Vagy 750-es XT. Tiszta szívbõl alanyi jogon mindenkinek!
Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#3861
Írta 2008. június 08. - 20:46
Vagy 750-es XT. Tiszta szívbõl alanyi jogon mindenkinek!
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3862
Írta 2008. június 08. - 20:32
igen, igen ja:) de xtrbõl is régit, vagy inkább xten is tudok egy jo megoldast
de te is tudod hogy a gripkónak is megvan a maga feelinigje;)
én pl azt szeretem benne hogy egy mozdulattal le tudom váltani vele hátul az egéssz áttételsort:)
tudom hogy ez elég barbár, meg azt mondják hogy ez nem tesz jót se a láncnak, se a sornak, de én még nem vettem észre hogy kevesebbet bírt volna ilyen használatnál
annyi hogy a gumi nem sokat bír rajta
az x5-nél kb 4k után kezdett szakadni a markolat felöli résznél, 5.5-nél selejteztem le
az x.0 idén januártól van meg, a 2.7k alatt szinte semmi, de idén keveset megyek sárban, ami szerintem számít
#3863
Írta 2008. június 08. - 20:24
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3864
Írta 2008. június 08. - 19:46
aki lassan úgy jár az x.0 gripkóval mint én (dzsuvásan csúszás,kopás,gumi szakadás), annak egy jó megoldás:
http://www.cyclingne...rldcup081/1.jpg
#3866
Írta 2008. június 02. - 20:51
de ha segítünk, akkor úgy segítsük, h az használható is legyen, sztem
ez független attól, h igazán vehette volna a fáradságot és kereshetett volna a topikban;)
#3868
Írta 2008. június 02. - 19:53
Amugy érdekelne hogy mi volt az a link, mert csak a bikemagos oldalt dobja be.
Talán valami a bikemag-wiki- bõl volt?
#3869
Írta 2008. június 02. - 19:52
http://forum.bikemag...&postcount=4133
http://forum.bikemag...&postcount=1994
nem volt egy perc...
akkor meg is nézhetted volna a linkeket;)
mert amit LL linkelt, az sajna nincs már kint, én is kerestem a múltkor...
#3870
Írta 2008. június 02. - 19:35
#3871
Írta 2008. június 02. - 19:32
http://forum.bikemag...&postcount=1994
Segítséget szeretnék kérni!
Felszereltem az új hátsó váltóm, de bizonytalanságban vagyok az elsõ lépéseknél.
A kérdéseim:
-Milyen fokozatban legyenek a váltók, illetve hol legyen a lánc az optimális beállíthatóság érdekében? (amikor is bekötöm a bowdent a h. váltóba és ezek után elkezdem a finombeállítást)
Azt is hallottam hogy jó ha kitekerem valamennyire a váltókar beállító kis csavart és a h. váltó bowdenállítóját meg befele hogy nagyobb legyen a beállíthatósági lehetõség.
Számomra az lenne a legjobb válasz ha valaki már csinált ilyet és elmondaná hogy hogyan csinálta a kezdeti lépéseket. Azt tudom mit merre kell tekergetni
csak azt nem hogy mi a legjobb kiindulási pont.
Remélem megértett valakiés tud segíteni...
nem volt egy perc...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#3872
Írta 2008. június 02. - 19:10
Felszereltem az új hátsó váltóm, de bizonytalanságban vagyok az elsõ lépéseknél.
A kérdéseim:
-Milyen fokozatban legyenek a váltók, illetve hol legyen a lánc az optimális beállíthatóság érdekében? (amikor is bekötöm a bowdent a h. váltóba és ezek után elkezdem a finombeállítást)
Azt is hallottam hogy jó ha kitekerem valamennyire a váltókar beállító kis csavart és a h. váltó bowdenállítóját meg befele hogy nagyobb legyen a beállíthatósági lehetõség.
Számomra az lenne a legjobb válasz ha valaki már csinált ilyet és elmondaná hogy hogyan csinálta a kezdeti lépéseket. Azt tudom mit merre kell tekergetni
csak azt nem hogy mi a legjobb kiindulási pont.
Remélem megértett valaki
#3873
Írta 2008. június 01. - 17:49
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3874
Írta 2008. június 01. - 17:39
#3875
Írta 2008. június 01. - 05:01

felul normal, kozepen top swing, alul E-type
[google elso talalat]
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3876
Írta 2008. május 31. - 21:58
#3877
Írta 2008. május 31. - 21:55
"What is the difference between a top swing and a down swing Front Derailleur?
At a Top Swing Front Derailleur, the moving pivot is set at a higher position and combined with a shorter link. Because of this, the rigidity is higher and light shifting is possible.
Down Swing Front Derailleurs are still available for frames on which a Top Swing Front Derailleur can not be assembled. (e.g. Full suspensions)
"
#3878
Írta 2008. május 31. - 21:52
#3879
Írta 2008. május 25. - 22:29
Azért kérdezem, mert kicseréltem az elõ váltó fékkarát.
Ha pl 1-esrõl 2-esre váltok vele, akkor a legkisebb fogaskerékrõl egybõl a legnagyobbra dobja a váltó. 3-as állásba már nem is tudom tolni a váltókart.
Visszafelé ugyanez a szitu.
Tehát ha fékváltókaron egy fokozatot váltok az az elsõ váltón két fokozatot jelent bármelyik irányba.
Ha elviszem egy szakihoz be tudja állítani nekem, hogy rendesen mûködjön?
Köszi mégegyszer !!
#3880
Írta 2008. május 25. - 22:16
RAUH-Welt
B E G R I F F

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






