Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#3821
Posted 2008. June 09. - 22:07
#3822
Posted 2008. June 09. - 22:03
#3823
Posted 2008. June 09. - 22:02
nincs azzal semmi gond, ízlés kérdése, nekem már pöckölõs nem kéneu.i.: marokváltó meg monnyon leeee ha ilyen szarul van megcsinálva
meg most hogy sokat megyek xt-s gépekkel, egyre erõsödik az érzésem hogy továbbra is csak átdobóm + hajtómûvem lesz shimano....kéretik nem 5 oldalas vitát kerekíteni belõle, ez az én véleményem.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3824
Posted 2008. June 09. - 21:57
nálam az abszolút best of a '08-as xt, leszedett kijelzõvel, a fékkaron kívülre téve.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#3825
Posted 2008. June 09. - 19:11
u.i.: marokváltó meg monnyon leeee ha ilyen szarul van megcsinálva
#3826
Posted 2008. June 08. - 23:02
Akkor a Rohloff még jobb, mert azzal 14-et válthatsz egyszerre, meg kitöröd a csuklód.
Majd akkor veszek markolatváltók ha az F1-ben is a kormányt csavargatják a fülek pöckölése helyett!
szivembol szoltal testverem
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3827
Posted 2008. June 08. - 22:55
#3828
Posted 2008. June 08. - 22:48
#3829
Posted 2008. June 08. - 22:38
Attól függ merre.
Beke-dombról teszek fel képeket mostmár tényleg.
Várjuk .
A sebesség mindent megold.
#3830
Posted 2008. June 08. - 22:26
Beke-dombról teszek fel képeket mostmár tényleg.
Kala, vannak egyeneskormányos outihoz való fékkarok, csak nem tudom mennyire van hozzá 'kedved'. Bár nem egy nagy tétel.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3831
Posted 2008. June 08. - 21:57
#3832
Posted 2008. June 08. - 21:52
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3833
Posted 2008. June 08. - 21:46
Felétek elég 2-3 sebesség... Az rf+ gyorsaságát nem kéne reklámozni, mert lefelé váltásban a shimano a leglassabb, persze fölfelé váltásban gyors, de keveset vált egyszerre. Egyébként jó kar az xt rf+.Csak én érzem úgy, hogy kezd átmenni majd megint vitába?
De tényleg, jól mondja Thez. RF +, az még gyorsabb.
De ez is olyan, kinek a pappné, kinek a paplan.
A sebesség mindent megold.
#3834
Posted 2008. June 08. - 21:40
köv 7en megyek a megfoltozott Authorért
mivel javítva már csak nagyon ár alatt tudnám eladni, inkább megtartom városi ill. túrázós biciklinek; az elképzelés az, hogy vmi haladós, de masszív és nagyon olcsó gép legyen. Ja, és outi kormányt szeretnék rá...
Az elsõ kérdés kicsit OFF; mennyire tér el az outi fékkarok bowdenhúzása a V-fékkarokétól? Egy ilyen párosítás mennyire lenne használható? Ezt pár éve 1x már kérdeztem, de nem találom sehol a fórumban
A következõ már ON; a váltás. Filléres frikciós váltáson agyalok, 1*6-7 v 2*6-7 sebességgel. Olcsó, és a váltókar elhelyezésére is egész sok lehetõség adódik. Menetes aggyal nem akarok szívni, nagyon gyengék, kazettás kerekem van, egy 7-es sor kb. 1 ezres, de gondolom távtartó is kell bele. Merre? Vagy ez láncvonaltól függ majd? Váltót meg lánc szintén filléres tétel.
Rákerül még egy ISISes 2tányéros outi hajtómû, és kb. ennyi.
Komment, tipp, esetleg vmi Acchilles-sarok, amirõl megfeledkezek?
#3835
Posted 2008. June 08. - 21:28
14 még gombócból is sok:DAkkor a Rohloff még jobb, mert azzal 14-et válthatsz egyszerre, meg kitöröd a csuklód.
a rohloff sose tetszett
az egésszet én se váltom le egyszerre, az elsõ postomnál rosszul fogalmaztam
edit:
most hogy így belegondolok 14 fokozat, egyszerre, rohloff wrr:D
az hirtelen olyan érzés mintha csomót ugrana a lánc nem?
vagy nemistudom:\ sose volt még olyanom, lehet majd öregkoromra
#3836
Posted 2008. June 08. - 21:21
Akkor a Rohloff még jobb, mert azzal 14-et válthatsz egyszerre, meg kitöröd a csuklód.én pl azt szeretem benne hogy egy mozdulattal le tudom váltani vele hátul az egéssz áttételsort:)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3837
Posted 2008. June 08. - 21:16
De tényleg, jól mondja Thez. RF +, az még gyorsabb.
De ez is olyan, kinek a pappné, kinek a paplan.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3838
Posted 2008. June 08. - 21:05
mindig ezzel a teljes attetel valtassal jonnek a gripshift hivok, de meg soha senki nem birta elmagyarazni hogy mikor van olyan szituacio amikor ilyesmire szukseg van. en altalaban csak egyet, max 2-t szoktam valtani [fel vagy le tokmindegy]. 8at semmikeppek. minek? annyira rossz fokozatban nem lehetsz.
Dehogynem. Enyhe lejtõ és tekerned kell (44-12), mély homokos az alja és kanyarodik, utána meredek, rövid mászás (32-21 v 44-28 , ha erõs vagy) tekerni csak az emelkedõ harmadától tudsz. Ez csak 6 fokozat nekem, de másnak lehet több is kevesebb is.
A sebesség mindent megold.
#3839
Posted 2008. June 08. - 21:01
Na most mi van?
Egyszerûbb lenne a valós indokot mondani: '"én ezt szeretem!"
Nem kell megideologizálni miért
#3840
Posted 2008. June 08. - 20:59
Meg aki nagyon durva lefelén még belegyorsítani háát... Fõleg ha ismeretlen ugye.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960