Köszi.
Elég költséghatékonynak tûnik, ráadásul a réginél pont az volt az egyik bajom, hogy nem volt pontos, úgyhogy megtaláltam, amit kerestem.
Még egyszer köszönöm.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
Indította
zsizso
, 2005. március 04. 13:20
#3401
Írta 2008. december 12. - 00:56

#3402
Írta 2008. december 12. - 00:33

akkor az az MRX comp lesz a nyero. mar ha uj cuccot akarsz. relative finom mozgasa van, es sokkal konkretabbak a fokozatok mint a regi GripShift-ben. sosem volt problemam beallitani, pedig felszereltem egy joparat. ja, es olcso is.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3403
Írta 2008. december 11. - 22:40

#3404
Írta 2008. december 11. - 22:31

SRAM Attack vagy Rocket gripshift kell neked. 7 vagy 8 sebesseges a hatso?
ha 7-es, akkor Sram MRX kell.
8as valtokar 7es valtokar
ha 7-es, akkor Sram MRX kell.
8as valtokar 7es valtokar
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3405
Írta 2008. december 11. - 22:04

Sziasztok.
Kb. 10 év kihagyás után újra rácuppantam a bringatémára, rendbe akarom rakni a gépemet.
A gondom az, hogy kb. 92-es Shimano Deore XT váltók vannak a gépen, és elsõ szériás Grip-Shift (akkor még nem Sram volt a neve), ami eléggé le van harcolva.
Milyen markolatváltó mûködne ezekkel az oldszkúl váltókkal? Nem szeretném lecserélni õket, ha nem muszáj, meg annó rengeteget vadásztam, mire megszereztem õket...
Kb. így néz ki a hajtáslánc (nem az enyém, talált-kép):

Elõre is köszi.
Kb. 10 év kihagyás után újra rácuppantam a bringatémára, rendbe akarom rakni a gépemet.
A gondom az, hogy kb. 92-es Shimano Deore XT váltók vannak a gépen, és elsõ szériás Grip-Shift (akkor még nem Sram volt a neve), ami eléggé le van harcolva.
Milyen markolatváltó mûködne ezekkel az oldszkúl váltókkal? Nem szeretném lecserélni õket, ha nem muszáj, meg annó rengeteget vadásztam, mire megszereztem õket...
Kb. így néz ki a hajtáslánc (nem az enyém, talált-kép):

Elõre is köszi.
#3406
Írta 2008. december 11. - 16:37

Hatalmas különbség van a kettõ között (probáltam mindkettõt), az xtr gyorsabb, érzékenyebb és k.rva drága. (és szerintem nem csapágyazott, mintha csak a régi széria lenne csak az)
A sebesség mindent megold.
#3407
Írta 2008. december 11. - 15:30

az SL-M970 váltókar miben jobb/több mint az SL-M770? tartósabb? precízebb?
könnyebb, precízebb, valamint a kis karral egyszerre többet lehet váltani lefelé(pontosan 2-t)
#3408
Írta 2008. december 11. - 15:28

az SL-M970 váltókar miben jobb/több mint az SL-M770? tartósabb? precízebb?
régen mondott itt vki olyasmit h az xtr az jobban csapágyazott. mondjuk mivel sokkal drágább ezért ez illik is

egyébként tudásra ugyannyit tud az xt is.
#3409
Írta 2008. december 11. - 15:25

hát szerintem mind 2 csúcskategória, nemhinném hogy olyan nagy külömbségek lennének
#3411
Írta 2008. december 02. - 09:59

na most hogy ott álltam a szerelõ fölött, végre idõt szánt rá-nk:D.a fül volt görbe ezért nemtudta felrakni és ezért csúszott a többi, visszahajlította + 1 kis zsír a rugóknak(azt már én csináltam:)) és jó, hála istennek és persze mindenkinek aki itt segített. KÖSZÖNÖM!

#3412
Írta 2008. november 30. - 09:29

õszintén, reménykedtem benne, de nagyon pozitív meglepetés ért, hogy ennyien segítenek, és köszönöm szépen(A bringás társadalom márcsak ilyen:))!!!remélem hogy ezlesz, és hétfõn vagy kedden beszámolok, hogy mi volt a baj:)
#3413
Írta 2008. november 30. - 03:11

Hát, így nézve a beteget, tényleg a váltófül lesz a ludas. De ne aggódj, nem törik az olyan könnyen el.
Bacsesz ! Mit szólsz, mennyi távgyógyító van a fórumon !
Bacsesz ! Mit szólsz, mennyi távgyógyító van a fórumon !

Marci
#3414
Írta 2008. november 29. - 20:57

köszönöm mind 2 választ, kicsit megnyugodtam remélem tényleg csak ennyi a baj és ezután pontos lesz. : )
#3415
Írta 2008. november 29. - 20:52

Nyugodj meg, a váltóhoz hozzá ne nyúlj, annak semmi baja. Nehogy megfeszítsd a kanálnál fogva, mert akkor tönkreteszed. A célszerszám úgy néz ki, hogy egy csavart behajtanak a váltó helyére, és arra merõlegesen van egy kar, ami forgatható, és a hátsó felnihez viszonyítva le lehet ellenõrizni a fül pozicióját, és annál fogva hajlítani is lehet. Kb. 5 perces meló. Vagy veszel egy fület, ami nem drága.
Hopp, látom megelõztek.
Hopp, látom megelõztek.
#3416
Írta 2008. november 29. - 20:49

Célszerszám:
http://www.parktool....t=48&item=DAG-1
http://www.parktool....t=48&item=DAG-2
[ATTACH]575[/ATTACH]
http://www.parktool....t=48&item=DAG-1
http://www.parktool....t=48&item=DAG-2
[ATTACH]575[/ATTACH]
#3417
Írta 2008. november 29. - 20:47

aham hát eléggé látható, az elõbb feltöltött képeimrõl is......akkor vagy váltófül egyenesítés, vagy váltócsere.......egyik jobb mint a másik : - )
#3418
Írta 2008. november 29. - 20:33

a vízszintezõt nem komolyan írtam, szabad szemmel is észrevehetõ az az eltérés, ami problémát okozhat - de ettõl még lehet, h tudod használni, ha olyan a vázad, h oda tudod tenni
értelemszerûen az kell, hogy a papucs egyrészt merõleges legyen a talaj síkjára, másrészt az agy tengelyére
jobban nem lehet megfogalmazni
- illetve lehet, de tõlem ennyire futotta

értelemszerûen az kell, hogy a papucs egyrészt merõleges legyen a talaj síkjára, másrészt az agy tengelyére
jobban nem lehet megfogalmazni


#3419
Írta 2008. november 29. - 20:17

#3420
Írta 2008. november 29. - 20:10
