Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#7221
Írta 2005. április 04. - 10:03
#7222
Írta 2005. április 04. - 09:33
#7223
Írta 2005. április 04. - 09:25
#7224
Írta 2005. április 04. - 09:22
Ami meg befolyasolja a valtasteljesitmenyt az az ,h mennyire kotyog a valto,foleg a felso valtogorgo.
nekem az x.7-ben egy év után ugy kotyognak a görgõk hogy rossz nézni, de a teljesítménye nem romlott érezhetõen; mongyuk az is lehet hogy csak hozzászoktam az egyre gyengébb váltásteljesítményhez
#7225
vendég_rvilike_*
Írta 2005. április 04. - 09:13
#7226
Írta 2005. április 04. - 09:05
Én jelenleg 2004-es XT fékváltókart használok. Mit gondoltok, érdemes-e lecserélni XTR-re ?
Nem sok a különbség, talán csak a súlya ..
Vagy rosszúl gondolom ?
Szerintem nincs értelme lecserélni az XT-t XTR-re! Mûködésre nincs sok külömbség köztük. Csak küllemre és a fékkarban van nagy diferencia nomeg árban. Mindkettõt használtam, most XTR van. Az XTR precízebb, és határozottabb mûködésû, az XT-t olyan lágynak éreztem (ugyanannál az XTR hátsóváltónál). Az XT-nél nem lehet nagyon érezni, hallani, hogy váltottál, az XTR-nél érzed és hallod is. A fékkart sokkal határozottabban kell nyomni váltáskor az XTR-en mint az XT-n. Az XT fékkar formája nem jött be az XTR-é sokkal kézreállóbb. Melllesleg nekem sokkal jobban tetszik az XTR!
Más: Az utóbbi idõben arra jöttem rá hogy a váltásteljesítmény nem is a váltótól függ hanem a váltókartól és a fogaskoszorútól. Az edzõbringámon XT sor van, Sram Plasma markolatváltóval és "egy ezeréves ACERA" :scared: váltóval és vált olyan pontosan mint egy felsõ kategóriás cucc!!!
#7227
Írta 2005. április 04. - 06:24
#7228
Írta 2005. április 03. - 20:01
Ride everywhere.
.
#7229
Írta 2005. április 03. - 10:44
#7230
Írta 2005. április 03. - 10:28
8-as és 9-es rendszerek vannak, gondolom így értette.
Szóval leginkább az merült fel bennem, hogy a "Designed specifically for use with super-narrow 9-speed chains." (katalógus, LX elsõ váltó) csak marketingszöveg-e, vagy van is valami konstrukcióbeli eltérés, ami rontaná a 8-as lánccal való mûködést.
Amúgy a nagytányérom 44-es.
#7231
Írta 2005. április 03. - 10:26
#7232
Írta 2005. április 03. - 10:24
Nem sok a különbség, talán csak a súlya ..
Vagy rosszúl gondolom ?
#7233
Írta 2005. április 03. - 10:22
Az egyedüli probléma is itt jelentkezhet Tammonál, mert az átdobót kb. 2mm-rel följebb kell állítani a gyári ajánlással szemben (ami a beállító matricán van), hogy ne érjen bele a középtányérba. Viszont így is kifogástalanul fog mûködni.
#7234
Írta 2005. április 03. - 10:06
#7235
Írta 2005. április 03. - 09:29
#7236
Írta 2005. április 03. - 09:21
#7237
Írta 2005. április 02. - 17:05
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7238
Írta 2005. április 02. - 17:03
(persze akadhat baj a monoblokkal, ha a csészét majd nem birod becsavarni annyira, amennyit bentebb ér a mono a hajtókar felöli oldalon, de nem hiszem, hogy baj lehet, elõtte azért érdemes kipróbálni)
Jól értem, hogy lehet, hogy nem bírom annyival beljebb hajtani, mint amennyivel a rögzítõkeret eltartotta ?
(csak azért kérdem, mer' nem láttam még ilyet szétszedve...)
#7239
Írta 2005. április 02. - 16:58
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.