Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#7281
Írta 2005. március 28. - 19:29
többször is fogsz ilyenbe ütközni, hogy "az nem olyan szabvány szóval cserélni kell mindenestül..."
saját tapasztalat, anno én is a vasvázas schwinn-csepel gépemet kezdtem el felújítani, és azon vettem észre magam, hogy 50E Ft-ot ráköltöttem, és van egy dögnehéz drága hajlékony vashalmazom
#7282
Írta 2005. március 28. - 19:28
Mi az ami szerinted meg fog felelni hosszútávon is a jelenlegi bicajodon?
#7283
Írta 2005. március 28. - 19:15
ha új kerekek
meg új váltók, váltókarok
hajtómû
meg ez meg az....
lehet jobban jársz, ha gyûjtögetsz, és veszel az apróból egy használt komplett gépet
tudod ez olyan dolog mint amikor a kis szar autobol csinalunk verseny nitros allatot
ha veszel egy masikat az mar nem olyan
meg ebbol a levedlett alkatreszeket fel tudom hasznositani
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7284
Írta 2005. március 28. - 18:25
szetszedni?Alivio-ból volt 7-es kazettás sor, és a váltókart is szét lehet szedni.
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7285
Írta 2005. március 28. - 17:56
#7286
Írta 2005. március 28. - 14:59
meg új váltók, váltókarok
hajtómû
meg ez meg az....
lehet jobban jársz, ha gyûjtögetsz, és veszel az apróból egy használt komplett gépet
#7287
Írta 2005. március 28. - 14:50
nincs 7 speedes 5.0
sõt szerintem kazettás sorból semmilyen 7es sincs
akkor bajban leszek :'(
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7288
Írta 2005. március 28. - 14:44
Próbáld ki a wd-40-et Nekem egyszer bejött, belefújtam és semmi gond. Csak ne túl sokat. Amúgy szerintem az aliviót nem lehet szétszedni mert csapos megoldású, nem csavaros. Bár már igen régen láttam belulról alivio váltókart, úgyhogy nem biztos (az meg ráadásul belül mûanyag volt, de szerettem) off :peace: :destroy: Vannak ezek?Tud valaki valamilyen értelmes módszert a váltókarok kipucolására ? (Alivio fékváltókarokról van szó, és nem igazán szeretném szétszedni õket)
Nemrég eléggé telementek sárral, és érezni a sercegést-hezitálást váltás közben. (a bowden és a váltó már tiszta)
kössz,t
Ride everywhere.
.
#7289
Írta 2005. március 28. - 14:18
szerintem eloszor ket jo kerek lesz ehhez teszek egy 7speedes 5.0 at ha van ilyen aztan gyujt gyujt penz es csinalok 9 speedest
es akkor valto vkar hajtokar uj fogsor akkor johet a 9.0.
nincs 7 speedes 5.0
sõt szerintem kazettás sorból semmilyen 7es sincs
#7290
Írta 2005. március 28. - 12:35
igy ha netan elakadnek akkor nincs baj.
Tom kicsit gaz a megoldas de hasznos
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7291
Írta 2005. március 28. - 12:23
Tud valaki valamilyen értelmes módszert a váltókarok kipucolására ? (Alivio fékváltókarokról van szó, és nem igazán szeretném szétszedni õket)
Nemrég eléggé telementek sárral, és érezni a sercegést-hezitálást váltás közben. (a bowden és a váltó már tiszta)
kössz,t
én szedtem már szét rapidfire váltókart, és nem annyira horror, mint amennyire lehetne...
apró pici csavarok vannak benne, de ha okosan csinálod, és megjegyzed, hogy mit honnan szedtél le/ki, akkor elvileg össze is tudod majd tenni. Ja meg csak a burkolatot kell leszedni róla, attól még nem lesz semmi baja, de megtakarítani már lehet.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7292
Írta 2005. március 28. - 12:20
attol tartok inkabb osszegyujtok tobb penzt es akkor egybe cserelek mindent addig meg ezzel is menni fog.
huhhhh vazze tul vagyok eletem elso valto es fek beallitasan !
Iszonyat jo erzes thx to bikkmakk and bikkmakk users
#7293
Írta 2005. március 28. - 12:16
#7294
Írta 2005. március 28. - 12:16
Nemrég eléggé telementek sárral, és érezni a sercegést-hezitálást váltás közben. (a bowden és a váltó már tiszta)
kössz,t
#7295
Írta 2005. március 28. - 12:11
Az 1x9 amugy nem olyan rossz, a szélsõ fogakat úgyse használja az ember, fõleg ha valami 36/38fogú elsõ lánctányér van fenn elöl.
vegyél x.7 váltót, x.7 triggerrel, és jó lesz. Ha most vennék váltót/váltókart, én is ezt venném.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7296
Írta 2005. március 28. - 11:48
8 sebesség?Ez valami régebbi verzió? Az X-7 bírja a 9-et is nem?Hogy van ez akkor?
#7297
Írta 2005. március 28. - 11:37
#7298
Írta 2005. március 28. - 11:34
#7299
Írta 2005. március 28. - 11:34
én is shimano párti voltam, csak elegem lett a szarakodásból és vettem ugyanannyi pénzért mint egy deore, egy jól mûködõ sramot. ebike rulz
#7300
Írta 2005. március 28. - 11:29
Mindenki a Sramot dicsõíti.A pecegtetõs váltókarjait nem volt alkalmam kipróbálni hosszú távon de lehet hogy a pozitív véleményezés hatására meggondolom.És akkor 7.0-9.0 körül gondolkodjak?