Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#3841
Írta 2008. június 08. - 20:56
saját x0 "kar" már kb. 5 éves
megkopott eléggé a gumi
de semmi ilyen baja nincs
mekkora szar lehet ráfogni a kötelegõknél
sztem az nem járható út
@tam; amikor túrázol, nyilván nem szivatod magad
de pl. versenyeken szokott lenni olyan, h lejtõ mint EZER, az aljában 180-as fordító, és abban a pillanatban felfelé ott, ahol idáig döngettél le
és pl. ilyenkor
#3842
Írta 2008. június 08. - 20:54
pl pörgetsz fel életed legdurvább hegyén kistányéron, felérsz, majd egybõl lefele vagy sík, akkor hátul gyors lepakolod addig ameddig a középtányérnak jó, utánna meg felváltasz elöl.mindig ezzel a teljes attetel valtassal jonnek a gripshift hivok, de meg soha senki nem birta elmagyarazni hogy mikor van olyan szituacio amikor ilyesmire szukseg van. en altalaban csak egyet, max 2-t szoktam valtani [fel vagy le tokmindegy]. 8at semmikeppek. minek? annyira rossz fokozatban nem lehetsz.
vagy ugyanezt eljátszhatod a nagytányérral, de az ritkaság, oda már nagyon nagy lefele kell, jó út, meg õrültség
a teljes áttétellel lehet rosszul fogalmaztam, de nálam nem 2 hanem 3-4 ilyenkor egyszerre
#3843
Írta 2008. június 08. - 20:48
edit
nem sajat foto [bar ezt tulajdonsagoknal megnezheted] en nem tudok igy fotozni. es gepem sincs. de ha lenne se tudnek
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3844
Írta 2008. június 08. - 20:46
Vagy 750-es XT. Tiszta szívbõl alanyi jogon mindenkinek!
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3845
Írta 2008. június 08. - 20:32
igen, igen ja:) de xtrbõl is régit, vagy inkább xten is tudok egy jo megoldast
de te is tudod hogy a gripkónak is megvan a maga feelinigje;)
én pl azt szeretem benne hogy egy mozdulattal le tudom váltani vele hátul az egéssz áttételsort:)
tudom hogy ez elég barbár, meg azt mondják hogy ez nem tesz jót se a láncnak, se a sornak, de én még nem vettem észre hogy kevesebbet bírt volna ilyen használatnál
annyi hogy a gumi nem sokat bír rajta
az x5-nél kb 4k után kezdett szakadni a markolat felöli résznél, 5.5-nél selejteztem le
az x.0 idén januártól van meg, a 2.7k alatt szinte semmi, de idén keveset megyek sárban, ami szerintem számít
#3846
Írta 2008. június 08. - 20:24
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3847
Írta 2008. június 08. - 19:46
aki lassan úgy jár az x.0 gripkóval mint én (dzsuvásan csúszás,kopás,gumi szakadás), annak egy jó megoldás:
http://www.cyclingne...rldcup081/1.jpg
#3849
Írta 2008. június 02. - 20:51
de ha segítünk, akkor úgy segítsük, h az használható is legyen, sztem
ez független attól, h igazán vehette volna a fáradságot és kereshetett volna a topikban;)
#3851
Írta 2008. június 02. - 19:53
Amugy érdekelne hogy mi volt az a link, mert csak a bikemagos oldalt dobja be.
Talán valami a bikemag-wiki- bõl volt?
#3852
Írta 2008. június 02. - 19:52
http://forum.bikemag...&postcount=4133
http://forum.bikemag...&postcount=1994
nem volt egy perc...
akkor meg is nézhetted volna a linkeket;)
mert amit LL linkelt, az sajna nincs már kint, én is kerestem a múltkor...
#3853
Írta 2008. június 02. - 19:35
#3854
Írta 2008. június 02. - 19:32
http://forum.bikemag...&postcount=1994
Segítséget szeretnék kérni!
Felszereltem az új hátsó váltóm, de bizonytalanságban vagyok az elsõ lépéseknél.
A kérdéseim:
-Milyen fokozatban legyenek a váltók, illetve hol legyen a lánc az optimális beállíthatóság érdekében? (amikor is bekötöm a bowdent a h. váltóba és ezek után elkezdem a finombeállítást)
Azt is hallottam hogy jó ha kitekerem valamennyire a váltókar beállító kis csavart és a h. váltó bowdenállítóját meg befele hogy nagyobb legyen a beállíthatósági lehetõség.
Számomra az lenne a legjobb válasz ha valaki már csinált ilyet és elmondaná hogy hogyan csinálta a kezdeti lépéseket. Azt tudom mit merre kell tekergetni
csak azt nem hogy mi a legjobb kiindulási pont.
Remélem megértett valaki és tud segíteni...
nem volt egy perc...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#3855
Írta 2008. június 02. - 19:10
Felszereltem az új hátsó váltóm, de bizonytalanságban vagyok az elsõ lépéseknél.
A kérdéseim:
-Milyen fokozatban legyenek a váltók, illetve hol legyen a lánc az optimális beállíthatóság érdekében? (amikor is bekötöm a bowdent a h. váltóba és ezek után elkezdem a finombeállítást)
Azt is hallottam hogy jó ha kitekerem valamennyire a váltókar beállító kis csavart és a h. váltó bowdenállítóját meg befele hogy nagyobb legyen a beállíthatósági lehetõség.
Számomra az lenne a legjobb válasz ha valaki már csinált ilyet és elmondaná hogy hogyan csinálta a kezdeti lépéseket. Azt tudom mit merre kell tekergetni
csak azt nem hogy mi a legjobb kiindulási pont.
Remélem megértett valaki és tud segíteni...
#3856
Írta 2008. június 01. - 17:49
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3857
Írta 2008. június 01. - 17:39
#3858
Írta 2008. június 01. - 05:01
felul normal, kozepen top swing, alul E-type
[google elso talalat]
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3859
Írta 2008. május 31. - 21:58
#3860
Írta 2008. május 31. - 21:55
"What is the difference between a top swing and a down swing Front Derailleur?
At a Top Swing Front Derailleur, the moving pivot is set at a higher position and combined with a shorter link. Because of this, the rigidity is higher and light shifting is possible.
Down Swing Front Derailleurs are still available for frames on which a Top Swing Front Derailleur can not be assembled. (e.g. Full suspensions)
"