Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#7281
Posted 2005. March 29. - 19:32

#7282
Posted 2005. March 29. - 12:00


#7283
Posted 2005. March 29. - 09:49

Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#7284
Posted 2005. March 29. - 06:35

#7285
Posted 2005. March 29. - 00:31

#7286
Posted 2005. March 28. - 23:30

on: Én 7-es vátókart hassználok már vagy tizen... mittomén éve. A hátsóagy most 9-es 8-as xt fogsorral amirõl leszedtem a 32-est, mert teljesen fölösleges, csak súly.(mondjuk nem sok) -Ha valahol nem tudnék 1:1-es áttétellel felmenni akkor kissebbel nincs sok értelme, mert tolva gyorsabb- Van direkt erre a hézagra való alátét ami kipótolja a fogaskerekek helyét.
Szerintem akkor lenne értelme a 8. 9. fokozatnak, ha nem nagyobb fogaskerekek lennének ezek, hanem kissebbekbe lennének belekeverve/osztva.
Az országútisoknál ez vajon miért tudják ezt normálisabban megcsinálni?
Ride everywhere.
.
#7287
Posted 2005. March 28. - 22:11

+ a szerelést is szervizre vagy ismerõsre bízza,
az nem is tudja, mirõl marad le!
Hat ezzel maximalisan egyetertek

Bar szerintem itt mindenki maga szereli :cheers:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7288
Posted 2005. March 28. - 20:43

igen, jó érzés igy fejlesztgetni, viszont rengeteg szívás és rengeteg pénz...
többször is fogsz ilyenbe ütközni, hogy "az nem olyan szabvány szóval cserélni kell mindenestül..."
saját tapasztalat, anno én is a vasvázas schwinn-csepel gépemet kezdtem el felújítani, és azon vettem észre magam, hogy 50E Ft-ot ráköltöttem, és van egy dögnehéz drága hajlékony vashalmazom
én is jártam ugyanígy,
szintén egy acélvázzal, és az összeg is stimmel :beer:
viszont utólag sem bántam meg, rengeteget tanultam,
miközben hónapokon át szerelgettem a gépet,
és azt is élveztem (persze nem akkor, amikor szívtam!).
Aki vesz egy gyárilag épített gépet,
és meghagyja eredeti állapotában
+ a szerelést is szervizre vagy ismerõsre bízza,
az nem is tudja, mirõl marad le!
#7289
Posted 2005. March 28. - 20:36

ha mar az ember szeretne valtot is cserelni akkor meg jobb valtokar kell de azok minimum 8 speed.
Hát ideértél szólj, jelképes összegért tudok neked adni 3x7-es alivio rapidfire karokat.

#7290
Posted 2005. March 28. - 20:36

QUOTE]
Az 5.0-ás SRAM 8 sebességes!
És szerintem mindenképpen érdemes lenne
átnyergelned 7-esrõl 8-asra, ha már egyszer kell a kazettás agy.
Mondjuk én használtam 7-es sort 8-as markolatváltóval,
de csak kényszerbõl, rövid ideig, és senkinek nem kívánom (na jó, csak az ellenségeimnek

Viszont aszondom, még mindig inkább válaszd átmenetileg ezt a szükségmegoldást, minthogy beruházz egy 7-es váltókarba!
#7291
Posted 2005. March 28. - 20:28

...jobb is lesz, mint a subaru, de a végén 2x annyit költötesz, mintha vettél volna egy impreza-t, és még mindig csak egy ladád lesz;)
igen.
"csak" egy Ladád, ami jobb, mint egy Impreza :mexico:
#7292
Posted 2005. March 28. - 20:19

#7293
vendég_rvilike_*
Posted 2005. March 28. - 20:02

Hasznaltat erdemes venni,csak jol meg kell nezni,es figyelni amire figyelni kell az adott alkatresznel.
Sztem van egy kategoria ami folott erdemes tuningolni.Szvsz ilyen 70e< ahol mar olyan a vaz meg par alkatresz hogy lehet ra epiteni hosszu tavon.Ez alatt inkabb venni kell egy komplett bicajt aztan hajtani amig szet nem esik,nem igazan eri meg tuningolni.Raadasul dragabban is jon ki!
#7294
Posted 2005. March 28. - 19:45

Mi az ami szerinted meg fog felelni hosszútávon is a jelenlegi bicajodon?
SZerintem a vaz a kormany ules a nyeregcso pedalok megkockaztatom meg a teleszpokot is ...
sot igazabol az a baj csakj a paripaval ,hogy ha terheles van akkor kicsitr nehezebben valt amugy megy ez rendesen csak hat az ember mindig jobbat akar


Kerdes 8 speedes fogsor van e kazettasban persze ami jo minoseg mondjuk sram ? mert akkor megoldana a problemat, ha ehhez talalok deore vkart 8 speedben es tehetek fel deore hatso valtot is akar.
Hasznalt alkatreszeket erdemes venni ?
Jah es szlovakiaban meg az ebikenal is olcsobbak a cuccok !
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7295
Posted 2005. March 28. - 19:29

többször is fogsz ilyenbe ütközni, hogy "az nem olyan szabvány szóval cserélni kell mindenestül..."
saját tapasztalat, anno én is a vasvázas schwinn-csepel gépemet kezdtem el felújítani, és azon vettem észre magam, hogy 50E Ft-ot ráköltöttem, és van egy dögnehéz drága hajlékony vashalmazom
#7296
Posted 2005. March 28. - 19:28

Mi az ami szerinted meg fog felelni hosszútávon is a jelenlegi bicajodon?
#7297
Posted 2005. March 28. - 19:15

ha új kerekek
meg új váltók, váltókarok
hajtómû
meg ez meg az....
lehet jobban jársz, ha gyûjtögetsz, és veszel az apróból egy használt komplett gépet
tudod ez olyan dolog mint amikor a kis szar autobol csinalunk verseny nitros allatot

ha veszel egy masikat az mar nem olyan

meg ebbol a levedlett alkatreszeket fel tudom hasznositani
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7298
Posted 2005. March 28. - 18:25

szetszedni?Alivio-ból volt 7-es kazettás sor, és a váltókart is szét lehet szedni.
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7299
Posted 2005. March 28. - 17:56

#7300
Posted 2005. March 28. - 14:59

meg új váltók, váltókarok
hajtómû
meg ez meg az....
lehet jobban jársz, ha gyûjtögetsz, és veszel az apróból egy használt komplett gépet