Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#6061
Írta 2006. május 13. - 19:27

#6062
Írta 2006. május 03. - 21:46

#6063
Írta 2006. május 03. - 21:05

Bringámon(KellysMajestic05) XT(RD-M760 Low Normal) fordított rugós váltó,
és LX (SL-M570)váltókar müxik.A lefelé váltásoknál szerintem elég erõsen,
keményen kell nyomni a váltókart,felfelé nagyon finom csak egy katt és már vált is.A bowdenek állapota tökéletes.
Kérdésem,hogy tapasztaltátok ezt Ti is ill. ez a rendszer így müxik normálisan.
azaz kicsit gyúrjak hüvelykújra?!
Kösz mindenkinek aki tud segíteni infóval.
#6064
Írta 2006. április 30. - 01:16

---link---
#6065
Írta 2006. április 28. - 19:36

#6066
Írta 2006. április 28. - 19:27

azért rövid a pöcögtetõkarocskája, nem?
#6067
Írta 2006. április 28. - 19:25

saint váltókart a fékkar és a markolat közé kell tenni, vagy a fékkar és a stucni közé?
#6068
Írta 2006. április 26. - 14:35

Hétvégén megyek S.tarjánba. lehet hogy találkozunk valamelyik hegyen?
Vasárnap elképzelhetõ... Bár Pásztón lesz valami outdoor fesztivál, lehet ott leszek... Május 1-e meg Kohász-kék teljesítménytúra; Miskolc-Salgótarján... Ha van kérdésed gyere a Salgótarján topikba, mer' még a végén ránk szólnak itten...

rátok szólok

#6069
Írta 2006. április 26. - 14:30

#6070
Írta 2006. április 26. - 14:15

Én xt dual controllal váltom az xt átdobót xt lánccal az lx 48-36-26 os hajtómûvön. Semmi váltás problémám nincs.
Szintén XT Dual - XT átdobó - XT kar - Connex lánc...
Majdnem perfekt...
#6071
Írta 2006. április 26. - 13:45

#6072
Írta 2006. április 26. - 12:22

hát lehet végülis az még oktás xt hmû. ezek meg már h2-esek, ......mindegy magam részérõl áttértem a tekerõs sram-ra, és nekem ez a létezõ legjobb......Értem... Nem konzekvenciát akartam levonni, csak nekem nem jelentkezik ez a dolog ennyire. Különben szerintem nem szimplán a váltórendszerben van a "baj", nézegettem sokat az XT hajtõmûveket, szerintem a váltássegítések kidolgozásánál figyelhettek volna jobban egy kicsit - hozzátéve nekem tényleg nincs igazi panaszom a dologgal szemben...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6073
Írta 2006. április 26. - 12:18

hagyományos xt - egy full xt szett volt lánykorában.....
Értem... Nem konzekvenciát akartam levonni, csak nekem nem jelentkezik ez a dolog ennyire. Különben szerintem nem szimplán a váltórendszerben van a "baj", nézegettem sokat az XT hajtõmûveket, szerintem a váltássegítések kidolgozásánál figyelhettek volna jobban egy kicsit - hozzátéve nekem tényleg nincs igazi panaszom a dologgal szemben...
#6074
Írta 2006. április 26. - 12:14

hagyományos xt - egy full xt szett volt lánykorában.....XT hajtõkar és átdobó, de mi a váltókar? -mert nekem a Dual Controll - nál nem jelentkezik ez a dolog ennyire kiélezetten...!
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6075
Írta 2006. április 26. - 12:01

nos pont ez az hogy az lx/xt nekem soha nem volt tartósan pontos, gyakori állítgatást kért az x9-hez meg még csak annyit volt nyúlva hogy átkerült egyik bicajról a másikra......
mellesleg érdekes hogy elõl ugye xt hmû xt átdobó.....na most ez a kombó a saját xt karjával soha nem volt tökéletes /leginkább a középtányérról nagy tányérra pakolásnál van a szenvedés, ez kb az esetek felében vagy csak q.nehezen vagy sehogy nem sikerül elsõre - kivétel a tempósabb 40+os ált lejtõn haladást/ - na most tök ugyanez a váltó mind a trigger mind a tekerõs sram karral tökéletes, gond nélkül pakol fel mindig...pedig itt még ugyanaz a bovdenhúzás mértéke is....
XT hajtõkar és átdobó, de mi a váltókar? -mert nekem a Dual Controll - nál nem jelentkezik ez a dolog ennyire kiélezetten...!
#6076
Írta 2006. április 24. - 20:33

#6077
Írta 2006. április 24. - 20:27

#6078
Írta 2006. április 24. - 20:14

#6079
Írta 2006. április 22. - 17:16

x7/x9 között inkább csak a felhasznált anyagokban van különbség, használat közben nem nagyon fogod érezni.
itt a válasz
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6080
Írta 2006. április 22. - 17:13
