szetszedni?Alivio-ból volt 7-es kazettás sor, és a váltókart is szét lehet szedni.
Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#7301
Posted 2005. March 28. - 18:25

"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7302
Posted 2005. March 28. - 17:56

#7303
Posted 2005. March 28. - 14:59

meg új váltók, váltókarok
hajtómû
meg ez meg az....
lehet jobban jársz, ha gyûjtögetsz, és veszel az apróból egy használt komplett gépet
#7304
Posted 2005. March 28. - 14:50

nincs 7 speedes 5.0
sõt szerintem kazettás sorból semmilyen 7es sincs
akkor bajban leszek :'(
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7305
Posted 2005. March 28. - 14:44

Próbáld ki a wd-40-et Nekem egyszer bejött, belefújtam és semmi gond. Csak ne túl sokat. Amúgy szerintem az aliviót nem lehet szétszedni mert csapos megoldású, nem csavaros. Bár már igen régen láttam belulról alivio váltókart, úgyhogy nem biztos (az meg ráadásul belül mûanyag volt, de szerettem) off :peace: :destroy: Vannak ezek?Tud valaki valamilyen értelmes módszert a váltókarok kipucolására ? (Alivio fékváltókarokról van szó, és nem igazán szeretném szétszedni õket)
Nemrég eléggé telementek sárral, és érezni a sercegést-hezitálást váltás közben. (a bowden és a váltó már tiszta)
kössz,t
Ride everywhere.
.
#7306
Posted 2005. March 28. - 14:18

szerintem eloszor ket jo kerek lesz ehhez teszek egy 7speedes 5.0 at ha van ilyen aztan gyujt gyujt penz es csinalok 9 speedest
es akkor valto vkar hajtokar uj fogsor akkor johet a 9.0.
nincs 7 speedes 5.0
sõt szerintem kazettás sorból semmilyen 7es sincs
#7307
Posted 2005. March 28. - 12:35

igy ha netan elakadnek akkor nincs baj.
Tom kicsit gaz a megoldas de hasznos

"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7308
Posted 2005. March 28. - 12:23

Tud valaki valamilyen értelmes módszert a váltókarok kipucolására ? (Alivio fékváltókarokról van szó, és nem igazán szeretném szétszedni õket)
Nemrég eléggé telementek sárral, és érezni a sercegést-hezitálást váltás közben. (a bowden és a váltó már tiszta)
kössz,t
én szedtem már szét rapidfire váltókart, és nem annyira horror, mint amennyire lehetne...

apró pici csavarok vannak benne, de ha okosan csinálod, és megjegyzed, hogy mit honnan szedtél le/ki, akkor elvileg össze is tudod majd tenni. Ja meg csak a burkolatot kell leszedni róla, attól még nem lesz semmi baja, de megtakarítani már lehet.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7309
Posted 2005. March 28. - 12:20

attol tartok inkabb osszegyujtok tobb penzt es akkor egybe cserelek mindent addig meg ezzel is menni fog.
huhhhh vazze tul vagyok eletem elso valto es fek beallitasan !
Iszonyat jo erzes


#7310
Posted 2005. March 28. - 12:16

#7311
Posted 2005. March 28. - 12:16

Nemrég eléggé telementek sárral, és érezni a sercegést-hezitálást váltás közben. (a bowden és a váltó már tiszta)
kössz,t
#7312
Posted 2005. March 28. - 12:11

Az 1x9 amugy nem olyan rossz, a szélsõ fogakat úgyse használja az ember, fõleg ha valami 36/38fogú elsõ lánctányér van fenn elöl.
vegyél x.7 váltót, x.7 triggerrel, és jó lesz. Ha most vennék váltót/váltókart, én is ezt venném.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7313
Posted 2005. March 28. - 11:48

8 sebesség?Ez valami régebbi verzió? Az X-7 bírja a 9-et is nem?Hogy van ez akkor?
#7314
Posted 2005. March 28. - 11:37

#7315
Posted 2005. March 28. - 11:34

#7316
Posted 2005. March 28. - 11:34


én is shimano párti voltam, csak elegem lett a szarakodásból és vettem ugyanannyi pénzért mint egy deore, egy jól mûködõ sramot. ebike rulz

#7317
Posted 2005. March 28. - 11:29

Mindenki a Sramot dicsõíti.A pecegtetõs váltókarjait nem volt alkalmam kipróbálni hosszú távon de lehet hogy a pozitív véleményezés hatására meggondolom.És akkor 7.0-9.0 körül gondolkodjak?
#7318
Posted 2005. March 28. - 11:27

szertem meg ezerszer jobb a sram pöcögtetõs váltókar, sokkal logikusabban mûködik és nam akad bele folyton a kezem... de kinek mi, ha mindenképpen shimano, akkor lx alá ne add, a deore elég ratyi...
#7319
Posted 2005. March 28. - 11:23

Én sokáig használtam Alivio-t elöl-hátul, most XT van, egyiket sem kell állítgatni normális bowdenezés mellett (Jagwire, a ház végei szépen síkba köszörülve, havonta egyszer teljesen átolajozva). Persze az XT sokkal gyorsabban, szebben dolgozik, és vált még terhelés alatt is.
Szerintem Neked jó lenne az Lx, és még egységes is lenne a géped.
Mondjuk ezzel az elöl egy, hátul kilenc fokozattal szemben vannak fenntartásaim!
Na gyerünk, mondd a fenntartásokat.Minden véleményre kiváncsi vagyok.Szóval mesélj...
#7320
Posted 2005. March 28. - 11:17

Szerintem Neked jó lenne az Lx, és még egységes is lenne a géped.
Mondjuk ezzel az elöl egy, hátul kilenc fokozattal szemben vannak fenntartásaim!