor már feltöltöm hátha bármi hasznát veszed.
amit linkeltem slx-et az megfelelő, vagy ugyan azokkal a paraméterekkel xt ha az jobban tetszik
Edited by Kánya, 2014. March 04. - 21:13.
#845
Posted 2014. March 04. - 20:40
Elég ha megmondod milyen vázad van! Ha jól emlékszek trek 6300 ?
Tehát emlékszel rám. Trek 4300-as. Közben csináltam egy képet is, akkor már feltöltöm hátha bármi hasznát veszed.
#846
Posted 2014. March 04. - 20:35
Ha csinálok róla képet, akkor meg tudod mondani biztosra? Egyébként lemértem 35 mm alatt van egy nagyon picivel a váz azon része ahova rögzítve van a jelenlegi első váltóm. Egyébként a méret akkor ha jól gondolom a 34.9 mm-es lesz. Nem szeretnék adapterezni. Ha mindegy melyiket veszem, akkor olyat vennék, ami tökéletes.
Elég ha megmondod milyen vázad van! Ha jól emlékszek trek 6300 ?
#847
Posted 2014. March 04. - 20:32
Ez attól függ milyen vázad van és mekkora váltót fogad. Ha nem direktmount akkor az alsó bilincses javallott 34.9-es topswing amit adapterezhetsz lefelé 31.8-ra
felsőbilincses nekem jobban tetszik, de többség fully vázon nem lehet használni mert bezavar a forgáspont, volt merevvázamnál meg pont a kulacstartó szemre esett
Ha csinálok róla képet, akkor meg tudod mondani biztosra? Egyébként lemértem 35 mm alatt van egy nagyon picivel a váz azon része ahova rögzítve van a jelenlegi első váltóm. Egyébként a méret akkor ha jól gondolom a 34.9 mm-es lesz. Nem szeretnék adapterezni. Ha mindegy melyiket veszem, akkor olyat vennék, ami tökéletes.
Nem fullym van, nem is lesz.
Edited by IAmSpecialized, 2014. March 04. - 20:35.
#848
Posted 2014. March 04. - 20:18
Ez attól függ milyen vázad van és mekkora váltót fogad. Ha nem direktmount akkor az alsó bilincses javallott 34.9-es topswing amit adapterezhetsz lefelé 31.8-ra
felsőbilincses nekem jobban tetszik, de többség fully vázon nem lehet használni mert bezavar a forgáspont, volt merevvázamnál meg pont a kulacstartó szemre esett
Pl. ez http://www.bike-disc...1503/wg_id-4170
Edited by Kánya, 2014. March 04. - 20:23.
#849
Posted 2014. March 04. - 20:12
Komplett váltórendszert szeretnék cserélni. Mindent kiválaszottam, de a legegyszerűbb eszközök, az első váltók között elvesztem.
SLX Crankset 10-speed FC-M670 42/32/24 175mm
XT Gear Shifters Set Rapidfire Plus SL-M780-B I-Spec 2/3x10-speed
SLX 10-speed Rear Derailleur RD-M675 SGS Shadow Plus
XT Cassette 10-speed CS-M771 11-32
KMC X10-93 Chain 10-speed
Innen melyiket kell vennem?
http://www.bike-disc...rs-4170/o-preis
Már amennyiben jól válogattam össze mindent.
#850
Posted 2014. March 03. - 12:16
A lánc okés. Egy picit rövid is, olyan 1-2 szemmel. Én is a rugóra gyanakodtam...
Szerintem belsőből csinálok valami ütközőt, de gondoltam hátha tudtok valami okosabbat :-)
#851
Posted 2014. March 03. - 11:57
Lánc hossza rendben van? Egyébként meg nem sokat.... hosszú a kanál, gyenge a rugó.... a megoldás egy láncvilla védő....szerintem
#852
Posted 2014. March 03. - 11:43
Sziasztok kérnék egy kis segítséget. Van egy Deore hátsó váltóm (http://www.ecobike.h...re_rdm511l_.jpg)
és vált rendesen, de nagyobb döccenőknél iszonyat beleverődik a hátsó tánvillába (felkoppan). Hátul a távtartó csavar (váltófülnél) tökig be van tekerve, és így is. Elég zavaró. Lehet vele valamit kezdeni?
#853
Posted 2014. March 02. - 18:19
#854
Posted 2014. March 02. - 18:16
Most veszek fékkart meg váltókart, ezért kérdem.
De már elegem van ebből. Nem tudom mi a fa*ért kell 640 hosszú kormányt rakni egy fitneszkerékpárra gyárilag...
#855
Posted 2014. March 02. - 16:45
Húzd meg a csavart és meglátod.Oldalanként az csak 0.6 tized,annyit enged ha nem ér össze hamarabb a bilincs.
#856
Posted 2014. March 02. - 09:04
Utánaolvastam a dolognak, most már le tudom írni a tegnapi kérdést értelmesen:
egy 24 mm-es kormányra felszerelhető egy 25,2 mm-es bilincsmérettel rendelkező fékkar?
#857
Posted 2014. March 01. - 09:51
Tegnap vettem egy 24-es triatlon kormányt, előtte egy 38-as egyenes kormány volt a bringán. Lecseréltem kormányfejjel együtt, minden tök jó, egyet leszámítva: a váltókar nem tudom visszarakni, mert 2 mm-el szűkebb, mint a kormány
Van ötletetek?
Új váltókart kell vennem? Kezdő házibarkácsoló vagyok, nem tudtam hogy többféle méretben vannak.
#858
Posted 2014. February 23. - 21:40
Ha a felső lànckerekeknél szokott csak morogni akkor az előfeszítéssel van gond. Tekerd be teljessen és próbáld úgy, ha elmúlik addig lazitsd míg jó nem lesz. A lànc hosszát is ellenőrizd le, mivel ha rövidre van szabva akkor is csinàlhatja.
Lánt tavaly is ugyanekkora volt. és nehéz pontosan megmondani, melyik váltógörgő ad hangot. Ma szétkaptam, bezsíroztam, hátha...
#859
Posted 2014. February 23. - 21:39
Nagyon hasonló az én problémám is csak lusta voltam beírni Annyit kérdeznék hogy Te hallod vagy érzed a darálást? Mert én inkább csak érzem de azt is csak ha kézzel forgatom a hajtókart, és akkor is csak úgy ha nagyobb a terhelés-ahogy Te írtad taposom- Már én is mindent kizártam . hiszen minden új a hajtásláncban, kivéve a pedált és a váltót...én arra gondoltam hogy megvan görbülve a váltóm, (szemre egyébként jónak tűnik) de inkább ez a hátsó csavar állítás lesz az, kicsit távolodnom kell a lánctól? Ez akkor is működhet ha a darálás minden fokozatban jelentkezik? Valakinek van valami ötlete?
Pedálon picit érezni is, és hallani is. Ma állítottam, de nem voltam kinnt ve,e remélhetőleg jövő héten szebb idő lesz. Nálam az effekt erősödik, mikor hátul nagyobb fogaskerékre kerül a lánc, az elsőtől független, azaz középen is, és a legnagyobb lánctányéron is megvan. De taposni kell hozzá, mert simán forgatva semmit nem érezni, még lábbal sem.
#860
Posted 2014. February 23. - 17:40
Ha a felső lànckerekeknél szokott csak morogni akkor az előfeszítéssel van gond. Tekerd be teljessen és próbáld úgy, ha elmúlik addig lazitsd míg jó nem lesz. A lànc hosszát is ellenőrizd le, mivel ha rövidre van szabva akkor is csinàlhatja.Akkor így hagyom. Más logikával, de ezek szerint ráhibáztam a jóra. Most zsírozás után mintha nem morogna, idén még sajna nem kaptam atomjaira a bicajt, de 1-2 héten belül meglesz a kötelező éves karbantartás. Bár lehet elöbb meg kéne rendelnem a bowdeneket, az meg a jövő havi költségvetés.