Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#7261
Posted 2005. March 31. - 09:45

#7262
Posted 2005. March 31. - 09:06

#7263
Posted 2005. March 31. - 08:48

Nem üt teljesen pontosan ide a témám(ezért bocsi), de nagyon fontos lenne:
Van egy faxa kis kerekem Sram 8-as koszorúval. A probléma az, hogy LX váltókat és -karokat akarok venni rá, de azok 9-esek.
Meg lehet ezt valahogy oldani anélkül, hogy lecseréljem a koszorút. Nincs kedvem megint kiadni egy "tízest" erre...
Segítséget elõre is köszi!!!!
Gk2
#7264
Posted 2005. March 31. - 08:37

Igen, csak már unom, hogy egy váltót se tudok beállítani normálisan, ezért próbálkozom, míg nem sikerül.Húha! Akkor inkább szervíz:)
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#7265
Posted 2005. March 31. - 08:36

Kikötöttem a váltóbowdent és megállapítottam, hogy a vázhoz közelebbi csavar tekerése távolodik el a láncterelõ a váztól.ha kikötöd a váltóbowdent, és hagyod teljesen a vázhoz csuklani a láncterelõt, utána elkezded csavarni mindkét csavart, és amelyiknél elkezd távolodni a láncterelõ a váztól, azzal állítod az alsó határt.... tuti el kell kezdenie elemelni valamikor, csavard türelemmel
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#7266
Posted 2005. March 31. - 04:22

Bar en nem csodalkozom ,mivel ugye ez az olcso kategoria aztan tavol keleti baratunk csak huzigalja a zsirzo gep karjat aztan erdekli is ot ,hogy van e benne zsir vagy sem

Mostmar tele raktam zsirral szal nincs baj.
csgy thx a lanc mosasos tippet
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7267
Posted 2005. March 31. - 00:30

Új alkatrészeket, alapból szét szoktam kapni, ha látok zsírt vissza, ha nem, anyázok és bezsírzom. Nem bízok senkibe ilyentéren. A sok rossz tapasztalat...
Ride everywhere.
.
#7268
Posted 2005. March 30. - 23:37

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7269
Posted 2005. March 30. - 21:54

Egy Kalahari-n gyárilag nem hinném, hogy shimano agyak vannak. Inkább valami Joytech-re tippelnék.inkább a shimanonak... szép is lenne, ha a meridások szétszednének minden agyat, hogy zsírozzanak... gyárilag teszik, nem teszik, amikor kell, ott keleten
#7270
Posted 2005. March 30. - 21:15

Húha! Akkor inkább szervíz:)Mi az, hogy topos vagy nem topos? Szerintem topos.
#7271
Posted 2005. March 30. - 20:55


#7272
Posted 2005. March 30. - 20:54

Ami a hajtas resze volt azt szetszedtem es minden egyseget ahol zsirnak kell kellene lennie bezsiroztam. Ahol oil kellett volna legyen beolajoztam

El is mosolyodtam ,hogy rengeteg a muanyag alkatresz a valtoban es a feszito fogazott kerek persely resze se fem

Megforditottam a lancot is es lekezeltem a par oldallal odebb irtak alapjan thx to bikkmakk users.
Azt kell ,hogy mondjam igy minden hiba jelensegem megszunt, nem gondolkodik nem ugral, halal pontos es szeretem. Vegre ugy muxik ahogyan kell.
A vicc az egeszben az ,hogy uj koraban sem volt ilyen , pedig ugy hoztam el a boltbol ,hogy minden tokeletesen be van allitva. Valoszinusitem ,hogy nem terhelesre volt konfigolva.
Megvalami Meridanak egy nagy fekete pont se az elso se a hatso agyamban nem volt zsir !!!!
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7273
Posted 2005. March 30. - 15:08

Okés. Már értem. Akkor down swinges a váltóm.hogy top-swinges e a váltód, azt kérdi....
top swing, amikor a terelõlemez felfelé billen, a bilincs alul van
....kép....
down swinges, amikor felül van a bilincs, és a terelõlemez alul mozog
...kép....
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#7274
Posted 2005. March 30. - 12:43

top swing, amikor a terelõlemez felfelé billen, a bilincs alul van
....kép....
down swinges, amikor felül van a bilincs, és a terelõlemez alul mozog
...kép....
#7275
Posted 2005. March 30. - 09:02

Mi az, hogy topos vagy nem topos? Szerintem topos.Topos vagy nem topos:chin:
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#7276
Posted 2005. March 30. - 09:01


#7277
Posted 2005. March 30. - 08:31

#7278
Posted 2005. March 30. - 00:13

balfaszka:
ti szoktátok kenni a váltócsapokat vmivel? Vahy csak a retket sikerül is mégjoban odakoncentrálni? Én teflonspray, végigváltfel/le, majd töröl...
#7279
Posted 2005. March 29. - 22:40

off: Az egyedi saját magad épített gép varázsa messze felülmúlja a gyárit, mert a tudat, hogy ezt te raktad össze, ebben te is "benne vagy egy kicsit" sokat számít. Fõleg ha a váz is saját.
on: Én 7-es vátókart hassználok már vagy tizen... mittomén éve. A hátsóagy most 9-es 8-as xt fogsorral amirõl leszedtem a 32-est, mert teljesen fölösleges, csak súly.(mondjuk nem sok) -Ha valahol nem tudnék 1:1-es áttétellel felmenni akkor kissebbel nincs sok értelme, mert tolva gyorsabb- Van direkt erre a hézagra való alátét ami kipótolja a fogaskerekek helyét.
Szerintem akkor lenne értelme a 8. 9. fokozatnak, ha nem nagyobb fogaskerekek lennének ezek, hanem kissebbekbe lennének belekeverve/osztva.
Az országútisoknál ez vajon miért tudják ezt normálisabban megcsinálni?
dettó.
24-30, ill, 42 11-el elvagyok öregesbe' 7es osztással, csak a váltókarok kezdenek halni már...
#7280
Posted 2005. March 29. - 21:23

Topos vagy nem topos:chin:2005-ös Lx elsõ váltón .