jól gondolod. nekem alivioval van, szintén 3x8Köszi a választ!
És ez kompatibilis 3x8-as rendszerrel is? (a lánc vastagsága miatt kérdem)
Gondolom, mûxik a régi '96-os XT fékváltókarjaimmal, ugye?
Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#3441
Írta 2008. november 23. - 18:19
#3442
Írta 2008. november 23. - 03:03
köszi, megpróbálkozunk akkor valamelyikkel...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3443
Írta 2008. november 23. - 02:59
Aluminium a kar, a merevítés acél (de erre nincs feltétlenül szükség).
Ide a legjobb a Loctite 9466 és a Nicro 32-02 N; utóbbi csak nagy kiszerelésben kapható (Mindkettõre jellemezõ: rugalmasabb a kötés és ütésnek, mikrorezgéseknek jobban is ellenáll) /BRUTÁLIS/ KB 3 óra a teljes kikeményedés, de célszerû vele várni egy napot. Színe szürkés fehér
A 2. opció a Loctite 3450, ennek is nagy a szilárdsága, csak a kikeményedett ragasztó keményebb így valamivel ridegebb a kötés. kikeményedés kb.: 10 perc (pont emiatt ridegebb) 1-2 óra után teljesen használható. színe középszürke.
(a merevítõ lemezt javaslom. Nagyobb felület, nagyobb szilárdság)
- A felületet elötte meg kell tisztítani, zsírtalanító spray-vel, aceton vagy alkohol alapú (http://www.nicro-eur.../nicro-910.html)
- Kinyomod a kétkomponensû ragasztót, majd jól összekevered
- felhordod a felületre, összeilleszted és a fölöset letörlöd, majd mozdulatlanul hagyod. Nem kell összenyomva tartani!!!
- Kikeményedés után csiszolható, reszelhetõ, nagyon szépen alakítható
A többi infót itt találjátok:
http://www.hujber.hu...tite Epoxi .pdf
http://www.nicro-eur...ro-32-02-n.html
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#3444
Írta 2008. november 23. - 02:16
Ha megírod milyen anyag pontosan, akkor megmondom mivel lehet a legjobban megragasztani.
Különben az epoxy ragasztók nagyon brutálul fognak, kalapáccsal vagy, sem lehet szétverni.
Aluminium a kar, a merevítés acél (de erre nincs feltétlenül szükség).
A sebesség mindent megold.
#3445
Írta 2008. november 23. - 02:06
haver visszaragasztotta a kis merevítõt pillanatragasztóval, de egy idõ után megadta magát.
majd elõterjesztem neki, amit balu írt...
mondjuk sürgõsnek nem sürgõs, mert neki már tél van
Ha megírod milyen anyag pontosan, akkor megmondom mivel lehet a legjobban megragasztani.
Különben az epoxy ragasztók nagyon brutálul fognak, kalapáccsal vagy, sem lehet szétverni.
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#3446
Írta 2008. november 22. - 15:22
haver visszaragasztotta a kis merevítõt pillanatragasztóval, de egy idõ után megadta magát.
majd elõterjesztem neki, amit balu írt...
mondjuk sürgõsnek nem sürgõs, mert neki már tél van
Azt sejtettem, hogy a pillanatragasztó nem fogja örökre megfogni. De a fémragasztó biztos jobban bírja. Balu elméletileg ért hozzá.
A sebesség mindent megold.
#3447
Írta 2008. november 22. - 14:01
adott egy a x7-es váltókar aminek a váltókarja eltört (a szürke kar). lehet azt külön venni hozzá esetleg?
Ha van egy mini kézi furod, akkor csináld azt hogy fursz egy fél centi mély kis lukat a mind két karba, beleraksz egy méretre vágot drotot, majd igy ragasztod össze valami kétkomponensü ragasztoval...nagyon erös lesz igy a ragasztás..
"foxot ürlények tervezték és csak ánuszkulcsal javitható..."
#3448
Írta 2008. november 22. - 12:26
Tökéletes! Nekem Lx volt elõtte. megváltás... kuss van. végre
Köszi a választ!
És ez kompatibilis 3x8-as rendszerrel is? (a lánc vastagsága miatt kérdem)
Gondolom, mûxik a régi '96-os XT fékváltókarjaimmal, ugye?
#3449
Írta 2008. november 22. - 11:58
haver visszaragasztotta a kis merevítõt pillanatragasztóval, de egy idõ után megadta magát.Nem lehet megragasztani?
majd elõterjesztem neki, amit balu írt...
mondjuk sürgõsnek nem sürgõs, mert neki már tél van
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3450
Írta 2008. november 22. - 02:17
ha választani kellene, akkor -sznobságból:D- inkább az x7es hátsóváltót választanám, mert az feltûnõbb
de ha úgy gondolkodunk, hogy x5-ös váltót majd lecseréljük idõvel egy x9-esre, akkor a másik kombináció választandó
más
adott egy a x7-es váltókar aminek a váltókarja eltört (a szürke kar). lehet azt külön venni hozzá esetleg?
Az x.7 milyen anyagból van? Janinak igaza van lehetne ragasztani. Jó fajta Epoxy (két komponensû megfogja és még be is csiszolhatod utána) NICRO 20-10 vagy a 32-02 N - ez utóbbi fémre jobb; esetleg a Loctite 3450-fémre;9466-mindkettõre; 3430-vagy a 9464-mûanyagra
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#3451
Írta 2008. november 22. - 02:02
más
adott egy a x7-es váltókar aminek a váltókarja eltört (a szürke kar). lehet azt külön venni hozzá esetleg?
Nem lehet megragasztani?
A sebesség mindent megold.
#3452
Írta 2008. november 21. - 23:59
Tökéletes! Nekem Lx volt elõtte. megváltás... kuss van. végreEzek szerint az Shadow rendszer közelít a sram-hoz a lengedezés/rugómerevség terén, netán utol is éri?
Köszi a választ! Lehet, hogy akkor ez lesz a megoldás.
#3453
Írta 2008. november 21. - 23:42
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3454
Írta 2008. november 21. - 23:32
ha választani kellene, akkor -sznobságból:D- inkább az x7es hátsóváltót választanám, mert az feltûnõbbHa egyszer is felmerülne bennetek a kérdés, hogy egy jobb hátsó váltó (esetemben x.7) egy gyengébb váltókarral (x.5) vagy fordítva (x.5 váltó, x.7 váltókar), szerintetek melyik lenne a jobb párosítás?
de ha úgy gondolkodunk, hogy x5-ös váltót majd lecseréljük idõvel egy x9-esre, akkor a másik kombináció választandó
más
adott egy a x7-es váltókar aminek a váltókarja eltört (a szürke kar). lehet azt külön venni hozzá esetleg?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3455
Írta 2008. november 21. - 20:56
Ha egyszer is felmerülne bennetek a kérdés, hogy egy jobb hátsó váltó (esetemben x.7) egy gyengébb váltókarral (x.5) vagy fordítva (x.5 váltó, x.7 váltókar), szerintetek melyik lenne a jobb párosítás?
#3456
Írta 2008. november 21. - 19:46
Köszi a választ! Lehet, hogy akkor ez lesz a megoldás.
#3457
Írta 2008. november 21. - 18:55
És ha jól sejtem, a Shadow kiskanalas erõsen közelít a normál középkanalasához.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3458
Írta 2008. november 21. - 17:57
Csapkodja a vázat. Aszfalton gyönyörûen mûxik.
Ha van lehetõség, akkor Sram-ra szeretnék váltani, de legroszabb esetben próbálok valami erõsebb rugót rakni a mostani váltóba.
Az újabb Shimano váltók jobban e téren? Az enyém '99-es, és keveset használt.
Köszi!
#3459
Írta 2008. november 21. - 17:41
nemSziasztok!
'96-'98-'99-es 3x8-as Shimano XT rendszerem van, és a hátsó váltó ugrálásából elegem lett.
'07-es Sram x.9-et szeretnék venni használtan, de nem szívesen cserélném le a jó kis XT fékváltókarjaimat. Sokban lennének az új váltókarok, és új fékkarok.
Létezik valami megoldás, akár fúrás-faragás árán is, amivel megbízhatóan összehozható a 2:1-es XT kar az 1:1-es SRAM hátsó váltóval?
Köszi!
mellesleg az ugrálás nem lehet a lánc/sor kopottságától ?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való