Mi az, hogy topos vagy nem topos? Szerintem topos.Topos vagy nem topos:chin:
Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#7261
Posted 2005. March 30. - 09:02
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#7262
Posted 2005. March 30. - 09:01
#7263
Posted 2005. March 30. - 08:31
#7264
Posted 2005. March 30. - 00:13
balfaszka:
ti szoktátok kenni a váltócsapokat vmivel? Vahy csak a retket sikerül is mégjoban odakoncentrálni? Én teflonspray, végigváltfel/le, majd töröl...
#7265
Posted 2005. March 29. - 22:40
off: Az egyedi saját magad épített gép varázsa messze felülmúlja a gyárit, mert a tudat, hogy ezt te raktad össze, ebben te is "benne vagy egy kicsit" sokat számít. Fõleg ha a váz is saját.
on: Én 7-es vátókart hassználok már vagy tizen... mittomén éve. A hátsóagy most 9-es 8-as xt fogsorral amirõl leszedtem a 32-est, mert teljesen fölösleges, csak súly.(mondjuk nem sok) -Ha valahol nem tudnék 1:1-es áttétellel felmenni akkor kissebbel nincs sok értelme, mert tolva gyorsabb- Van direkt erre a hézagra való alátét ami kipótolja a fogaskerekek helyét.
Szerintem akkor lenne értelme a 8. 9. fokozatnak, ha nem nagyobb fogaskerekek lennének ezek, hanem kissebbekbe lennének belekeverve/osztva.
Az országútisoknál ez vajon miért tudják ezt normálisabban megcsinálni?
dettó.
24-30, ill, 42 11-el elvagyok öregesbe' 7es osztással, csak a váltókarok kezdenek halni már...
#7266
Posted 2005. March 29. - 21:23
Topos vagy nem topos:chin:2005-ös Lx elsõ váltón .
#7267
Posted 2005. March 29. - 19:32
#7268
Posted 2005. March 29. - 12:00
#7269
Posted 2005. March 29. - 09:49
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#7270
Posted 2005. March 29. - 06:35
#7271
Posted 2005. March 29. - 00:31
#7272
Posted 2005. March 28. - 23:30
on: Én 7-es vátókart hassználok már vagy tizen... mittomén éve. A hátsóagy most 9-es 8-as xt fogsorral amirõl leszedtem a 32-est, mert teljesen fölösleges, csak súly.(mondjuk nem sok) -Ha valahol nem tudnék 1:1-es áttétellel felmenni akkor kissebbel nincs sok értelme, mert tolva gyorsabb- Van direkt erre a hézagra való alátét ami kipótolja a fogaskerekek helyét.
Szerintem akkor lenne értelme a 8. 9. fokozatnak, ha nem nagyobb fogaskerekek lennének ezek, hanem kissebbekbe lennének belekeverve/osztva.
Az országútisoknál ez vajon miért tudják ezt normálisabban megcsinálni?
Ride everywhere.
.
#7273
Posted 2005. March 28. - 22:11
+ a szerelést is szervizre vagy ismerõsre bízza,
az nem is tudja, mirõl marad le!
Hat ezzel maximalisan egyetertek
Bar szerintem itt mindenki maga szereli :cheers:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7274
Posted 2005. March 28. - 20:43
igen, jó érzés igy fejlesztgetni, viszont rengeteg szívás és rengeteg pénz...
többször is fogsz ilyenbe ütközni, hogy "az nem olyan szabvány szóval cserélni kell mindenestül..."
saját tapasztalat, anno én is a vasvázas schwinn-csepel gépemet kezdtem el felújítani, és azon vettem észre magam, hogy 50E Ft-ot ráköltöttem, és van egy dögnehéz drága hajlékony vashalmazom
én is jártam ugyanígy,
szintén egy acélvázzal, és az összeg is stimmel :beer:
viszont utólag sem bántam meg, rengeteget tanultam,
miközben hónapokon át szerelgettem a gépet,
és azt is élveztem (persze nem akkor, amikor szívtam!).
Aki vesz egy gyárilag épített gépet,
és meghagyja eredeti állapotában
+ a szerelést is szervizre vagy ismerõsre bízza,
az nem is tudja, mirõl marad le!
#7275
Posted 2005. March 28. - 20:36
ha mar az ember szeretne valtot is cserelni akkor meg jobb valtokar kell de azok minimum 8 speed.
Hát ideértél szólj, jelképes összegért tudok neked adni 3x7-es alivio rapidfire karokat.
#7276
Posted 2005. March 28. - 20:36
QUOTE]
Az 5.0-ás SRAM 8 sebességes!
És szerintem mindenképpen érdemes lenne
átnyergelned 7-esrõl 8-asra, ha már egyszer kell a kazettás agy.
Mondjuk én használtam 7-es sort 8-as markolatváltóval,
de csak kényszerbõl, rövid ideig, és senkinek nem kívánom (na jó, csak az ellenségeimnek ).
Viszont aszondom, még mindig inkább válaszd átmenetileg ezt a szükségmegoldást, minthogy beruházz egy 7-es váltókarba!
#7277
Posted 2005. March 28. - 20:28
...jobb is lesz, mint a subaru, de a végén 2x annyit költötesz, mintha vettél volna egy impreza-t, és még mindig csak egy ladád lesz;)
igen.
"csak" egy Ladád, ami jobb, mint egy Impreza :mexico:
#7278
Posted 2005. March 28. - 20:19
#7279
vendég_rvilike_*
Posted 2005. March 28. - 20:02
Hasznaltat erdemes venni,csak jol meg kell nezni,es figyelni amire figyelni kell az adott alkatresznel.
Sztem van egy kategoria ami folott erdemes tuningolni.Szvsz ilyen 70e< ahol mar olyan a vaz meg par alkatresz hogy lehet ra epiteni hosszu tavon.Ez alatt inkabb venni kell egy komplett bicajt aztan hajtani amig szet nem esik,nem igazan eri meg tuningolni.Raadasul dragabban is jon ki!
#7280
Posted 2005. March 28. - 19:45
Mi az ami szerinted meg fog felelni hosszútávon is a jelenlegi bicajodon?
SZerintem a vaz a kormany ules a nyeregcso pedalok megkockaztatom meg a teleszpokot is ...
sot igazabol az a baj csakj a paripaval ,hogy ha terheles van akkor kicsitr nehezebben valt amugy megy ez rendesen csak hat az ember mindig jobbat akar a fekeket azt mindenkeppen kicserelem de itt is marad a V megoldas ez nekem eddig bevalt a tudasomhoz nem kell tobb. Csak ez mar eleg nagy lavinat indit ,mivel egybe fekvaltokarom van ezt mar kulon kell szedni. Kell egy uj kerek ,hogy strapabiro legyen (bar a szimpla falu felni nagyon jol birja meglepoen !) az uj kerek okozza a problemat ,mivel uj agy es akkor mar kazettas rendszer , es akkor uj fogsor... kazettasbol meg alig van 7speedes (talaltak a bicajboltban acerat 7speed ben ) ha mar az ember szeretne valtot is cserelni akkor meg jobb valtokar kell de azok minimum 8 speed.
Kerdes 8 speedes fogsor van e kazettasban persze ami jo minoseg mondjuk sram ? mert akkor megoldana a problemat, ha ehhez talalok deore vkart 8 speedben es tehetek fel deore hatso valtot is akar.
Hasznalt alkatreszeket erdemes venni ?
Jah es szlovakiaban meg az ebikenal is olcsobbak a cuccok !
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin: